KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN TALVIPINO

24.1. SUNNUNTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



Ninnatar....................KM 05/09..............................KP 3/
Mahdotontako...........KM 02/08, 08/08, 12/08.......KP 2/30
Naw2012...................KM 02/09..............................KP 10/
Rinja..........................KM -94,-95,-00,-08,-09.........KP 12/23
Silent whisper...........KM 05/09..............................KP 19/30
Heilo..........................KM 11/09.............................KP 28/
viirukissa...................KM, TM 07/09.......................KP 30/27
Kipinäkenkä..............TM 01/09, KM 12/09..............KP 34/28
Jeju81.......................KM 06/09
Marie1981.................KM 02/09, 07/09
Tash..........................KM 12/08, 05/09
Siiri80........................KM 04/07, 09/09
vauvakuume89..........KM 09/09
rikupi.........................KM 5/09, 10/09
Sunburned................ES 11/09
Tuittu-.......................TM 01/10
melina84...................KM 01/10



HAAVEISSA TOINEN



Minky...................KM 09/06,10/08,TM 03/09,KM 08/09...KP 7/30
Repa....................KM 02/07, TM 08/09............................KP 11/
Stemia.................KM 12/09............................................KP 11/28-30
BlondeMonsoon...KM(TM) 07/09.....................................KP 15/27-29
Toivotar-80..........KM 07/08, 09/08, 08/09.....................KP 16/
haicu....................TM 10/09............................................KP 22/26
SpanishDancer.....KM 10/09...........................................KP 22/28-34
tillukas.................KM 05/09, 08/09, 11/09.....................KP 29/29-33
Liilia.....................KM 02/09............................................KP 32/28
Pippuri-83............KM 12/09
stella-h................TM 01/10




HAAVEISSA KOLMAS



puupi.......................KM 01/98,12/09.........................KP 4/26-35
Riinu........................KM 02/07, KK 11/09...................KP 12/
piprane ema.............KM 06/09, 10/09.......................KP 16/28-30
Neila.........................KM 09/09, 01/10.......................KP 17/
happihyppy..............KM 02/08, KU 12/08, 09/09.......KP 18/28
Unicco......................KM 07/07, 03/09........................KP 32/27
Tsuba.......................KM 06/09
MayBeibi..................KM 09/09
Rhiannon.................KU 12/09
viivi ja vagner..........KM 12/09
äiti0408...................KM 10/09
Jaja78......................KM 11/09, 01/10



HAAVEISSA NELJÄS



rakuuna...........KM 03/97,01/08, TM 07/09,01/10...KP 6/28-34
Sintsu78..........KM 01/09, 08/09.............................KP 37/28-47



HAAVEISSA VIIDES








TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, Miukkari, Piijuska



:heart: :heart:


2009

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Imoen, Odottavainen





 
Huomenia! Viimeset peitonheilutukset hoidettu (kauhia mikä rutiini :D) viime yönä ja nyt ei auta ku odotella. Yöllä oli maha ihan kamalan kipee, ja vieläkin tuntuu semmonen pistävä, painava olo tuolla "osastoilla". Lämmöt on edelleen tänä aamuna alhaalla, joten oon pihalla ku lumiukko tän oviksen suhteen :headwall: No, eiköhän se asia kirkastu sitten parin viikon päästä!

Tänään lapsi menee yökylään mummolaan, koska mut on kutsuttu ystävien toimesta syömään oikein pitkän kaavan mukaan kaverin luokse, kyseessä on myöhäinen synttärilahja. Ruoan vierellä tarjoavat asiaankuuluvat juomat, ja nyt mua vähän jännittää että tärvelenkö mahdollisen hedelmöittyneen munasoluni, jos vähän tissuttelen tänään, tai siis paljonkohan sitä uskaltaa juoda mitään.. Tiiän, ettei tässä vaiheessa vielä ole vaarallista, kun ei oo oikeesti raskaanakaan mutta.. yritys on niin tärkeetä enkä halua sitä millään torpedoida!

