KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN TALVIPINO

Mua lähinnä säälittää, kun ainaki musta se arvo verestä otettuna oli tosi alhainen :eek: . Se on raasu vielä niin nuori ja innokas/malttamaton/jotain. Toivon tietty parasta, mutta aika hitaastihan se hCG on noussu. Mutta kyllähän noita "ihmeitäkin" tapahtuu ja aina on toivoa niin kauan kun tätiä ei näy. Ja eihän hyvilläkään arvoilla välttämättä päästä alkua pidemmälle :ashamed: . Mulla kun on aina lähteny hyvin käyntiin...

Älä kuitenkaan avee pahoita mieltäsi. Olit vaan realisti, kun toinen kaipasi optimistia :p

:wave: Tuuletan täällä sen takia, että lapset lähti ulos ja mies tuli sisään. :D
Nyt alkaa armoton oireiden kyttäys :kieh:
 
Asia selvitetty yv:nä ja anteeksi pyydetty puolin ja toisin.

Tuli kyllä aika jyrän alle jäänyt olo kun toinen kävi päälle kuin yleinen syyttäjä. Onneksi oli monta nimimerkkiä pelastamassa mua tilanteesta, kiitos kaikille! Ja mä lupaan että tämä ei toistu :D
 
Avee ja muutkin asiaan osallistuneet: Meinasin kanssa, että pitääkö tässä kantaa kortensa kekoon, mutta moni olikin jo ehtinyt ennen mua asialle, hyvä! Tuumasin sitten, että ehkä nyt on parempi antaa pölyn laskeutua ja antaa olla, ettei tule enempää hässäkkää. Katsotaan nyt kuinka likan käy, toivotaan parasta.

Tsemppiä sulle avee, älä ota itseesi! Onnellista odotusta, oireet on hyvästä :) !
 
Anteeksi, että vielä jatkan aiheesta, mutta poistitko, avee, itse viestisi sieltä kuva-ketjusta vai poistiko nimimerkki Maira ne? Jos poisti, niin olisi voinut poistaa tämän toisenkin osapuolen viestit aiheesta... Toivottavasti hän itse älyää "siivota vähän jälkiään" kun suurin puhti on laantunut.
 
Minä poistin ne itse. Ja onneksi Maira ymmärsi myös poistaa sen omansa, koska siitä mulla meinas mennä herne nenukkaan :) Tämä toinen osapuoli on poistanut jostakin ketjusta kommentit, mutta toivottavasti siivoaa vielä tuon kuva-ketjun omalta osaltaan.
 
Ai Mairallakin oli lusikkansa sopassa, sitä mä en ehtinyt lukeakaan, siksi ihmettelin muokkailu-ilmoitustaan... Ok. On niitä jo kadonnut näköjään tosiaan, toivottavasti katoaa myös ne viimeisetkin sieltä kuva-ketjusta, siellä on vielä vissiin sunkin sanojasi lainattuna... No, haudataan nyt tämä aihe.
 
Mistä te puhutte? :p Pitää lähtee tutkimaan....

Imoen,Olispa plussa... :heart: Ja tosiaan,pinon syndet...olispa hauska plussata tästä kierrosta niin ympyrä ikäänkuin sulkeutuis ;)

Jajalle kans plussatsempitys :heart:

Tääl ei kummia,täti on ja viihtyy...
 
Tutkimusten jälkeen sain vihdoinkin jonkinlaisen epäilyksen keskenmenoihini. Kyseessä on geenivirhe nimeltä APC. Aiheuttaa laskimotukostaipumusta ja mikäli tulen raskaaksi, joudun pistämään lääkettä vatsaani päivittäin. :eek: Onkohan tällä palstalla muita vastaavassa tilanteessa? Olen jo aika "vanha" 36-vuotias :D, mutta haluaisimme vielä kovasti sen esikoisen... Luin muuten jostain että Eve Hietamies joka kävi läpi 8! keskenmenoa, olisi saanut saman diagnoosin ja sitten lääkkeen avulla saanut terveet lapset. En tiedä kuinka suhtautua koko juttuun kun mietin kuinka se vaikuttaisi vauvaan...
 
Repa, osa niistä teksteistä on jo deletoitu... Mutta minäkin kyllä tiesin heti, mistä puhutte. :D

ON taas vaihteeksi, kipuilut on tänään täällä olleet lievempiä. Testillä pääsis tästä epävarmuudesta, mutta ei vaan uskalla. :ashamed: Testaan keskiviikkona jos sinne saakka pääsen, meillä on miehen kanssa vuosipäivä ni jos saisi sille siitä ilmaisen lahjan. :LOL:
 
Onpas täällä puheltu.

