KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN TALVIPINO

Ninnatar: ei varmaa tietoa, mutta olen lukenut/kuullut, että voisi hyvinkin tulla 2 kertaa, esim ihan alussa ja sitten melko lopussa. En sitten tiedä voiko jälkimmäisestä tulla tulosta, jos aikaa on liian vähän menkkoihin... Mutta en siis ole mikään expertti, omakohtaista kokemusta ei ole.
 
Tänne ei mitään ihmeitä kuulu, lauantaiksi odotan menkkoja. Vähän taas alakuloinen olo. Nyt kun oli yritystäkin oikeaan aikaan ja enemmän ku tarpeeksi, niin jos ei taaskaan onnistu alkaa usko loppua. Tekisi mieli luovuttaa, hetkeksi ainakin, mutta kun alkaa olla ikääkin niin ei viitsesisi tehdä sitäkään. :|

Plussatuulia piinaviikkolaisille ja kaikille muillekin!
 
Täällä ollaan :D En ole vaan jaksanut kirjoitella mut hengessä mukana kuitenkin ja lukemassa käyn melkein joka päivä.Tää raskautumis yritys on vaan kestänyt jo niin kauan ja tuntuu et ei mitään uutta tapahdu :(
Tai no...ovis oli ehkä viimmeviikonlopulla joku päivä ja nyt on lorotellut jotai valkovuotolimaällötystä viikon :x Ja sehän saa mun mielikuvituksen keksimään vaikka mitä.On se hassu kuin sama käy melkein joka kuukaus.Niin ku ei ole näin vuodellu paitsi silloin reilu vuosi sitten jolloin kans plussasin.Silloin kävin ihan lääkärissä ku luulin et mulla on joku tulehdus :snotty: Mut ei ollutkaan eikä se vuoto johtunut silloin oviksesta...
Toiveet taas korkealla mut tulen kyllä raportoimaan :D Kierto on taas (ehkä) lähemmäks neljääkymmentä joten ei tässä vielä viimmeisiä päiviä mennä...

Plussatuulia kaikille ++++++++ :whistle:
 
Mulla on keskenmenoja 5 kappaletta...-94-,-95,-2000, 2008, 2009... Eihän tuo kovin innostavalta kuulosta.... Syytä ei ole löytynyt yhteistä selittävää siis. Erilaisia selittäviä. Tukostaipumus tutkittu ja siinä ei kovin epäilyttävää löytynyt. Joku arvo hiukan heilahtanut, mutta ei merkitsevästi. Ei ole todettu mitään eksaktia, johon voisi takertua. Ainoastaan seurantaa lisätään seuraavassa raskaudessa. Mutta toisaalta ei ole otettu toivoakaan pois.
Eli ei löydetty syytä, miksi en voisi tai saisi vielä yrittää.
Sydänjuttukin korjattiin, joka voisi vaikeuttaa raskautta.
Mutta eihän tämä tilanne herkullinen ole. Toivoa en ole silti menettänyt.
 
Täällä kp 1 ja täyttä eteen.... olo helpottu melko välittömästä,mahaa juilii,mut muuten =)

Imoen,älä luovuta,kyl se natsaa.... =)

avee.Tiedän tunteen... poikaa kun ootin niin panikoin rv 30 asti,sit kun liikkeet alko tuntuu kunnolla,päivittäin niin rentouduin... tuli juostua sydänääniä kuuntelemassa kerran jos toisenkin ennen sitä :ashamed: Toivottavasti kuitenkin saat nauttia nyt raskaudesta ihan levollisena :heart:

Puupi,No niin,ei muuta kuin miehenkaatoon,oikea asenne B)
 
Onnea plussanneille! :flower:


Mulle voi päivittää perjantaille kp 1/?. Ja nikissäki taitaa olla hieman korjattavaa, mutta ei se niin justiin... Uunna vuonna eka ovis km:n (02/09) jälkeen, ei tuonu tulosta mutta positiivista ylipäätään se että ovis oli. Voi olla että reilu d-vitamiinilisä rupes vaikuttaan...seuraavat kierrot sen kertoo. Viimeksi menkat oliki heinäkuussa, sen jälkeen muutamia kertoja tiputtelua. Toivottavasti nää nyt on oikeat menkat, luulis ainaki kun oviskin oli. Jospa se vauva joskus päättäis tulla...pitäis vaan jaksaa uskoa ja luottaa siihe. Tällä hetkellä ei oikeen jaksa ajatella koko asiaa, vähä luovutusolo, et olkoon koko homma...
 
