KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN TALVIPINO

piprane ema Minäkin toivotan sinut pahoitellen tervetulleeksi joukkoomme.

Tutkimuksista. Minuakaan ei ole vielä tutkittu, koska keskimmäinen km oli ns. kemiallinen. Toisena päivänä tutkimattomuus korpeaa ja lujaa, toisena saan tolkutettua itselleni, että ihan oikeesti kaikki todennäköisimmin johtuu vain onnettoman surkeasta tuurista. Huhtikuussa kuitenkin tulee vuosi yritystä täyteen, että kesänkorvalla kuitenkin pääsemme tutkimuksiin kunnallisellakin. Verrattuna tosin sinuun itselläni on takana saman miehen kanssa onnistunut raskaus. Omasta kropasta johtuvat syyt ovat hyvin epätodennäköisiä sinunkin kohdallasi ja jos miehelläsikin sattuu olemaan lapsia, todennäköisin keskenmenojen syy olisi teilläkin huono tuuri (kromosomiyhteensopimattomuus on oikeasti onneksi aika harvinaista). Uskallan väittää, että kahden keskenmenon jälkeinen epätietoisuus on raskaimpia vaiheita toistuvissa keskenmenoissa. Voimia sinulle.
 
piprane ema:pahouttelut keskenmenoistas ja tervetuloa joukkoomme...kuulostaa siltä et raskaaks kyllä tuut,mut koska noi km:t pistää kropan niin sekasin niin uus raskaus voi aina ottaa aikaa... varmaan vaan kertakaikkisen kakka tuuri noiden keskenmnojen kans,et on tullu peräkkäin... :( :hug:

Stemia,Joskus kroppa tekee tepposia ihan ilman "syytä" mulla tuppas oleen sillai ekan km:n jälkeen...ja siis puolisen vuotta taisin kärvistellä kaiken karvasten oireilujen kanssa :eek: Mut eihää sitä tiiä...ainahan on se kuuluisa kemiallinen raskaus tai sit ei vaan vielä näytä muissa testeissä =) Odotellaan...toivotaan plussaa kovasti :heart:

Mulla on taas vaihteeks ollu 2 päivää ihan kauhee olo :x Hermo palaa :kieh: Eilen tuli sohvalta noustessa sellanen kramppi mahaan...no niinkuin repäisykipu....siinä kohtaa rupes epäilyttää,en meinaan oo menkka oireena sellasista kärsinny. Toinen epäilyttävä seikka on se et kun on paha olo niin ei tee ruokaa mieli paitsi jotain tiettyä ja yhtä juttua,mitä ei tietty kotona oo :ashamed: Ja toi on mulla ollu kaikissa raskauksissa oireena ekat 1-2 viikkoa... mut mikään ei selitä sitä että nää oireilut on ollu jo tosi kauan :/ Ja nyt vasta kp28...
 
Heippa kaikille!
Imoen, jännätään joo nyt nää vikat päivät =)
Niin. Niitä oireita näkee vaikka minkälaisia. Parempi vaan odottaa, mitä tuleman pitää...
piprane ema tervetuloa tänne ja pahoittelut menetyksistä.
Tietysti kaksi peräkkäin pistää mietityttämään, että mistä moinen johtuu, mutta se tosiaan voi olla joku huono tuuri. Jos sinulla on lapsia, ei sinussa vikaa voi olla tai miehessäsi.
Sitä ylipainojuttua en osaa sanoa...ei mielestäni kannata sitä korostaa. Tulevathan monet varamasti lihavammatkin raskaaksi. Tietysti jonkunlaista ruokavaliota voisi pohtia ja kenties vähän aloittaa jonkunlaista kuntokuuria, jos se kuitenkin jollain lailla voisi olla osatekijä. Missään nimessä ei kuitenkaan kannata liikaa sitä tuijottaa.
Tsemppiä sinulle ja kaikille muillekin ja plussia :wave:
 
Tervetuloa uusille ja pahoittelut kaikille siitä syystä miksi täällä olemme!

Toivottarelle kovasti tsemppiä, kova paikka sinullakin ollut. Ja taikauskoa löytyy täälläkin, mä olen päättänyt että jos nyt tulen raskaaksi niin teen kaiken eri tavalla kuin edellisesssä raskaudessa, joka päättyi surullisesti. Hölmöä, mutta helpottaa jotenkin.

