km:n jälkeen kuumeilevat...

Pikasesti pyörähdän...

Pulttibois: Wau!!! Mahtavaa, varmasti se siitä vahvistuu!!!

Ja muille jännäilijöille ++++++++tuulia kovasti täältä puhaltelen!

Sipuli83: Osanottoni keskenmenon johdosta ja tervetuloa joukkoon! Toivotaan että et joudu tässä pinossa kauaa olemaan ;)

Musta senverran että menkkoja ei oo tullu, kellertävää valkovuotoa vain mistä taas heti epäilen että nyt alkaa. Mutta ei siis vielä! Jokuhan tossa kirjottikin että se vois olla hyvä merkki, tiedä sitten... Testin kävin hakemassa, vielä en oo uskaltanu testata... Katotaa maltanko aamuun asti :whistle:
Se on muuten kummajuttu, että kun kävin vessassa ja kattelin sitte kelloa vähän ajan päästä että jos tänään teen testin ni monelta voi tehdä. No, vähän senjälkeen tuli kauhee pissahätä, ja on muuten edelleenki :D Mutta taktikoin siis nyt tässä ja hain testin niin tiedän että ne menkat alkaa joko nyt ku sen ostin tai jos kerkeen tehä ni heti sen jälkeen ni ehtivät sitte loppua ennen ku mökille lähetään :D

Juhannussuunnitelmia on sellasia että miehen 2 siskoa perheineen ja 1 veli perheineen tulee meille, samoin miehen vanhemmat. Että hauskaa on tulossa =)

pulttibois: Pidän täällä kauheasti peukkuja, että siitä vahvenisi ja samoin Epskeps, kun sulla on niin vahvat oireet!!!

Jäljellä 30 minuuttia kesäloman alkuun ja takaisin palailen vasta heinäkuun lopussa, jippii! Koneen otan mukaan, joten käyn silloin tällöin tsekkaa kuulumisia, mutta jotenkin alkaa tuntua, että pidän vauvahaavevapaan kuukauden ajattelusta. Tässä useampi oli tuskastunut yritykseen km:n jälkeen, joten varmaan ymmärrätte mun tuskastumisen.
Yritimme entisen mieheni kanssa vauvaa yli 2 vuotta tuloksetta ja ilman, että kummassakaan olisi ollut vikaa. Ravasimme lääkärissä kuukausittain ja se oli suurin syy eroomme, tilanne kärjistyi ja jaksaminen loppui. Ainoa syy lääkärissä oli, että ette sovi toisillenne. Nykyisen miehen kanssa yritystä on ollut kohta 1 1/2 vuotta, johon siis mahtuu tuo elokuinen keskenmeno eli sen jälkeen yritystä on ollut kohta taas vuosi. Se on pitkä aika elämästä jaksaa toivoa ja pettyä joka kuukausi. Ja nyt siis alkaa mun jaksaminen olla aika loppu taas hetkeksi aikaan, tässä kierrossa apuna oli 5 eri lääkettä vaikka periaatteessa mitään vikaa ei ole, joten mieleen hiipii taas, että ehkä sillä on tarkoituksensa, että meille sitä vauvaa ei vain suoda. Kai sitä pitäisi huomenaamulla testata, että tietää miten juhannusta "juhlii", mutta musta vaan tuntuu, etten kestä nähdä enää ikinä sitä negatiivistä testiä...

malttamaton :hug: eiköhän teillekin vielä vauva suoda, toivon niin.
mä en uskaltanut ostaa uutta kunnon testiä tänään, olisin kuitenkin huomenna sen käyttänyt. parempi mennä huomenna ostaa niin säilyy ainakin pe saakka.
jotenkin takaraivossa joku käskee pitää mölyt mahassa. pelottaa siis tosi paljon että plussaa ei tulisikaan kunnolla sen oudon haamun jälkeen. :snotty: :ashamed:
no, nyt pitäisi vaan mieli malttaa.

No enhän mä sitten malttanu aamun oottaa :ashamed: Kuten laitoin mulla oli ihan kauhee vessahätä ollu jo melki siitä asti ku kävin, se oli vajaa 4 tuntia siitä ku sinnittelin siitä ku olin käyny.
Eka katoin et eihän siihen mitään tule, mut kuitenki jäin sitä tuijottamaan ja rupesin siinä jotakin näkemään. Olin et johan ku rupee jo omiaan näkemään! Mutta kyllä se haalea viiva siinä edelleen on!!!! =) Ja tuohan tässä nyt taas sitten pelottaa kun molemmilla edellisillä kerroilla on ollut haaleita noi viivat että huonostiko tässäkin taas käy :ashamed: :/ Ja kun tuosta tytöstä oli sillon tosi vahva viiva samana päivänä ku menkkojen piti alkaa. Mutta toivotaan parasta!!

Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
No enhän mä sitten malttanu aamun oottaa :ashamed: Kuten laitoin mulla oli ihan kauhee vessahätä ollu jo melki siitä asti ku kävin, se oli vajaa 4 tuntia siitä ku sinnittelin siitä ku olin käyny.
Eka katoin et eihän siihen mitään tule, mut kuitenki jäin sitä tuijottamaan ja rupesin siinä jotakin näkemään. Olin et johan ku rupee jo omiaan näkemään! Mutta kyllä se haalea viiva siinä edelleen on!!!! =) Ja tuohan tässä nyt taas sitten pelottaa kun molemmilla edellisillä kerroilla on ollut haaleita noi viivat että huonostiko tässäkin taas käy :ashamed: :/ Ja kun tuosta tytöstä oli sillon tosi vahva viiva samana päivänä ku menkkojen piti alkaa. Mutta toivotaan parasta!!
tää päivähän on ihan haaleaviiva/haamu päivä :D
toivottavasti sulla on selkeä plussaviiva, mulla ei kyllä ollut. mutta mä maltan mieleni.. kai :xmas:
onnea haaleasta viivasta ihan hirmuisesti :flower:

Onnea PulttiBois ja Vinja haamuista! Eiköhän ne siitä vahvistu molemmilla... Ihanaa kun ja jos saadaan lisää plussanneita pinoomme. Jotenkin se antaa voimaa itsellekin jatkaa yritystä ja toivoa sitä raskautta.

Haikara: Itse syön 1 tabletin eli 10 mg kierron 15. päivästä eteenpäin 10 päivän ajan. Tänään aamulla otin viimeisen ja nyt siis odottelen tätiä kyläilemään. Saa nähdä milloin nuo menkat tykkäävät alkaa, kun kierrot tosiaan aina olleet n. 36-40 päivää.

Miikkis Myös minulla kierrot pitkiä normaalisti, joten nyt jännäilenkin miten käy noiden terojen kanssa. Itse juuri mietin, että mitenköhän sen mahdollisen oviksen käy nyt terojen aikaan, jos ei ehdi olla ennen kierron 15. päivää tai sitten ei välttämättä ole edes joka kierrossa. Oletko Miikkis saanut ohjeen lääkäriltä aloittaa terot vasta ovuloinnin jälkeen?

Sipuli83 Tervetuloa joukkoomme!!! Pahoittelut keskenmenostasi. Toivotaan, että tulet raskaaksi nopeasti uudestaan.

ON: Juhannus menee lähes kokonaan töissä. Menkat luultavasti alkaa tuossa viikonlopun aikana. Kesäflunssasta tässä parantelen itseäni...

Mukava kuulla, että muutkin tuskastuu silloin tällöin tähän yrittämiseen ja kaikkeen siihen liittyvään. En ole ainut... :ashamed:

Mutta vielä mukavampi on kuulla hyviä uutisia täällä palstalla! Varovaiset onnittelut Pulttikselle ja Vinjalle haamuista! Toivottavasti viivat vahvistuvat seuraavaan testiin. :)

Kipaise Epskeps sitten pian kertomaan testin tuloksen, kunhan vaan ensin teet sen! Toivottavasti tulee sieltäkin plussa! :flower:

Oli eilen vähän kehno hetki kun tänne natisin, oli pakko päästä purkamaan ahdistusta. Ihanaa, että täällä sen voi tehdä ja ihmiset ymmärätvät! Kiitos teille kaikille! :heart: :flower:

Mulla on lomaan vielä neljä viikkoa, mutta eiköhän tämä tästä mene, pikku hiljaa. Onneksi töissä hiljenee heinäkuuksi, siellä on mukavan rauhallista silloin. ;) Juhannukseksi me suunnataan maalle, siellä ollaan joka vuosi. Siellä otan sitten sidukan jo toisenkin, hyvässä seurassa. :D

Hyvää juhannusta kaikille!! :flower:

Miikkis juu se on sellaista paksuhkoa ja lörähtelevän tuntuista.. ja se tuhruttelu loppui eiliseen ONNEKSI!

Tänään on sitten alkanut etomaan kunnolla.. pieksämäeltä ajelin kotiin päin niin kerran piti pysähtyäkin että tuleeko se yökkä vai ei??!! :$
kietasin mahan täyteen kokona leipää ja jugurttia että se sillä paranisi mutta pala pyörii kurkussa silti ja jostain syystä meidän astis on alkanut haisemaan pahalle.. :LOL:

Yhä edelleen kyllä odotten jaappanin liputus viikkkojen alkavan minä hetkenä hyvänsä.. :snotty: :snotty:

mutta olisimme kyllä suuuper onnellisia jos plussa paukahtaisi

Enskeps uskallatko testata vai viivytteletkö yhtään?

ajattelin itse YRITTÄÄ viivyttää testausta :LOL:

PulttiBoissille äkkiä lisää maalia siihen testiin!!

