KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN TALVIPINO

Jaja, en uskalla testata. :/ Se nega on niin lohduton näky aina, että koetan välttää nyt viimeiseen saakka. Testejä mulla on kaapissa kyllä vaikka muille jakaa, kun tilasin aikoinaan heti oikein säästöpakkauksen. :LOL: Tosin raskausaikana tein muutaman testin ihan siitä ilosta että näin ne kaksi viivaa.

Ovista olen bongaillut ihan vaan niiden limojen perusteella. Mun mielestä ne tuli 2.1. (niinku laskureiden mukaan pitikin) ja heti sen jälkeen tuli "kuiva kausi". Jos se olisi myöhemmin ollut, niin ei riitä yritys sitten enää montaa päivää eteenpäin. Voihan tietty olla ettei tullut ovista ollenkaan ja kierto venyy. Mulla on ollut välillä pitkiä kiertoja välissä, pisin muistaakseni 46 päivää.

No, ootellaan... Jos ei muutamaan päivään tapahdu mitään, pitää sit vaan testata että pääsee tästä piinasta. +++++ :whistle: sulle ja muillekin!
 
16.1. LAUANTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



Naw2012...................KM 02/09.............................KP 2/
Rinja..........................KM -94,-95,-00,-08,-09.........KP 4/23
Silent whisper...........KM 05/09..............................KP 11/30
Heilo..........................KM 11/09.............................KP 20/
Mahdotontako...........KM 02/08, 08/08, 12/08.......KP 21/30
viirukissa...................KM, TM 07/09.......................KP 22/27
Liilia...........................KM 02/09.............................KP 24/28
Kipinäkenkä..............TM 01/09, KM 12/09..............KP 26/28
Ninnatar....................KM 05/09..............................KP 28/
Jeju81.......................KM 06/09
Marie1981.................KM 02/09, 07/09
Tash..........................KM 12/08, 05/09
Siiri80........................KM 04/07, 09/09
vauvakuume89..........KM 09/09
Odottavainen............KM 09/09
rikupi.........................KM 5/09, 10/09
Sunburned................ES 11/09



HAAVEISSA TOINEN



Repa....................KM 02/07, TM 08/09............................KP 3/
Stemia.................KM 12/09.............................................KP 3/28-30
BlondeMonsoon...KM(TM) 07/09......................................KP 7/27-29
Toivotar-80..........KM 07/08, 09/08, 08/09......................KP 8/
haicu....................TM 10/09.............................................KP 14/26
SpanishDancer.....KM 10/09............................................KP 14/28-34
tillukas.................KM 05/09, 08/09, 11/09......................KP 21/29-33
Imoen..................KM 10/09.............................................KP 31/30
Minky...................KM 09/06,10/08,TM 03/09,KM 08/09....KP 31/
avee....................KM 10/09, 12/09..................................KP 40/
Pippuri-83............KM 12/09
stella-h................TM 01/10




HAAVEISSA KOLMAS



Riinu........................KM 02/07, KK 11/09...................KP 4/
piprane ema.............KM 06/09, 10/09.......................KP 8/28-30
Neila.........................KM 09/09, 01/10.......................KP 9/
happihyppy..............KM 02/08, KU 12/08, 09/09.......KP 10/28
puupi.......................KM 01/98,12/09.......................KP 21/(28)30-35
Unicco......................KM 07/07, 03/09.......................KP 24/27
Jaja78......................KM 11/09..................................KP 32/
Tsuba.......................KM 06/09
MayBeibi..................KM 09/09
Rhiannon.................KU 12/09
viivi ja vagner..........KM 12/09
äiti0408...................KM 10/09



HAAVEISSA NELJÄS



Sintsu78.................KM 01/09, 08/09.....................KP 30/28-47
rakuuna..................KM 03/97, 01/08, TM 07/09....KP 32/28-34(41)



HAAVEISSA VIIDES








TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, Miukkari, Piijuska



:heart: :heart:


2009

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, rakuuna






 
Meillä siis haaveena toinen :)
Huono olo oli koko eilis päivän. tein testin mut näytti negaa. Tosin testaaminen oli turhan aikaista.
Toivotaan viel parasta ;)
Alavatsa vähän turvonneen oloinen. Mut näitä oireitahan löytyy aina kun niitä oikein urakalla ajattelee ja etsii.
mukavaa viikonloppua!
 