Tillukas, tosta maitojutusta olen kuullut myös mielenkiintoisen ajatuksen. Se liittyy siihen, että jos nainen on kerran imettänyt, niin hänen rintansa ovat ikäänkuin valmiit imetykseen loppuiän ajan. Maidonherumista saattaa esiintyä liikuttavissa tilanteissa tai ajatuksen voimallakin, vaikka lapset olisivat jo isoja, esim. ihan vaikka mummoiässä kun pitelee ensimmäistä lapsenlastaan.

Sairaalassa mulle annettiin ohjeeksi, että älä edes kokeile että tuleeko maitoa. Kaikenlainen stimulaatio edesauttaa sen maidon tuloa, joten sen ohjeen mukaan rintojen kannattaa antaa olla rauhassa, käyttää sopivia rintsikoita (ettei paina) ja yrittää olla ajattelematta maidon nousua.

Omaa napaa (tai pitäiskö sanoa navan alaista asiaa...
Testasin ja testi näytti negaa... mutta taisin olla ihan liian aikaisin liikkeellä. Menkkojen alkuun olisi vielä 9 päivää aikaa, joten ei taida testien herkkyys vielä riittää. Höh...

R

 
Alkuperäinen kirjoittaja BlondeMonsoon:
piprane ema: Tervetuloa joukkoon ja pahoittelut kokemuksistasi :hug:

Ole armollinen itsellesi kilojen suhteen =) Olet kuitenkin onnistunut tulemaan raskaaksi, joten lisäkilot eivät ole esteenä varmasti jatkossakaan eivätkä ne ole keskenmenon aiheuttajakaan. Voit ajatella ennemmin niin, että nyt päivien kirkastuessa uloslähtö ja vaikka lasten kanssa lumessa peuhaaminen tuovat ennen muuta hyvää oloa, joka edesauttaa raskautumista ja samalla saattaa se kuntokin huomaamatta nousta!
kiitos :hug:

Esikoiselta olin ennen odotusta samanpainoinen ku nyt, mutta kakkoselta olin normaalipainoinen ja nyt tosiaan onnistunu lihottaan itteni..
Ei sitä ehkä oliskaan niin kriittinen kilojen kanssa jos ei ois tossa välissä ollu 7 vuotta normaalipainoinen.. nyt tietää kuinka kiva ois olla laihempi..
no pitää katsella tässä ja kyllä mä meinasin mennä painonvartijoihin kunhan meidän alueella ryhmä alkaa =)
 
Tilulilu...tuli testattua nyt sitte ja nega oli...niinkuin alunperin epäilinkin koska tätä pahaaoloo on ollut niin kauan :/ Nooh,toivon nyt hartaasti et menkat alkais pian,eikä kierto veny...ehkä olokin paranis =)
 
Tervetuloa ja pahoittelut Piprane ema, taidan muistaa sinut kesäkuisten pinosta? Sieltä minä tänne tupsahdin marraskuun lopussa.

Hupulle onnittelut plussasta!

Riinu ja Repa, komppaan teitä molempia osittain... Repan lailla mullakin pukannut jo oireita liian varhain, eli en usko, että merkkaavat mitään, tai ainakaan sitä itseään. Harmitus Repa sun negasta, mäkin jo ajattelin, että nyt se on oltava plussa! Riinun kanssa taas mennään siinä mielessä samoissa tunnelmissa, että mäkin testailin jo hätähousuna negan ja voipi tosiaan olla, että olin aivan liian aikaisessa. Mähän en ole tikutellut ovista ja nyt on ovisoireetkin km:n jälkeen olleet niin monenkirjavat (ennen aika selkeät sen pari päivää ) ja jakautuneet viikon säteelle, että en voi tietää yhtää milloin olen oikeasti ovuloinut vai olenko ollenkaan... Noh, ei se auta kuin odotella ja katsella josko sieltä jompikumpi jossain vaiheessa tulisi, plussa tai menkat (heh, repako se tuolla aiemmin osuvasti kommentoi, että ei savua ilman tulta, kyllä sieltä jompikumpi tulee :LOL: ! Näinhän se menee ;) ...)

Mulla esikoinen kohta 6v kipeänä, eli kotosalla pyöritään tänään. Harmi kun ei voi lähteä tuonne satumaahan ulkoilemaan, kyllä näyttää upealta, vaikka en yhtään talvi-ihminen olekaan!
 
Vieläpä jatkan vähän...

