KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN SYYSPINO

tervetuloa BlondeMonsoon :hug:

mullakin tm 02/09, toinen lapsi toiveissa... yritys aloitettu viime vuoden heinäkuussa, eli tässä nyt on menny toista vuotta onnistunutta raskautta odotellen... tm todettiin vasta 11+6 np-ultrassa... :'(

omaan napaan ei ihmeellistä.......pari päivää kun menis voi alkaa älyttömän itsetarkkailun kiinnittymisoireita kuvitellessa
:LOL: oikeesti, enkö mä sais tulla jo raskaaks.................... :headwall:

noh mutta, mukavata perjantaipäivää teille ja plussatuulosia ++++++++++++++ :whistle:

:wave: :D :flower:
 
Kiitos kaikille tuesta, se on ollut korvaamatonta! :flower: :)

Halit kaikille tädin yllättämille! :hug:

Husille ihanaa reissua! B) :wave:

Ninnatar Kyllä mullakin edelleen marraskuinen tulvii mieleen. Oma la lähestyy, pahalta tuntuu, vaikka nyt olenkin (ainakin toistaiseksi) raskaana.. Enkä ole kyllä kauheasti pystynyt nauttimaan tästä, kun koko ajan on pelkä persiissä :ashamed: Onneksi ti on ultra, jossa nähdään missä mennään.

Pahoittelut uusille, jotka ovat joutunet tälle puolelle! :hug:

Alisa & Hippu 7+2
 
kiitos taas tervetulo toivotuksista :)
Mietiskelin tässä että onkohan normaalia kun keskenmeno vuoto loppui tänään mutta silti raskausoireita on edelleen? alavatsaan koskee ja nipistelee, aamuisin ja joskus päivälläkin on oksettava olo ja lämpöjä pitää vieläki tavallista korkeemmalla niinkuin sillon kun vielä olin raskaana :eek: voiko vielä olla raskaushormoneja kehossa vai mistä tällänen? onko muilla samanlaista ollu?
 
heissan taas kaikille!
Tervetuloa uudet munkin puolesta ja pahoitteluni teille myös tapahtuneesta. :hug:

Vauvakuume89mulla meni tosi pitkään oireiden kanssa, mulla oli hCg tosi korkealla vaikka kuinka pitkään. Siis kävin verikoikeissa viikon välein kuusi vai seitsemän kertaa ja vieläkin olin ns raskaana.

Täällä sitä mietin että onko kp keskiviikko vai eilinen? ke alkoi hieman tuhrua ja illalla sitten vähän enemmän, mutta to aamulla tulikin sitten ihan kuin kraanasta, mitä ootte mieltä? onko nyt kp 2 vai 3?

Hyvää viikonloppua kuitenkin kaikille ja oikein paljon onnea yritykselle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vauvakuume89:
kiitos taas tervetulo toivotuksista :)
Mietiskelin tässä että onkohan normaalia kun keskenmeno vuoto loppui tänään mutta silti raskausoireita on edelleen? alavatsaan koskee ja nipistelee, aamuisin ja joskus päivälläkin on oksettava olo ja lämpöjä pitää vieläki tavallista korkeemmalla niinkuin sillon kun vielä olin raskaana :eek: voiko vielä olla raskaushormoneja kehossa vai mistä tällänen? onko muilla samanlaista ollu?
Oiskohan sulle jäänyt raskausmateriaalia kohtuun?
 
kiitos vastauksista :) Lääkärin mukaan kohtu on tyhjentynyt täydellisesti, että ei kai mitääb pitäs ainakaan olla jääny sinne, mut viikon päästä pitää mennä uudelleen raskaustestiin, kaippa se sillo selviää toivon mukaan. Mutta hyvät viikonloput minunki puolesta kaikille! =)
 
BlondeMonsoon,Tervetuloa ja pahoittelut keskenmenosta :hug: Tpoivotaan et on tärpäännyt :flower:

Vauvak. Luulen et noi kaikki mahatuntemukset etenkin on normeja keskenmenon jälkeen.... vaikka ei olis niitä hormonejakaan,mut kyllä nekin sen saattaapi tehdä kun tosiaan laskee aika hitaanlaisesti =)

Muistan ajatelleeni ekan km:n jälkeen,et kaikki on mahdollista ja normaalia sen jälkeen kropassa :/

