V
vieras
Vieras
Omituista. Kyllä meidän mummun kodinhoitaja tiskaa vaikka tiskiä olis vuori. Muutenkin on oikeain kiva täti.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ChiChi:Jos kodinhoitajan sopimuksessa lukee tiskaus, se tarkoittaa sitä että tiskataan vaikka kokonainen vuori. Ihme kitinää ihmisiltä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mut jos se papparainen on ite tosi vittumainen?
Alkuperäinen kirjoittaja +:Alkuperäinen kirjoittaja ChiChi:Jos kodinhoitajan sopimuksessa lukee tiskaus, se tarkoittaa sitä että tiskataan vaikka kokonainen vuori. Ihme kitinää ihmisiltä.
Ei tarkoita kuin asiakkaan ittensä tiskejä... Sen mukaan laskettu kohteessa menevä aika... Kyllä nykypäivänä puuttuu käytöstapojakin, jos jätetään omat tiskit lojumaan vanhuksen altaaseen! Kuka sotkee, se siivoa... Eri asia kun menet kylään "normiperheeseen", mutta enpä kehtaisi jättää sotkuja sokealle/hänen hoitajilleen..
Alkuperäinen kirjoittaja ChiChi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mut jos se papparainen on ite tosi vittumainen?
Ai silloin voi jättää työnsä hoitamatta, kun joku on vittumainen? :headwall:
Mulla pisti silmään se, että oli kuitenkin sen puurolautasen tiskannut. Olisi sitten jättänyt senkin tiskaamatta. Neljän kuppin tiskaaminen ei olisi kauaa vienyt. Mutta kai se on vaan sitä, että kun tiskeistä vain se puurolautanen kuului toimenkuvaan, niin mitään muuta ei tehdä. Viis inhimillisyydestä tai muusta sellaisesta joutavasta hömpötyksestä, eihän niistä mitään maksetakaan :/Alkuperäinen kirjoittaja ChiChi:Ja sitten tulee joku arvonsa tunteva hoitaja joka ei viitsi tiskata neljää kuppia.
Alkuperäinen kirjoittaja ChiChi:Alkuperäinen kirjoittaja +:Alkuperäinen kirjoittaja ChiChi:Kyllä nykypäivänä puuttuu käytöstapojakin, jos jätetään omat tiskit lojumaan vanhuksen altaaseen!
Keneltä tässä puuttuu käytöstapoja? Ihminen on vanhus ja melkein sokea ja tarvitsee apuaJa sitten tulee joku arvonsa tunteva hoitaja joka ei viitsi tiskata neljää kuppia.
Niin, puuttuu käytöstavat sekä hoitajalta että vierailta!!! Hoitaja olisi ihan mukisematta tän kerran voinut tiskata ne astiat, ja vieraat nimenomaan siivonneet jälkensä. Nyt sai sokea vanhus "kakkaa niskaansa"... Se aiempi kommentti siitä, että kuuluu vain vanhuksen tiskit pitää ainakin täällä paikkansa, mutta ei oikeuta hoitajan käytökseen...
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mulla pisti silmään se, että oli kuitenkin sen puurolautasen tiskannut. Olisi sitten jättänyt senkin tiskaamatta. Neljän kuppin tiskaaminen ei olisi kauaa vienyt. Mutta kai se on vaan sitä, että kun tiskeistä vain se puurolautanen kuului toimenkuvaan, niin mitään muuta ei tehdä. Viis inhimillisyydestä tai muusta sellaisesta joutavasta hömpötyksestä, eihän niistä mitään maksetakaan :/Alkuperäinen kirjoittaja ChiChi:Ja sitten tulee joku arvonsa tunteva hoitaja joka ei viitsi tiskata neljää kuppia.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ChiChi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mut jos se papparainen on ite tosi vittumainen?
Ai silloin voi jättää työnsä hoitamatta, kun joku on vittumainen? :headwall:
No jos joku mulle vittumaisesti sanois että siivoapas vieraitteni sotkut niin varmasti en siivois jos todellakaan ei ois ees aikaa!!!
Alkuperäinen kirjoittaja törkeitä vieraita:Siis todella törkeitä vieraita, jos jättävät sokealle ihmiselle likaisia kahvikuppejaan. Tottakai ne pitää tiskata. Mulle ei tullut mieleenkään jättää mummoni luo likaisia astioita, kun siellä kyläilimme. Tarjouduin tiskaamaan ja muutenkin auttamaan joka kerta kun kävimme, vaikka siellä kävi kotiapu. Kotipalvelun työntekijöillä on tosi kova kiire, varsinkin viikonloppuisin, joten eivät todellakaan jouda tiskaamaan yhtään ylimääräistä.
Alkuperäinen kirjoittaja sh:En ole koskaan tavannut mukavaa kodinhoitajaa (anteeksi nyt vaan jos loukkasin) olen itse ktisairaanhoitaja ja nähnyt jos jotakin laiminlyöntiä heidän taholtaan ja törkeää käytöstä. En tiedä miten heitä sitten koulutetaan, mutta kamalaa on!
Alkuperäinen kirjoittaja sh:En ole koskaan tavannut mukavaa kodinhoitajaa (anteeksi nyt vaan jos loukkasin) olen itse ktisairaanhoitaja ja nähnyt jos jotakin laiminlyöntiä heidän taholtaan ja törkeää käytöstä. En tiedä miten heitä sitten koulutetaan, mutta kamalaa on!
Alkuperäinen kirjoittaja ChiChi:Jos kodinhoitajan sopimuksessa lukee tiskaus, se tarkoittaa sitä että tiskataan vaikka kokonainen vuori. Ihme kitinää ihmisiltä.