:hug: :hug: niitä tarvitseville ja toiveikasta uutta viikkoa :heart:
 
Mulla katos raskausoireet mm. tissi arkuus vasta ku tyhjenin, oireet voimistu vaikkakin meni kesken. Lääkäri sanoi sen johtuvan juuri tuosta hcg hormoonista joka sitten lähte laskuun ja oireet katoaa. Aika v-mäistä kärsiä oireista ku on menny kesken.
Ei juominen hedelmöitykseen vaikuta, antaaa palaa vaan, saathan rentouduttua.
 
Huh, kun oli surullinen tuo Lyhyt elämä dokkari ykkösellä. Itkeskelin sitä koko ohjelman. Ei ole kyllä helppoa nämä lapsiasiat millään mittarilla, sitä niin jo kiintyy siihen pieneen vaikka se olisi vasta ajatuksissa.

Rinjan kanssa mennäänkin samoilla päivillä... jännää tämä vaihe. Toivottavasti nyt lähtisi oikein priimayksilöt liikkeelle molemmilla. Miten te muuten olette laskeneet noita ovispäiviä? Mä kävin jossain nettilaskureissa ja aikamoisia heittoja niissä on.

Plussapäiviä kaikille ja syvät pahoittelut niille joilla vuotelee. Jos toivoa kuitenkin vielä olisi, niin nyt toivotaan sitä parasta!

R
 
Juomisesta... luin jostain kirjasta (se oli jokin Hedelmällinen rakkaus tms....) että tosi suurella kerta-annoksella voi olla haitallinen vaikutus ovulaatioon/kiinnittymiseen, mutta pienellä määrällä ei ole todettu vaikutuksia. Eli varmaan normaalit juomat voi juoda, mutta ihan "päätyjä" ei kannata kokeilla :)
 
Nyt vaan omaa valitusta hetki tän v_sen keskeltä... Eli vuoto ei ole loppunut, joka päivä tullut jotain, väri vaihdellut mutta eilen illalla ja tänään aamulla jo ihan puhdasta verta muutama tippa kerrallaan. Mä olen jo valmistautunut ja hyväksynytkin ettei tästäkään ole mitään tulossa, mutta alkais nyt sitten kunnolla! Alkaa mennä hermot tähän ihmettelyyn ja odotteluun, joka kerta kun kuvittelee että jes, nyt ei ole vuotanut pitkään aikaan, niin seuraavassa hetkessä taas vuotaa. Koetan soitella neuvolaan tänään ja kysellä toimintaohjeita, vaikka tuskin ne sanoo muuta ku että odota vaan. :headwall:

Kivaa päivää teille kaikille! :wave:
 
Johan oli tullut viikonlopun aikana tekstiä. Imoenille tsemppiä epäselvään tilanteeseen. Itse en sinuna vielä heittäisi kirvestä kaivoon. Vuosin tuon pikku papukaijan aikana alussa runsaastikin, mutta se vaan oli erilaista vuotoa kuin km-vuoto (sitä en silloin tiennyt) ja tuossa tuo nyt höpöttää ja syö aamupuuroa.

ON Eipä juuri mitään oireita. Pientä turvotusta ja herutus on lisääntynyt. Odotellaan nyt sinne loppuviikkoon, jolloin kuukautisiakin vasta odotan tuleviksi.
 
25.1. MAANANTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



Ninnatar....................KM 05/09..............................KP 4/
Mahdotontako...........KM 02/08, 08/08, 12/08.......KP 3/30
Naw2012...................KM 02/09..............................KP 11/
Rinja..........................KM -94,-95,-00,-08,-09.........KP 13/23
Silent whisper...........KM 05/09..............................KP 20/30
Heilo..........................KM 11/09.............................KP 29/
viirukissa...................KM, TM 07/09.......................KP 31/27
Kipinäkenkä..............TM 01/09, KM 12/09..............KP 35/28
Jeju81.......................KM 06/09
Marie1981.................KM 02/09, 07/09
Tash..........................KM 12/08, 05/09
Siiri80........................KM 04/07, 09/09
vauvakuume89..........KM 09/09
rikupi.........................KM 5/09, 10/09
Sunburned................ES 11/09
Tuittu-.......................TM 01/10
melina84...................KM 01/10



