Niitä astioitahan oli neljä kuppia, neljä lautasta ja neljä lasia + se puurolautanen. Siinähän olisi voinut vierähtää vaikka TUNTI niiden tiskauksessa...
En kyllä ymmärrä. Itse jos olisin ammatissa niin taatusti tiskaisin, ja kysyisin vielä että olikos mukavaa kun kävi vieraita. Varmasti vanhusten kanssa muutenkin yrittäisin olla sosiaalinen, tiedän että monilla vanhuksilla ei paljoa seuraa ole ja lapsetkin (jos niitä on) eivät ehdi olla aina tekemisissä. Uskoisin että tekisin myös joitain muita pikkujuttuja jos asiakas niin pyytäisi, tietenkin asiallisesti eikä v*ttuilumielessä. Ei se niin paljoa ole, ja heille varmasti suuri juttu jos avustavat ihmiset olisivat mukavia. Pitää muistaa myös se, että useille vanhuksille on kova paikka kun ei enää itse pysty itsestään huolehtimaan ja avun saanti/pyynti voi nolottaa ja olla rankka paikka.
Oma työni on kiireistä, ylitöitä piisaa myös, sillä ei ne minunkaan työt tekemällä lopu. Silti olen AINA kohtelias asiakkaille ja kollegoilleni, jopa ystävällismielinen. Ja kyllä, joskus myös hoidan kollegoitteni hommia, eli lisään sillä omaa työtaakkaani. Ihan vain siksi että on mukava olla mukava toisille, minullekin ollaan mukavia.
Todellakin tekisin valituksen moisesta käytöksestä. Nähtävästi kodinhoitaja ei ole sopiva ammattiinsa tuolla asennevammalla.