Onneksi olkoon Zalmiakki! Hienoja uutisia.
Mitenköhän kauan saan odottaa seuraavia menkkoja? Nyt tulee vielä reilusti tuota jälkivuotoa, se on syvältä. Mutta silti odotan innolla ensimmäisiä kuukautisia ja niiden tuomaa "lupaa" yrittää uudestaan. Jälkitarkastus mulla on 21.12, joten siihen asti ainakin pitää olla yrittämättä, tylsää. Muutenkin haluaisin rakastella jo miehen kanssa, tuntuu että saisin sillä tavalla itseni vähän ehjemmäksi.
Tänään laittelin raskausvaatteita pois ja mietin mitä tekisin vauvanvaatteille. Olin jo jonkun verran ostanut pojille vaatteita, en onneksi hirveästi. Onko hölmöä antaa kuolleiden vauvojen vaatteita seuraaville lapsille käyttöön? Kyllä tuli niin kamala ikävä mun vauvoja taas, itkin ja kaipasin. Harmittaa ettei ole mitään konkreettista muistoa, esim vaatetta tms. mitä pitää kädessä ja haistella.
Entäs sellainen juttu sitten, että olenko minä nyt äiti? Sitä olen täällä pohtinut. Ja samaa pohtii mummikin, tai äitini siis. Ei me oikein tiedetä. Enemmän kallistun kyllä äitinä olemisen puolelle, minun lapseni vain ovat kuolleet. Mitä mieltä te olette?
Toivon niin kovasti kaikille plussia. Tulin ensimmäisellä kerralla heti raskaaksi, tosi helposti siis. Mutta nyt alan ymmärtää, miltä tuntuu palavasti haluta vauvaa.. Toivotaan parasta!