Mä kävin eilen verikokeissa, HcG oli jo laskenut 2:teen, eli hyvältä näyttää..
Menkkoja odotellessa.. En tiedä vaan, kun lekuri käski odotella 2 kiertoa ja
hyvä kun jaksaa nää yhdet odottaa, mut sinnitellään..
 
rakuuna ja avee, paljon Onnea! :flower: Ihanaa miten paljon tällekin kuulle tulee plussia!

ON Alkaa olla päivät täynnä, kp 30/30. Jos tunnistin oviksen kuten viime kuussa, menkat alkaa huomenna. Ja niitä odotan taas kaikista oireita huolimatta, kun ei ne mitään ole kertoneet ennenkään. Eikä niitä ihmeemmin edes ole. Saldo on tähän mennessä palelu, lievääkin lievempi närästys, jatkuva nälkä (joka on aina muutenkin..), menkkajuilinat ja vihlaisut, aamuöinen heräily, aivastelu (voiko se olla raskausoire, olen lukenut että monet on sen listanneet mutten tiedä, miksi...), päänsärky. No, toivottavasti tää piinailu päättyy taas huomenna.
 
Onnea rakuuna! Onpas tämä vuosi hyvä!

ON No niin. Sitten se taas alkoi tämä luulotauteilu. Huimaskelee ja painontunnetta. Koitan pitää jalat maassa ja tolkuttan itselleni, että huimaaminen johtuu viimeyön oksentelevaisen pikkupimun hellimmisestä ja siis lyhyistä yöunista ja ja maha oireilee myöhäistä ovista. Näin päätin.
 
Heippa pitkästä aikaa. taustalla ollut jo kauan mutta edelleen haaveissa vauva. Ei vaan vieläkään ole tärpännyt. En kyllä ole laskenut ovispäiviä ym, tulee jos on tullakseen.
Viime helmikuun keskenmeno pyörii vieläkin mielessä usein.
Saa nähdä milloin meille olis tulossa pikkuinen, toivottavasti tänä vuonna :heart:
menossa 23/28 kummallinen tunne alavatsassa..ja oksettaa ;)
 
Rakuunalle ja Aaveelle kilokaupalla onnea!
Toivottavasti myös Imoenilla tärppää, ainakin hyvän kuuloisia oireita on ollut!
Ja muille tsemppiä odotukseen (Pippuri) ja peiton heilutteluun :D
Toivottavasti Liilialla oireet johtuu siitä mistä niiden toivotaankin johtuvan!
Ja Rinja. Sulla on liian monta keskenmenoa taustalla, tuntuu pahalta. Mutta kuten sanoit, toivo ei ole vielä kadonnut. Toivottavasti jaksat vielä yrittää, varsinkin nyt kun sydän-asiasi on korjattu ja sen puolesta mahkut raskautua ja saada vauva on ilmeisesti parempi!?

Täällä naama kukkii kuin kesäinen niitty, mutta menkkoja ei vaan kuulu. Alkaisivat jo. Ärsyttää odottaa niitä. Testasin negan marketin testillä, kuinkahan luotettavia ne ovat?
 
Onneksi olkoon Rakuuna :flower: ja tarrasukkia matkaan!

Kiitos Sunburned myötäelämisestä. Joo, onhan toi viis ihan liikaa yhdelle ihmiselle. Mutta toivon mukaan esim. se sydänjuttu olisi mennyt parempaan suuntaan. Jos se vaikka oli yksi vaikuttava tekijä. Ja Eve Hietamiehellä niitä keskenmenoja taisi olla 8 vai 11 ennekuin hän sai lapsen.
Mulla nyt hurja täti käymässä. Kyllä taas huomaa tädin läsnäolon, joo :headwall:
No, ehkä huomenna helpottaa ja kohta pääsee taas yritykseen.
Jos tulen raskaaksi, voitte kuvitella, kuinka saan pelätä ja miettiä asioita...mutta jos ei yritä, ei voi onnistua.
Jospa Liilia tuo oksettava olo olis merkki jostain ;)
No, mä yritän pärjäillä tän tädin kaa. Pitää ottaa se mukaan yökylään kaverille :headwall:
 