Eli BlondeMonsoon, pahoittelut tädistä, sais nyt jo tärpätä teilläkin! Kiitos kun jaksat listaa päivitellä ja tsemppiä, jospa nyt tää kierto toden sanoisi?

Eelikselle paljon tarrasukkia ja liimaa ja mitä niitä nyt kaikkia onkaan, ettet enää tänne takaisin joudu!

Mitäs kuuluu Stemialle?

Sunburned, tsemppiä sullekin menkkojen odotteluun! Varmasti on turhauttavaa ja usko koetuksella välillä, koita jaksaa, kyllä se aurinko paistaa ennenpitkää risukasaankin!

Rinjalle ja Imoenille peukut on pystyssä, että täti älyäisi kiertää teidät kaukaa seuraavat 9kk ainakin!

Vieläköhän mulla oli jollekulle jotain sanottavaa..? No nyt ei enää muista, olkoon.
 
Piprane ema, pahoittelut ja Tervetuloa!

Hupulle onnittelut!

Ja kiitokset peukutuksista, muutama päivä vielä jännättävää. :) Tänään kp 27/30 (noin suurin piirtein) eikä mitään uutta. Paitsi juuri äsken alavatsassa tuntui sellaista kuplintaa. En osaa oikein selittää sitä, vähän ku olisi saippuakuplia.. Mitä lie suolistokuplia. :LOL: Menkkajomotustakin on ollut taas, mutta vähemmän ku viime kierroissa.
 
12.1. TIISTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



Silent whisper...........KM 05/09..............................KP 7/30
Heilo..........................KM 11/09.............................KP 16/
Mahdotontako...........KM 02/08, 08/08, 12/08.......KP 17/30
viirukissa...................KM, TM 07/09.......................KP 18/27
Rinja..........................KM........................................KP 22/24
Kipinäkenkä..............TM 01/09, KM 12/09..............KP 22/28
Ninnatar....................KM 05/09..............................KP 24/
Jeju81.......................KM 06/09
Nam2018...................KM 02/09
Marie1981.................KM 02/09, 07/09
Tash..........................KM 12/08, 05/09
Siiri80........................KM 04/07, 09/09
vauvakuume89..........KM 09/09
Odottavainen............KM 09/09
rikupi.........................KM 5/09, 10/09
Sunburned................ES 11/09



HAAVEISSA TOINEN



BlondeMonsoon...KM(TM) 07/09......................................KP 3/27-29
Toivotar-80..........KM 07/08, 09/08, 08/09......................KP 4/
haicu....................TM 10/09.............................................KP 10/26
SpanishDancer.....KM 10/09............................................KP 10/28-34
tillukas.................KM 05/09, 08/09, 11/09......................KP 17/29-33
Imoen..................KM 10/09.............................................KP 27/30
Minky...................KM 09/06,10/08,TM 03/09,KM 08/09....KP 27/
avee....................KM 10/09, 12/09....................................KP 36/
Stemia.................KM 12/09.............................................KP 42/28-30
Repa....................KM 02/07, TM 08/09
Pippuri-83............KM 12/09
stella-h................TM 01/10




HAAVEISSA KOLMAS



piprane ema.............KM 06/09, 10/09.......................KP 4/28-30
Neila.........................KM 09/09, 01/10.......................KP 5/
happihyppy..............KM 02/08, KU 12/08, 09/09.......KP 6/28
Unicco......................KM 07/07, 03/09........................KP 20/27
Jaja78......................KM 11/09...................................KP 28/
Tsuba.......................KM 06/09
MayBeibi..................KM 09/09
Rhiannon.................KU 12/09
viivi ja vagner..........KM 12/09
äiti0408...................KM 10/09
Riinu........................KM 02/07, KK 11/09



HAAVEISSA NELJÄS



Sintsu78.................KM 01/09, 08/09.....................KP 26/28-47
rakuuna..................KM 03/97, 01/08, TM 07/09....KP 28/28-34(41)



HAAVEISSA VIIDES








TAUSTALLA:

Annemaarit, Liilia, Murmelin, Miukkari, Piijuska



:heart: :heart:


2009

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84, tillukas

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22, Neila


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee






 
Hupu07: Onnea onnea hirmusan paljon :flower: :heart: Tarrasukkia matkalle odottavien puolelle :wave:

Repa: Älä vielä heitä kirvestä kaivoon, vielä vois se plussa tullakin :hug:

Jaja78: Kiitos empasta :hug: Ei voi kiistää, ettenkö ala olla itekin sitä mieltä, et tää kuumeilu sais tuottaa tulosta. Listaa on kiva päivittää, niin aika kuluu nopeempaa :) Jos nyt tässä kierrossa tärppäis, niin pesun laskureiden mukaan mun la ois 17.10. ja kolme vuotta sitten aloin oottaa näihin aikoihin esikoista ja la oli 18.10.! Että sinällään ois ihan hauskaa senkin takia, jos ny tärppäis!
Noi ovisoireet on mulla kans vähän hajallaan sen viikon, onkin ollu vähän vaikeeta ajottaa peitonheilutusta, kun ilmeisesti sit kuitenkin ollaan oltu aktiivisempia pari päivää liian aikasin.. Nyt päätettiin tosiaan, että se on tasanen jokatoinenpäivä-pupuilu vähintään sillä ovis-viikolla, ni on kumma jollei tehoo :LOL:

Mä myös huhuilen Stemian ja aveenkin perään, kp:t on sen verran pitkällä, että mikäs meininki? :wave: :wave:

Ja kaikki negan varhaisella kp:llä testanneet: ootelkaa vaan kiltisti, että täti on oikeesti myöhässä esim. viikon! Tiiän, ettei meinaa malttaa (en itekään malta koskaan), mutta kokemukseni mukaan ne plussat pärähtää ruutuun joskus tosi myöhään =)
 
täällä taas kuumeillaan....km:t 9/09 ja viimesin 1/10 ja kolmas ois toiveissa...kesken meni 8.1 joten onko se mun kp1? tänään silloin ois kp 5...ja oishan se raskaus plussa kiva, kun esikoinenkin elokuussa on kouluun lähdössä...sais olla kotona, mutta käytännössä siis ei niin helppoa lainkaan..noh, jospa se tästä taas. ovulaatiotestejä mulla on jääny ja r-testejäkin tilasin ni sais varmistettua sillä et on nega = hcg tippunut...että vois ees ovuloida...kontrolleja ei märäänneet kun niin hyvin oli edenny toi keskenmeno...hcg la oli enää 52..mutta, plussarikasta tammikuuta meille kaikille! tää nyt on kopiona mutta olkoon..
 
Neila: Anteeksi kamalasti, oot tippunu jotenkin tuolta listalta jossain muokkauksessa! Laitoin sua jo aiemmin sinne, mut oon onnistunu jotenki sotkemaan :ashamed: Nyt oot bäk :)

Eikä ku olinki laittanu sua esikoista kuumeilevien listaan.. säätöä säätöä.. Mut joo, ehkä nyt on oikein!
 
Täytyyhän se tilanne sitten teille paljastaa kun oikeen peräänkin huudellaan :)

Ei sitten tullutkaan taukoa yritykseen :ashamed: Ovis oli kp 21 eli 28.12. Laskeskelin, että jos tärppäisi niin laskettuaika olisi samoihin aikoihin kuin esikoisella. Ehdotin sitten miehelle, että kokeillaan että kuin käy... Ensimmäisen haalean plussan sain 8.1 päiväpissasta 11 päivää ovulaation jälkeen. Nyt sitten jännätään, että pysyykö pikkuinen matkassa.

Että sellainen vauvantekotauko täällä :whistle:

Tuohon listaan vois päivittää, että ensimmäinen km oli 10/09
 
Hei,
Mulla tais täti tänään ilmoitella itsestään. Ei vielä laiteta kp 1, ilmoitan sitten, kun asia varmistuu. Onhan pieni mahdollisuus, ettei kyse ole siitä. Vaikkakin tosi pieneltä se tuntuu. :'(
No, ei auta itkut markkinoilla. avee ja hupu onnea teille!!

No, kirjoittelen lisää taas tässä. Ja voimia ja peukkuja niille, joilla vielä tässä kierrossa mahdollisuus ja muille ensi kiertoon plussia :heart:
 
Aavee,paljon paljon onnea :heart:

Kiitti kaikille virtuaalihaleista...
joo,hetken olin kyl itekin jo ihan varma jos totta puhutaan,et plussaan...eihää voi olla näin paska olo pelkästään menkkojen takia...mut kappasvaan,tokihan Repalla voi :kieh: Noh,asia on just niinkuin totesin tässä joku kirjoitus sitten,et oon sit paksuna kun ei oo kierrossa oireen oiretta :|

Rinja,tyhmä täti :kieh: pysyis poissa...
 

Yhteistyössä