rops
Ajattelit sitten paimentamalla hoitaa sen opetuksenkin.mä tiedän mikä on mun ala: opettaja... haluan ala-asteelle paimentamaan niitä pikkusia
Ajattelit sitten paimentamalla hoitaa sen opetuksenkin.mä tiedän mikä on mun ala: opettaja... haluan ala-asteelle paimentamaan niitä pikkusia
Eli ilmeisesti miesasiat on nyt selvinneet kuitenkin!MIETI MITEN iloinen olisin ollut tänään jos oikea kirjekuori olisi tipahtanut postilaatikosta ja kaikki menisi mun elämässä hyvin?
ei sua ainakaan yrittämisen puutteesta voi syyttää...Oon ollut koti äitinä ja työttömänä sekä siivoojana ja opiskellut amiksessa mutta jätin sen kesken, kun ei ollut mun alaa...
Tuossa vuosien varrella sekin varmaan olisi jo selvinnyt, mutta etköhän ainakin opiskelemasi alan aineopettajaksi voi pätevöityä. Ota yhteyttä yliopistosi opinto-ohjaajaan tai selaa ko. yliopiston nettisivuja jos sieltä löytyisi vastaus. Millä alalla olet kirjoilla?Mietin kun oon yliopistossa kirjoilla, niin voisinks mä sivuaineena lukea noi samat luokanope jutskat mitkä lukisin avoimessa???
olisi ollut parempi opiskella loppuun... koulun keskeyttäjät ei varmasti kelpaa yliopistoon... sori... nimittäin siellä tarvitaan juuri sitä sinnikkyyttä, jota sä et ehkä haastattelijoiden mielestä osoittanut :ashamed:Oon ollut koti äitinä ja työttömänä sekä siivoojana ja opiskellut amiksessa mutta jätin sen kesken, kun ei ollut mun alaa...
On sitten varmaan paikkakunta kohtaisia eroja. Tyttäreni hali Helsingissä pari vuotta sitten lukioon ja lähihoitaja-lukio kaksoistutkintoon. Pääsi haluamaansa lukioon eikä käynyt edes lähäri pääsykokeissa. Pisteet olisi riittäneet sisään, siis pelkät todistuksesta saadut. Tietysti ei olis päässyt sisään, kun pääsykokeet jäi väliin, mutta kertonee paljonkin pisterajoista jos pelkät todistuspisteet ylitti pääsyrajan.no ei täälä ainakaan pääse... Tänä vuonnakin oli yli 500 hakijaa joista puolet otettiin soveltuvuuskokeisiin ja 60 pääsi sisään, joten tuon perusteella täytyy olla aika hyvä että pääsee opiskelemaan lähäriksi.
ehe ehe, aikuisia naisia??? huoh tätä touhua....Alkuperäinen kirjoittaja tuu meijä kouluu;24092215:oisit parempi ope ku se yks palstan riepu