15.1. PERJANTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



NaW2012...................KM 02/09.............................KP 1/
Rinja..........................KM -94,-95,-00,-08,-09.........KP 3/23
Silent whisper...........KM 05/09..............................KP 10/30
Heilo..........................KM 11/09.............................KP 19/
Mahdotontako...........KM 02/08, 08/08, 12/08.......KP 20/30
viirukissa...................KM, TM 07/09.......................KP 21/27
Liilia...........................KM 02/09.............................KP 23/28
Kipinäkenkä..............TM 01/09, KM 12/09..............KP 25/28
Ninnatar....................KM 05/09..............................KP 27/
Jeju81.......................KM 06/09
Marie1981.................KM 02/09, 07/09
Tash..........................KM 12/08, 05/09
Siiri80........................KM 04/07, 09/09
vauvakuume89..........KM 09/09
Odottavainen............KM 09/09
rikupi.........................KM 5/09, 10/09
Sunburned................ES 11/09



HAAVEISSA TOINEN



Repa....................KM 02/07, TM 08/09............................KP 2/
Stemia.................KM 12/09.............................................KP 2/28-30
BlondeMonsoon...KM(TM) 07/09......................................KP 6/27-29
Toivotar-80..........KM 07/08, 09/08, 08/09......................KP 7/
haicu....................TM 10/09.............................................KP 13/26
SpanishDancer.....KM 10/09............................................KP 13/28-34
tillukas.................KM 05/09, 08/09, 11/09......................KP 20/29-33
Imoen..................KM 10/09.............................................KP 30/30
Minky...................KM 09/06,10/08,TM 03/09,KM 08/09....KP 30/
avee....................KM 10/09, 12/09..................................KP 39/
Pippuri-83............KM 12/09
stella-h................TM 01/10




HAAVEISSA KOLMAS



Riinu........................KM 02/07, KK 11/09...................KP 3/
piprane ema.............KM 06/09, 10/09.......................KP 7/28-30
Neila.........................KM 09/09, 01/10.......................KP 8/
happihyppy..............KM 02/08, KU 12/08, 09/09.......KP 9/28
puupi.......................KM 01/98,12/09.......................KP 20/(28)30-35
Unicco......................KM 07/07, 03/09.......................KP 23/27
Jaja78......................KM 11/09..................................KP 31/
Tsuba.......................KM 06/09
MayBeibi..................KM 09/09
Rhiannon.................KU 12/09
viivi ja vagner..........KM 12/09
äiti0408...................KM 10/09



HAAVEISSA NELJÄS



Sintsu78.................KM 01/09, 08/09.....................KP 29/28-47
rakuuna..................KM 03/97, 01/08, TM 07/09....KP 31/28-34(41)



HAAVEISSA VIIDES








TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, Miukkari, Piijuska



:heart: :heart:


2009

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, rakuuna






 
Naw2012 ja Liivia: Päivitin listaa teidän osalta, mutta koska oon melko uusi täällä, enkä siis tiedä teidän tilanteista vanhastaan, niin ilmotelkaa jos ootte listalla väärässä paikassa tai päivitykset on muuten päin honkia, niin korjaan sitten =)

rakuuna: Onnea onnea :flower: :heart: :heart: :heart: Meillä on nyt hyvä putki tammikuun plussarivissä ja vielä ehtii monta mukaan! Ilmottele, kun sinut saa poistaa kuumeilulistalta, samoin avee! Plussanneisiin teidät on jo merkattu, ihan tilastojen hyvännäköisyydenkin nimissä :LOL:

Imoen ja sintsu78: Oon aika lailla samoissa tunnelmissa ollu tässä edellisen kierron jälkimainingeissa. Ovis hyödynnettiin, mutta ei selvästi sitten riittävän tehokkaasti. Ikää mulla on "vasta" 33, mutta alkaa se tuntua siltä että mun tapauksessa tämä sekundaarinen lapsettomuus vaivaa, vaikka raskauduinkin viime keväänä toisesta kierrosta pillereiden jälkeen ja se oli sitten tuulimuna. Eli joo, huonoo tuuria jne jne mutta jossain vaiheessahan sitä on pakko miettiä, mitä tehdään jollei pian onnistu.
Meillä kun on tuo yksi ihana uhmis, enkä varmaan pysty alottaan mitään lapsettomuusselvittelyjä ja -hoitoja, koska tiedän, että sitten energia siirtyy niihin, eikä jo olemassaolevaan lapseen, joka on elämäni aurinko. Se ei olisi meidän perheessä reilua sitten kenellekään.