Onnea kaikille plussanneille! :)

Tädin yllättämät ja negailijat: :hug:

Olen hieman taustaillut tässä kiiruksen keskellä ja en ole oikein ehtinyt lukemaan juttuja! Tänään testasin taas negan ja menkat sieltä sit onki jo alkamassa, joten tänään sit kp1. Kierron pituus on nyt sitten noin 30 päivää. Toivottavasti tässä pysyy, eikä pitene...

Sitten ihan vinkki vinkkinä: Testasin eilen predictorilla ihan selkeän haamuplussan. Ja tänään clearbluella ihan puhtaan negan. Eli tuo ihan selvästi tuo predictor saattaa antaa väärän positiivisen. Viiva tuli ihan testiajan sisällä ja selkeän vaaleanpunainen. Kahlasinkin keskusteluja ja en ole ainut kenellä käynyt näin!
 
Minky, pahoittelut tädistä :( . Komppaan sua ton predictorin suhteen, antoi myös mulle viime syksynä kahtena peräkkäisenä päivänä haamuplussan (testiajan sisällä, mut tosi haalean, näki sen nyt kuitenkin tihrustamatta), muu testi nega ja menkat alkoivat n. ajallaan. Mulla oli se Early detection vai mikä nyt olikaan, herkkyys kait 10 yksikköä. En osta enää, kalliskin oli :/ .
 
Pöh. Tein aamulla herkän liuskatestin ja ensin siihen tuli mun mielestä testiajan sisällä ihan hailakan hailakka haamu. Nyt parin tunnin päästä sama on jäljellä, mutta lisäksi siihen on kuivaessa ilmestynyt toinen vahvempi haamu "mun haamun" ja kontrolliviivan väliin... Jep jep. Liekö koko testi viallinen vai mikä on. Eihän noita saisi tulkitakaan enää 10 min jälkeen, mutta eipä niihin mulla ennen ole tommoisia tullut, plussa on pysynyt plussana ja nega negana. No, epätietoisuus jatkuu. Ehkäpä jos nyt sitten ajattelisin, että viime to olisi ollut mahdollinen kiinnittymispäivä, niin seuraava testipäivä voisi sitten olla torstai. Nyt on liuskatestitkin sitten loppu, eli ostan sitten torstaiksi ihan kunnollisen digin tms. Tai sitten tämä ratkeaa itsestään jos tätsä kurvaa paikalle. Koko ajan kyllä kolottaa ja jomottaa, inhottavaa...
 
Jaja, siitä se lähtee vahvistumaan!

happihypylle tsemppiä plussan hyödyntämiseen. =)

Ja sitten taas tätä samaa, eli menkkoja ei kuulu ja vatsaa nipistelee ja vihloo ajoittain. Rinnoissakin välillä tuntunut sellainen kova vihlaisu muutaman kerran. Muuten ei sitten ole mitään oiretta suuntaan tai toiseen. Paitsi kylmä.

Mies sai eilen illalla pientä käsitystä siitä, miten rasittavaa tää voi olla. Sanoin sille, että en ymmärrä miksei ne menkat nyt alkaneetkaan. Se sanoi, et ai jaa, eilen itkit sitä että ne alkaa, ja nyt sitä että ne ei ala.. :LOL:

Mulla oli jo varattuna kasa suklaata menkkojen alkamisen lohduksi, mut kaapissa ovat nyt sitten odottamassa. Näillä mennään, testata en uskalla.

Ja oikeasti mun on pitänyt koko viikonloppu kirjoittaa opinnäytettä, mutta mä olen vaan lukenut niitä vanhoja, edeltäneitä pinoja. :D Kohta on pinon synttärit, 3 v tulee täyteen. Ja Repahan sen aikoinaan aloitti, ekan pinon.
 
