KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN TALVIPINO

Onnea plussanneille, mahtavaa!!! Kävin ihailemassa noiden plussatestien kuvia, voi että...Ikävä sitä tunnetta, kun toinenkin viiva ilmestyy. :ashamed:
Tänne ei mitään muuta, kun täti on ja viihtyy kylässä...odotellaan, et päivät kuluu.
Katselin pitkästä aikaa videoita meidän tytöstä vauvana ja itkuhan siitä taas tuli, aika menee niin nopeasti. Ja kumma juttu, et me niin kovasti aikanaan ajateltiin, et nopsasti toinen lapsi aluille. Nojoo, nyt näyttää tulevan pitkäkin ikäero. Vaan ei auta. Tsempataan taas porukalla. Onneks valoa tulee ainakin joka päivä lisää! B)
 
Joo, Repa, samaa mieltä. Tyhmä täti, paras kun pysyis kotosalla :D

Täytyy nyt kärsiä tämä tilanne ja onneksi on jotain jännittämistä taas ensi kuussa. Pitää ajatella positiivisesti :headwall: =)

Kiitos myötäelämisestä. Kyllä ne aina lämittävät mieltä. On tämä niin iso asia, että tädin kyläilykin masentaa tosi pahasti.

Mutta tosiaan, nyt tsempitykset meille kaikille! Ja hyvää yötä.
 
Paha Nuutti pois sen viepi. Hyvää Nuutinpäivää teille, nyt on joulu ohi viimeisiltäkin joulufaneilta, kuten minulta.

Ja taas on plussia ropissut, johan on tämä vuosi hedelmällinen! Jos tätä tahtia jatketaan, ennen maaliskuuta on pino siirtynyt kokonaan odotuspuolelle. Onnea Hupu ja avee!

Riinu Saman ohjeen minulle lääkäri antoi: ei mitään ärsytystä rinnoille. Meinasin jo silloin hänelle puuskahtaa, että minkäs teet, kun esikoisen (kohta 2) itku heruttaa, lapsen hellyyttävät teot heruttaa, miehen suukot heruttaa, lämmin heruttaa, kylmä heruttaa... Onneksi heruttamista tuntuu hiljalleen harvemmin ja kohta viikkoon ei ole tuntunut lieviäkään tiehyttukoksen oireita. Ne niitä hermostuttavimpia on, kun ei voi lypsääkään rintatulehdusta estääkseen.

ON Ei oviksen oierita. Ei niin mitään. Jos la-ma itkuisuutta ja ärtyisyyttä ei lasketa. Eli joko kierto venyy ja paukkuu tai ovis oli harvinaisen oireeton (oli kyllä sellainen viime kierrossakin). Muuten palasin nuutinpäivän myötä arkeen ja astuin vaa'alle ekaa kertaa Tuomaan jälkeen. Voi jestas. Tarvinee taas kaivaa se käsivarren jatke jostain, että yltää ottamaan niskastaan kiinni. Nyt tarvii reippaasti tiputtaa joulukilot pois. Ei muuten mitään, mutta jos vaikka paksuksi pamahtaa, en kehtaa katsoa näitä lukemia paperille kirjoitettuna :D
 
Moiks kaikille!

Oon käynny täällä hätäiseen taustailemassa, työ on pitänyt mut hyvin kiireisenä ja sit toi väsymys..eile heräsin puol 9 ja ilta 9 olin jo täydes unes :/ ei normaalia mulle.. nyt nukuttu 2,4 v poitsun kans yhes 12 tuntia niin nyt jaksetaan =) Oireet ovat ennallaan, ei mitään menkkoihin viittaavaa vielä.. yritän nyt pitää itseni kiireisenä ainakin tän viikon lopulle,jos sit testailis uudemman kerran :) Tuun sit ilmoittelemaan taas kuulumisia!
 
Kiitos kaikille, olette ihania :hug: Arvasin jotenki heti, että tämä se taitaa olla mulle oikea pino, vaikka pinoilen kyllä tuossa yhdessä toisessakin, jossa ollut jo liiankin kauan mukana..

