KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN KESÄPINO

Taustailija ilmoittautuu! :wave:

Ihanan paljon plussia ootte saaneet aikaiseksi, oikein lämpimät onnittelut niiden johdosta! :flower: :hug:
(vaikka, anteeksi nyt kovasti, en voi kieltää ettenkö hieman kateellinen olisi)

ON: kp 26 menossa, ja ihmeellistä tuhruttelua ollu eilisestä lähtien. :eek: Ei yhtään tunnu että menkat alkais, mut eiköhän tuo nyt sitä enteile. Omituinen tunne jotenkin kun ei yhtään tiiä miten kroppa käyttäytyy...

Jokainen raskaanaoleva vastaantulija tuntuu niinkun vedettäis matto jalkojen alta. Sisko kävi eilen 2,5viikon ikäisen nyytin kanssa, en voinu ees syliin ottaa kun pelkäsin että puhkean ihan hillittömään itkuun. :( Muutenkin on olo nyt semmoinen, että miks toiset saa lapsia vaikkei haluaiskaan ja toiset ei sit saa vaikka kuinka tahtoisivat... Elämä on. :/
 
Elviira Toivottavatsi nippailut olisivat sitä itseään ;) Täällä ei ovista ole eikä ilmeisesti tule ..:/

Pinpella Kiitos! :hug:

Mother4 Isot onnittelut!! :heart: Toivon kovin hartaasti, että pikkuinen pysyisi nyt matkassa :hug:

Kellopeliappelsiini sinäkin!! Wautsi!! Onnittelut :flower: :flower:

Rinja Toivottavasti kierto alkais pika puolin tasoittumaan :hug:

Silent Onnittelut oviksesta! :)

Ninnatar Sanos muuta.

Zalmiakki Pahoittelut menkista! :hug: Kohta se ovis sieltä tulla jolkuttaa :)

Adelade Tervetuloa mukaan :wave:

Kukas meinaskaan mennä sen hcg:n mittauttaan? Mitäs verikokeet sano?? :wave:

On: Ovista ei siis ole eikä tule. Mitään oireita ei oikeastaan ole eikä testiviivatkaan asiaa vahvista eli kolmas ovuloimaton kierto ja 16 ovuloimaton kierto koko meidän yrityshistoriassa.. :'( Kyllä alkaa olemaan rahkeet vähissä tämän yrityksen kanssa, kun ei sitä ovista edes saada aikaan.. Jotenkin alkaa usko menemään tähän hommaan. :'(
 
adelade kuullostaa niin tutulta nuo sun pohdinnat lasten saannista.. mä oon kans jokaikiselle raskaana tai pienen pienen nyytin kanssa vastaantulevalle niin katkeran kateellinen että ihan hävettää.. :/ ite on saanu kyl kokee kantapään kautta sen että lapsia ei tosiaankaan tehdä/hankita vaan ne on lahja, jokaikinen.. :heart:

mä vaan niin nyt toivon et tälläkertaa saisin nyytin syliin saakka, vaikka mieli skeptinen onki.. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja kellopeliappelsiini:
adelade kuullostaa niin tutulta nuo sun pohdinnat lasten saannista.. mä oon kans jokaikiselle raskaana tai pienen pienen nyytin kanssa vastaantulevalle niin katkeran kateellinen että ihan hävettää.. :/ ite on saanu kyl kokee kantapään kautta sen että lapsia ei tosiaankaan tehdä/hankita vaan ne on lahja, jokaikinen.. :heart:

mä vaan niin nyt toivon et tälläkertaa saisin nyytin syliin saakka, vaikka mieli skeptinen onki.. :/
No mie olen aina ollu sitä mieltä, ettei lapsia tehdä vaan saadaan, vaikka nuo kaks ensimmäistä saikin helposti alkunsa.