HAAVEISSA TOINEN



Minky...................KM 09/06,10/08,TM 03/09,KM 08/09...KP 8/30
Repa....................KM 02/07, TM 08/09............................KP 12/
Stemia.................KM 12/09............................................KP 12/28-30
BlondeMonsoon...KM(TM) 07/09.....................................KP 16/27-29
Toivotar-80..........KM 07/08, 09/08, 08/09.....................KP 17/
haicu....................TM 10/09............................................KP 23/26
SpanishDancer.....KM 10/09...........................................KP 23/28-34
tillukas.................KM 05/09, 08/09, 11/09.....................KP 30/29-33
Pippuri-83............KM 12/09
stella-h................TM 01/10
miiak....................KM 01/10




HAAVEISSA KOLMAS



Jaja78......................KM 11/09, 01/10........................KP 3/28-30
puupi.......................KM 01/98,12/09.........................KP 5/26-35
Riinu........................KM 02/07, KK 11/09...................KP 13/
piprane ema.............KM 06/09, 10/09.......................KP 17/28-30
Neila.........................KM 09/09, 01/10.......................KP 18/
happihyppy..............KM 02/08, KU 12/08, 09/09.......KP 19/28
Unicco......................KM 07/07, 03/09........................KP 33/27
Tsuba.......................KM 06/09
MayBeibi..................KM 09/09
Rhiannon.................KU 12/09
viivi ja vagner..........KM 12/09
äiti0408...................KM 10/09



HAAVEISSA NELJÄS



rakuuna...........KM 03/97,01/08, TM 07/09,01/10...KP 7/28-34
Sintsu78..........KM 01/09, 08/09.............................KP 38/28-47



HAAVEISSA VIIDES



Onnellinen x5..........KM ?/09, 01/10






TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, Miukkari, Piijuska



:heart: :heart:


2009

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Imoen, Odottavainen, Liilia






 
Liilia: Hieno juttu! Joko sut saa siirtää plussanneisiin :)

Imoen: :hug: Jaksuja, kävi miten kävi!

Riinu: Ovispäivistä kyselit. Mä en oo ovistikkuja käyttäny, ihan luomusti oon bongaillu, kun varsinkin synnytyksen jälkeen on ollu oireet selvemmät ja helpommat tunnistaa. Pesu:n sivulla olevaa laskuria oon myös käyttäny, ja mun osalta se on ollu suht yhteneväinen omien oireiden kanssa. Ovishan on säännöllisessä kierrossa yleensä sen 14pvää ennen seuraavia kuukautisia, ja ajankohta voi vaihdella, joskus esim. stressi voi siirtää ovista ja samalla siis niitä mahdollisia tulevia kuukautisia (jollei siis ole tärppi käynyt). Valkkareita oon tarkkaillu ja välillä lämpöjä mitannu, mutta se on ollu aika turhaa puuhaa kun tuo digi-mittari antaa vähän mitenkuten tuloksia..

ON: Eipä kummia, eiliset syömingit oli ihanat ja otin alkoholipuolen rauhallisesti. Myöhään meni kuitenkin ja vasta viiden aikaan aamulla pääsin nukkumaan ja nyt on aikas väsy, kun ei oo muutamaan vuoteen tottunu tuolleen useinkaan rilluttelemaan.. Lapsikin tuli takas kotiin, joten arkiaskareet tässä käynnistyy ja loppukierron jännäily :)

Mukavaa viikkoa kaikille ja se tärkein eli ++++++++++ :whistle:
 
minäkin voisin liittyä teidän joukkoonne...

odotettiin meidän toista lasta ja niinhän siinä kävi että keskenmeno tuli rv6, tosin vauva oli ollut kuolleena masussa jo yli kuusi viikkoa. Viime keskiviikkona oli lääkkeellinen tyhjennys, joka oli mulle täys hel..tti enkä suostu kyseiseen toimenpiteeseen enää koskaan (kivut pahempia kuin synnytyksessä). Lopulta kävi niin että kohtu tulehtui ja eilen totesivat että suurin osa materiaalista oli sisällä ja jouduin eilen kaavintaan ja antibioottitiputukseen...

