KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN TALVIPINO

Neila,Pahoittelut ja voimia sinne suruun...ei oo reilua ei :'( :hug:

Toivotar,ikävä tausta sinullakin,jaksamista ja tervetuloa joukkoomme :hug:

Jaja,Jos sulla menkkajomotusta on niin se on menkat tai plussa,ei savua ilman tulta ;)

Ninnatar,eikös se vaadi vahvan viivan ollakseen plussa? et mitä jos sulla olikin ovis sillon kun nippaili,et vaan saanu bongattua? Mulla kävi vähän noin et nippaili ja vasta parin päivän päästä tuli jotain limoja...nooh,ehkä minuun nyt ei kande verrata,kun mun kroppa on sekasin kuin seinäkello muutenkin :LOL: :ashamed: No joo,toivotaan kuiteskin et tärppi käy :p

Täällä aina välillä sellanen "verinen" olo et nyt alkaa ja taas kohta et ei oo mitään viitteitä,siis menkkoihin... kummasti niitäkin sit kyttää vaikka kuinka koittaa lunkisti ottaa :whistle:
 
Kiitos tervetulo-toivotteluista. =)

Jihaa, täällä kp 1/? ehkäisyrenkaan jälkeen (oli käytössä 3kk), joten ekan luomukierron pituudeksi tuli 25pv, vähän lyhyt, mut eipä ainakaan venynyt. Jes, kohta alkaa yritys. :heart:
Itse olen noita ovistestejä tehnyt aikanaan, mutta en koskaan saanut niihin vahvaa plussaa. Aina jotain haaleeta ja omituista, joten en taida niiden kanssa alkaa pelailla. Viime keväänä olin tunnistavani, että ovis oli vasta jossain kp 18-... paikkeilla.

Mulla on tulet takassa, joten palailen kommentoimaan vähän myöhemmin. Jotenkin lohduttavan ihanaa olla kirjottelemassa täällä. Ennen olin Helistimen jutuissa mukana, mut jotenkin nyt haluan tehdä tänkin eri lailla. Hehe, ihme taikomistahan tää...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Toivotar-80:
Moikka kaikille!
Uskaltaudun tulla tänne kirjottelemaan ja lukemaan ajatuksia. Pikaisesti taustani: 3,5v tytär, naimisissa, ikää pian 30v. Km 7/08 rv 5+5, 9/08 rv9+3(kaksoset), ja viimeisimpänä kaikkein rankin ja surullisin: enkelipoika kuoli kohtuuni rv 16+ 8/09. Syytä keskenmenoille ei ole löytynyt, joten aloittelemme jälleen yrittelyn hiljakseen (=ei stressiä??).

Minut saa lisätä listalle. Toivomme kovasti, että meille vielä vauva suodaan. Tällä hetkellä hyvillä mielin uuteen vuoteen ja haikaran houkutteluun.=) Tsemppiä kovasti jokaiselle tässä ketjussa kirjoittelevalle!
Voi miten rankasti on teidän perhettä koeteltu :'( Voimia! :hug:
Toivottavasti uusi vuosi tuo parempaa onnea vauvarintamalla... Luotetaan siihen, me kaikki pienokaista toivovat .
 
Pahoitteluni Neila. Itse olen aina aloittanut uuden laskun varsinaisen keskenmenon päivästä, en tihkuamisen alusta. Mutta eipä se niin nöpönuukaa ole, kun se eka kierto voi kuitenkin olla ihan mitä vaan.

Pahoitteluni myös Toivotar80elle. Voimia perheellenne.

ON Ovis alkanee lähestyä. Oireet nollissa. Kaipa sitten tuo (onneksi jo tosi vähäinen) maidon tihkuaminen edelleen sekoittaa kroppaa. Tai sitten liian monta hormonimyrskyä on ollut liian lyhyen ajan sisään.
 