Jaja78: Pahoittelut sulle :hug:
Tarkoitat varmaan sitä plussauspinoa eikö vaan.. se on nykyään toi tammikuussa plussaavat jne. eli siellä sitä notkutaan edelleen :(

Onneksi täällä välillä näitä hyviäkin uutisia eli plussia ja kovasti toivotaan vauvojen pysyvän masussa sitten valmiiksi asti :)

Itse koitan nyt tota greippimehua litkiä ku se käsittääkseni pitäs vaikuttaa limakalvojen vahvuuteen..tiedä sitte mutta kaikki keinot sallittuja :D
Mieski sai käskyn alkaa käyttämään pelkkiä bokserimallin alkkareita ku sekin voi minimaalisesti vaikuttaa asiaan :D :D

No huumoria välillä pitää olla, että tämän raskaan asian kanssa jaksaa..
Onhan se nähty et raskautuminen onnistuu, mutta loppuun asti ei menty pienen kanssa.

Olemme miehen kans aloittaneet ruokavalio remonttia siinä mielessä, että salaatit menee nyt molemmilla ruoan kanssa niin tulee vähemmän syötyä itse ruokaa ja sit karkit ja sipsit on pannassa toistaiseksi.
Jospa sitä pääsis taas kiinni tohon sählyn harrastamiseenki niin auttais painonpudotuksessa/hallinnassa.. miehellä ei kyllä paino-ongelmia ole, mutta terveellisyys paikallaan kelle tahansa.

tämmöstä tällä erää ja tsemppiä kaikille :flower:
 
13.1. KESKIVIIKKO




HAAVEISSA ESIKOINEN



Silent whisper...........KM 05/09..............................KP 8/30
Heilo..........................KM 11/09.............................KP 17/
Mahdotontako...........KM 02/08, 08/08, 12/08.......KP 18/30
viirukissa...................KM, TM 07/09.......................KP 19/27
Rinja..........................KM........................................KP 23/24
Kipinäkenkä..............TM 01/09, KM 12/09..............KP 23/28
Ninnatar....................KM 05/09..............................KP 25/
Jeju81.......................KM 06/09
Nam2018...................KM 02/09
Marie1981.................KM 02/09, 07/09
Tash..........................KM 12/08, 05/09
Siiri80........................KM 04/07, 09/09
vauvakuume89..........KM 09/09
Odottavainen............KM 09/09
rikupi.........................KM 5/09, 10/09
Sunburned................ES 11/09



HAAVEISSA TOINEN



BlondeMonsoon...KM(TM) 07/09......................................KP 4/27-29
Toivotar-80..........KM 07/08, 09/08, 08/09......................KP 5/
haicu....................TM 10/09.............................................KP 11/26
SpanishDancer.....KM 10/09............................................KP 11/28-34
tillukas.................KM 05/09, 08/09, 11/09......................KP 18/29-33
Imoen..................KM 10/09.............................................KP 28/30
Minky...................KM 09/06,10/08,TM 03/09,KM 08/09....KP 28/
avee....................KM 10/09, 12/09..................................KP 37/
Stemia.................KM 12/09.............................................KP 43/28-30
Repa....................KM 02/07, TM 08/09
Pippuri-83............KM 12/09
stella-h................TM 01/10




HAAVEISSA KOLMAS



Riinu........................KM 02/07, KK 11/09....................KP 1/
piprane ema.............KM 06/09, 10/09.......................KP 5/28-30
Neila.........................KM 09/09, 01/10.......................KP 6/
happihyppy..............KM 02/08, KU 12/08, 09/09.......KP 7/28
Unicco......................KM 07/07, 03/09........................KP 21/27
Jaja78......................KM 11/09...................................KP 29/
Tsuba.......................KM 06/09
MayBeibi..................KM 09/09
Rhiannon.................KU 12/09
viivi ja vagner..........KM 12/09
äiti0408...................KM 10/09



HAAVEISSA NELJÄS



Sintsu78.................KM 01/09, 08/09.....................KP 27/28-47
rakuuna..................KM 03/97, 01/08, TM 07/09....KP 29/28-34(41)



HAAVEISSA VIIDES








TAUSTALLA:

Annemaarit, Liilia, Murmelin, Miukkari, Piijuska



:heart: :heart:


2009

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84, tillukas

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22, Neila


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee






 
Iltapäivää :) Ei mulla oikeen muuta kummaa ole mielessä, mutta tulin tänne kertomaan toivoa antavan kokemuksen kaverilta, jonka tapasin tänään pitkästä aikaa. Hänellä on kolme tyttöä, 16-v, 7-v ja 5kk. Oli vaan näistä keskenmenokokemuksista puhetta, ja hänkin kertoi kokeneensa keskenmenon sekä ennen toista raskautta että nyt ennen tätä viimeisintä, josta syntyi pienin tytär. Että on nää vaan niin yleisiä, ja silti niitä lapsiakin sitten tulee kovia kokeneillekin! Kaikille teille toivon niin kovasti plussatuulia, sekä ovis- että raskaus- :heart:
 
Pah pah ja pah!
Menkat alkoi, ihan tuosta noin vaan yllättäen ja ihan väärään aikaan. No, jos jotain hyvää, niin tiedäpähän nyt taas et kierto toimii. Mut nää on ihan megakauheet, tärisen ihan vilusta... hrr! Mulla on sitten vissiin kp-1, eikös se lasku tästä ala?
Pahan tuulinen R

ps. Mutta onnea kuitenkin plussanneille! Teidän onni ei ole muilta pois! Perässä tullaan...
 
Heips kaikille! :)
Ekaks isot onnittelut kaikille plussanneille!!!! :)
Toivottavasti kelpaan porukkaan mukaan... :)
Oon kirjotellu jotain tonne kolmannesta haaveilevien puolelle, mut lyhyt kertomus mun tilanteesta...
Mulla oli viime kierto todella erilainen kun yleensä ja toiveet siis korkeella, menkat alko kuitenki kaks päivää etuajassa mitään merkkejä antamatta, olin jo sillon testaillu pari negaa...
Menkat ooli oudot mut tuli hyytymiä jne. Siitä sit uutta kiertoa kiertämään kun kp9 tuli sellanen tunne et pakko tehä testi, se oli plussaa, tein seuraavana päivänä digin ja se ilmotti myös mun olevan raskaana. Pääsin verikokeeseen ja hcg olikin noussu ja se oli 37, lääkäri sanoi että voi olla aikainen keskenmeno ja määräs kuitenki maanantaiks vielä uuden verikokeen, tein ma aamuna uuden digin ja se oli nega ja päätin suutuspäissäni olla menemättä sinne testiin(johon menen kuitenki sit huomenna aamulla), tänään vielä apteekin omaan hailukka haamu ja siihen olen kans saanu jo ihan hyvän viivan viime perjantaina.
Jos en olis ikinä sillon kp9 tehny sitä testiä ni en olis varmaan ikinä tästä mitään tienny.
No huomenna sit lopullisesti selviää et millaset on arvot...
Nyt menossa yk11 ja kp18/(28)30-35
Onko muille käyny näin? :)
 
Piprane ema: eikun tarkoitin sitä Kesäkuun kullannuppujen pinoa, siis odottajien puolella. Tuli uskonpuute ja kävin tarkistamassakin äsken muistinko oikein ja muistinhan minä, jotenkin nikkisi jäi mieleen. Eli sinä tipuit siitä pinosta lokakuussa ja minä sitten marraskuussa... On täällä vielä muitakin siitä pinosta, haicu ainakin ja NeitiKat, joka onneksi jo plussasi uudestaan :) , perässä mennään me muutkin, eikös vaan?

Riinulle :hug: ja iso pöh yllätystädistä! No jospa nyt sitten tulisi hedelmällinen kierto? Jaksuja!

Puupi: tervetuloa! Kuulostaa tosiaan siltä, että olet saanut varhaisen keskenmenon, pahoittelut ja :hug: . Toivottavasti arvot ovat laskeneet kunnolla, eikä mitään materiaalia ole jäänyt kohtuun, että pääsisitte pian uuteen yritykseen. Mulla ei ihan verrattavia kokemuksia, mut kerron kuitenkin: eli kemiallisessa raskaudessa vain haamuja ja häipyivät kokonaan negaksi ennen vuodon alkua. Km rv 11 (jossa tietysti lähtötilanne hcg:ssä moninkertainen sun tilanteeseen verrattuna) testi näytti viikon päästä vielä haaleata plussaa ja muistaakseni 2 viikon päästä jo ihan haamujen haamua/negaa ja sit ei enää mitään. En nyt tiedä onko tästä mitään apua, mut saatpahan jotain vertailupohjaa. Toivottavasti jonkun muun kokemukset menee lähemmäs!