16.1. SUNNUNTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



Naw2012...................KM 02/09.............................KP 3/
Rinja..........................KM -94,-95,-00,-08,-09.........KP 5/23
Silent whisper...........KM 05/09..............................KP 12/30
Heilo..........................KM 11/09.............................KP 21/
Mahdotontako...........KM 02/08, 08/08, 12/08.......KP 22/30
viirukissa...................KM, TM 07/09.......................KP 23/27
Kipinäkenkä..............TM 01/09, KM 12/09..............KP 27/28
Ninnatar....................KM 05/09..............................KP 29/
Jeju81.......................KM 06/09
Marie1981.................KM 02/09, 07/09
Tash..........................KM 12/08, 05/09
Siiri80........................KM 04/07, 09/09
vauvakuume89..........KM 09/09
Odottavainen............KM 09/09
rikupi.........................KM 5/09, 10/09
Sunburned................ES 11/09



HAAVEISSA TOINEN



Minky...................KM 09/06,10/08,TM 03/09,KM 08/09....KP 2/30
Repa....................KM 02/07, TM 08/09............................KP 4/
Stemia.................KM 12/09.............................................KP 4/28-30
BlondeMonsoon...KM(TM) 07/09......................................KP 8/27-29
Toivotar-80..........KM 07/08, 09/08, 08/09......................KP 9/
haicu....................TM 10/09.............................................KP 15/26
SpanishDancer.....KM 10/09............................................KP 15/28-34
tillukas.................KM 05/09, 08/09, 11/09......................KP 22/29-33
Liilia...........................KM 02/09.......................................KP 25/28
Imoen..................KM 10/09.............................................KP 32/30
avee....................KM 10/09, 12/09..................................KP 41/
Pippuri-83............KM 12/09
stella-h................TM 01/10




HAAVEISSA KOLMAS



Riinu........................KM 02/07, KK 11/09...................KP 5/
piprane ema.............KM 06/09, 10/09.......................KP 9/28-30
Neila.........................KM 09/09, 01/10.......................KP 10/
happihyppy..............KM 02/08, KU 12/08, 09/09.......KP 11/28
puupi.......................KM 01/98,12/09.......................KP 22/(28)30-35
Unicco......................KM 07/07, 03/09.......................KP 25/27
Jaja78......................KM 11/09..................................KP 33/
Tsuba.......................KM 06/09
MayBeibi..................KM 09/09
Rhiannon.................KU 12/09
viivi ja vagner..........KM 12/09
äiti0408...................KM 10/09



HAAVEISSA NELJÄS



Sintsu78.................KM 01/09, 08/09.....................KP 31/28-47
rakuuna..................KM 03/97, 01/08, TM 07/09....KP 33/28-34(41)



HAAVEISSA VIIDES








TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, Miukkari, Piijuska



:heart: :heart:


2009

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, rakuuna






 
Jaja78 ja Imoen: Nyt sitä plussaa kehiin, alkaa olemaan teillä oireet ja kp:t kohillaan :heart:

happihyppy: Jess! Tsemppiä peitonheilutukseen!

Rinja: Mulla kans täti lähti kotiinsa pikkuhiljaa viikonloppuna, kyllä se vierailu kestikin..

Liilia: Nyt oot oikeessa paikassa =)

ON: Eipä mittää, kiitostelen pohdinnoista hoitojen ja muiden juttujen suhteen. Tottahan se on, että jokainen perhe joutuu miettimään suuntansa lapsettomuuden kanssa ja jokaiselle se on varmasti myös vaikea päätös, lähteäkö hoitoihin vai jatkaa luomu-yrittämistä. En osaa myöskään itse vielä ajatella, etteikö luomuhomma meidän kohdalla voisi onnistua, kun tosiaan tuo yksi lapsi jo on sillä tavalla syntynyt maailmaan. Ikä mua tietty mietityttää, aikaa vastaanhan tässä taistellaan kolmenkympin jälkeen.

Mutta, eipä tässä auta muu, kuin suunnata katse tulevaan viikkoon, joka ois nyt sitten se pupuilu-viikko B) Nyt mennään eikä meinata!
 
Jaja ja Imoen: Plussatsempitykset! :)

BM: Meillä ei ikä ole vielä vastassa, mutta silti koko ajan mietitään miehen kanssa, että joskos siirryttäisiin "järeämpiin" hoitoihin. Olen nyt antanut itelle aikaa tuonne kevääseen. Jos ollaan edelleen tässä pisteessä, niin sit varmasti mietitään jo uusia ratkaisuja... Nythän mulla alkaa ne luget, joten katotaan nyt mitä niistä on apua, onko mitään...

Voi mua niin huvittaa muissa keskusteluissa erään nimimerkin vouhotus. Testejä tehnyt jo varmaa 20 ja mielipiteitään tilanteesta kyselee ja sit ku niitä saa, niin raivostuu! :LOL: Mielenkiinnosta täytyy seurata kuinka hänen käy! Ootteko muut bonganneet tapauksen?