Välillä on semmosia päiviä, esim. tänään, että tekis mieli soittaa neuvolaan ja varata aika kierukan laittoon ja unohtaa koko vauvahömpötys. Sit kuitenkaan sisu ei anna periks luovuttaa näin lyhyen yrityksen jälkeen... Mieliala vaihtuu melkein tuulen mukana...

Tuntuu että tästä ylipääseminen onkin vaikeempaa kuin alussa ajattelin. Huomaa tosiaankin ettei asia ole vielä ok, kun sattuu niin pirusti tuttavapiirin raskaus- ja vauvauutiset. :'(

Niin, ja Alisalle piti heittää oikein iso :hug:
 
Onneksi olkoon tuhannesti Mother4 ja kellopeliappelsiini :flower: :flower: :heart:

Täällä ei sen ihmeempiä. Jos vanha kierto suostuu palaamaan, niin prjantaina pitäs alkaa menkkojen. Saas nähdä olenko hätähousu ja huomen aamuna jo testaisin mitä näyttää. Meinaa on kyllä nii sekava mielentila nyt etti oo tosikaa. Siis mulla ei oo oireita siitä, että menkat alkas eikä siitä, ett oisin raskaana ja kuitenki molempia on. Ota nyt selvää :LOL: Mulla ois muutama One Step testi tuolla laatikossa, en kyllä mitää menettäs jos huomen aamuna testaisin. JOS ois sattunu tärppi käymään, nii tässä kävi sit se klassinen eli kun ei ajattele asiaa niin heti onnaa. Mutt edelleen jalat maassa, en elättele vieläkään mitään suuria. Tiedän vaan, että oon ollu pirun kiukkunen :ashamed: , saatan räjähtää iha tuosta noin vaan eli se voi enteillä kumpaa vaan. Jäänpä odottelemaan...

Ja tsemppiä edelleen teille kaikille tai meille kaikille :)
 
Peukut pystyssä JääKyyneleelle d :) b

Sain kahden peräkkäisen päivän (malttamaton kun oon :saint: ) hCG:t ja arvot on korkeet, muttei kai liian korkeet. Maanantain lukema oli (4+3) 3519 ja tiistain 4294. Välissä on reilusti vajaa vuorokausi, joten kai se on ok ,ettei oo noussu tihan tarpeeksi (tarpeeksi olis ollu 4400). Lukemista huolimatta epäuskoinen olo jatkuu. Silloin tällöin olen näkevinäni paperissa hitusen verta, mutta onneksi ei vielä mitään selvää.

Pikaisia plussia kaikille!

t. Happis ja Kokkolan tuliainen/tuliaiset (4+5)
 
Hyvä (tai no jos katkeruudessa/kateudessa mitään hyvää edes on), että muillakin on kova paikka nähdä raskaana olevia naisia..Tosin mä yritän ajatella hirveän jalosti, ettenhän mä tiedä mitä vaikeuksia muilla ihmisillä on ollut. Joten kuten onnistunkin. Tosin yhtä hyvin en tosiaan osaa suhtautua lähipiirin odotusuutisiin yms. Tosi reilu kaveri.. :headwall: Mutta joo, samanlaisia fiiliksiä siis tunnistettavissa kuin muilla.

Voi kun teillä jo plussanneilla sujuisi kaikki tällä kertaa hyvin.

 
30.7. TORSTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



Miukkari.....................KM 02/09..........................KP 10/26
marjutti86.................KM 06/09...........................KP 13/33
Empuuu.....................KM 09/08..........................KP 16/30
Alisa84......................TM 05/09...........................KP 20/26-32
Elviira-76...................RK 11/07...........................KP 20/28
Sun Rise....................KM 10/08 ..........................KP 20/28-37
Rinja..........................KM 04/09...........................KP 24/35
Silent whisper...........KM 05/09...........................KP 24/
Ninnatar....................KM 05/09...........................KP 24/
Orion.........................KM 02/09...........................KP 26/50
Perhosia....................KM 01/09...........................KP 27/28
JääKyynel..................TM 05/09...........................KP 30/30
mely...........................KM 12/08..........................KP 63/27-37
nanakuu....................KM 11/08
Hempukka87.............KM 12/08
MeaMimosa...............KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
Alppiina.....................KM 04/09
Tash..........................KM 12/08, 05/09
mirzu.........................KM 04/09
Noella........................KM 04/09
Hupu07......................KU 04/09, KM 07/09
zanz...........................KM 07/09