Vaikea sanoa, miltä tuntuu, jos oikeasti saa tietää, että vauvoja ei enää meille tule. Muutanko mieleni tutkimusten suhteen, en tiedä. Ihan vielä en ala sitä miettimään ja nyt lopetan tämän masentuneen jaarittelun täälläkin tältä erää tähän..

Ihanaa viikonloppua kaikille :heart:
 
Tulin toivottelemaan hyvät viikonloput! Ekasta työviikosta selvitty täällä =)

Ja ilmeisesti ovulaatio päällä. Eilisestä asti ollut niiiin menkka olo kuin olla voi, mutta vuotoa ei onneksi ole, tai siis on niitä limoja :whistle: Ja anoppilaan ollaan menossa viikonlopuksi... Vitsit miten paljon voi jännittää se, onko tää tällä kertaa tosiaan ovulaatio ja vuoto pysyisi poissa ainakin sen 28 päivää (tai mielellään ihan kokonaan, raskauden takia).

Heipat kaikille =)
 
Pikaisesti vaan ON, sori jo etukäteen...

Kyllä tää kierto on taas valmis. Nyt tuli jo jotain ihan vaaleanruskeaa "vuotoa", vähän samanlaista millä km alkoi. :( Ja yk 14 alkaa. Mä en JAKSA tätä. Parin viikon päästä mulla 32 v mittarissa.
 
Imoen :hug:

Plussanneille :flower:

BlondeMonsoon, kiitos päivityksistä :) , siitä ensimmäisen keskenmenon päivityksestä, se tapahtui 01/98.

Voi olla et täällä yrittää jotain oviksen tapasta olla ilmassa, ainaki kirpas tänään niin ikävästi muniksesta, tai mun tuurilla se on varmaan joku kysta...joutuu taas mies koville. :LOL:
En kyl tiiä et miten sen hcg:n laskun jälkeen pitäis edes ovuloida, osaisko joku auttaa?

Peukut on ihan täysillä pystyssä meille kaikille...PLUSSAAAAAAA!!!!
 
Imoenille :hug: myös täältä jos täti tuli kuitenkin kielloista huolimatta... Vai onko vielä toivoa :) ?

Rinjalla ollut kyllä kanssa ihan kohtuuttoman huono tuuri :( ... Toivotaan, että vielä onni kohdallesi osuu, olisit kyllä sen ansainnut!

SpanishDancer, toivotaan nyt tosiaan, että tulisi normikierto (tai siis, että mieluiten ei siis tätiä laisinkaan siitä oikeasta syystä), peukutukset!

Tsemppiä myös kaikille muillekin kärvistelijöille, tädin kestitsijöille ja jännääjille, myös luulotautisille ;)!

BlondeMonsoonille vielä semmoinen juttu, että mulla kaksi kaveria, joilla IVF-lapset ja selviö, että toinen tulee samalla tavalla jos on tullakseen, luomuna ei mahiksia. Toinen kaveri just halusi pitää kunnon tauon hoidoissa ennen seuraavaa yritystä, että saa täysillä keskittyä siihen yhteen ihanaiseen, toinen taas aloitti heti kun mahdollista uudet hoidot ja koki, että tokat meni helpommin, kun oli se esikoinen minkä kanssa touhuta ja johon upottaa rakkauttaan. En siis tarkoita, että olisi samanlainen tilanne kuin sulla, mutta ihan vaan liittyen omiin pohdintoihisi. Pitää vaan kuunnella omaa sydäntään ja tehdä niin kuin itselle parhaiten sopii, yksi tapa sopii yhdelle ja toinen toiselle jne. Toivotaan tietysti, että teillekin nyt napsahtaisi se luomuplussa, ettei tarvitsisi miettiä moisia. Tosin ihan maallikkona uskoisin, että jos teillä yksi luomulapsi jo on, niin tuskin kovin rajuja hoitoja tarvittaisiinkaan, on varmaan kiinni jostain ihan hienosäädöstä tai sit vaan huonosta tuurista. :hug: sinullekin.

