KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN SYYSPINO

15.9. TIISTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



Jeju81........................KM 06/09..............................KP 7/33
Miukkari.....................KM 02/09..............................KP 8/26
Silent whisper...........KM 05/09..............................KP 10/29-32
Mahdotontako...........KM 02/08, 08/08, 12/08.......KP 12/28
zanz..........................KM 07/09..............................KP 16/27-32
Rinja..........................KM 04/09.............................KP 18/26
Ninnatar....................KM 05/09..............................KP 22/
Ansu85......................KM 06/09..............................KP 24/30
Murmelin....................KM 1/09...............................KP 26/28-38
Alisa84......................TM 05/09..............................KP 37/26-32
Orion.........................KM 02/09..............................KP 73/50
Marie1981.................KM 02/09, 07/09
viirukissa...................KM, TM 07/09
Hupu07.....................KU 04/09, KM 07/09
n11na........................KM 09/09
Nasuli82....................KM 08/09




HAAVEISSA TOINEN



Sinimarja....................TM 02/09.............................KP 20/25-34
Zalmiakki....................KM 03/09.............................KP 25/
tillukas........................KM 05/09............................KP 27/31-35
marsa22.....................KM 06/09
Huisi...........................KM 08/09
Repa...........................KM 02/07, TM 08/09
Minky..........................KM 09/06, 10/08, TM 03/09, KM 08/09
Annemari-76...............KM 11/06, 09/09
Millenia.......................KM 08/09




HAAVEISSA KOLMAS



Tsuba........................KM 06/09..............................KP 7/28-31
Piijuska-78................KM 05/09..............................KP 15/29
pinpella.....................KM 02/01, 04/09, TM 08/09..KP 16/
MayBeibi...................KM 09/09



HAAVEISSA NELJÄS



Valkovuokko-72............KM 05/09...........................KP 42/26-32
Sintsu78.......................KM 01/09, 08/09................KP 27/27-34



HAAVEISSA VIIDES








TAUSTALLA:

Unicco, Annemaarit, omenaruusu, Liilia




PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:



2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö,
annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83,
Harhaanjohtaja (=Heinämassu82), Snow Leopard, Chira

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti, sukkapari, Vernalis (=Leinikki),
tyttö onnellinen, sohvi77, awek123, kuumetta, Julietta, Heidi1985

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, happihyppy, papana77, Eelis, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula



[/quote]

[/quote]

 
Unnukka75 - mä myös toivon ettet joudu enään KOSKAAN tälle puolella. tsemppiä :heart:

Piijuska-78 - kiva että saitte oviksen hyödynnettyä :)

Millenia -tiedän tunteesi.. :ashamed: välillä tulee noita epätoivon hetkiä mutta kyllä se siitä. Mulla niitä tullut jostain syystä lähiaikoina enemmän..
 
Pikaisesti pyörähdän.

Silent Haluutko ottaa mut vielä pois tuolta plussanneista :ashamed: Menkat pitäs alkaa vasta huomenna ja haamu ei ainakaan tänään ollu vahvistunut, joten vielä joutuu jännittämään, että jääkö kemialliseksi vai mitä.. :ashamed: En luota ennenkuin menkat on reilusti myöhässä...
 
Tulipas kiva puhelu.Lääkäri soitti ja sanoi, et se lähete minkä hän oli lääkäriin laittanut niin ei ollu hyväksytty.Sen voi laittaa vasta sitten kun tuosta meidän pisimmälle menneestä raskaudesta, sen kesken menosta on kulunut vuosi! :headwall: Eli vasta tammikuussa...Vaikka nyt ollaan vuosi vauvaa yritetty.Ei olis pitäny edes lääkärissä käydä sillon ku meni kesken!
Tosi ärsyttävää!!! :'( :'( :'(
 
sintsu: :hug:

Alisa: Ihan selvä plussa, turhaan stressaat! :) Mä testasin nyt just tolla CB:n testillä ja ei läheskään noin selvä viiva ollut! Ja pp13/14 testasin!

