Koetko eläväsi vanhoja hyviä aikoja... sillä tätäkin aikaa muistellaan joskus "vanhoina hyvinä aikoina"

vierailija
Mun mielestä hyvät ajat loppuivat koronaan. Ei niin että korona mua edelleenkään sairautena pelottaisi, mutta sen jälkeen mikään ei ole ollut ennallaan.
Tai on olo "kaikkea voi sattua maailmalla".

Ja ehkä mulla on tässä ripaus apokalyptiikkaa takana. ;)
Siitä ei selvinneet memantiinilääkityt potilaat. Nyt vois löytää tilastoista sen joukon.
 
vierailija
Elämme viimeisiä aikoja suomalaisessa Suomessa ja hyvinvoinvointivaltiossa.
30-luvulla kaikki tulee olemaan toisin.
"Helsingin käräjäoikeus piti todistajan kertomusta luotettavampana kuin syytetyn tai uhrin kertomusta. Uhrin kertomusta rasitti hänen muistikatkonsa.

Oikeuden mukaan liikenneturvallisuuden vaarantaminen on törkeä. Syytetyllä oli ollut lakiin perustuva velvollisuus antaa tietä jalankulkijalle. Tapahtuma-aikaan oli hyvä keli ja jalankulkija olisi ollut helposti havaittavissa.

Oikeus tuomitsi ikämiehen 30 päivän ehdolliseen vankeusrangaistukseen.

Uhrinsa oikeuskuluja 83-vuotiaan tulee korvata 5 270 eurolla sekä maksaa takaisin Suomen Vahinkovakuutus Oy:lle sen asiaomistajalle jo maksamista vahingonkorvauksista, hoito- ja terapiakuluista noin 5 000 euroa.

Helmikuussa annettu käräjätuomio ei saanut tuoreeltaan lainvoimaa. 83-vuotias valitti hovioikeuteen. Viime viikolla hovioikeus kuitenkin ilmoitti, ettei se anna valittajalle jatkokäsittelylupaa, joten käräjäoikeuden ratkaisu jää voimaan."-IL-
Oliko jokin lääkitys hänellä?😎
 

Yhteistyössä