Miä julistan nyt vuodon loppuneeks...toivottavasti ei tarvi katua :attn:
Jos vaikka juhlistais viettelemällä miekkosen viim.sunnuntaina kun ipana menee mummulaan :p On meinaan tovi kun ollaan sillä mielellä vietetty keskinäistä aikaa :ashamed: Menkkoja ei nyt sit kyl jäädä venaileen,oon lähes 100% varma et ei heti tärppää kuitenkaan,et ne sieltä tulee kun on tullakseen =)
 
Pinpella mulla on kaavinnasta nyt 4 viikkoa ja tein raskaustestin pari päivää sitten (pitäis varata terveyskeskukseenki testiaika) ja se näytti todella haaleeta haamua tai viivanpaikkaa (herkkyys 10). Musta toi sun 130 on aika korkee. Oisko siellä vielä joku istukanripe jäljellä. Mullakin on kyllä vielä vuotoa, mutta se on ihan selvästi pienenemään päin. Lisäksi mulla on sellanen olo niinku ovis olis ollu. Näin seksiunia pari yötä sitten ja nyt on maha turvoksissa ja rinnatki taas vähän muhkeemmat. Täytyy tunnustaa, että ei oo käytetty ehkäisyä ja on vuodosta huolimatta puuhailtu :ashamed: . Onneksi ei ole tullu tulehdusta. En mää mitenkään kyllä vois näin pian tärpätä. Voiko sitä ovista edes olla, jos on vielä vähän raskaushormonia elimistössä? Tietääkö kukaan?

Toivottavasti vauvakuume89:llä on kans kohtu tyhjä ja hormonit nollassa, että pääsee uuteen yritykseen.
 
Heippa!
Onnea taas kaikille plussanneille ja pahoittelut kaikille uusille.
Minä en oikein tiedä, että mikä minulla on. Menkat on kohta kolme viikkoa myöhässä, mutta raskaana en ole, koska testit näyttää negaa. Mitään raskausoireitakaan ei ole. Minulla on kyllä välillä ollut aika epäsäännöllinen kierto, mutta nyt toi väli alkaa olemaan jo aika suuri. Täytynee ens viikolla käydä jossain näytillä :|
 
Heissan!

Aloin viime maanantaina katsella ympärilleni pinoa jonne suunnata ja löysin teidät!
Eli sunnuntaina alkoi spontaani keskenmeno ja maanantaina usko kesävaaviin "valui poies" :ashamed:
Vauvakuume on kova ja katse tulevaan! Vuoto on jo loppunut ja nyt sitten odotellaan miten tuo kierto alkaa km:n jälkeen...

Eli jos huolitte mukaan naputtelemaan asioista ja niiden vierestä niin HEI mammat täällä ollaan :wave:
Haaveissa siis pikkusiskoveli, eli toinen lapsi...

K
 
Löytyihän mullekin kohtalotovereita =) Eli mulla päättyi esikoisen odotus heti alkuunsa noin 6. rv:lla. Lääkkeellinen tyhjennys tehtiin vasta reilu 3 viikkoa myöhemmin, koska lääkärit ei olleet heti varmoja onko mennyt kesken vai raskaus alkanut oletettua myöhemmin (raskaushormoni oli niin korkealla). Vuotoa kesti lääkkeiden saannin jälkeen noin 3 viikkoa ja raskaushormoni tippui nopeasti alas. Nyt vuodonkin loppumisesta jo kolmisen viikkoa aikaa.

Kovasti tässä nyt kuulostellaan josko tärppäisi jo uudestaan. Kaikennäköstä turvotusta ja nippailua on ollut jo toista viikkoa ja paljon enemmän kuin ennen raskautta. Liekö sitten vain kroppa ihan sekaisin vielä vai mitä :p

Tsemppiä kaikille samassa tilanteessa oleville! Odottavan aika on kyllä niin kamalan pitkä!
 