Omaan napaan ei mitään uutta, oireita pukkaa, mut en enää laske niitä miksikään. Testailla vois ehkä viikonloppuna taas, jos ei silloin tai viimeistään alkuviikosta näy mitään, niin sitten on mennyt ohi tämä kierto, sen jälkeen ei ole nimittäin enää ovisoireita ollut ja sairastelu katkoi peitonheiluttelutkin... Ai niin paitsi Tillukas! Mä oon eläytynyt varmaan liikaa sun kuulumisiin, nimittäin mullakin tuntuu sellaista herumisentapaista nänneissä vähän väliä ja äsken just tässä istuessa kokeilin ja tuli ihan pari tippaa kun vähän puristin! Voi möhnä, en uskalla kokeilla enempää, ettei vaan mene pahemmaksi, mut on se nyt ihan pyllystä tämäkin... Eikä voi tietää hyvää. Mulla kuitenkin viimeisen imetyksen loppumisesta yli 3 vuotta :/ .
 
Riinu,voi takamus...no ei muuta kuin uutta putkeen++++ :whistle:

Puupi,Tervetuloa...mullakaan ei ihan vastaavaa kokemusta ole,eka km oli hyvin varhainen rv6+,just oli plussannu kun melkein sit alkokin kivut ja viikko siitä vuoto :/ hcg oli tuolloin 115. Jos jotain positiivista haetaan,niin mielummin aikasin kuin myöhempään...ikäväähän se on silti,voimia :hug:

Toivotar,Me miehen kans oltiin mietitty sellasta 3v ikäeroo lapsille,poika nyt 1v7kk..ja tarkoitus oli aloittaa koko "lapsenteko" vasta näihin aikoihin,mut sit "vahingossa" tulin raskaaks "touhutipoista" kesällä :ashamed: ja ajateltiin et oikeestaan täähän onkin kiva ikäero,olis siis tullu 1v10kk ja hienoo et ei tarvinnu käydä läpi samaa mitä esikkoa tehtäessä. No joo,sit todettiinkin np-ultrassa et on tuulimuna :'( ja vuodin 2kk putkeen ja vasta nyt on päästy uudestaan yrittämään... mietin et jos toi kaikki oliskin tapahtunut vasta nyt,ikäero olis venyny isoksi...mut nyt ollaan siis samassa,missä oltas oltu ilman tuulimunaa...paitti et kroppa taas sekasin kuin seinäkello :kieh: Sitä vaan halusin sanoo,et eipä nää tosiaan koskaan mee niinkuin suunnittelee :hug:

Mulla starttaa menkat,luojalle kiitos :saint: En ois kestänyt tätä pahaolohel..ttiä enää hetkeekään :kieh: tosin nyt sit maha on ratkeemispisteessä,mut helpottanee kun vuoto kunnolla alkaa =)
 
Repa: Sitä juuri tarkoitin, että siihen aikaan, kun ensimmäinen oli syntynyt meillä ei ollut harmainta aavistustakaan miten vaikeaksi tämä vielä menisi. Silloin oltiin ihan vaaleanpunaiset lasit silmillä ja ajatuksella, että juujuu, lisää vaan lapsia nopsaan tahtiin. No, ehkä meidän piti oppia tämä asia kantapään kautta. Tosin vähän turhan kova koulu on jo ollut, oltais varmasti opittu jo vähemmälläkin. :kieh:
Tuntuu viime vuosi kokonaisuudessaan ollen ihan hirveä, kun mun äiti vielä kävi läpi syövän, mistä tosin tuntuu nyt selviytyneen... Jos nyt saisi toivoa vähemmän tunkiona oloa ja enempi vaikka sitten ihan tavallista elämää, jos ei haikaraa.

Lääkärin mukaan: Mitä useampi plussa testissä, sitä useampi onnistunut, loppuun asti mennyt raskaus...Hohhoijaa, ei lohduttanut syksyllä, eikä auta nytkään nuo sanat.

Nooo, tänään kp6, joten pikkuhiljaa mahdollisuuksia kohti mennään. :heart:

Mukavaa loppuviikkoa!
 
