KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN SYYSPINO

Alisa Paljon Onnea :heart:

Silent whisper Mut voi poistaa listalta

Kaikille tasapuolisesti lähettelen kovasti plussatuulia, toivon sydämestäni että pääsette täältä pinosta pian pois.Itse jatkan matkaa elämässäni eteenpäin, hyväksyneenä sen että meidän yritys oli tässä ja olen kiitollinen kolmesta eläväisestä ja pienestä enkelistäni :heart:

Alisa Ihanaa että se plussa tuli kovan työn tuloksena.Paljon onnea ja älä nyt liikaa pelkää, :hug: :flower:
Ja ihan hyvin voit olla tällä puolella niin kauan kun haluut.Meitä kannustamassa ;)

Itsellä taas mieli vähän maassa :headwall: vaikka ei tältä kierrolta peliä ole vielä menetetty...
Mietityttää vaan et pitäiskö sitä pitää taukoo (no ainaki ens kuu ku sitte menee laskettu aika ja hää päivä samalle päivälle :headwall: ) mut sitte varmaan mennään vähän tjottaillen kuukausi kerrallaan...
On se joo rankka kun joka kerta joutuu pettymään ja taas toivomaan ja jännäämään millon mitäkin :( Olkoon yritys alussa tai jo pidempään kestänyt.Mut kyllä se hermoilu joskus palkitaan :D Ihan varmasti!

Alisa84 :heart: :flower: Olet plussan ansainnut kaiken tapahtuneen jälkeen. Olen seurannut tiiviisti, kuinka olet ollut ahkera ja vaatinut tarvittavia hoitoja ja toimenpiteitä, ja hoitoja saatuasi alkoikin heti tapahtua. Tosi hienoa!Tästä huomaa sen, että jos osaa vaatia tarvittavaa hoitoa, niin sen myös saa (ainakin useimmiten). Itse kun en tiedä mitä vaatia, niin tuntuu, että olen vähän tuuliajolla.

Oviksesta. Eipä sitä ole vieläkään kuulunut, vaikka olen päivittäin tikuttanut viimeisten menkkojen loppumisesta lähtien. Ylipäätään, voiko ovis olla ajoittain tulematta, vai tarkoittaako se sitä, että ei tulekaan?

Tässä muuten lause sairaskertomuksesta, jonka sain viime polilla käynnin jälkeen.

Vasen munasarja kooltaan 37x16 mm, vaikutelma PCO:sta.

Olen nähnyt tälläkin palstalla vilahavan tuon kirjainyhdistelmän PCO. Mikä se on, ja miten se vaikuttaa raskautumiseen? Vasemmassa munasarjassa onkin ollut paljon kipua kesän aikana, ja jonka vuoksi meninkin käymään elokuussa polille.

Niinhän siinä vaan kävi, että tänne puolelle on palattava. Eilen ultrassa näkyi 10+4 viikkoja vastaava sikiö (olis pitänyt olla 11+1) eikä sydän lyönyt. :'( :'( Tuntuu niiiiin epäreilulta, että sama juttu toistuu näin peräkkäin. Alan jo uskoa että meissä on jotain vikaa. Luojan kiitos meillä on yksi ihana 1,5 vuotias terve poika.

TYKSistä tänään soittivat, ja pääsen lääkärille vasta perjantaina!!!! Tää on ihmisten rääkkäystä kun pitää monta päivää odotella kuollut vauva vatsassa. Sairaslomaa mulla oli eilinen ja tää päivä, mutta en kyllä pysty huomennakaan töihin menemään (olisin todella iloinen asiakaspalvelija...). Kaippa sitä jostain sairaslomaa saa.

Eelis

heipä hei! :wave:

tulin kirjoittelemaan omia kuulumisiani vähän jos joku mut täältä muistaa.. taustalla siis esikoinen 10/06, tm 04/07 ja km 05/09 ja nyt olemme jälleen raskaana, viikkoja tänään 11+2 :heart: ja kahteen kertaan olen päässyt pikkuista kurkkaamaan ja sykkeet ja liikkeet on nähty molemmilla kerroilla..
ens maanantaina on lääkärineuvola, ultra ja sisätutkimus, jännittää jo kovin, vieläkö siellä ollaan hengissä.. :/ edellisen kerran ultrattiin viime viikon torstaina.. toivon niin että tämä nyytikkä saataisiin sitten maalis-huhtikuussa syliin saakka! :heart: laskettu aika olis 5.4..

voimia kaikille kmn kokeineille, tsempitykset uuteen yritykseen ja plussapuhureita roppakaupalla tähän ketjuun lähettelen!!! :whistle:

kellopeliappelsiini ja pikku papulainen 11+2

Täälä jännitys tiivistyy ei millään malttaisi olla haluis jo tietää onko tärpänny vai ei.. ;) Jokahan sitä pian vois testata? Nää on niin piinaavia nää viimmeset päivät. Vähä on ollu huonoa oloa toissaehtoona ja eilen, en tiä tarkottaako mitää :eek: Kai sitä kehittelee taas kaikkia oireita..