10.1. SUNNUNTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



Silent whisper...........KM 05/09..............................KP 5/30
Heilo..........................KM 11/09.............................KP 14/
Mahdotontako...........KM 02/08, 08/08, 12/08.......KP 15/30
viirukissa...................KM, TM 07/09.......................KP 16/27
Rinja..........................KM........................................KP 20/24
Kipinäkenkä..............TM 01/09, KM 12/09..............KP 20/28
Ninnatar....................KM 05/09..............................KP 22/
Jeju81.......................KM 06/09
Nam2018...................KM 02/09
Marie1981.................KM 02/09, 07/09
Hupu07.....................KU 04/09, KM 07/09
Tash..........................KM 12/08, 05/09
Siiri80........................KM 04/07, 09/09
vauvakuume89..........KM 09/09
Odottavainen............KM 09/09
rikupi.........................KM 5/09, 10/09
Sunburned................KM 11/09
Neila..........................KM 09/09, 01/10



HAAVEISSA TOINEN



BlondeMonsoon...KM(TM) 07/09......................................KP 1/27-29
Toivotar-80..........KM 07/08, 09/08, 08/09......................KP 2/
haicu....................TM 10/09.............................................KP 8/26
SpanishDancer.....KM 10/09............................................KP 8/28-34
tillukas.................KM 05/09, 08/09, 11/09......................KP 15/29-33
Imoen..................KM 10/09.............................................KP 25/29-46
Minky...................KM 09/06,10/08,TM 03/09,KM 08/09....KP 25/
avee....................KM ?/09, 12/09....................................KP 34/
Stemia.................KM 12/09.............................................KP 40/28-30
Repa....................KM 02/07, TM 08/09
Pippuri-83............KM 12/09
stella-h................TM 01/10




HAAVEISSA KOLMAS



happihyppy..............KM 02/08, KU 12/08, 09/09.......KP 4/28
Unicco......................KM 07/07, 03/09........................KP 18/27
Jaja78......................KM 11/09...................................KP 26/
Tsuba.......................KM 06/09
MayBeibi..................KM 09/09
Rhiannon.................KU 12/09
viivi ja vagner..........KM 12/09
äiti0408...................KM 10/09
Riinu........................KM 02/07, KK 11/09



HAAVEISSA NELJÄS



Sintsu78.................KM 01/09, 08/09.....................KP 24/28-47
rakuuna..................KM 03/97, 01/08, TM 07/09....KP 26/28-34(41)



HAAVEISSA VIIDES








TAUSTALLA:

Annemaarit, Liilia, Murmelin, Miukkari, Piijuska



:heart: :heart:


2009

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84, tillukas

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22, Neila


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis





[/quote]

 
:hug: kaikille sitä tarvitseville

Itselläni sekavat tunteet. Alkuviikosta sain haalean haamun pregent stickillä, perjantaina testasin aamupisusta cb:llä, puhdas nega.. Rinnat vaan kovenee ja muuttuu aremmiksi päivä päivältä, tuntuu että pissillä saa ravata koko ajan, paleltaa jne jne.. Näitä oireitahan alko pikkuhiljaa ilmestymään uuden vuoden jälkeen ja nyt tässä vaan ajattelenkin että jos itse hedelmöittyminen on tapahtunut niillä main ja raskaus on vielä niin alussa et testit ei siihen reagoi? Mites se cb:n testi mikä näyttää raskausviikotkin? Eikös se näytä plussaa jo viikko hedelmöityksen jälkeenkin? Huoh, anteeksi nämä tyhmät kysymykset, olen vain hieman ymmälläni nyt :ashamed:
 
Neila: Pahoittelut ja :hug: , kurjaa kun noin lyhyen ajan sisällä sattuu ja tapahtuu. Laitoin sua listalle, onko ensimmäinen lapsi toiveissa? Korjataan, jos oot listalla väärässä paikassa :)