ON Suoritin pikaisen joulukilojen karistuksen ja sain pimun vatsataudin ;) Ovis taisi olla to-pe, eli pitkä kierto on luvassa. Nyt mennään aamupuurolle, tyttö sanoi niin. Varovasti äitikin meinasi aloittaa maistella tänään isompia annoksia.
 
rikupi: :hug: Hyvähän se on, että asia selvisi kuitenkin...

tillukas: Mistäs mä saisin kans ton joulukilodieetin!? :LOL:

Repa: Onko sun kierto pysyny normaalina ton Divinan jälkeen? Mulla alkoi menkat muka toissa päivänä, mut sit loppu ja ruskeeta tuhrua vaan tullut ny kolme päivää... Ikinä ei oo mun elämäni aikana ollu tällästä... Välillä vuoto tyssää kokonaan. Siteeseen asti ei tule mitään. Niin rasittavaa! :headwall:

Imoen *Tsempitys*
 
viikonloppu oli ja meni. paleltu oon melkein koko ajan..brrr. ja on ollut runsas valkovuoto. Sit välillä kipeetä tuol vasemmalla sivulla munanjohtimien kohdalla.
miettii koko ajan et josko olisi raskausoireita ja näyttikö tuo testi negaa vaan siksi et tein sen liian aikaisin.
katsotaan kuinka käy.
 
17.1. MAANANTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



Naw2012...................KM 02/09.............................KP 4/
Rinja..........................KM -94,-95,-00,-08,-09.........KP 6/23
Silent whisper...........KM 05/09..............................KP 13/30
Heilo..........................KM 11/09.............................KP 22/
Mahdotontako...........KM 02/08, 08/08, 12/08.......KP 23/30
viirukissa...................KM, TM 07/09.......................KP 24/27
Kipinäkenkä..............TM 01/09, KM 12/09..............KP 28/28
Ninnatar....................KM 05/09..............................KP 30/
Jeju81.......................KM 06/09
Marie1981.................KM 02/09, 07/09
Tash..........................KM 12/08, 05/09
Siiri80........................KM 04/07, 09/09
vauvakuume89..........KM 09/09
Odottavainen............KM 09/09
rikupi.........................KM 5/09, 10/09
Sunburned................ES 11/09



HAAVEISSA TOINEN



Minky...................KM 09/06,10/08,TM 03/09,KM 08/09....KP 3/30
Repa....................KM 02/07, TM 08/09............................KP 5/
Stemia.................KM 12/09.............................................KP 5/28-30
BlondeMonsoon...KM(TM) 07/09......................................KP 9/27-29
Toivotar-80..........KM 07/08, 09/08, 08/09......................KP 10/
haicu....................TM 10/09.............................................KP 16/26
SpanishDancer.....KM 10/09............................................KP 16/28-34
tillukas.................KM 05/09, 08/09, 11/09......................KP 23/29-33
Liilia...........................KM 02/09.......................................KP 26/28
Imoen..................KM 10/09.............................................KP 33/30
avee....................KM 10/09, 12/09..................................KP 42/
Pippuri-83............KM 12/09
stella-h................TM 01/10




HAAVEISSA KOLMAS



Riinu........................KM 02/07, KK 11/09...................KP 6/
piprane ema.............KM 06/09, 10/09.......................KP 10/28-30
Neila.........................KM 09/09, 01/10.......................KP 11/
happihyppy..............KM 02/08, KU 12/08, 09/09.......KP 12/28
puupi.......................KM 01/98,12/09.......................KP 23/(28)30-35
Unicco......................KM 07/07, 03/09.......................KP 26/27
Jaja78......................KM 11/09..................................KP 34/
Tsuba.......................KM 06/09
MayBeibi..................KM 09/09
Rhiannon.................KU 12/09
viivi ja vagner..........KM 12/09
äiti0408...................KM 10/09



HAAVEISSA NELJÄS



Sintsu78.................KM 01/09, 08/09.....................KP 32/28-47
rakuuna..................KM 03/97, 01/08, TM 07/09....KP 34/28-34(41)



HAAVEISSA VIIDES








TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, Miukkari, Piijuska



:heart: :heart:


2009

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, rakuuna






 
rikupi: Onpa hyvä, jos alkaa löytyä selvyyttä tilanteeseen. Eihän nuo vaivat kivoja ole, mutta saattaa olla psykologisesti hyvin tärkeää tietää, mistä tuulee ja varsinkin jos asialle voi tehdä jotain. Oon kans kuullu tuosta Hietamiehen km-putkesta ja lopulta sielläkin onnistuttiin, se luo toivoa vastaavassa tilanteessa oleville!

