En sitten mennyt ratsastamaan, kun rupesin miettimään, että kun tuota vuotoa on edelleen ja se ei tule kohdusta vaan siitä kohdunkaulankanvasta, joka on arka paikka, niin että jos se ratsastuksesta yltyy ja sitten kaduttaa ja ankarasti. Meen ens viikolla, Jospa vuoto olis sillon jo loppunut. Aloitin ratsastuksen näin aikuisiällä. Mentiin tytön kanssa yhdessä alkeiskurssille jokunen vuosi sitten. Tosi kiva harrastus; mitä nyt tyttö putos viikonloppuna estekurssilla ja on nyt naama ruvella . Onneksi ei käynyt pahemmin. Mullakin on edellisestä kerrasta jo aikaa ja toivon, että saan ponin, niin en tipu niin korkeelta, jos on tasapaino vähän ruoteessa Itse en edes haaveile hyppääväni esteitä.
Ootko A-Erika miettinyt ryhtymistä sijoitusperheeksi? Useinhan ne sijoitetut lapset saakin sitten jäädä siihen uuteen perheeseen. Mää oon sitäkin miettinyt. Me ei olla miehen kanssa naimisissa, joten antaisko ne meille lasta? Ja sitten oon vielä eronnutkin :x Toisaalta nää kaks jo olemassa olevaa lasta vois saada luvan riittää. Pitää vielä miettiä, että uskallanko/haluanko enää yrittää. Onhan tässä aikaa mietiskellä
Ootko A-Erika miettinyt ryhtymistä sijoitusperheeksi? Useinhan ne sijoitetut lapset saakin sitten jäädä siihen uuteen perheeseen. Mää oon sitäkin miettinyt. Me ei olla miehen kanssa naimisissa, joten antaisko ne meille lasta? Ja sitten oon vielä eronnutkin :x Toisaalta nää kaks jo olemassa olevaa lasta vois saada luvan riittää. Pitää vielä miettiä, että uskallanko/haluanko enää yrittää. Onhan tässä aikaa mietiskellä