ON: Alan olla aika aseeton näiden kroppani uusien systeemien kanssa. Juuri kun luulee taas tietävänsä, miten se toimii, se alkaa mennä ihan ohi raiteen niinsanotusti. Eli eilen luulin, että menkat alko, kun aamulla paperiin pyyhkiessä tuli vähän rusehtavaa. Siihen se sitten eilisen osalta jäi, ei mitään koko päivänä. Yöllä sattui mahaan tosi paljon, eli mitään haaveita mulla ei tärpistä ole enää, mutta miks nää menkat ei nyt kunnolla ala? Nimittäin tänä aamuna sama juttu ekalla vessakäynnillä. Nyt sentään siteeseenkin on jäänyt jotain.
Mulla ei oo ikinä alkanu menkat tälleen tuhruttamalla, aina on tullu heti alusta asti lujaa ja paljon. En voi väittää, että sekään kivaa ois, mutta ainakin tietää niiden alkaneen! Joten tulkitsin nyt niin, että kp1 onkin vasta tänään, saa nähdä aukeeko ne hanat kunnolla myöhemmin päivällä.

Anteeksi tämä läyrytys tädistä, alkaa vaan oikeesti pikkuhiljaa mietityttään, onko mussa joku oikeesti vialla. Kun aiemmin on raskautuminen ollu suht helppoa ja nyt on sitten yk6(?) keskenmenon jälkeen ja jos aatellaan, että maaliskuusta09 asti yritetty tässä ja välissä se tuulimuna, niin kohtahan siitä on vuosi. Ja peitot on heilunu, välillä tuntuu että jopa enempi kun aiemmilla yrityksillä, että siitä tää ei ainakaan voi mättää.

Ja kaiken kukkuraks mulla on kankkunen JUOTUANI PUOLI LASIA SIIDERIÄ EILEN :LOL: Onneks katottiin ees Putousta telkkarista, se piristi kummasti. Taidan lääkitä itseäni ihan oikealla särkylääkkeellä, kun se kerran on mahdollista :'(

Kiitos teille, että ootte täällä, vaikka syyt onkin ikävät. Kyllä meille kaikille se onni koittaa, ihan varmasti. Johan ne todennäkösyydetkin on sen puolesta, ajankohtaa vaan ei pysty kukaan ennustamaan! :hug: ja hirmusasti plussapuhureita niille, joilla jännät ajat nyt on +++ :whistle:
 
Stemia: En halua masentaa enempää, mutta voisiko olla mahdollista, että keskenmeno oireilee vielä? Mulla tuli aikamoisia raskausoireita vielä monta kiertoa keskenmenon jälkeen ja olinkin ihan varma pari kk sitten, että on tärpännyt. Ja siis mitään raskausmateriaalia ei enää ole voinut mun mukana olla, kun TM kaavittiin heinäkuun alussa.

Toinen vaihtoehto on todellakin se, että hormonitaso ei ole vielä riittävän korkea. Aiemmilla kerroilla kun on tärpänny, oon plussannu vasta aika selkeesti menkkojen oltua n. viikon myöhässä. Ja kai nää on aika yksilöllisiä juttuja.

Toivotaan sulle plussatuulta ja paljon!!! :hug:
 
Voihan se olla et km viel oireilee, mutta epäilen sitä koska multa otettiin verikokeita niin kauan ku verestä tuli puhdas 0 tulokseksi, et ei oo enää hormonia. Ja kohtukin ultrattiin ja todettiin sen olevan siisti ja tyhjä.. ja kuitenkin tän km:n ja uuden vuoden välis ollu pari täysin oireetonta viikkoa.. :/
 
Juu, niin mullakin oli. Mut sitten kuulin juuri täällä kokemuksia, että kroppa voi olla yllättävän sekasin pitkään keskenmenon jälkeen. Mulla tosiaan tuli parit ihan normikierrot väliin, ja sitten alko heittää ihan todellisia raskausoireita, suurinpiirtein enemmän ku mitä mulla on ollu sillon, ku olin oikeesti raskaana. Sitä vaan tarkotan, että ei varsinaisesti ole keskenmenosta jäljellä mitään mutta muuten kroppa hakee sitä tilaansa vielä pitkään..