avee :hug: vaan itelles ja tosiaan ei kannata yhen höyryilyistä välittää. Ja tiiän, et ootte sopinu asiat jne. mut joissain ketjuissa se edelleen on mouhonnu aiheesta, sillä on melkosen monta ketjua missä käy vouhkaamassa vähän muustakin, esim. joku sai haukut päälleen kun oli päivittänyt jotain ketjua ilman hänen lupaansa tms... No mutta juu, katsotaan miten tilanne kehittyy, nääs tarviiko tässä nousta barrikadeille :D

Liilia: Testasitko tänään aamupissasta? Vielä on kp:t tietty vähäiset, joten en heittäs kirvestä kaivoon. Mä jaksan aina tätä jankuttaa =) mutta mulla on molemmista raskauksista tullu eka plussa vasta kun on menkat ollu pari päivää myöhässä. Kyllähän nuo testit lupaa, että aiemminki voi näkyä mutta aika usein saa sitten ostella monta testiä ennenku näkyy se oikea tulos..

Omaan napaan ei muuta ku ovista tässä aletaan odotella. Eilen alotettiin peitonheilutusviikot, tarvii aina vähän harjotella, että osaa sitten oikeessa kohtaa toimia :LOL: Mua vieläkin naurattaa tuo happihypyn aiemmin heittämä "lapset meni ulos ja mies tuli sisälle"-juttu!

Mukavaa ja plussarikasta viikkoa kaikille :heart:
 
Uusi viikko ja uuden kujeet, mitäs tällä viikolla keksittäis? :LOL:

Jos teille sopii niin roikun täällä teidän ilonanne ja riesananne vielä jonkin aikaa. Jos vaikka varhaisultraan asti selvitään ja sieltä hyviä uutisia saadaan niin sitten voin harkita tästä ketjusta poistumista :)

Ja sitten vielä :wave: sille, että noiden uusien kuvien perusteella emme ole tähän ketjuun ilmeisesti saamassa uutta "aktiivista" kuumeilijaa.



 
Mä en tajua yhtään, mistä puhutte täällä. Siis siitä jostain kirjoittelijasta. Mutta uteliaisuus heräsi :whistle:
Mulla ei ihmeempää. Ei vielä ovis aika pitäis olla...kohta kohta. Niin. Eihän se tätikään ihan ole lähtenyt.
Plussiaa.......
 
Minky,Mulla on kokoajan menossa normaalimmaks vuoto ja ekaa kertaa sitte pillereiden on suht runsastakin ekoina päivinä... mulla siis muuttu aikoinaan kun pillerit jätin tosi niukiks menkat. Mikäs sun tilanne olikaan,vieläkö syöt niitä? vai ootko kenties pieniin päin tahi jotain :p Miähän söin vain yhen kuukauden sitä divinaa.
 
Repa: Olen syöny tota divinaa nyt 2 kiertoa. Muutaman negan testannut olen nyt eli raskaana en ole. Tänään on vuotoa hieman enemmän, mut siteeseen asti ei juurikaan tule. Noh katotaan ny mitä tästä tulee! :p

avee: Huomasin saman tänään! :LOL: Oli viiva vahvistunut. Mäkin olen nyt selvittänyt asiat henkilön kanssa! Jäin hänellä hampaan koloon mun sotkeutuminen teidän asioihin, mut nyt pitäis kaikki olla ok :) Ja tottahan toki saat täällä roikkua! :) :)

BM: joo määkin huomasin noita muita kiehumisia esim päivityksistä! No kukin tavalaan! :)
 
Mulla nappas nyt vähän kiinni tän erään kuumeilijan touhu. Luin äsken häneltä saamani yv:n, missä periaatteessa myönsi, et meni vähän yli mutta ilmotti mulle, ettei mun ois kuulunut osallistua keskusteluun KOSKA EN KUULU KYSEISEEN PINOON. Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta tarvitseeko mun ilmottautua tälle henkilölle, jos haluan "kuulua johonkin pinoon" täällä??? Että jos en johonkin pinoon ole pyytänyt häneltä lupaa mennä, niin en saa siellä keskustella tai lukea sitä?

Ja anteeksi, että tää sotku tuotiin tänne meidän pinoon, jotenkin tuntuu niin karulta, että yks hahmo nyt seikkailee pinosta toiseen ilmottelemassa kaikille, kuka saa kuulua minnekin.
 

Yhteistyössä