Jaja Voihan pöh. Että pitikin sinun liittyä samaan klubiin. Koita tukeutua Riinun sanoihin, että kerran imettänyt heruttaa herkästi lopun ikänsä.

Toivotar Että sulle lääkäri on sanonut jotain yhtä "lohduttavaa" kuin meillekin. Meille sanottiin, että pitäisi olla tyytyväinen, kun kuitenkin on kolmasti plussannut (ja mennyt kesken). Vaikka se kuinka parantaa onnistuneen raskauden mahdollisuutta verrattuna puolen vuoden täysplussaamattomuuteen, mieluummin olisin valinnut sen.

ON Ihme tuhruilua. En ole ikinä kuunaan päivänä tuhruillut kuin kuukautisten alla, en koskaan kesken kierron. Tämäkin vielä. Ketuttaa.
 
Jaja78, kiitos, mä luulen kans et varhainen oli mut ottaa nyt sit iltapäivään et saa ne tulokset ku äsken sieltä labrasta kotiuduin, ja todella toivon et mitään ei olis sinne jääny et sais nyt vaan ootella ihan normi menkkoja... :)

Repa, kiitos, pääsihän taas pitkästä aikaa kuitenki näkemään et miltä se plussa testissä näyttää. :)
Mä en tietosesti oo tämmöstä ennen kokenu, mut mun ensimmäinen raskaus(siit on 12.v)
päätty sillon keskenmenon viikolla19, ja se oli niin riipivä kokemus et tulee vieläkin välillä kyynel silmään ku muistelee ja tää tapaus mikä nyt on, on taas päästäny muistoja pinnalle.
Muutenhan mulla on kaks lapsokaista, tyttö on 10 ja poika 5. :)

Stemia, mä toivon et pääsisin kans laittaan jo et kp1 ja olisin helpottunu ku ne alkais, tosin mulla on vasta kp19 ja kaiken tän jutun keskellä ei voi tietää tuleeko ne normisti vai ei. Tuntuuhan aika taas matelevan ku jotain odottelee... :)
 
Terve vaan Tillukas, täälläkin yksi tuhruilija. Periaatteessa odottelen nyt ovista, mutta yhtä hyvin voi alkaa menkat kuten kahdella edellisellä kerralla tähän aikaan (vaikka ensimmäinen siis lääkärin mukaan oli vielä keskenmenoa). Ja edellisistä menkoista asti on nyt jostain syystä tuhruttanut, tällaista ei ole ollut koskaan ennen :|

Jaja 78 ja Piprane Ema, minäkin aikoinaan seurailin tuota kesäkuun kullannuppujen pinoa. Tosin en silloin vielä kirjoittanut koska pelkäsin KM:ää. Meidän kaikkien olisi kyllä jo korkea aika päästä taas plussanneiden puolelle. En vaan yhtään tiedä kuinka kestän sitä ensimmäisten viikkojen hermoilua näiden kokemusten jälkeen :( Sitäpaitsi en ihan täysin uskalla toivoa raskautumista tällaisesta kierrosta jossa koko alku kierron on tuhruttanut.

puupi, sun kertomus kuulostaa erehdyttävästi yhden mun kaverin kokemuksilta. Häneltä todettiin lopulta ultrassa kohdun ulkoinen raskaus. Eli kannattaa tosissaan varmistaa niillä toistuvilla verikokeilla ettei raskaushormoni enää nouse. Tervetuloa mukaan ja pahoittelut kokemastasi.

Toivotar ja Repa, jaan fiiliksenne siitä että olisin kyllä vähemmälläkin oppinut ettei lapsia voi aikatauluttaa. Mua jotenkin edelleen lohduttaa meidän esikoisesta olleessa alkuraskauden ultrassa lääkärin kommentti mun kysymykseen keskenmenon riskistä. Hän sanoi ettei ihmisiä tällä planeetalla olisi jos raskaudet pääsääntöisesti epäonnistuisivat. Ja näinhän asia tilastollisesti tietysti on, eli yritän jaksaa uskoa parempaan onneen mahdollisella seuraavalla kerralla. Sen voi kyllä sanoa ettei se huono onni jakaudu tasaisesti väestössä vaan jotkut joutuvat kestämään ihan käsittämättömän paljon :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jaja78:
Piprane ema: eikun tarkoitin sitä Kesäkuun kullannuppujen pinoa, siis odottajien puolella. Tuli uskonpuute ja kävin tarkistamassakin äsken muistinko oikein ja muistinhan minä, jotenkin nikkisi jäi mieleen. Eli sinä tipuit siitä pinosta lokakuussa ja minä sitten marraskuussa... On täällä vielä muitakin siitä pinosta, haicu ainakin ja NeitiKat, joka onneksi jo plussasi uudestaan :) , perässä mennään me muutkin, eikös vaan?

