B
Blue
Vieras
[QUOTE="vieras";25782473]Melko lyhytnäköistä. Mulla on uupumus-ja masennustausta. Olen tasapainoillut useamman vuoden osa-aikatyön ja sairasloman kanssa. Emme ole lastensuojeluasiakkaita, en ole kunnallisessa terapiassa vaan yksityisessä joten mitään "suhteita" minnekkään suuntaan ei ole. Lapsella on kokopäiväinen hoitopaikka josta maksamme sen mukaan mutta käytännössä lapsi on osa-aikahoidossa. Välillä kokopäiväisesti kun olen uupunut ja saikkuillut. Nyt olen vuoden ollut jo töissä olematta saikulla. Onko sinusta oikeasti järkevä ajatus se että meillä olisi oikeus kokopäivähoitoon VAIN silloin kun olen saikulla ja kun olen töissä olisi oikeus osapäivähoitoon, joka johtaisi taas pian siihen että uuvun?[/QUOTE]
Miksi näin, oletko siis osapäivätöissä?
Sillä ei musta ole merkitystä että jos vanhempi on osapäivätöissä niin lapsenkin pitäisi olla osapäivähoidossa. Varsikin jos taustalla on vanhemman uupumusta tms.
Ja sullahan on ihan normaalista saikusta kyse kun olet työssäkäyvä. Ei siitä että olisit kotona etkä jaksaisi hoitaa lastasi. Eli tämä tilanne ei sinua kosketa mitenkään.
Miksi näin, oletko siis osapäivätöissä?
Sillä ei musta ole merkitystä että jos vanhempi on osapäivätöissä niin lapsenkin pitäisi olla osapäivähoidossa. Varsikin jos taustalla on vanhemman uupumusta tms.
Ja sullahan on ihan normaalista saikusta kyse kun olet työssäkäyvä. Ei siitä että olisit kotona etkä jaksaisi hoitaa lastasi. Eli tämä tilanne ei sinua kosketa mitenkään.
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen: