Kohta 10 v. pyrkinyt opettajaksi opiskelemaan

"tööt"
Okei kiitti täs oli jo ekoja kunnon perusteluja eikä vain syytöksiä...

mut kenestä muusta se muka voisi johtua kuin haastattelijoista, jos en pääse sisään...viksusti ja järkevästi ja rauhallisesti vastailin niille. Kyllä mulla on lyhyt kokemus koulunkäyntiavustajana olosta parin vuoden takaa...sen perusteella ne sitten kyseli koulumaailmasta. Eikä mun vastaus ollut siihen kysymykseen, että miksi haen opeksi se että "haluun paimentaa" ja että "mä vaan haluun opeksi"....ja muutenkin ne oli tosi hymyileviä mulle koko ajan
Kyllä siellä pöydän toisella puolella on ammattilaisia, jotka näkevät totuuden 'viksuista ja järkevistä' vastauksista huolimatta. Sinusta ei ole opettajan ammattiin henkisen epätasapainottomuutesi vuoksi.
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
voij 10 vuotta on pitkä aika. Tiedän kyllä tunteen kun haluaa jotakin alaa todella paljon mutta ei pääse. Itse tahtoisin terapeutiksi mutta taso on niin helskutin kova. Testit koostuu aika monesta osa-alueesta eli syitä pomppaamiseen voi olla monta.Voisitko ajatella edes jotain toista alaa? löytyiskö mitään muuta mukavaa?
 
Viimeksi muokattu:
"Minttu"
MIKSI sinä haluat opettajaksi? Eihän kysymykseen "miksi haet kouluun?" kuulu vastata "mä haluan opettajaksi", vaan se pitää pystyä edes erittelemään.

Oletko koskaan miettinyt esim. omia vahvuuksiasi/heikkouksiasi opettajana? Viihdyitkö koulunkäyntiavustajana? Miksi lopetit sen työn?
 
Okei kiitti täs oli jo ekoja kunnon perusteluja eikä vain syytöksiä...

mut kenestä muusta se muka voisi johtua kuin haastattelijoista, jos en pääse sisään...viksusti ja järkevästi ja rauhallisesti vastailin niille. Kyllä mulla on lyhyt kokemus koulunkäyntiavustajana olosta parin vuoden takaa...sen perusteella ne sitten kyseli koulumaailmasta. Eikä mun vastaus ollut siihen kysymykseen, että miksi haen opeksi se että "haluun paimentaa" ja että "mä vaan haluun opeksi"....ja muutenkin ne oli tosi hymyileviä mulle koko ajan
Sinusta
 
"vieras"
sovinpas...aina vain väärät haastattelijat sattuneet :( Itkettää
:D Ei kai kukaan oikeasti voi näin ajatella?! Kymmenen vuotta hakenut ja AINA OLLUT VÄÄRÄT HAASTATTELIJAT :DD Ei voi olla totta.

Niin, kyllähän ne kokeneet haastattelijat tietenkin ovat väärässä ja psykologit samaten, jos ovat tulkinneet psykologisia testejä. Eihän heillä tietenkään ole alan koulutusta, vuosien työkokemusta ja eivätkä tietenkään ole nähneet kaikenlaisia hakijoita...
 

Yhteistyössä