Onnea Alisa84 ja voimahaleja muille! :hug:

16.9. KESKIVIIKKO

HAAVEISSA ESIKOINEN

Jeju81........................KM 06/09..............................KP 8/33
Miukkari.....................KM 02/09..............................KP 9/26
Silent whisper...........KM 05/09..............................KP 11/29-32
Mahdotontako...........KM 02/08, 08/08, 12/08.......KP 13/28
zanz..........................KM 07/09..............................KP 17/27-32
Rinja..........................KM 04/09.............................KP 19/26
Ninnatar....................KM 05/09..............................KP 23/
Ansu85......................KM 06/09..............................KP 25/30
Murmelin....................KM 1/09...............................KP 27/28-38
Alisa84......................TM 05/09..............................KP 38/26-32
Orion.........................KM 02/09..............................KP 74/50
Marie1981.................KM 02/09, 07/09
viirukissa...................KM, TM 07/09
Hupu07.....................KU 04/09, KM 07/09
n11na........................KM 09/09
Nasuli82....................KM 08/09

HAAVEISSA TOINEN

Sinimarja....................TM 02/09.............................KP 21/25-34
Zalmiakki....................KM 03/09.............................KP 26/
tillukas........................KM 05/09............................KP 28/31-35
marsa22.....................KM 06/09
Huisi...........................KM 08/09
Repa...........................KM 02/07, TM 08/09
Minky..........................KM 09/06, 10/08, TM 03/09, KM 08/09
Annemari-76...............KM 11/06, 09/09
Millenia.......................KM 08/09
Eelis...........................KM 09/09

HAAVEISSA KOLMAS

Tsuba........................KM 06/09..............................KP 8/28-31
Piijuska-78................KM 05/09..............................KP 16/29
pinpella.....................KM 02/01, 04/09, TM 08/09..KP 17/
MayBeibi...................KM 09/09

HAAVEISSA NELJÄS

Sintsu78.......................KM 01/09, 08/09................KP 28/27-34

HAAVEISSA VIIDES

TAUSTALLA:

Unicco, Annemaarit, omenaruusu, Liilia

PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö,
annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83,
Harhaanjohtaja (=Heinämassu82), Snow Leopard, Chira

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti, sukkapari, Vernalis (=Leinikki),
tyttö onnellinen, sohvi77, awek123, kuumetta, Julietta, Heidi1985

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, happihyppy, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula

Eelis - Voi ei!!! Olen niiiiiin pahoillani.. olit jo niin pitkällä :hug: Kyllä varmasti saat sairaslomaa!

Ninnatar - mitkä ovistikut sulla on käytössä? Mulla gyne sanoi että kaupasta ostettavat ja netistä tilattavat halpistikut on tosi epävarmoja, eikä niitä kannata käyttää. Ja olen myös kuullut monta tarinaa että tikku ei näytä mitään mutta silti on raskauduttu :) toivottavasti sinulla käy niin!

kellopeliappelsiini - onnea loistavista uutisista :hug:

Ansu85 - sulla jännät paikat =) Etköhän voi jo muutaman päivän päästä testailla!

).( Huomenna sitten alkaa oviksen tikuttelu. Toivottavasti ei mene niin pitkälle kun viimekierrossa, silloin plussa vasta kp18.

hei ! Tänne oli tullu iloisia uutisia, paljon onnea plussanneille!!! Ihanaa! ?
Surullisia uutisia saaneille iso hali... Voimia ja jaksamisia!??

on : vielä muutama päivä menkkojen alkuun... Kauheasti toivon että se kauan odotettu plussa tulisi. Ei vaan tunnu sellaiselta olo et voisi tulla. Ei mitään pms-oireita sen enempää kuin raskausoloja... Tässä kuussa olisi pitänyt meillä olla vauva, siksi kai sitä plussaa tässä kuussa toivoo enempi kuin yleensä...muuten yritän olkka ajattelematta vauvajuttuja, etten tuu suotta katkeraksi. ?
?
Iloista syksyä ja toivottavasti plussia tulee lisää tällä palstalla. Olette ihania ihmisiä!

Paljon onnea plussanneille :flower:
Voima :hug: kaikille taas kovia kokeneille. Täällä myötätynnossa elellään.

Toivottavasti meille muillekin pian onnistais ja saatais niitä plussia.

Tarvis hankkia ovistikkuja lisää, mutta enpä tiedä mitä ja mistä?