/quote]

Nii just joo kerkesin tosiaan sinnekin pinoon innoissani jo liittyä.. no kyllä me perässä mennään sinne odotuspuolelle vielä ja pysytään sielä ne tarvittavat viikot :D
 
SpanishDancer, Toivotar ja Repa Itsellenikin olisi vähempi muistutus elämän suunnittelemattomuudesta riittänyt. Mutta SD:lle lääkäri on jo oikeasti osannut sanoa jotain, mikä antaa toivoa, mutta kuitenkin on aivan lääkärin sanomaa.

Ja vielä SD, noin vuorokauden tuhruttuani alkaa olemaan ohi. Tosi pientä tuhrimista se oli, mutta epänormaalia mulle, yhtäkaikki. Toivottavasti sinultakin tuo epämääräisyys kohta loppuu. Itsellä on nyt menossa eka ns. normaalikierto km3:n jälkeen, eikä aiemmin tämmöistä ole ollut.

BlondeMonsoon Pitäisikö tuo mun plussaus ottaa tuolta syyskuusta pois? Siitä plussasta ei ainakaan vauvaa ole tulossa.
 
Tänään clearbluen digitestillä "raskaana 2-3" eli on ainakin hormooni nousussa. Edistystä edellisiin kertoihin, koska niissä ei nuo testit vahvistunut ollenkaan.

Ei tää elämä plussaamisen jälkeenkään helppoa ole, kun kokoajan on pelko persuuksissa :)

 
Voimia avee. Toivottavasti pääset kunnolla nauttimaan raskaudestasi ilman pelkoa.
Mulle voi pistää kp 2/23 tänään. Eli jos huomenna sitten kp3/23....Eli täti päätti muistaa mua tammikuussa. Ei olis tarvinut....
No, kohti uusia kiertoja.
Ja tervetuloa puupi sinulle. Kyllä kuulostaa oudolle tuo sinun tilanne..en osaa neuvoa mitenkään. Paitsi kyllä tarkastaisin ja ottaisin selvää, mistä on kyse mahdollisimman pian. Jos se olisi ulkoinen, se on hengenvaarallista,jos ei huomata ajoissa.

Pahoittelut kokemastasi aiemmasta keskenmenosta.

Voimia ja tsemppejä kaikille!
 
14.1. TORSTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



Rinja..........................KM -94,-95,-00,-08,-09.........KP 2/23
Silent whisper...........KM 05/09..............................KP 9/30
Heilo..........................KM 11/09.............................KP 18/
Mahdotontako...........KM 02/08, 08/08, 12/08.......KP 19/30
viirukissa...................KM, TM 07/09.......................KP 20/27
Kipinäkenkä..............TM 01/09, KM 12/09..............KP 24/28
Ninnatar....................KM 05/09..............................KP 26/
Jeju81.......................KM 06/09
Nam2018...................KM 02/09
Marie1981.................KM 02/09, 07/09
Tash..........................KM 12/08, 05/09
Siiri80........................KM 04/07, 09/09
vauvakuume89..........KM 09/09
Odottavainen............KM 09/09
rikupi.........................KM 5/09, 10/09
Sunburned................ES 11/09



HAAVEISSA TOINEN



Repa....................KM 02/07, TM 08/09............................KP 1/
Stemia.................KM 12/09.............................................KP 1/28-30
BlondeMonsoon...KM(TM) 07/09......................................KP 5/27-29
Toivotar-80..........KM 07/08, 09/08, 08/09......................KP 6/
haicu....................TM 10/09.............................................KP 12/26
SpanishDancer.....KM 10/09............................................KP 12/28-34
tillukas.................KM 05/09, 08/09, 11/09......................KP 19/29-33
Imoen..................KM 10/09.............................................KP 29/30
Minky...................KM 09/06,10/08,TM 03/09,KM 08/09....KP 29/
avee....................KM 10/09, 12/09..................................KP 38/
Pippuri-83............KM 12/09
stella-h................TM 01/10