Niin ja siis eihän taida oviksiakaan tulla, ennenku raskaushormoni on kehosta poistunu. Eli vaikka itestä tuntuu, et olo on ihan normaali jo, voi kroppa yllättää oudosti. Toivotaan nyt, että oireesi johtuvat uudesta raskaudesta =)
 
Stemia, minulla myös on olleet tosi vahvat raskausoireet km:n jälkeisissä kierroissa. Mutta toivotaan että sun oireet olisi oikeita! :)

Nyt onkin eka kerta kun ei ole niitä oireita, kolmas kierto meneillään. Josko tämä palautuisi vähitellen taas normaalitilaan?
 
Musta Stemian oireet kuulostaa lupaavalta. Mulla taas on käyny niin, että keskenmenojen jälkeen oireet ennen menkkoja on olleet ainakin rintojen osalta pienemmät, eli ennen rinnat oli ennen menkkoja turvonneet ja muhkuraiset ja nyt ne on kuin kaks masentunutta lerpaketta.

Mitä jos sää oot BlondeMonsoon kuitenki raskaana ja kunnon vuoto ei alakaan? d :) b
 
Uusille :hug: ja tervetuloa. Erityisesti Toivottarelle ja hänen perheelleen jaksuja!

Pippuri, täällä eletään samanlaisia aikoja eli ekoja menkkoja odotetaan kuin kuuta nousevaa. Tein tossa jo raskaustestinkin kun ei vaan menkkoja kuulu, no tietysti testi oli nega. Mutta tulis nyt ne menkat, niin tietäis elimistön olevan jo hieman toipunut kaikesta tapahtuneesta.

Mielenkiinnolla jään odottaa enemmän uutisia Stemialta. Toivotaan että oireet ovat niitä oikeanlaisia, mitä me kaikki niiiin kovasti kaivataan!!!

Neila, sinulle myös iso spesiaali :hug: . Ihan tosi, tosi epäreilua, että jouduit tänne takasin näin pian. Kurjaa. Miten sä jakselet nyt?

BM, mitenköhän sä voit? Joko menkat ovat alkaneet vai olisiko sittenkin käynyt hyvin? Heh, elämme jännittäviä aikoja täällä.. Kiva voida jännittää edes teidän puolesta. Mä olen jotenkin vakuuttunut etteivät mun menkat ala IKINÄ ja me ei voida saada enää lapsia. Kai tää on normaalia, nämä ajatukset ja tunnelmat siis? Mieliala menee ylös ja alas noin puolen tunnin välein, ei kivaa.

Hei päivittäjä, voisitko vaihtaa mun kohdalla keskenemenon ennenaikaiseksi synnytykseksi? Kyseessä kuitenkin oli synnytys eikä keskenmeno. Ei sillä suurtakaan merkitystä ole, mutta haluaisin että tämä päivitetään sinne. Kiitos! :D
 
Neila! Iso :hug: . Tuntuu niin väärältä tuollainen. Voimia sinulle ja eteenpäin.
Stemia, minä en osaa oikein kommentoida, mikä olisi oireiden syy. Lueskelin tuossa nuita spekulointeja. Toivotaan sitä parasta.
Itsellä on nyt piinainen viikko: perjantaina olisi tädin mahd. tuloaika ja siihen asti pitää pohtia, että olisko nää oireet kenties vai eikö vai mitä...siis palelu on suurin oire. Sitä nyt on ollut jonkun aikaa. Ja tunteita on käynyt pinnassa ja pissikin tulee ihan kiitettävän usein. Mutta kun ei voi olla täysin varma, niin ei viitsi liikaa hehkuttaa mielessään.
Katsotaan nyt....
Tsemppiä kaikille ja plussia ja voimia!
 