Tervetuloa kaikki uudet ja :hug: tänne joutumisesta, kaikki ollaan tosiaan samassa tilanteessa ja itselläni ainakin aika tuore km elokuun vimonen päivä tuli nopiaan spontaanisti, ja ei onnistanut heti ekasta kierrosta kun kierto meni sekaisin , joten ei saa olla liian innokas :saint:
itse tein sen virheen että uskoin heti tärppäävän :)

nyt kun tää vuoto vaan loppuu niin sitten ihan rennosti vaan, ei ole mikään pakko pakko raskautua heti, kun kesävauva mahdollisuus jo meni :'(

täällä saa paljon juttuseuraa , joten tervetuloa :heart: B)
 
Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista, ja vaikka ei keskenmenoa kellekään soisi on lohduttavaa löytää ihmisiä, joiden kanssa jakaa kokemukset, sekä ne ikävät että toivottavasti pikkuhiljaa kaikkien kohdalla ne onnellisemmat :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Zalmiakki:
Heippa!
Onnea taas kaikille plussanneille ja pahoittelut kaikille uusille.
Minä en oikein tiedä, että mikä minulla on. Menkat on kohta kolme viikkoa myöhässä, mutta raskaana en ole, koska testit näyttää negaa. Mitään raskausoireitakaan ei ole. Minulla on kyllä välillä ollut aika epäsäännöllinen kierto, mutta nyt toi väli alkaa olemaan jo aika suuri. Täytynee ens viikolla käydä jossain näytillä :|
Mulla oli just menkat 2 viikkoa myöhässä eikä ollut raskausoireita. R-testi näyttää negaa ja loppujen lopuksi alkoivat menkat. Kierto ja kroppa täysin sekaisin vaikka km oli toukokuussa. Mieskin jo tuossa kyseli, että onko tällainen normaalia. Onneksi palstailen täällä, joten osasin sanoa heti, että kaikki on normaalia km:n jälkeen.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Odottavainen:
Löytyihän mullekin kohtalotovereita =) Eli mulla päättyi esikoisen odotus heti alkuunsa noin 6. rv:lla. Lääkkeellinen tyhjennys tehtiin vasta reilu 3 viikkoa myöhemmin, koska lääkärit ei olleet heti varmoja onko mennyt kesken vai raskaus alkanut oletettua myöhemmin (raskaushormoni oli niin korkealla). Vuotoa kesti lääkkeiden saannin jälkeen noin 3 viikkoa ja raskaushormoni tippui nopeasti alas. Nyt vuodonkin loppumisesta jo kolmisen viikkoa aikaa.

Kovasti tässä nyt kuulostellaan josko tärppäisi jo uudestaan. Kaikennäköstä turvotusta ja nippailua on ollut jo toista viikkoa ja paljon enemmän kuin ennen raskautta. Liekö sitten vain kroppa ihan sekaisin vielä vai mitä :p

Tsemppiä kaikille samassa tilanteessa oleville! Odottavan aika on kyllä niin kamalan pitkä!

Mulla kesti vuoto 6 viikkoa ja ekat menkat tulivat 8 viikkoa km:stä. Sen jälkeen kroppa ollut täysin sekaisin. Mulla oli kuukausi tolkulla kipuja ja nippailuja joka puolella vatsan seutua, vaikka raskausmateriaalia ei ollut jäänyt kohtuun eikä asiaan löytynyt mitään selitystä virtsan tutkimisenkaan jälkeen. Ovista ei ole tullut enkä ole raskaana. Turhauttavaa.

Tsemppiä!
 
10.10. LAUANTAI



HAAVEISSA ESIKOINEN



Silent whisper...........KM 05/09..............................KP 4/29-31
Ninnatar....................KM 05/09.............................KP 7/
n11na........................KM 09/09.............................KP 7/
Miukkari.....................KM 02/09.............................KP 8/26
zanz..........................KM 07/09.............................KP 8/27-32
Rinja..........................KM 04/09.............................KP 10/26
Mahdotontako...........KM 02/08, 08/08, 12/08......KP 11/28
Ansu85......................KM 06/09.............................KP 21/30
viirukissa...................KM, TM 07/09.......................KP 24/
Jeju81.......................KM 06/09..............................KP 32/33
Orion.........................KM 02/09..............................KP 97/50
Marie1981.................KM 02/09, 07/09
Hupu07.....................KU 04/09, KM 07/09
Nasuli82....................KM 08/09
Tash..........................KM 12/08, 05/09
Siiri80........................KM 04/07, 09/09
vauvakuume89..........KM 09/09
Odottavainen............KM 09/09