No nyt on jo vähän parempi mieli, koska (kuvittelen) kaikki oli nyt tässä ja pääsee nyt odottamaan niitä ekoja menkkoja, jonka jälkeen uutta yritystä. Toivottavasti ei takapakkia tule ja tärppäis suht nopeesti. Jotenkin se ajatus seuraavasta on jotenkin ainoa tie ainakin mulle, vaikka taatusti jos plussaan nousee hirvittäviä pelkoja uudenkin menettämisestä...

anteeksi pitkä tilitys, mutta asia on nyt jotenkin niin lähellä ettei oikein muuhun osaa keskittykään :snotty:

kaikille muille onnea yritykseen =)
 
Riinu laskurilla minäkin menen ja heittojahan niissä on. Täytyy yrittää monena päivänä ;)
Imoen voi ei mikä tilanne! Toi ei ole kivaa. Iso :hug: sinulle ja peukkuja, että kaikki ok. Muista, että vuoto ei aina merkitse keskenmenoa. Lepää, jos se siitä rauhoittuisi. Siellä voi tietty joku , mikä sen nimi nyt oli..., no kuiteski, joka vuotaa pois vaan , vaikka sikiö tai alkio voisi ihan hyvin.
Liilia onnittelut sinulle ja toivon mukaan perässä tullaan!

Eipä ihmeempiä itsellä. Eihän tässä vaiheessa kp:ä voi kuin yrittää parhaansa ;)
En kyllä tiedä, olenko kaikkea käyttänyt hyväksi.... =)
 
miiak pahoittelut keskenmenosta :hug: ja tervetuloa tänne purkamaan tuntoja saman kokeneiden kanssa! Nyt näyttäisi siltä, että todella monella on mennyt pieleen tuo lääkkeellinen tyhjennys. Itselleni tehtiin kaavinta ja homma oli pienellä jälkivuodolla selvä, arvioivat että 6viikkoa siitä alkaa ekat menkat, mulla alko 4viikkoa km:sta. Nä nyt on yksilöllisiä juttuja toki, toivotaan että pääset pian uuteen yritykseen, mulla myös helpotti ajatus siitä, että uudelleen pääsee yrittämään mahdollisimman pian!

Lisäilen sut tonne listaan, ilmottele jos virheitä tiedoissa :attn:
 
Mä kans hain testin ja taas nega.Eipä onnistunut sitten tällä kertaa kaan :headwall:
Alko ihan hirmuisesti harmittaa.Sovittiin sitte et soitan terkkariin ja pyydän sen lähetteen hoitoihin.Sieltä lääkäri soittelee huomenna niin saadaan asiaa eteenpäin.Mie sei ole ollut hirveen innostunut koko hoidoista ku ei tiedä mitä siellä tehdään mut suostui nyt et minulle tulisi hyvä mieli :D :heart: Enkä sitte enää kiukuttelis :snotty:

LiiliaPaljon onnea :flower: :flower: :heart:
 
Liilialle onnea matkaan! Miiak :hug: . Mullakaan nuo lääkkeelliset ei oo onnistuneet. Valitsin silti viimeksi lääkkeellisen, vaikka edellinenkään ei onnistunut, kun se on kuitenkin kohdulle hellempi. Kaavintaan meni lopulta molemmat. Mulla ei kylläkään kipuja juuri ollut, kauheaa vuotoa vaan.
 
Liilialle onnea :flower: !

Imoenille isosti tsemppiä ja lykkyä pyttyyn, toivottavasti pikkuinen jaksaa sinnitellä matkassa :heart: !

SW:lle tsemppiä myös, teillä siellä kohta iso pyörä pyörii, toivottavasti tulosta tulee :) .

Uusille tervetuloa ja pahoittelut, että tänne päädyitte. Tämä on hieno porukka, mutta ei kai meistä täällä kukaan oikeasti haluaisi olla...