Ihan hirveet menkat päällä... Ahistaa!
 
Oi miten jännittäviä uutisia täällä olikaan ku kävin taas kurkkimassa :)

Onnittelut Alisalle ja tarrasukkia pikkuselle :heart:
Plussahan tuo on ja selvä vielä! Tule toki käymään joskus tuolla kerhopuolellakin jos sen vielä omaksi tunnet :)

*Talvicci*
 
Kävin äsken neuvolassa siinä toivossa, et tää pelko ja ahistus ois ees pikkasen hellittäny. Terkkari sano, et vaikka neuvvolassakii ois ultra, ni keskenmenojen takia pittää nyt alussa männä käymään sairaalassa. Ja just sitä kun en ois halunnu. Ihestä tuntuu, et kaikki männöö aina sillon pieleen, kun erehtyy käymään sairaalassa. Pitäskö kuunnella terkkarii vai jättää mänemättä ja luottaa neuvolan ultraan?? Ahistaa nyt niin paljon, et ei tiiä miten päin olis :/
 
Suuret onnittelut Alisalle :heart: Olen niin onnellinen puolestasi, olen ollut hirveän harmissani tilanteestasi ja siitä ettei teillä ole edes ollut mahdollisuuksia raskautua.

Itsekin tulen helposti kateelliseksi kun luen toisten plussa uutisia, mutta pitkään yrittäneiden plussista en ole kateellinen, se on vaan ihanaa kun kauan kaivattu plussa pläjähtää testiin.

Itsellä vasta eiloen oli eka päivä kaavinnan jälkeen kun en vuotanut ja heti tietysti piti peittoja heilutella. Olo on aika neutraali eli ei mitään tuntemuksia, no tuskin tulee ovista ennen seuraavaa "oikeaa" kiertoa.

Keväisen keskenmenon laskettuun aikaan on noin kuukausi ja nyt en tunne enää sitä vihaa ja katkeruutta tapahtuneesta. Nyt tunnen lähes vain surua. Suren sitä mitä meidän perheessä piti nyt olla, olisin äitiyslomalla, olisin norsun kokoinen, meillä laitettaisiin pinnasänkyä, pestäisiin pieniä vaatteita, kuullosteltaisiin jokaista tunnetta, että joko se lähtö tulee, isommat tunnustelisivat vauvaa masun päältä jne. Eli haikeat on fiilikset ja tuntuu pahalta ajatella ettei tämä unelma ole ehkä totta vielä vuodenkaan päästä.

Minkylle vielä halit, kyllähän se aina harmittaa vaikka siitä plussasta ei olisi ehtinyt nauttia kuin sen pari päivää.

 
Huisi Kiitos! Kovasti myös toivon plussajuhlia sinne! :hug:

Minky Mullakin pp 13/14 tänään.. Itsekin pelkään kemiallista, kun näin "aikaisin" menin testien kanssa pelleilemään.. Vomia! :hug:

Talvicci Kiitos! :) Sinä se jaksat tsempata :) Oon käyny lukemassa siellä säännöllisesti teidän juttuja, mutta nyt kuukauteen en le päässyt sinne ollenkaan. Laitatko vaikka yksärillä salasanan? Kiitos! :)

Tillukas :D Joo, kaksi niitä oli. En kuitenkaan usko, että sinne olisi kaksi kiinnittynyt :p

Nappula :hug: Jospa kokeilisit mennä sinne sairaalaan, ei aina voi huono tuuri käydä :hug: :(

Pinpella Kiitos! tuli ihan tippalinssiin tsempityksistäsi :heart: Onhan se ollu aika rankkaa, kun reilun 1,5vuoden aikana ollu 2 ovista... :( Itselläkin kovin haikeat on fiilikset marraskuun lähestyessä.. Täälläkin jo kohta oltaisiin mammalomalla.. No jospa sitten ensi vuonna *Toivoo, toivoo ja toivoo* Kovasti voimia ja uskoa tulevaan! :hug: :heart:
 