HAAVEISSA TOINEN



Huisi...........................KM 08/09.............................KP 3/
Sinimarja....................TM 02/09.............................KP 17/25-34
Millenia.......................KM 08/09.............................KP 23/28
Zalmiakki....................KM 03/09.............................KP 50/
marsa22.....................KM 06/09
Repa...........................KM 02/07, TM 08/09
Minky..........................KM 09/06, 10/08, TM 03/09, KM 08/09
Annemari-76...............KM 11/06, 09/09
Eelis...........................KM 04/09, 09/09
sanzibar.....................KM 09/09
BlondeMonsoon.........KM 07/09
NeitiKat......................KM 10/09



HAAVEISSA KOLMAS



Tsuba........................KM 06/09................................KP 4/28-31
Unicco.......................KM 07/07, 03/09.....................KP 9/
Piijuska-78................KM 05/09................................KP 11/29
pinpella.....................KM 02/01, 04/09, TM 08/09....KP 41/
MayBeibi...................KM 09/09
Neila.........................KM 09/09
happihyppy...............KM 02/08, KU 12/08, 09/09



HAAVEISSA NELJÄS



Sintsu78.......................KM 01/09, 08/09................KP 12/27-34



HAAVEISSA VIIDES








TAUSTALLA:

Annemaarit, omenaruusu, Liilia, Murmelin




PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:



2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö,
annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83,
Harhaanjohtaja (=Heinämassu82), Snow Leopard, Chira

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti, sukkapari, Vernalis (=Leinikki),
tyttö onnellinen, sohvi77, awek123, kuumetta, Julietta, Heidi1985

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84, tillukas




 
Voi tännehän on tullut paljon uusia! Voimahaleja teille ja pahoittelut tänne joutumisesta. Jos jotain positiivista voi sanoa, niin ainakin löysitte oikeaan paikkaan :hug:

sintsu78 - Oletko miettinyt jos menisitkin yksityiselle? Onhan se toki kallista, mutta ei ainakaan tarvitsisi yksin näitä asioita pähkäillä. Toisaalta sinullahan tulee jo kohta vuosi täyteen ensimmäisestä km:stä jolloin pääset julkisenkin puolen kautta.

Millenia - onpas kummallista vuotoa. Toisaalta km:n jälkeen kaikki on mahdollista, niin kuin täällä on puhuttu!

Sinimarja - kiinnittymistuulia! Todellakin ansaitsisit jo uuden raskauden +++ :whistle:

Alisa84 - tsemppiä tiistaille! Ajattele, näet teidän pienen ensimmäistä kertaa :heart:

vauvakuume89 - uskoisin että on täysin normaalia. Mulla kaiken maailman nippailut jatkui ekoihin menkkoihin asti.

Tsuba - Mä taas lasken menkat alkaneeksi vasta siitä kun hanat aukeaa kunnolla.

Repa - JES. Ihanaa että vuoto VIHDOIN loppu! Oli jo aikakin :)

happihyppy - mun tietääkseni ovis tulee vasta kun kaikki raskaushormoni on poistunut elimistöstä. Ei kyllä ole varmaa tietoa, eli korjatkaa jos olen väärässä :wave:

Zalmiakki
- voi miten inhottavaa! Olisikohan ovis jäänyt pois ja sen takia kierto noin venähtänyt :/
 
Tervetuloa uudet :hug: . Nyt sitte "vanhat" sitä mukaa odotuspuolelle :wave: . Mulla on ainaki menny aina n. puoli vuotta tyhjennyksestä, että kroppa on toipunu. Tsemppiä siis kaikille kiertojensa kanssa tuskaileville.

Plussamyrskytuulia!