Neilalle superhalit ja lohdutukset :hug: Ei ole reilua, että tänne joutuu palaamaan (kokemusta on...) Muillekin lohdutuksen tarpeessa oleville suuri :hug:

On varmaan pikkuhiljaa pakko uskoa, että raskaana ollaan. Vuoden sisällä nyt kolmatta kertaa! Tein uuden testin torstaina, ja sekin oli aika haalea viiva. Lauantaina oli jo huomattavasti vahvempi. Siis täti on ymmärtänyt pysyä pois meidän kulmilta. :kieh:

En oikein vaan ole vielä osannut iloita koko asiasta, kun mielessä on vaan mahdollinen keskenmeno. Jos tässä np-ultraan asti päästään, niin en tiedä miten ikinä uskallan sinne mennä. Kaksi edellistä keskenmenoa siis on todettu ultrassa sikiöiden koon vastatessa huhtikuussa viikkoja 11+6 ja syyskuussa 10+4. En mistään hinnasta halua taas päätyä TYKSiin kohduntyhjennykseen. Kahden pienen pienen sikiön näkeminen on ihan tarpeeksi yhdelle ihmiselle.

Enpä taida vielä uskaltaa kokonaan teitä hylätä. Alitajunnassa on koko ajan olo että palaan tänne vielä...
 
Neila :hug: Tuo on niin kurjaa :'(

Eelis Älä nyt kuitenkaan takaisin tule...siellä odotus puolella on varmasti paljon mukavampaa b :) d Paljon onnea :heart:

).( Mä luulen et oli vauvanteko päivä tänään.Tai siinä toivossa taas kerran peitot heiluivat :snotty: Jos sitten taas odotellaan et tapahtuko mitään.Nyt ei ole ihan niin pitkä kierto ku viimmeksi.Onneksi.Mieheltä jo kyselin et kauankohan meidän täytyy vielä odotella...Ku loppuen lopuksi mä en oikein usko et meidän odottelulle on mitään muuta syytä ku huono tuuri vaan :ashamed:
 
happihyppy ja Sunburned: Kiitos, kun jaksatte olla toiveikkaita munki puolesta =) :heart: Kyllä tää nyt tätiä on, ei voi mittää. Iltapäivällä alko suht normi vuoto. Ei kai auta muu, kun taas suunnata katsetta tulevaan. Mies sanoi eilen, että tässä kierrossa mun pitää soittaa hänet vaikka kesken päivän töistä, jos sen oviksen bongaan :LOL: Ehkä en nyt sentään semmosta suunnittelua ala tekeen, mut kyllä me nyt asennoidutaan niin, et peitto heiluu vaikka mikä ois. Onneks tuota miestä ei tunnu ajatus kauheesti haittaavan :LOL:

Eelis onnea vielä sulle ja laitetaan sua plussanneisiin listalla :flower: Mahtavaa, kuu ei oo ees puolessa ja silti jo kolme plussaa, niin sitä pitää!
 
Rinjalle plussatuulia, jännäillään samaan aikaan kun mullakin pitäisi menkat alkaa perjantaina tai lauantaina. :)

Ja listataan ne oireetkin sitten, että saa taas ensi kierron lopulla katsoa, mitä niitä oikein olikaan.. :LOL: Eli palelu, verenvuoto nenästä, päänsärky ja vihlaisut alavatsassa. Ei siis sellaista jomotusta vaan enemmänkin vihlontaa. Ja tänään siis kp 26.
 
Heippa kaikille. Päätinpä tätä pinoa alkaa kurkkimaan kun tuntuu, että tämä voisi olla oikea paikka minulle..

