KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN TALVIPINO

Tulin juuri töistä ja ajattelin juoda pari saunasiideriä. Hain kotimatkalla kuitenkin testin ihan vaan varmuudeksi. Ja haamuhan siihen tuli!!! Taitaapi jäädä siiderit juomatta :D Jospa viiva siitä vielä vahvistuisi. On ihan hämmentynyt olo.

:heart: :heart:
 
Eelis Onnittelut haamusta :flower: :heart:

Ja kaikille muille kaksi viivaa saaneille myös :heart: :heart: :heart:

).( Ei mitään uutta.Taitaa taas tulla pitkä kieto kun en ole ovis oireita ainakaan vielä huomannut.Minusta tää on tosi masentavaa jo kun joutuu näin kauan yrittämään ja nyt vielä kierrotkin venyy näköjään koko ajan :headwall:
 
ihanaa marsa, paljon onnea loistavista ultrakuulumisista :heart:

BlondeMonsoon - toivotaan, että sieltä olisi plussa tulossa +++ :whistle: kuulostaa ainakin hyvältä!

Rhiannon - voimahaleja :hug:

Jaja78 - tissien kipeytyminen kuulostaa hyvältä merkiltä. Mulla ennen km:ää ne kipuili aina jo viikon ennen menkkoja, mutta km:n jälkeen loppunut kun seinään. Pistää miettimään palautuuko kroppa enään koskaan entiselleen vaikka km:stä jo 8 kk.. :ashamed:

Eelis - onnittelut!! haamukin on plussa :flower:

sintsu78 - tiedän tunteen.. tsemppiä! :hug:

).( Vatsassa menkkamaisia tunteita, jos ne vihdoin alkaisi yli viikon tuhruttelun jälkeen.. Nyt jo odotan niitä että pääsisi taas seuraavaan kiertoon. Otan taas kierron 2.-6. päivä Aridimex lääkettä, mutta tällä kertaa 2/pv. Jos se saisi muniksen kasvamaan vähän nopeammin. Yhdestä lääkkeestä ei ollut mulla mitään hyötyä, vaan ovis tuli silti vasta kp20 paikkeilla.
 
6.1. KESKIVIIKKO




HAAVEISSA ESIKOINEN



Heilo..........................KM 11/09.............................KP 10/
Mahdotontako...........KM 02/08, 08/08, 12/08.......KP 11/30
viirukissa...................KM, TM 07/09.......................KP 13/27
Rinja..........................KM........................................KP 15/24
Kipinäkenkä..............TM 01/09, KM 12/09..............KP 16/28
Ninnatar....................KM 05/09..............................KP 18/
Silent whisper...........KM 05/09..............................KP 32/30
Jeju81.......................KM 06/09
Nam2018...................KM 02/09
Marie1981.................KM 02/09, 07/09
Hupu07.....................KU 04/09, KM 07/09
Tash..........................KM 12/08, 05/09
Siiri80........................KM 04/07, 09/09
vauvakuume89..........KM 09/09
Odottavainen............KM 09/09
rikupi.........................KM 5/09, 10/09
Sunburned................KM 11/09



HAAVEISSA TOINEN



tillukas.................KM 05/09, 08/09, 11/09......................KP 11/29-33
SpanishDancer.....KM 10/09............................................KP 20/
Imoen..................KM 10/09............................................KP 21/29-46
Minky...................KM 09/06,10/08,TM 03/09,KM 08/09...KP 21/
BlondeMonsoon...KM(TM) 07/09......................................KP 24/27-29
haicu....................TM 10/09............................................KP 29/26
avee....................KM ?/09, 12/09...................................KP 30/
Repa....................KM 02/07, TM 08/09
Eelis.....................KM 04/09, 09/09
kreta....................KM 08/09, 11/09
Pippuri-83............KM 12/09



HAAVEISSA KOLMAS



Unicco......................KM 07/07, 03/09........................KP 14/27
Jaja78......................KM 11/09...................................KP 22/
happihyppy..............KM 02/08, KU 12/08, 09/09.......KP 30/28
Tsuba.......................KM 06/09
MayBeibi..................KM 09/09
Rhiannon.................KU 12/09
viivi ja vagner..........KM 12/09
äiti0408...................KM 10/09
Riinu........................KM 02/07, KK 11/09