t. Happis
 
Paljon voimahaleja kaikille tarvitseville :hug: ! Ja toivottavasti päästään kaikki pian tästä pinosta pois ja odottavien puolelle!!! :heart:
Mä oon ollut tänään vähän herkkis.... meinaa vähän masennusta pukata - mutta toisaalta taitaa hormoonit heilahdella... ovulaatio pitäis olla ihan lähipäivinä. Mutta just tosiaan miehen kaa juteltiin tovi sitten että jos mä ny raskaudun tai sit ku raskaudun ja sit kun se toinen lapsi syntyy niin että mieskin sit tukisi jos iskee se samanlainen masennus mikä esikoisenki kohdalla. Olen jo monta kertaa miettiny että oisko vaan parempi ettei toista lasta hankittaiskaan, mutta sehän on vaan oman navan tuijottelua... että otettava huomioon myös tuo esikoinen, varmaan haluaa sisaruksen!!! Ei tietty viel osaa vaatia 2-vuotiaana, mutta varmaan viim kouluikäisenä.. Välillä tosiaan puntaroin että miten käy parisuhteen kun toinen lapsi joskus tulee perheeseen, että onko meillä kahdenkeskistä aikaa riittävästi, ja kuinka mä jaksan, osaanko nauttia silloin äitiydestä jne..
Mutta, kyllä silti tultiin siihen tulokseen että toista nyt yritetään, että päivä kerrallaan, ja että kyllä me sit tukea saadaaan, ja sitä pitää sit kaiketi vaan osata pyytää jne.

Aurinoista viikonloppua teille kaikille!!
Annmari KP 10/28
 
Onpas paljon taas tänne uusia tullut :hug: ja tervetuloa.

Kai se on niin et hiukan se aikaa vie et kroppa palautuu.Jokaisella omaa tahtia.Itsellä meni kans useampi kuukausi palautumiseen :| Saa nähdä kuin nyt.
Ovista kovasti odotellaan ja toivotaan et jos nyt...

SW Ei me sinne yksityiselle mennä just niiden laskujen takia.Pakko säästää tulevaa hää juhlaa varten.Se vie kyllä kaikki rahat ja enemmänkin.On tuo juhliminen sen verran kallista... Jos ei vauvaa (tai hoitojakaan) kuulu eneen ensi kesää niin sitten varmaan vasta yksityiselle.
 
Moikka taas!

Silent whisper, voi olla, että mulla on just toi ovis jäänyt väliin ja siksi kierto on nyt näin pitkä. Tai sit se johtuu ihan vaan siitä, että mulla on ollut aika stressiä opiskelun kanssa ja siksi on hormonit sekaisin.

Mullahan oli toi km maaliskuussa ja jo huhtikuussa tuli menkat ihan normisti aina tähän syyskuuhun asti. Alkoivat siis aina ihan prikuulleen samana päivänä, joten mulla ei kyllä varmaan toi km vaikuta enää mitenkään tuohon kiertoon. Mutta odottelen vielä hetken, ja jos eivät kohta tule, niin sit täytyy käydä jossain näytillä.

Mutta nyt taas opiskeluhommien pariin :wave:
 
On kirjottelu jääny vähälle, mutta pakko kirjottaa nyt. Tänään tein plussatestin, =) mutta silti jotenki epätodellinen olo, ja vähän niin ettei uskalla luottaa että onkohan ja meneekö kaikki hyvin tällä kertaa, ku oireetkin ollu melko vähäiset, mutta toivotaan parasta. Menkat oli 5 päivää myöhässä, ja toista rintaa hieman arastanut, mutta mitään alavatsa tuntemuksia ei ole ollu vielä, viimeks oli niitäkin, nii sillä jännittää hieman. Km siis oli 08/09, eli plussannut olen melko nopeaan uudestaan, vain yhdet menkat välissä. Voimia kaikille =) Esikoinen siis on mulla kyseessä.
 
Pitkästä aikaa käymässä ja samaa vanhaa kuuluu, eli mulle voisi päivittää kp 3/30. Taitaa tuo kierto palautua pikkuhiljaa taas "normaaliksi". Huoh...
Palailen tuonnenpana, tänne on tullut tekstiä sen verran paljon sitten viime käynnin, joten lukemiseen voi mennä hieman aikaan :)
 
Hei vaan kaikille!

Vihdoin tänne rekisteröidyin. Keskenmeno takana kesällä ja nyt alamme yrittää uudestaan. Aiemmin raskauduin ekasta kierrosta. Katsotaan miten nyt käy :)

Yleensä kierto ollut aina se 28 päivää, mutta tässä kierrossa venyi kp33/28! Ehdin jo käydä tutlimuksissa yms, kun oli niin kovat kivut. Nyt on taas kaikki ok mutta mielialat heittelee! :kieh:
Eli nyt on menkat ja tämä on siis kait kp 3/28. Eli tästä se lähtee!! Katsotaan jos jouluna olisi jo pikkuinen aluillaan. :heart:

Niin ja kyseessä on siis esikoinen. :)
 

Yhteistyössä