Ihanaa Alisa, selvä plussa...onnea!! :hug: :heart: :D
ne herkkisliuskat on oikeesti ihan pepusta...aikanaan plussatessani ei näyttänyt kun ihan hailakkaa viivaa kun taas apteekin testit kunnon plussaa!!
Voi kun olen onnellinen puolestasi! :heart:

Plussapuhureita lähettelen kaikille muillekkin++++++++++++++ :whistle:

T. Jennyli joka tässäkin pinossa on ollut kuumeilemassa, rv 32 :wave:
 
Alisa84 - otin sut pois plussanneista vaikka ihan selvä plussahan toi on :)

sintsu78 - voi että miten ärsyttävää :hug:

Mä oon päättänyt että menen yksityiselle tutkituttamaan mun seuraavan kierron, jos tässäkin kierrossa luteaaliaika jää liian lyhyeksi. Viime kierrossa oli siis vaan 7, kun pitäisi olla vähintään 10 vrk (miel. 12-16) että raskaus voi alkaa.
 
Selvä plussa tuo minunkin mielestäni on Alisalla. Onnea sinne.

Itsestä tuntuu tyhmältä masennella tämmöisessä vaiheessa, varsinkin kun täällä on paljon surullisempiakin tapauksia. Itsellä kuitenkin vain yksi varhainen keskenmeno eikä mitään stressaamista vauvanteosta ennen sitä. Mutta eihän sille mitään voi, että ne omat ongelmat tuntuu itsestä ihan yhtä isoilta.

Inhottavia nuo säätämiset sintsulla ja Nappulalla. Tuommoiset jutut ärsyttävät minua kanssa ihan sikana ja sitten varsinkin kun raskaushormoonit jyllää tai ahdistaa tämmöinen jatkuva yrittäminen ja epäonnistuminen... :hug:

Katkeransuloisiahan nuo plussat aina ovat, en minäkään mitenkään kovasti kadehdi, kenenkään plussa ei ole minulta pois :), mutta kyllähän se aina tulee se tunne "oispa mullakin, huoh".

Täällä on tullut pikkiriikkisen verta tänään. Mulla on menkat ollut tuon esikoisen saamisen jälkeen tuommoisia hitaasti käynnistyviä, että ei voi tietää onko kyseessä kiinnitysvuoto vai menkat kun vasta päivän tai parin päästä. Kummassa tahansa tapauksessa asiat on kuitenkin suht mallillaan täällä. Menkatkin meinais sitä, että parin viikon päästä olis ovis ja kaikki toimii kunnolla tuolla alapäässä.
 
Kiitos kaikille onnittelijoille! :heart: Yhden keskenmenon kokeneena en uskalla vielä riemuita, varmasti ymmärrätte, että ei ole kovin helppoa ajatella olevansa raskaana, saati ajatella niin pitkälle, että vauva olisi sylissä asti :ashamed:

Haittaako, jos vielä viikon verran roikun mukananne? En uskalla ihan vielä tuonne odottavien puolellekaan siirtyä.

Millenia Tiedän niin tuon tunteen. "Kaikki muut plussaa paitsi itse". :hug: Mutta koskaan ei voi tietää mitää elämä tuo tullessaan :heart:
 
Alisa,Selvä plussa juu,eli onnea vielä...ja roikuhan mukana niin kauan kun siltä tuntuu :wave:

Millenia,Mun eka km tapahtu rv 6+ jotain ja on kauheimpia asioita mitä oon kokenut. Surin valtavasti asiaa,enkä meinannut päästä yli millään... se on itselleen just sillä hetkellä pahinta,vaikee on ajatella et ei tätä saa nyt jäädä murehtimaan kun vois olla pahemminkin,vaikka sen tiedostaakin.
Onneks tässä on kuitenkin se lohduttava asian haara et tilanne voi olla hetkessä toinen =)

Verikokeessa käyty ja huomenissa sit kuulostellaan soittaako lekuri. Vuodosta huolimatta mul on sellanen olo et mitään ei olis jäänyt kohtuun... mut tiedä häntä. kai täs täytyy mennä päivä kerrallaan...

