Kohta 10 v. pyrkinyt opettajaksi opiskelemaan

Melkein joka kevät eri yliopistoon... tänä vuonna tuli sit surkeimmat pisteet koskaan tosta yhestä haastiksesta :( Yx tai oikeestaan 2 tulosta vielä uupuu :x mut toivo mennyt kait sit jo niistäkin jos ton yhen haastiksen perusteella en saannut es minimi pisteitä et voisin tulla valituksi :x miksi miksi miksi....mä tiedän että mä olisin paras ope koskaan!!! :(
 
[QUOTE="vieras";24091829]Täällä joskus sinun juttujasi seuranneena voin sanoa ilman testejäkin että et ole opettajaksi sopiva ihminen.[/QUOTE]

No miksi muka en??? Ei tuu vastausta koskaan mistään....aina vaan hylätään jne. :(
 
No ei se kyllä varmaan ole sun alasi, jos et tosiaan 10 vuodessa ole sisään päässyt. Vai onko sulla joku erityinen syy, mistä pääsemättömyys sinusta johtuu? Olisi varmaan se itse opiskelukin tosi hankalaa sitten.
 
No ei se kyllä varmaan ole sun alasi, jos et tosiaan 10 vuodessa ole sisään päässyt. Vai onko sulla joku erityinen syy, mistä pääsemättömyys sinusta johtuu? Olisi varmaan se itse opiskelukin tosi hankalaa sitten.
No siis emmä osaa sanoo..... ihan eri pisteitä saanut aina haastiksista... ja ryhmiksistä....jonain vuona tosi hyvät ryhmäpisteet ja sit tosi huonot haastattelu tai kirjallisuus tai ylppäri pisteet... sit jonain vuona aina toisin päin...ton tiedän että ylppäri pisteet on vain muutama rupunen mut kirjallisuudesta oon saanut aina ihan ookoo pisteet. En tajua miksi niitten mielestä haastattelu meni noin huonosti kun musta se meni parhaasti ikinä :(
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24091848]Ai, mä ymmärsin otsikosta, että kohta 10v. pyrkinyt opettajaksi opiskelemaan.[/QUOTE]


No olipa hauska! ;) AP:lle tsemppiä sen oman alan löytämiseen!
 
"vieras"
Mitähän sinä nyt teet? Jos et ole jo, niin hakeudu muuten nyt aluksi alalle jossa saat olla niiden pikkuisten kanssa. Tuo ala on laaja! Käy jonkun ammattilaisen kanssa juttelemassa tästä yliopistoon hakemisesta ja miettikää yhdessä mistä jää aina kiinni sisäänpääsy.
 

Yhteistyössä