vierailija
No niitä piti maksaa-usein kavereiden tekemiä vekseleitäKorotkin olivat kovia.
No niitä piti maksaa-usein kavereiden tekemiä vekseleitäKorotkin olivat kovia.
Joo mut minkä takia niitä tyttöjä sinne kerättiin?Olen nähnyt elokuvan. Suomessa oli ihan sama käytäntö vielä 70-80- luvulla. Kun tyttö karkasi tyttökodista ja saatiin kiinni niin hän kävi lävitse lääkärintarkastuksen ja aika monella "umpisuoli" poistettiin ennen kun hänet palautettiin takaisin.
No samasta syystä miksi nuoria on nuorisokodeissa.Joo mut minkä takia niitä tyttöjä sinne kerättiin?
Siitä ei selvinneet memantiinilääkityt potilaat. Nyt vois löytää tilastoista sen joukon.Mun mielestä hyvät ajat loppuivat koronaan. Ei niin että korona mua edelleenkään sairautena pelottaisi, mutta sen jälkeen mikään ei ole ollut ennallaan.
Tai on olo "kaikkea voi sattua maailmalla".
Ja ehkä mulla on tässä ripaus apokalyptiikkaa takana.
Eipäs: lqpsia tehtiin joka vuodelle vaikka ei ollut kykyä edes ruokkia niitäNo samasta syystä miksi nuoria on nuorisokodeissa.
käyttöön vaanAjattele kuinka helppo vasektomia olisi!
Älä horiseSiitä ei selvinneet memantiinilääkityt potilaat. Nyt vois löytää tilastoista sen joukon.
"Helsingin käräjäoikeus piti todistajan kertomusta luotettavampana kuin syytetyn tai uhrin kertomusta. Uhrin kertomusta rasitti hänen muistikatkonsa.Elämme viimeisiä aikoja suomalaisessa Suomessa ja hyvinvoinvointivaltiossa.
30-luvulla kaikki tulee olemaan toisin.
En kun totta tuo on. Mikä siinä ihmetyttäisi?Älä horise
Koska tiedän monia tuota lääkitystä saavia, jotka ei kuollut....En kun totta tuo on. Mikä siinä ihmetyttäisi?
Sikiöitä tarvittiin kukaties mihin seerumin?Olen nähnyt elokuvan. Suomessa oli ihan sama käytäntö vielä 70-80- luvulla. Kun tyttö karkasi tyttökodista ja saatiin kiinni niin hän kävi lävitse lääkärintarkastuksen ja aika monella "umpisuoli" poistettiin ennen kun hänet palautettiin takaisin.
Ne eivät olleet tehomakuutuksessa?Koska tiedän monia tuota lääkitystä saavia, jotka ei kuollut....
Olivatko yli 80v?Koska tiedän monia tuota lääkitystä saavia, jotka ei kuollut....
Ovat vieläkinOlivatko yli 80v?
Ei muistisairaita vanhuksia tehohoitoon laitetaNe eivät olleet tehomakuutuksessa?
Ottaa varmuuden vuoksi nappulansa moneen kertaanMyös muistisairaus itsessään tappaa ilman mitään muuta vaikuttavaa tekijää.