Pitkästä aikaa taas kirjoitan vaikka olen kyllä ahkerasti käynyt tätä lukemassa..
Uusia on liittynyt mukaan. ISO :hug: teille!
Huoh, kun on kamala kuulla mitä
hiidin ja
Äitee2:n äidit ovat raskaudesta ja keskenmenosta puhuneet.
Vaikka olisi kuinka mones lapsenlapsi tulossa, niin luulisi että se olisi vain elämää rikastuttava asia.
Meillä äitini odottaa ensimmäistä lastenlastaan kuin kuuta nousevaa. Eilenkin soitti ja kysyi onko yritys päällä.
Ja onhan meillä. *muoks* tämän ei ollut tarkoitus vääntää veistä haavassa vaikka siltä se vaikutti kun luin nyt myöhemmin. :ashamed:
Epskeps: Täällä on kanssa yksi hevosihminen. Ratsastuskoululla olen koko ikäni pyörinyt ja vihdoin keväällä sain aikaiseksi hankkia myös vuokrahevosen. Tai pikemminkin olen tehnyt tallia ja välillä ratsastanut. Mutta jo kuukauden kuluttua hepan tapaamisesta sain plussan ja jätin ratsastamisen tällä uudella hevosella. Nyt heppa on kesälaitsalla mutta sielläkin sitä saisi käydä ratsastamassa niin usein kuin haluaa. Jotenkin on ratsastusfiilis hukassa. Kerran olen käynyt vuokrahepan selässä ja pari kertaa ratsastuskoululla. Nyt en ole pariin viikkoon tallilla edes käynyt. Tosin häät vievät aikaa, kun joudun niiden takia olemaan välillä lapsuudenkotipaikkakunnallani (häät vietetään siellä). Onneksi hepan omistaja on kokenut itse saman kuin minä ja on tsempannut ja sanonut, että teen niin kuin itselle parhaalta tuntuu.
).( Voin laittaa näin päin, kun olen ilokseni laihtunut 4 kg sitten toukokuun. Vaikka tapa laihtua ei ole ollut se kaikkein terveellisin. Minulle ei kerta kaikkiaan ole maistunut ruoka km:n jälkeen. Eilen oli ensimmäistä kertaa kova nälkä! Onko muilla ollut samanlaista "ongelmaa"? Tämähän on yksi tapa reagoida tapahtuneeseen. Olen alitajuisesti varmaankin "ruoskinut" itseäni tapahtuman johdosta. Nyt ei saisi enää laihtua, kun hääpukuun on tehty jo muutokset.
Ei mitään ovulaatiotuntemuksia, yleensä kyllä tunnen ja tiedän milloin se on. Tosin kp on vasta 13/28. Mies on ihan väsynyt pitkien työpäivien jälkeen eikä millään jaksaisi heilutella peittoja. On ihan ihmeissään, kun olen koko ajan ehdottelemassa.
No kerrankin näin päin. Yleensä tahti on vähintään 3 kertaa viikossa ja nyt on ollut jo neljän päivän taukoja. Onneksi eilen saimme vähän vauhtia asiaan. Nyt kuitenkin eletään kriittisiä hetkiä! Viikon päästä voi taas levätä.
Ymmärrän hyvin, että pitkään vauvaa yrittäneillä menee seksi suorittamiseksi. Kun minä skitsoilen jo ensimmäisessä kierrossa.
Pelottaa Tärkeintä on, että sinä ja miehesi tiedätte tehneenne oikean ratkaisun. :hug:
Plussatuulia++++++++++++++++++++++++++
kaikille! Ja voimahali :hug: uusille tulokkaille!
Minä lähden koiran kanssa lenkille!