HAAVEISSA TOINEN



AnnaStiina82.................KM 12/08............................KP 7/30
Zalmiakki.......................KM 03/09............................KP 10/32
tillukas...........................KM 05/09............................KP 11/31-35
Unnukka75...................KM 07/09.............................KP 17/29-30
nöttiäinen.....................RK 10/08, KM 05/09.............KP 21/31
Sinimarja......................TM 02/09..............................KP 24/25-34
Liilia...............................KM 03/09............................KP 24/27-30
Elwi...............................KM 11/08.............................KP 28/17-44
marsa22........................KM 06/09
Nappula.........................KU 10/08, KM 02/09
pyrola............................KU 03/09
mama-L.........................KM 04/09
jasimi.............................KM 01/09, 05/09



HAAVEISSA KOLMAS



Varanikki......................KM 04/09...........................KP 6/26-28
tikruliini........................KM, TM...............................KP 7/30-31
senni11........................KM 06/09...........................KP 8/30
pinpella........................KM 04/09...........................KP 24/27
Piijuska-78...................KM 05/09...........................KP 24/
hämy10........................KM 07/06, 01/09................KP 76/28-30
Neiti-81........................KM 06/09
Mymmyryy....................KM 12/07, 04/08, 07/08, 01/09
omenaruusu.................KM 10/01, 10/08, 07/09



HAAVEISSA NELJÄS



Valkovuokko-72............KM 05/09...........................KP 22/28-32
Sintsu78.......................KM 01/09...........................KP 42/30-33



HAAVEISSA VIIDES









TAUSTALLA:

Filuuri, Unicco, kanella, meriaani, Eppuliini, P-E, A-L-M,
Eelis, zamoon, Spark, Adelade, MyAngelsMyHope, Murmelin, Annemaarit



PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




2008

Marraskuu: linneaborealis-TYTTÖ,
Aava, SusSoo, heitu

Joulukuu: sini74, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123


2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö,
annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83,
Harhaanjohtaja (=Heinämassu82), Snow Leopard, Chira

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti, sukkapari, Vernalis (=Leinikki),
tyttö onnellinen, sohvi77, awek123, kuumetta, Julietta, Heidi1985

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu,
MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, happihyppy, papana77, Eelis, mother4, kellopeliappelsiini


 
Päivitin nyt huomisen pinon, meniköhän ihan perseelleen. :whistle:

Happihyppy Jospa olisi jotakin muuta! :( :hug:

Alisa84 Ihan kamala tilanne sulla! :( Mustakin tuntuu välillä, että en ovuloi, ja rasittaa ihan kamalasti. Jospa tilanteeseesi löytyisi jokin ratkaisu. :hug:

Mulla naama kukkii, voiko johtua oviksesta? Tässä kierrossa tuntuu muutenkin, että vois ovuloida, mies saanut tuntea sen. :whistle: Tästä päivästä alkaen sitten kolmatta kiertoa luget käytössä. Saas nähdä...

Muoks. Mä oon muuten huomannut, että oli mulla huono olo mistä tahansa, esim. omasta kuvottavasta ulkomuodosta, niin aina mä loppujenlopuksi itken tuota keskenmenoa, menetystä ja sitä miten paskan olon se on aiheuttanut. :ashamed:

Eilenkin möksähdin ukolle jostakin, tuli huono mieli, aloin miettimään juttuja ja sitten itkinkin yli tunnin miettien keskenmenoa ja tätä yritystä, mikä ei ikinä tunnut johtavan mihinkään. :( Onko muilla ollut samaa?
 