HAAVEISSA NELJÄS



Sintsu78.................KM 01/09, 08/09.....................KP 20/28-47
rakuuna..................KM 03/97, 01/08, TM 07/09....KP 22/28-34(41)



HAAVEISSA VIIDES








TAUSTALLA:

Annemaarit, Liilia, Murmelin, Miukkari, Piijuska



:heart: :heart:


2009

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84, tillukas

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22, Neila


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76



 
Onnea Eelis!
Ja Marsa oli saanut ihania ultra-uutisia, niistä hänelle paljon, paljon onnea :heart:

JaJa kyselit sitä ennenaikaisen synnytyksen syytä. En tainnut tänne siitä kirjoittaa, en muista itsekään :D No ruumiinavauksissa paljastui että kaksosilla oli fetofetaalitransfuusio (vauvojen välille kehittyy haitallisia verisuoniyhteyksiä ja toinen saa toisen veret ja ravinteet). Ilmeisesti luonto sitten halusi hoitaa tilanteen käynnistämällä synnytyksen. Fetofetaalitransfuusiosta kärsivillä vauvoilla on todella huono ennuste, moni kuolee tai syntyy vammaisena. Helpottavaa on se, ettei minusta löytynyt mitään vikaa eikä kyseinen ongelma tule kovinkaan todennäköisesti toistumaan seuraavissa raskauksissa. Ellen nyt jostain oudosta syystä alkaisi odottaa toisia identtisiä kaksosia.. Mikäköhän siihen olis todennäköisyys, varmaan joku 1:10000..

ON. Ei mitään uutta. Menkkoja odottelen. Mietin jo tässä että pitääkö alkaa harkitsemaan raskaustestin ostoa kun ei menkkoja kuulu. No olis sekin omituista jos siitä yhdestä kerrasta olisin tullut uudestaan raskaaksi.. Ei mulla tosin ole mitään raskausoireita. Paitsi että haistan kaiken paljon paremmin kuin ennen.. Tänään ei ainakaan tarvitse testiä ostaa tai asiaa miettiä koska kaupat ovat kiinni :D

Me lähdetään tästä mummun luo syömään, jipii. No on se kiva päästä valmiiseen pöytään.

:wave:
 
Sunburned: no jopas oli huono tuuri, tuo taitaa olla aika harvinaista? Tosi ikävä kuulla, mutta toisaalta varmaankin tosiaan helpottavaa tietää, että et ollut itse mitenkään syypää, mikään mitä teit tai mitä kroppasi teki ei ollut syynä vauvojen menettämiseen. Iso halaus sinulle :hug: ! Eli seuraavalla raskaudellasi on tosiaankin kaikki mahdollisuudet sujua aivan normaalisti, toivottavasti raskaudut pian uudelleen :) . Kertahan toki riitää jos ajoitus on vaan oikea, pidän peukkuja ;) ...

Varovaiset onnittelut Eelikselle, toivottavasti viiva vahvistuu!

Kiitos SW kannustuksesta tissi-asioissa :D . Mies tuossa sanoi, että eilen toisesta tuli jotain märkää seksin aikana, kääk... Toivottavasti ei meinaa tuo mitään häiriöitä vaan mielumminkin ovista tai orastavaa plussaa... Seuranta jatkuu, heh.

Nyt on kuulemma mentävä siivoamaan, blaah. Se on moro!
 
Repa tsempitys ja halitus, anna tulla vaan myös valitus! Sitä varten täällä ollaan.

Omanapajorinat vielä ennen nukkumaanmenoa: mulla on nyt ollut eilisillasta asti kovin paha olo... Toivottavasti olisi hyvästä syystä. Pää alkaa selvästi kehittää nyt kaikenlaisia raskausoireita heti kun on mahdollista, että tärppi olisi käynyt. On tissit kipeät ja paha olo ja painontunnetta alavatsalla, menkkajomotuksia ja valkkarin lorahteluja ja mitä lie... No, jossain vaiheessa sen näkee, että onko oikeita oireita (ja mistä, tärpistä vai ehkäpä oviksesta vai peräti lähestyvistä menkoista) vai mielikuvitusta. Mä kyllä kuulun niihin, kenen oikeat tärpit ei ole oireilleet mitenkään selvästi, mutta sen sijaan olen monesti ollut lähes varma, että olen raskaana (esim imetysaikana), mutta en ole ollut. Uskon, että on tällä hetkellä mielikuvitusta, että nämä olisi raskausoireita, sillä silloinhan oviksen olisi pitänyt olla jo viime viikolla, ihan pari-muutama päivä vuodon loppumisesta, kp 14 main ja mulla siis yleensä vasta kp 18-19. Tosin eihän tästä kierrosta voi oikein sanoa mitään, kun ei ole vielä tasoittunut, mutta olettaisin, että ovis silloin ennemmin viivästyy kuin aikaistuu... No, ennenpitkää se selviää, turhaa spekulointia tämä! Onneksi tänne saa vouhottaa tämmöisiä turhuuksia, edes miehelle en kehtaa.... Öitä, arvon naiset!
 
7.1. TORSTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



Silent whisper...........KM 05/09..............................KP 2/30
Heilo..........................KM 11/09.............................KP 11/
Mahdotontako...........KM 02/08, 08/08, 12/08.......KP 12/30
viirukissa...................KM, TM 07/09.......................KP 14/27
Rinja..........................KM........................................KP 16/24
Kipinäkenkä..............TM 01/09, KM 12/09..............KP 17/28
Ninnatar....................KM 05/09..............................KP 19/
Jeju81.......................KM 06/09
Nam2018...................KM 02/09
Marie1981.................KM 02/09, 07/09
Hupu07.....................KU 04/09, KM 07/09
Tash..........................KM 12/08, 05/09
Siiri80........................KM 04/07, 09/09
vauvakuume89..........KM 09/09
Odottavainen............KM 09/09
rikupi.........................KM 5/09, 10/09
Sunburned................KM 11/09



HAAVEISSA TOINEN



tillukas.................KM 05/09, 08/09, 11/09......................KP 12/29-33
SpanishDancer.....KM 10/09............................................KP 21/
Imoen..................KM 10/09............................................KP 22/29-46
Minky...................KM 09/06,10/08,TM 03/09,KM 08/09...KP 22/
BlondeMonsoon...KM(TM) 07/09......................................KP 25/27-29
haicu....................TM 10/09............................................KP 30/26
avee....................KM ?/09, 12/09...................................KP 31/
Repa....................KM 02/07, TM 08/09
Eelis.....................KM 04/09, 09/09
kreta....................KM 08/09, 11/09
Pippuri-83............KM 12/09



HAAVEISSA KOLMAS



Unicco......................KM 07/07, 03/09........................KP 15/27
Jaja78......................KM 11/09...................................KP 23/
happihyppy..............KM 02/08, KU 12/08, 09/09.......KP 31/28
Tsuba.......................KM 06/09
MayBeibi..................KM 09/09
Rhiannon.................KU 12/09
viivi ja vagner..........KM 12/09
äiti0408...................KM 10/09
Riinu........................KM 02/07, KK 11/09



HAAVEISSA NELJÄS



Sintsu78.................KM 01/09, 08/09.....................KP 21/28-47
rakuuna..................KM 03/97, 01/08, TM 07/09....KP 23/28-34(41)



HAAVEISSA VIIDES








TAUSTALLA:

Annemaarit, Liilia, Murmelin, Miukkari, Piijuska



:heart: :heart:


2009

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84, tillukas

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22, Neila


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76




 
SW:lle :hug:

Ja hormoonimyrskyjen keskelle toivotaan että oireet ennakoivat plussaa =)

Mulle voi listaan päivittää kp 5. Ja tosiaan edellisen kierron pituudeksi jäi 16 päivää... Sain huomiseksi varattua gyne-ajan. Katsotaan nyt mitä siellä selviää. Olen vähän kahden vaiheilla sen suhteen, olisiko kannattanut vielä odottaa yksi kierto ja katsoa olisiko tilanne jo normalisoitumassa. Toisaalta, olen vuotanut kahden edellisen kuukauden aikana niin paljon, ettei tämä enää voi olla kovin terveellistä :p

Käytiin tänään tytön kanssa ekaa päivää päiväkodissa treenaamassa. Työt alkavat ensi viikolla...
 
SW :hug:

SpanishDancerille tsemppiä töihin! Mä tulin töihin tänään parin viikon joululoman jälkeen, ja ärsyttää tosi paljon olla töissä. :headwall: Eilen illalla sanoin miehellekin, että jos meidän pikkuinen olisi saanut tulla, ei tarvitsisi olla enää kuin kolme kuukautta töissä. Mutta kai sitä pääsee äkkiä taas kiinni rutiiniin ja työt alkaa sujua. En osaa edes kuvitella, miten vaikeaa on aloittaa äitiysloman jälkeen, kun jo tosiaan parin viikon päästä tekee tiukkaa.

ON, kp 22 eikä mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan. Viime kierrossa olleet vatsanipistykset on tällä kertaa poissa.
 
Minä täällä kuikuilen! Eipä kummempia. Onnitteluni kaikille plussautuneille , kuten eelikselle ja plussia niitä haaveileville! Ja SW, sinulle pahoittelut.
Itse pähkäilen, että ai kun oliskin raskaana...no. täytyy vielä malttaa muutama päivä. :hug:
Mullakin työt alkoi noin kahden viikon loman jälkeen tänään. Mä tykkäsin. Alkoi jo mennä niin rytmittömäksi tuo elo kotona. =)
 
Moro!
Ja onnea kovasti plussanneille, teitä onkin nyt jo lupaavasti monta! Hieno juttu!

Mä niistä ovistesteistä kyselin, mutta ilmeisesti kovin moni ei käytä niitä? Mä käytin niitä nipullisen, ja totesin että monena päivänä oli sellainen verrokkiviivaa haaleampi viiva, sitten se tummui kahtena aamuna tummemmaksi kuin verrokki, toisena näistä illoista oli kova mahakipu ja sitten sen jälkeen viivat ovat hiipuneet lähes olemattomiin. Eli mä tietty kovin positiivisella mielellä tulkitsen, että ehkä ovulaatio siinä tapahtui kun viivat oli tummia. Ja mieskin oli kotosalla, joten olemme kaikkemme tehneet että uusi raskaus olisi mahdollista.

Se ois kyllä hurjan ihanaa, mutta niin pelottavaa myös. No, murehditaan sitä sitten jos niin käy, ja vielä selvittäisiin alusta ilman keskenmenoja. Meillähän on siis taustalla "tavallisen keskenmenon" lisäksi ihan järkyttävän myöhään (41+3 viikoilla) tapahtunut kohtukuolema. Se johtui napanuorassa olleen solmun kiristymisestä, eikä sitä kukaan voinut/voisi ennustaa tai tietää etukäteen. Niin julmaa on tämä elämä, mutta ei muu auta kuin rohkeasti eteenpäin. Jos ei mitään uskalla, niin mitään ei voi saadakaan. Onneksi netissä on aktiivinen vertaistukipalsta, jos jollekin viikon 22 jälkeen sama tapahtuu, niin sinne palstalle kannattaa tulla (Tuntematon enkeli Yahoossa). Siellä huomaa että suruja on hyvin monenlaisia, mutta surematta täällä ei taida selvitä kukaan.

Rohkeaa uutta vuotta kaikille ja tuokoon tämä vuosi sen mitä nyt eniten toivomme!
R
 
SW: iso halaus, koitahan jaksaa pitää häntää pystyssä kaikesta huolimatta!

SD: hyvä, että sait ajan, tuu sitten kertomaan mitä tuumaa lekuri. Mä olisin varmaan jo kanssa sun tilanteessa mennyt lääkäriin. Ajattelin itsekin sen mun 5 viikon vuodon lopulla, että ei voi olla kovin terveellistä vuotaa ihan hirveän paljon/pitkään. Ja kuulosti rohkaisevalle, että jollain oli saatu nopeastikin kierto kohdilleen olikos se nyt Teroluteilla vai millä.

Rinjalle ja [/b]Riinulle peukkuja jos mahikset ovat olemassa :) toivottavasti tulee tulosta. Riinu, mulla ei paljoa ole kokemusta ovistikuista, mutta kakkosen yrityksessä kokeilin yhden kierron niitä ja kävi just niin kuin itsekin kuvailit, eli ensin heikkoa viivaa, 2 päivää tummempaa ja sitten heikkeni. Ja plussa tuli siitä kierrosta, täytti äskettäin 4v hän =) .

Oma napa voi pahoin ja tissit kipuilee yhä, uskaltaiskohan viikonloppuna testata... Laitoin testit tilaukseen jos niille vaikka tulisi käyttöä.
 
heipsan taas pitkästä aikaa. Olen tuolla taustapuolella paremminkin lukemassa juttujanne :)

Paljon onnea plussanneille :heart: , aivan mahtavaa.

Mulle voisi päivitellä kp 5/26 eli maanantaina alkoi vuoto oletetusti. (unohdin vaan tulla ilmoittamaan :ashamed: )

Tuntuu nyt tasan tarkkaan alkavan parinpäivän päästä terojen lopettamisesta tuo vuoto. Nyt vain odotellaan kutsua polille et päästään asioissa eteenpäin, sitä ennen ei mitään tapahdu ku eipä tuolla mitään kasvanu clomeillakaan...

Se siitä, palailen lukemaan juttujanne ajatuksella :wave:
 
SW,Pahoitteluni... :hug: Tästä kierrosta sit yllätät :heart:

SD,Hyvä kun varasit gynen...saapahan ainakin ite rauhan jos ei muuta =)

Tsemppiä kaikille plussaa uumoileville :heart:

Jaja,mullahan on ollut ekankin keskenmenon jälkeisessä kierroissa ihan mahotonta oireilua,kunnes sit tasaantu ja muistaakseni just tärppikierto oli paljon iisimpi kuin ihan ne ekat km:n jälkeen ja nyt näyttäs olevan samaa...tosin tätä pahaa oloa oli viimekierrossa heti menkkojen jälkeen muunmuassa,et sitä nyt ei voinut ees väärin tulkita.Imetyksen jälkeen ne pari kiertoo mitkä kerkes olla oli taas ihan normit. Et mistä lie johtuu...

Mut tosiaan,en jaksa uskoo raskausoireisiin..kun alko kuiteskin jo reipas viikko sitten tää ihme olotila,tuskin ihan niin aikasin alkaa B) Ellei nyt sit oo muuttunut hormonihöyryt raskaushöyryihin,mut eiköhän se niin oo,et sit kun mulla ei just mitään oiretta oo,niin se on varma raskausmerkki :D
On tää vaan just niin perästä,eilenkin saunasta tullessa niin hirvee fiilis :x Et alkais jo sit ne menkat et pääsis piinasta...
 
Mahtuuko uus kuumeiilija joukkoon? :wave: Täällä saatu km 2.12 ja koska kohtu tyhjeni kokonaan itsekseen ja veressä ei ollu enää hormonipitoisuuksia, saatiin lupa yrittää heti uudelleen. Nyt siis 5 viikkoa tuosta keskenmenosta ja uudesta vuodesta lähtien alkanut muodostumaan raskausoireita, mm. rintojen kipuilu ja niiden sisään on tullut "muhkuroita", jatkuva pissihätä, palelu jne jne.. :) Tänä aamuna testattu pregent stickillä ja mielestäni testiin tuli haaleampaakin haaleampi haamu.. Jos malttais pari päivää odotella ja sit testais CB:llä, on jo kaapissa odottamassa ;) Eli siis toisesta lapsesta haaveillaan KM 12/09 ja kp on nyt jos km vuotopäivästä lasketaan niin 37/28-30 =)
 

Yhteistyössä