auttakaa keksimään 4-vuotiaalle pojalle lelulahja

Levoton Strutsi

Aktiivinen jäsen
23.11.2006
4 891
0
36
Ja kyseessä meidän oma 4-v :D

Tällä hetkellä lahjoina on jo hankittuna

-ohjattava lauri
-wall e taskulamppu
-yöasu
-petivaatteet
-puuhakirja
-spidermanpuku

Mutta, ainoa lelulahja on tällä hetkellä tuo lauri.
Ja haluan hänelle toisen lelulahjan ostaa, en vain keksi mitä :whistle:

Meillä on pikkulegoja, brion junarata, pikkuautoja, soitettava piano, isoja legoja yms. melkein kaikkea löytyy.

Olisin halunnut sen eläinpyramidi-pelin hänelle ostaa, mutta se on loppu kaupoista :/
Minä olen muumiläppärin kannalla, mies taas vastaan.
Ja päivät lähenee loppua.....

Alkuperäinen kirjoittaja Me ostettiin:
juurikin tuo muumiläppäri 4 vee pojallemme, lisäksi hänelle on tulossa mm. autorata

ei autorataa tilan puutteen ja rikkimeneväisyyden takia.

Mietin tätä wall e rekkaleikkisettiä:

http://www11.br-lelut.fi/Store?SuccTPL=BRG2_st06bTPL&area=BRFT&menu=&submenu=SXFIGUR&GroupId=SXFIGUR&PageNo=1&ProductId=617524

Mutta osaako 4-v leikkiä tuollaisella?

Meidän neljä vuotiaalle ( tytölle tosin ) on tulossa lelulahjoiksi nukkekoti, keppihevonen ( voisko teidän poika tykätä sellasesta? ), leikki kahvinkeitin ja leivänpaahdin, Minni+Minnin auto... En muista enää onko muuta :ashamed: Sit tietty tulee vielä jotain sukulaisilta joita en ole kuullut, nuokaan kaikki lelut ei tule meiltä kuitenkaan vaan anopilta tulee noista osa =)

Mä ostin just 4-vuotiaalle kummipojalle tälläsen synttärilahjaks ja oli tosi mieluinen. Tais muuten olla cittarissa tarjouksella kympin halvempikin... http://www.lelumaa.fi/my_music_world_kitara_ja_mikrofoni_pr_4006592621292.html

No ainakin meidän 4v tulee saamaan niitä hitsin transformereita (tai niiden kopioita), prätkähiiret on in ja turtlesit...
Lisäks ostin juu kans yhden kauko-ohjattavan auton, semmosen helpon, kun ei oo aikasemmin semmosta "kunnollista" ollu.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä ostin just 4-vuotiaalle kummipojalle tälläsen synttärilahjaks ja oli tosi mieluinen. Tais muuten olla cittarissa tarjouksella kympin halvempikin... http://www.lelumaa.fi/my_music_world_kitara_ja_mikrofoni_pr_4006592621292.html

Hei joo, tommonenkin on menossa pakettiin :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

tätä en voi ostaa, koska oli 6-vuotiaan eskarilaisen toivomuksena eikä hän sitä tule saamaan.

Myös tuossa läppärissä tökkii se että esikoinen 7-v toivoi hotwheels läppäriä, eikä sitä löytynyt mistään. Eli jää ilman, ja tämä 4-v ei osannut muumiläppäriä edes toivoa. ainoa toive oli lauri ja sen hän saa...
Yksi vaihtoehto on että isommat saa pleikka 2 jolloin tämä 4-v vois saada sen läppärin ja pelata sillä kun isommat pelaa pleikalla.

baah. mä olen jo ihan kypsä koko jouluun!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:
No ainakin meidän 4v tulee saamaan niitä hitsin transformereita (tai niiden kopioita), prätkähiiret on in ja turtlesit...
Lisäks ostin juu kans yhden kauko-ohjattavan auton, semmosen helpon, kun ei oo aikasemmin semmosta "kunnollista" ollu.

meilläkin katsoo prätkähiiriä, ja yks sellainen hänellä jo on. turtlesista ei välitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:

meilläkin katsoo prätkähiiriä, ja yks sellainen hänellä jo on. turtlesista ei välitä.

Meillä on sitten myös toki niitä prätkähiiriä ja moottoripyöriä... Samoin hämähäkkimies kiinnostaa kovin, eikös vois olla jotain niihin liittyvää jos sattuis tykkäämään...

Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:

Meillä on sitten myös toki niitä prätkähiiriä ja moottoripyöriä... Samoin hämähäkkimies kiinnostaa kovin, eikös vois olla jotain niihin liittyvää jos sattuis tykkäämään...

tässä on ainoastaan se ongelma että meillä on spidermanistakin melkein kaikki mahdollinen jo... esikoisella oli spiderman kausi ja siitä sitten kaikenmaailman autot ja mönkijät ja moottoripyörät :/

eikai se auta ku lähteä kauppaan ja ostaa jotain...