Ovistelijoille ja jännääjille paljon plussapuhureita :whistle: !

Omalle navalle ei kurjuutta kummempaa. Vuoto ei ole ollut mitään älyttömän runsasta, mutta kuitenkin niin runsasta ja "hyytymäistä", että kyllä se alku sieltä pois on tullut :( . Testinkin tein ja negaa jo näytti, eli se siitä. Normimenkat toivon tästä tulevan, toivottavasti ei nyt vuotelu veny. Nyt siis vois merkata olevan kp 3 ja uskaltaiskohan laittaa vanhan kierronpituuden ajalta ennen lokakuun plussaa, eli 28-30. Mä varasin ke ajan gynelleni, meen vähän konsultoimaan, mitä tässä kannattaa nyt tehdä, pitää taukoa, jatkaa heti yritystä vai ehkäpä jopa kokeilla niitä lugeja. Katsotaan mitä sieltä jää käteen, tuun sit kertomaan.
 
Ai niin ja siis pahoinvointi + pyörrytys jatkuu täällä edelleen, mutta tissien kipuilu ja turvotus on sentään jo vähentynyt... Niin pyllystä yökkiä ja voida pahoin, kun ei ole sitä hyvää syytä :kieh:
 
onnitteluista.
Tuntuu niin kivalta kun joku on ajatellut mua ja kirjoitellut.
vielä ei tunnu todelliselta.
Pientä raskausoireilua. ja sit muitakin vaivoja :(
Toivotaan et se plussa viirus iskee muille kans :heart: :flower:
 
Liilia,onnea matkaan :heart:

Miiak,Tervetuloa joukkoomme...Mulle toi lääkkeellinen oli täysin kivuton,joskin epämiellyttävä,operaatio..mut vuodin 2kk putkeen enempi vähempi :x
Jaksuja sulle surun keskelle :hug: :hug:

Jaja,Huokaus... :hug:

Täällä on muutes taas oudot eritteet osa 100000 taas käynnissä :eek: Tuli jo eilen vai toissapäivänä sellasia ihan kunnon limaklimppejä (sori :ashamed: ) ja nyt holahtelee sellasta nestemäisempää kirkasta tavaraa...mitähän tää merkaa..mitään ovikseen liittyvää jomottelua ei oo ilmassa,mut ehkä tää sit vaan on alkusoittoa :p
 
Hei vaan kaikille :)
Tuossa olikohan tämän kuun alkupuolella todettiin, että hcg-arvo on normaali. Jee.
Menkkoja ei ole näkyny. Vanhan kierron mukaan menkkojen olis pitäny alkaa n. vko sitten, mutta ei. Kivut on hirveitä. Tein eilen testin, joka mielestäni näytti niin hailakan toisen viivan, että jäin epäilemään. Sen viivan näki ystäväni ja lapseni, mutta mies ei :D Että katsellaan tässä sitten. Yritystähän ei ole ollut, mutta kumin kanssa on tullu värkättyä ja liekö sitten käyny lipsahdus, kun oli yhdellä kerralla kumi jotenkin kummallisesti pois paikaltaan :LOL: Aikuiset ihmiset, ei osata käyttää kumia oikein :LOL:
 
heippa vaan kaikille pitkästä aikaa. Paljon onnea kaikille plussanneille :flower: Täälä voi päivittää kp 1/23 tähän kiertoon eli tänään alkoi vuoto... Jotain positiivista että eipä ainakaan pitkity terojen ansiosta. :) Niin ja eilen tuli lapsettomuuspolille aika 12.05.2010 eli hetken saa odotella. Nyt mennään tosiaan vaan terojen voimalla eteenpäin sinne asti. Oikeesti ei ees harmita. Nyt noi työmuutokset vie kaiken ajatuksen pois tästä yrittämisestä että toisaalta ihan hyvä et tulee tällainen tauko.

Vähän olen kirjoitellut (ei mitään kerrottavaa) mutta päivittäin lukenut kuulumisianne ;) Pitäkäähän lippu korkealla :wave:
 

Yhteistyössä