Heipä hei kaikille!
Oon näköjään tippunut tuolta listalta pois, mutta tahtoisin takaisin nyt. :p (KM 12/08 ja 05/09, haaveissa esikko)
Enpä ole kai sitten toukokuun ollutkaan tällä palstalla, tai millään muullakaan km:n jälkeen. Päätin silloin, että vauva tulee jos on tullakseen, ja olkoon sit tulemati jos ei onnistu. Mutta nyt olis taas hirveä vauvakuume, enkä ole edes perillä kiertopäivistä, kun en muista milloin edelliset menkat oli :D Moni kaveri on saanut nyt vauvoja, yksikin on parasta aikaa synnyttämässä :heart:
Jospa kuitenkin minunkin aikani koittaisi vielä. =)

Onnea plussanneille :flower: ja haleja niitä tarvitseville :hug:

Silent whisper Mulla on One Stepin halppis liuskatestejä, joten testailu etenee varmaankin miten sattuu. Tosin ei ole ollut minkäänlaisia ovisoireitakaan, joten elelen toivossa, että joku kierto ovulaatiokin saapuisi.

Tänään olisi ollut eka äitiyslomapäivä.............

zanz Tsemppiä piinailuun :) :wave:

Millenia Musta on tullu vielä malttamattomampi kuin edellisessä raskaudessa, sillon testasin menkkojen ollessa pari päivää myöhässä ja nyt testasin jo pari päivää ennen menkkoja :/ Ei se plussa kyllä paljon lämmittänyt, kun nyt vain stressaan keskenmenoa, tuulimunaa ja kohdunulkoista :headwall: Eikä se varhaisultrakaan saa mieltä paremmaksi, kun viimeksikin homma meni kesken sen jälkeen.. :ashamed: Ihan hirveetä piinaa.. Tsemppiä siis sulle piinailuihin :)

Valkovuokko :hug:

Sintsu Tuohon minäkin haluan uskoa, että hermoilu palkitaan jossain vaiheessa :D

Ninnatar Kiitos! :hug: Tuo PCO on monirakkulaiset munasarjat. Munasoluja saattaa näkyä paljon, mutta mikään niistä ei välttämättä kasva isoimmaksi ja näin ollen sieltä ei mitään irtoa eli ovista ei tule. Toivon niin kovasti, että sinunkion odotus vielä palkitaan :hug: Samoin kuin kaikkien muidenkin :)

Eelis :'( Tuli niin sanoin kuvaamattoman paha olo puolestasi :hug: Olen niin surullinen ja pahoillani puolestasi :hug: Voimia , kamalan tilanteen kanssa!

Kellopeliappelsiini Ihana kuulla, että kaikki on hyvin :heart: Tuollaiset tarinat valaavat uskoa siihen, että kyllä meille muillekin vielä joskus se onnis uodaan ihan syliin asti.

Ansu Tiedän tuon piinaavan ja malttamattoman tunteen :D Peukkuja, että tärppi olisi käynyt.

viirukissa Onnittelut menkoista :) Ihanaa, että pääsette taas yrittämään ja piinailemaan :)

Parin tunnin päästä soittelen verikokeiden tuloksista, kävin mittauttamassa hcg:n ja nyt jännittää ihan järjettömän paljon.. Äsken tuli jo sellainen fiilis, että hemmetti, pitikö se mennä nyt mittauttamaan, ei se piina vielä siihenkään lopu... :ashamed:

En tiiä kandeeko tätä nyt vielä julistaa...mut ikäänkuin olis selkeesti vuoto loppumaan päin :p Ei siis todellakaan loppu oo,mutta havaittavissa enteitä tyrehtymisestä... aah kun toivon ettei tää oo joku väliaikanen "verilakko" :|

Ei soittanut lääkäri eilen joten puhtailla papereilla mennään :wave:

Viirukissa,onnea menkoista...toivottavasti on viimeset lajiaan ;)

Eelis :hug: Pahoittelut, tuo odottelu on raivostuttavaa, itse jouduin odottamaan kanssa. Toisaalta se oli loppujen lopuksi mun kannalta ehkä hyväkin, että asiaa oli rauhassa itkenyt jo kotona, ja sairaalassa oli pahin alkushokki jo takana. Tosin tuo sairausloman lyhyys on ihan älytöntä. :headwall:

Sinimarja, Ansu Toivottavasti piinaa muuttuu plussaksi :)

Viirukissa Onnea menkoista, joskus niistäkin on iloinen

Ninnatar Tuota oviksen katoamista täälläkin on ihmetelty. Tosin nyt on ollut oireita, ehkä vähän liikaakin kun sunnuntaista asti on koskenut alavatsaan...Toivon mukaan ovis löytäisi sinnekin tiensä mahdollisimman pian. :hug:

SW Tsemppiä tikutteluun.

-- Tänne ei mitään uutta, opiskelustressi alkaa nostaa päätään, mutta motivaatiota ei silti pahemmin löydy. Tosin tiedän mikä toisi sitä motivaatiota saada opinnot todella hyvään malliin kesään mennessä, mutta kun se meneekin jo oman halun ulkopuolelle.. :ashamed: :/

Yhteistyössä