Ja tod.en rupee odottelemaan mitään menkkoja tän verileikin jälkeen :kieh: Jotenkin tuntus tyhmältä ensin vuotaa kk ja sit kaivaa kortongit esiin kun ei oo ees ehkäsyn tarvetta :xmas:
 
Mun sydän ei toimi enää niin kuin ennen.
Ei, se ei toimi enää niin kuin sen odotetaan toimivan.
Sen syke suuntautuu nyt aivan toiseen suuntaan.

Mut sä et sitä huomaa.
Ei, et huomaa.

Mun kädet ei toimi enää niin kuin ennen.
Joskus tuntuu kuin niissä ei olis tuntoa ollenkaan.
Ne sivuilla roikkuu vaikka tulet minuun kiinni.

Mut sä et sitä huomaa.
Et kai tahdokaan.

Mun silmät ei löydä sinua niin kuin ennen.
Katse harhailee vain yhteen pisteeseen, nauliutuu.
Hymy useammin toisaalle suuntautuu.

Muttet sitä huomaa.
Mitä se tarkoittaa?

Silti rakastan sua enemmän kuin ennen.



tätä biisiä olen vaan kuunnellut keskenmenon jälkeen , on vaan niin ihana tää Irinan uusi biisi, ja kävin vierailemassa huhtikuisissa ja taas yksi oli pudonnut pidemmillä viikoilla :(

on se luonto vaan niin ankara ...

mutta tää tällä erää, käyn herkistelemässä muualla :saint: :$


paljon :hug: niitä tarvitseville :heart:
tuntuu että monilla on ollut todella rankkoja kokemuksia ja itsellä "vain" yksi keskenmeno, mutta jättää se jälkensä sekin näin herkälle ihmisille...
mutta iloista mieltä kaikille :)
 
Alisa peukut pystyssä yhä, ja onnea! Kyllä se aika plussalta vaikutti. :heart:
Sintsu ärsyttävää! :hug:

:hug: Myös kaikille muille tarvitseville. Tuttuja tuntemuksia. :ashamed: Ja ne mielialan vaihtelut, voih. :headwall:

On; täällä taitaa alkaa piinailut, en kyllä tällä kertaa yrittänyt edes tikutella ovista, mutta noiden oireiden perusteella. :whistle: Kohta tullaan taas alas ja kovaa, mutta ollaan nyt hetki hyvällä mielellä.
 
Ei meinaa taas uni tulla. Muuta vuotoa ei ole tullut sen pikkuisen tiputtelun jälkeen ja nyt jännittää niin kovasti, että oliko tämä nyt sittenkin sitä kiinnitysvuotoa...

Eilen illalla vielä oli lämpöä ja niin huono olo, että nukkua losotin sitten pitkälle iltapäivään (ihana mies antaa semmoistakin tehdä :heart: ) niin eihän tuo tässä oikein väsyttänytkään ennen kolmea.

On se kuinka tuommoinen keskenmeno pistää maailman ihan mullin mallin. Tuosta edellisestä raskaudesta maltoin ihan rauhassa odotella kunnes oli menkat myöhässä, mutta nyt tuntuu menevät yöunet koko ajan joko siitä, että on raskaana tai sitten että ei ole onnistunut. Ja jos tässä nyt sitten ollaankin raskaana niin stressaan varmaan itseni puolikuoliaaksi ennen varhaisultraa ja olen varma että se on tuulimuna tai kohdunulkoinen :headwall: . Noh, toiveet on nyt kuitenkin aika korkealla, testata voi varmaan siinä viikon päästä jos ei menkkoja näy?
 

Yhteistyössä