HAAVEISSA KOLMAS



Riinu........................KM 02/07, KK 11/09....................KP 2/
piprane ema.............KM 06/09, 10/09.......................KP 6/28-30
Neila.........................KM 09/09, 01/10.......................KP 7/
happihyppy..............KM 02/08, KU 12/08, 09/09.......KP 8/28
puupi.......................KM 12/09............................KP 19/(28)30-35
Unicco......................KM 07/07, 03/09........................KP 22/27
Jaja78......................KM 11/09...................................KP 30/
Tsuba.......................KM 06/09
MayBeibi..................KM 09/09
Rhiannon.................KU 12/09
viivi ja vagner..........KM 12/09
äiti0408...................KM 10/09



HAAVEISSA NELJÄS



Sintsu78.................KM 01/09, 08/09.....................KP 28/28-47
rakuuna..................KM 03/97, 01/08, TM 07/09....KP 30/28-34(41)



HAAVEISSA VIIDES








TAUSTALLA:

Annemaarit, Liilia, Murmelin, Miukkari, Piijuska



:heart: :heart:


2009

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee






 
puupi pahoittelut kokemastasi ja tervetuloa tänne kuumeilemaan ja vaihtamaan ajatuksia :hug: Tarkennatko vielä ensimmäisen keskenmenon ajankohdan, niin laitan sen listaan.

Samoin Rinja: mulla vähän hakusessa, millon sun keskenmeno tapahtui, korjaan listaan ku ilmottelet!

avee: helpommin sanottu ku tehty, tiiän sen, mutta koeta rentoutua ja olla ajattelematta kaikkea, mikä voi mennä vikaan. Niin kuin joku täällä tänään sanoikin, alkaa ne todennäköisyydet olla meidänkin puolella jossain vaiheessa :flower:

Muutama loppukiertolainenkin tuolla listassa on, mikähän mahtaa olla meininki Imoen, Minky, Sintsu, rakuuna... ja tiettykin Jaja78 :attn:

Plussatuulia +++++++++++++++++++++ :whistle:
 
Jos haluat niin mulle voi päivittää kp19/(28)20-35. Mulla oli ne menkat sillon 26.12.09 jolloin ilmeisesti oli km tapahtunu ja siks ne arvot oli viel nyt viikko sit koholla. Äsken tuli vastaus et aamulla otettu verikoe oli nyt nollilla... :(
Eipä auta ku ottaa itteensä niskasta kiinni ja raahata äijä sänkyyn ku se tulee töistä. :LOL:
 
Tsemppiä kaikille kirjoitelleille, nyt ei multa oikein irtoa mitään tekstiä, sorry. Kiitos myös Tillukkaalle (ja Riinullekin) herumis-lohdutuksista!

Omalle navalle ei mitään uutta oikeastaan, tulin vaan huikkaamaan kun kyseltiin. Tänään tuli aamulla paperiin pieni ruskea tippa liman seassa. Voipi olla, että ne menkat sieltä kohta alkaa... Tai sit mä taas kopsaan Tillukasta ja alan tuhruttelemaan seuraavaksi jotain outoja. Villeimmissä unelmissani se voisi olla kiinnittymis-tippa, menisi sikäli yhteen, että viime to oli aika kovat menkkakivut, jotka taas olis voinut olla ovis ja siitä olis just sopivasti viikko. Mut tuskinpa kuitenkaan. Su ehkä taas testaan jos ei menkat ala sitä ennen. Ennen pitkää sieltä on tultava menkat tai plussa ;). Jos olis nyt vasta kiinnittynyt, niin sithän se ei näkyis vielä viikkoon välttämättä, eli vielä sit ehkä seuraavaankin viikonloppuun voin vielä rauhassa ( :LOL: ) odotella ennenkuin tarvii huolestua mistään. Ilmoittelen heti jos jotain tapahtuu = täti tulee.
 

Yhteistyössä