Toivon kovasti happihyppy, että vuoto olisi aivan vaaratonta :hug:

Itsellä tosiaan ihan samoja mietteitä kuin näköjään monella muullakin muitten raskauksia kohtaan, etenkin niitä lähipiirin.

Mieheni siskolla on laskettu aika viikkoa ennen kuin meillä piti olla. heillä täys vahinkoraskaus. On niin suututtavaa kuunnella sitä, kun hän kertoo mulle kuinka tämä vauva tulee niin huonoon aikaan ja kuinka ei jaksa hankkia mitään kun on kuitenkin jo kolmas. En ole kuullut hänen sanovan koskaan mitään positiivista siitä vauvasta tai sen odotuksesta, tuntuu niin pahalta kun itselle se vauva olisi ollut niin tervetullut ja haluttu. Kaiken lisäksi tämä kyseinen nainen tietää meidän tarinan ja yrityksen ja silti kehtaa mulle valitella omaa surkeaa tilannettaan.

Itsellä nyt km:sta reilu 3 kuukautta ja edelleen lähes päivittäin se pyörii mielessä. Tuo Empuuun kuvailema on myös totta, helposti tulee pienestäkin surusta suuri itku kun km tulvahtaa mieleen.

Onneksi oma siskoni on ihanan ymmärtäväinen ja jaksaa aina vaan kuunnella murheeni ja kannustaa uuteen yritykseen.

Täällä myös pidetään toivoa yllä JääKyyneleen plussan suhteen.
 
Happihyppy, toivottavasti ei ollut sitä mitä pelkäät.

Empuuu mä olen ainakin palautunut ihan teiniksi naaman kukkisen osalta :D Tosin mulla siihen vaikuttaa se, että pillerit auttoi pitämään ihon hyvänä. Ja tuo kuvaus huonosta olosta tuntuu tutulta. :hug:
 
HAPPIHYPPY Mulla oli myös viimesimmässä raskaudessa ihan alusta asti hieman vuotoa niihin aikoihin kun menkkojen olisi kuulunut alkaa.Lopulta selvisi että oli etinen istukka joka aiheutti vuotoa, eikä sinänsä vaarallista.Olisin tosin joutunut synnyttämään jo rv 34 jos niin pitkälle olisi päästy.
Paljon keskustelin lääkäreiden/kätilöiden kanssa vuodosta raskauden aikana ja on heidän mukaansa ihan yleistä.Toivon sydämestäni että sinullakin olisi ihan vaaratonta!
 
Sain eilisen hCG: n ja se oli huimat 7926 (4+5). Ton mun babymed-laskurin mukaan mennään normaalin yläkäyrän yläpuolella jo. Soitin polille, että jos pääsisin aiemmin ultraan kuin vasta 3 viikon päästä. Kerroin vuodoista. Lääkäri soittaa mulle huomenna. Meen tietty päivystykseen, jos alkaa vuotaan kovasti... Ihanaa, kun ne ottaa vakavissaan, eikä vaan taputa päähän. Sano se hoitaja tietty, että kaikenlaiset tuhrut ja vuodot kuuluu normaaliinkin raskauteen.

Mutta mitä kuuluu JääKyyneleelle????
 
Jaahas, ei ne menkat taida ihan heti tulla. Olin jälkitarkastuksessa ja koko kierto ei ole edes vielä lähtenyt käyntiin.. :headwall: Ja se lääkäri oli todella ärsyttävä, kahteen eri kertaan kysyi, niin että ihanko varmasti en kirjoita e-pillerireseptiä. Joo, ei!!!

 
Alisa84 - on kyllä persiistä että edes ovulaatiota ei saada tulemaan :( ehkä ne seuraavat lääkkeet auttaisi asiaa!