Olen 32v kahden lapsen -01 ja -05 äiti ja nyt haaveiltu uuden miehen kanssa kohta vuosi vauvasta.
Km 06/09 ja 10/09 KP 3/28-30

Kovasti sitä miettii, että pitäisikö käydä jossain tutkimuksissa jo asian tiimoilta, mutta sekin tavallaan pelottaa.. eihän sitä tiedä selviäisikö edes mitään, mutta aika matalapaineella tässä jo mennään ku vauvaa ei saadakkaan niin vain :(

Ylipainoa olen vuoden aikana onnistunu keräämään itselleni 18kg ja sekin mietityttää et vaikuttaa varmaan asiaan, mutta ei vaan saa itsestään irti et alkas laihikselle..
 
11.1. MAANANTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



Silent whisper...........KM 05/09..............................KP 6/30
Heilo..........................KM 11/09.............................KP 15/
Mahdotontako...........KM 02/08, 08/08, 12/08.......KP 16/30
viirukissa...................KM, TM 07/09.......................KP 17/27
Rinja..........................KM........................................KP 21/24
Kipinäkenkä..............TM 01/09, KM 12/09..............KP 21/28
Ninnatar....................KM 05/09..............................KP 23/
Jeju81.......................KM 06/09
Nam2018...................KM 02/09
Marie1981.................KM 02/09, 07/09
Hupu07.....................KU 04/09, KM 07/09
Tash..........................KM 12/08, 05/09
Siiri80........................KM 04/07, 09/09
vauvakuume89..........KM 09/09
Odottavainen............KM 09/09
rikupi.........................KM 5/09, 10/09
Sunburned................ES 11/09
Neila..........................KM 09/09, 01/10



HAAVEISSA TOINEN



BlondeMonsoon...KM(TM) 07/09......................................KP 2/27-29
Toivotar-80..........KM 07/08, 09/08, 08/09......................KP 3/
haicu....................TM 10/09.............................................KP 9/26
SpanishDancer.....KM 10/09............................................KP 9/28-34
tillukas.................KM 05/09, 08/09, 11/09......................KP 16/29-33
Imoen..................KM 10/09.............................................KP 26/29-46
Minky...................KM 09/06,10/08,TM 03/09,KM 08/09....KP 26/
avee....................KM ?/09, 12/09....................................KP 35/
Stemia.................KM 12/09.............................................KP 41/28-30
Repa....................KM 02/07, TM 08/09
Pippuri-83............KM 12/09
stella-h................TM 01/10




HAAVEISSA KOLMAS



piprane ema.............KM 06/09, 10/09.......................KP 3/28-30
happihyppy..............KM 02/08, KU 12/08, 09/09.......KP 5/28
Unicco......................KM 07/07, 03/09........................KP 19/27
Jaja78......................KM 11/09...................................KP 27/
Tsuba.......................KM 06/09
MayBeibi..................KM 09/09
Rhiannon.................KU 12/09
viivi ja vagner..........KM 12/09
äiti0408...................KM 10/09
Riinu........................KM 02/07, KK 11/09



HAAVEISSA NELJÄS



Sintsu78.................KM 01/09, 08/09.....................KP 25/28-47
rakuuna..................KM 03/97, 01/08, TM 07/09....KP 27/28-34(41)



HAAVEISSA VIIDES








TAUSTALLA:

Annemaarit, Liilia, Murmelin, Miukkari, Piijuska



:heart: :heart:


2009

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84, tillukas

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22, Neila


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis





 
piprane ema: Tervetuloa joukkoon ja pahoittelut kokemuksistasi :hug:

Ole armollinen itsellesi kilojen suhteen =) Olet kuitenkin onnistunut tulemaan raskaaksi, joten lisäkilot eivät ole esteenä varmasti jatkossakaan eivätkä ne ole keskenmenon aiheuttajakaan. Voit ajatella ennemmin niin, että nyt päivien kirkastuessa uloslähtö ja vaikka lasten kanssa lumessa peuhaaminen tuovat ennen muuta hyvää oloa, joka edesauttaa raskautumista ja samalla saattaa se kuntokin huomaamatta nousta!
 

Yhteistyössä