Oma napa kuuluu vahvasti luulotautisten kerhoon. Menkoista ei näy merkkiäkään sen torstaiaamuisen yhden ruskean limatipan jälkeen, mutta olo on epämukava... Etoo, huimaa, väsyttää, välillä palelee/menen kananlihalle, menkkakipuja oli taas pari päivää enemmän, nyt vähän vähemmän (ja mulla siis normaalisti kipuja vain vuodon aikana, ei ennen), vatsassa tuntuu repäisykipuja ja painontunnetta, samoin tuolla alakerrassa (kohdunsuun seutuvilla) tuntuu paineentunnetta ja vihlaisuja, niinkuin menkat olisi just tällä sekunnilla alkamassa tai jo päällä... Juoksen vessassa tarkistamassa, mutta kirkasta valkovuotoa vaan on, ihan vetistä. Kurkussa tuntuu tänään pala, eilen oli vähän karheana, mutta muita flunssaoireita ei ole. Maitoa ei ole tihkunut ja herumisen tunne on vähentynyt, mutta nännit on silti arat ja rinnat vähän turvoksissa, itku on herkässä... Mä oon jotenkin niin varma tästä olotilasta, että olisi tärpännyt, mutta samalla tiedän, että km tekee just tämmöisiä oireita monelle seuraavissa kierroissa ja tämähän on vasta mun ensimmäinen kiertoni post km, että on enemmän kuin todennäköistä, että kroppa ja mieli vaan tekee tepposiaan :( ... Hulluksihan tässä tulee, ei tämmöinen itsensä kyttääminen voi tehdä hyvää kenellekään! Kyllä mä nimittäin korkealta tipun jos menkat alkaa vaikka kuinka tiedän kuinka todennäköistä se on. Sitä vaan toivoo niin kovasti, tiedätte tunteen...

Näihin kuviin ja tunnelmiin, mukavaa viikonloppua kaikille!
 
Kiitos :flower: teille!

Jaja78, podetaan luulotautia sit molemmat, ainakin vielä hetki. Hanat ei ole auenneet, vaikka tunnin välein käyn vessassa tarkistamassa varmana siitä, et NYT. Mä en tiedä mitä toi eilinen oli, mut kuulosti samanlaiselta ku sun "limatippa". Mulla se ei kyllä voi olla kiinnittymisestä johtuvaa, oviksesta pitäis nyt olla 14 vrk.

Kierto varmaan venyy nyt sitten vaan, eikä mun ovisbongailu onnistunut tässä kuussa. Kovasti kipuilee, välillä sivulta, välillä keskeltä ja välillä selän puolelta. On jomotusta ja viiltelyä. Vatsa on turvonnut palloksi ja olo on aika epämukava. Kaikki merkit viittaa siis menkkoihin mut vuoto puuttuu toistaiseksi. Alkais nyt sitten jos on alkaakseen!

Aikani kuluksi olen lueskellut noita aikaisempia pinoja ihan siitä ensimmäisestä lähtien. Tuntuu lohduttavalta, että siellä niin monta naista on kärvistellyt samojen asioiden kanssa ja suurin osa kuitenkin jossain vaiheessa onnistunut. Kyllä mekin kaikki vielä saadaan se nyytti, ihan varmasti! :heart:

Sen verran piti vielä lisätä, että onneksi te olette täällä! Ystävät varmaan huolestuisi mun mielenterveydestä jos joka kuukausi niille höpisisin pari viikkoa kaiken maailman oireita. Ja miehelle itkin jo eilen että ei tullut mitään tästäkään kierrosta ja valmistelin sitä jo seuraavaan yritykseen. :hug: siis teille, olette tärkeitä!
 
Haa, Imoen, kanssasisareni :D ! Peukutan siis yhä sulle! Oletko muuten testannut? Nyt en muista miten oli... Kannattaiskohan =) ? Jos bongasit oviksen oikein, niin nyt pitäisi jo jotain näkyä. Onko muuten mahdollisuuksia, jos ovis olisikin ollut myöhemmin kuin luulet?
 

Yhteistyössä