JääKyynel - peukut pystyssä että sieltä plussa tulee!

happihyppy - voi ei! toivottavasti ei mitään pahaa! Pieni veri voi tosiaan kuulua myös normaaliin raskauteen.. :hug:

Empuuu - Mäkin huomasin että kalenterin mukaisen oviksen kohdalla naama alkoi kukkimaan normaalia enemmän. Mistä lie johtuu, olisikohan hormoonitoiminta palautumassa ennalleen?

zanz - ärsyttävää toi odottaminen! tiedän tunteen! Mistä ne näki että toiminta ei ole lähtenyt käyntiin?

).( Mua on nyt jo yli viikon vihlonut alavatsan oikeaa puolta, välillä enemmän välillä vähemmän. Välillä kouraisee oikein kunnolla! Aloin jo miettimään jos mulla olisikin kohdun ulkopulinen raskaus?? :eek: Voisiko olla? Missä vaiheessa ne kivut normaalisti alkaa ja minkä laisia ne on? Vai mikä ihme siellä voi vihloa!?
 
Silent whisper Kai se oli se kokonaistila, mikä ultratessa näkyi. Ja kun munasarjoissa ei kai pahemmin kypsyviä munarakkuloita ollut. Toisessa vain ihan minimaalisia, ja toisessa yksi 4,2mm. Eli ei nyt ihan heti vissiin ole mitään tapahtumassakaan.
 
Heippa! Pika pikaan ku lähetään saunomaan. Toivottavasti happihypyllä kaikki ok!

Ja asiasta kukkaruukkuun, minun KP on oikeasti 30/30, on taas pikku unohdus sattunu jollain päivittäjälää ;) Ja tein sit testin. Todella hailakka viiva tuli, just ja just erotin. En malta oottaa lauantaille vaa testaan uudestaan huomenna, koska on tiedoosa biletystä nii tietää ainaki ettei ota mitään. Ja varmaa tässä tilanteessa muutenki järkevämpi olla ottamatta mitään. MUtt nyt on pakko mennä :wave:
 
Tällä testirintammalla olen aika uusi..joten olisi kysyttävää.
Millä testeillä näkee jo pari päivää ennen menkkojen alkamista josko olisi +?
Mites esim apteekin oma testi?
Kannattaako aina odottaa ns. menkkojen alkamispäivää?

itellä ei vielä oireita mut varmistan kuiteskin.
 
Adelade Kiitos! :hug:

Happihyppy Onnea hcg:n noususta! :heart: Eiköhän se vuoto ole ihan vaaratonta :hug:

Empuu Toivotaan, että tähän tilanteeseen on jokin keino.. Jaksamisia tilanteen kanssa :hug:

Pinpella Tuo on niiin väärin, että tuollaisille lapsia siunataan :kieh: :headwall:

zanz Tuttu tunne :hug:

Silent On tää kyllä syvältä.. Toivottavasti sun vihlomiset on ihan harmittomia.

Jääkyynel Onnea! :flower: Toivottavasti viiva vahvistuu :heart:
 
Heippa!!!

Elikkäs tulin moikkaamaan ja ilmoittamaan, että MINÄ OLEN RASKAANA! Eka neuvola ja np-ultra takana,viikkoja ultran mukaan 11+5 ( oma lasku 11+2 ) pituutta pikkuisella hurjat 5cm ja niskaturvotus 0,5 ja kaikki ok! Melkoinen möhkäle tipahti sydämeltä ja teki musta maailman onnellisimman ihmisen, joka ei lakkaa hymyilemästä :heart: Kovasti pikkuinen viipotti menemään ja hikka pirulainenkin sitten kiusaksi tuli. Eli mut voipi siirtää tonne plussanneisiin!

Hyvää loppu kesää teille kaikille ja kaikkea hyvää!!

Rakkain terveisin, Onnellinen maaliskuu ja rakas :heart:
 

Yhteistyössä