ON: Menkat siis eilen alkoi ja tänään onki sit vaan tullu jotain ruskeeta tuhrua... Ärsyttävää. Tais mulla kyl toi Divina-kuuri vaan sekoittaa kiertoa... :(
 
Minky: Joo on huomattu. Ikävä sanoo, mutta taitaa pudota korkeelta ja kovaa vielä.. On vaan kurjaa, kun yleisesti ottaen täällä vauvakuume-puolella on keskustelu pysyny asiallisena, mutta juurikin tuo yksi "aktiivinen kuumeilija" alkaa naksua ja haukkua ihmisiä, joilla kuitenkin on kokemusta kemiallisista raskauksista ja keskenmenoista jne..
 
Alkuperäinen kirjoittaja BlondeMonsoon:
Minky: Joo on huomattu. Ikävä sanoo, mutta taitaa pudota korkeelta ja kovaa vielä.. On vaan kurjaa, kun yleisesti ottaen täällä vauvakuume-puolella on keskustelu pysyny asiallisena, mutta juurikin tuo yksi "aktiivinen kuumeilija" alkaa naksua ja haukkua ihmisiä, joilla kuitenkin on kokemusta kemiallisista raskauksista ja keskenmenoista jne..
Yhdyn tähän! Toivon tosiaan hänelle parasta -enkä vähiten siksi, ettei vaan päädyttäisi samaan odotuspinoon ;) :ashamed: ...
 
Ai ootte muutkin huomanneet tän "aktiivisen kuumeilijan" :)
Jokainen tyylillään, mutta ei tuossa tapauksessa voi tippua kuin tosi kovaa ja korkealta. On kyllä mennyt nyt tunteet järjen edelle.

ON: Oireet vahvistuneet, joten ihan hyvillä mielin eteenpäin mennään. Välillä jopa unohtaa kokonaan murehtia ja pelätä pahinta :)
Tosin enhän minä mistään raskauksista tai plussista mitään tiedä :LOL:
 
Minky: Huomattu on ja seurattu poukkoilevaa tilannetta. Teki niin mieleni kommentoida, mut sit en viitsinyt alkaa huudattamaan. :$ Kuitenkin, jos realistisesti näistä asioista haluaa keskustella, niin on pystyttävä ottaa vastaan myös sellaisia mielipiteitä, joita ei oikein haluaisi kuulla. Kyllähän sen hcg:n pitäisi tuplaantua joka toinen päivä, ollen nopsasti jo huimissa lukemissa...

Tsemppiä pupuilijoille, täälläkin kp:t siinä vaiheessa, että ekan yrityskierron eka vällyviikko tuloillaan.
:LOL:
Onnittelut plussanneille, kun en ole ehtinyt paljon kommentoimaan!!! :heart:
 
avee: Ootkin semmonen noviisi :LOL: :LOL: :LOL: Ai kamala, joo en mäkään viitsi alkaa huudattamaan, ei siitä mitään hyötyä ole, jos ihminen ei halua tosiasioita kuulla, ei se kuule niitä vaikka miten nätisti sanoisi..

Voipi silti olla, että niin suuren metakan jälkeen saattaa palstailu lakata kiinnostamasta, jos tilanne etenee keskenmenoksi. Ja niinku ollaan täällä kaikki todettu, tärkeetä on että voi täällä tuntojaan purkaa, mutta ei me tänne toisiamme haukkumaan voida tulla.
 
Ei mun ollut tarkoitus mitään huutoa aikaan saada, en vain tajunnut että raskaana oleva on herkässä tilassa :LOL:

Mitä me tästä opimme: pysytään vaan täällä omassa pinossa eikä huudella vieraisiin ketjuihin :ashamed:
 
avee: :LOL: Nyt sä sait sen ihan kiehumaan! :LOL:

Anteeks et mä täällä jauhan tästä tyypistä, mut mua oikeesti niin huvittaa! :) Ei vaan voi mitään, mut huvittaa! :LOL: Kerrankin mua oikeesti naurattaa lueskella näitä juttuja! :)
 
avee: Mä kyl uskon, et kyllä hänen oma ketjunsakin osaa muodostaa ihan järkeviäkin mielipiteitä eikä sokeasti lähe varsinkaan sua tuomitsemaan tämän takia. Epäilen, että heilläkin on omat mielipiteensä... Älä vaivaa mieltäsi asialla! :)
 

Yhteistyössä