Tuo meidän vuoden ikäinen viikari on villillä päällä taidan siis lähteä viemään hänet vaunu kävelylle tai pyörä lenkille..
hää kevelee ja kovaa vauhtia opettelee juoksemaan ja kiusaa meidän koiraa :LOL:

siis p...ska. kirjoitin pitkn tovin, mut sitten sain sen katoamaan jonnekkin. :eek:

joten lyhyesti. onnea kaikille haamuilijoille ja niille, joilla merkkejä tai oireita tulevasta plussasta :flower: :flower:

meillä jäi puuhastelut tässä kierrossa sitten tasan yhteen. On meinaas mukelot kipeinä ja nukkuneet meidän vieressä. ja huomenna lähen lasten kanssa mökille 2 viikoksi, ja mies jää kotiin. :(

hyvää juhannusta kaikille

Heipä taas...Reissusta palattu ja huomenna mennään mökille jussiks,tulin sitä ennen kattomaan et mitä ootte saanu aikaseks ja paljonhan tota tekstiä on pukannu...

Ekaks toivon kovasti et pulttiksen plussa voimistuu!!! Ja Vinjalle myös onnea plussasta :heart:
Epskepsille peukut pystyssä,plussaa odotetaan :p

Sipulille lämmin tervetuliais toivotus,pahoittelut keskenmenosta,toivottavasti löydät lohtua meidän joukosta :hug:

Tuutilullasta mukava kuulla lokakuisten puolelta, ja suru tuli mullekkin kun luin miikkiksen tarinan, siellä pinossa siis itsekkin hetken sain olla :'(

Sitten omanapa... Tänään siis palattiin reissusta mikä sujui oikein hyvin,sitten kaveri soitti ja ilmoitti et toinen tulossa,lapsi siis. Sain hätinä onniteltua,kyyneleet valu silmistä.Oon aina miehelle sanonu et onneks kukaan lähipiiristä ei yritä raskautua,et ei joudu tähän tilanteeseen...mut näemmä sit kuitenkin yritti ja näin kävi... Täytyy yrittää koota ittensä kun ens viikolla meen kyläileen :ashamed: Ottaa kupoliin sekin et oon varma et menkat alkaa,ja pakko kuitenkin testata huomenna jos ei siihen mennessä vuoda,että uskaltaa rauhassa ottaa siideriä ja kuitenkaan en oo raskaana,oon ihan varma...kierto taas varmaan satavuotta myöhässä :kieh:
Noh,ei auta taas...Toivottavasti mökkeily auttaa tähän ketutukseen....

Hyvää jussia kaikille tasapuolisesti!!! Palataan sen jälkeen asiaan... :wave:

Kiitos Repa ja muut =) Vielä yritän tässä sinnitellä tuon testaamisen kanssa... Josko perjantaina vasta testais.. :whistle: Kaveri painostaa testaamaan jo, mutta en tiedä uskallanko.. :ashamed: Jos se onkin nega.. pettymys olisi aikamoisen suuri. :( Mut siihenkin on varauduttava.. Toivossa kuitenkin elellen.. :saint:

Suppiksen oireet vaikuttavat kans oikein lupaavilta ;) Eikun mukaan piinailemaan! Meitä onkin aika monta samaan aikaan piinailemassa. :)

Hiidi, eipä meilläkään puuhasteltu kuin tasan kaksi kertaa :ashamed: Mut eihän sitä tarvii kuin kerran oikeaan aikaan, niin se on siinä. Niin tuo esikoinenkin sai alkunsa.. ;)

Oikein hyvää Keskikesän juhlaa Juhannusta kaikille, jotka jo juhannuksen viettoon lähtevät!! =)

PS. Olkaapa sitten varovaisia tieliikenteessä ja vesillä jos liikutte! Eikä kokkoon saa sammua.. :attn:

Haaveissa esikoinen

Onnenjyvä 30v..........KM 05/07
Katherine 25v...........KM 06/07
Haikara 23v OULU....KM 05/07
Surusilmä 29v..........KM 02/07
Malttamaton.............KM 08/06
Hippula....................KM 03/07
Ellen .......................KM 01/07
Surullista 20v...........KM 12/06
Miikkis 25v LAHTI.....KM 12/06,TM03/07,KU05/07...KP ?/34
Anni .......................KM 09/06..............................KP ?/28
Jemina-81................KM 12/06.............................KP 12/23-32
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06.............................KP 18/33
Miikku72 35v............KM 04/07.............................KP 24/26-30
Tuutikki ..................KM 02/07..............................KP 25/37
Repa 27v KOTKA......KM 02/07.............................KP 31/28-30
Tytti.........................KM........................................KP 33/28-34

Haaveissa kakkonen

Merika .....................KM ?/07
Kaipaava..................KM 08/06, 03/07
Suppis76...................KM 03/05, 09/05, /07
Epskeps ...................KM 12/06, TM 03/07...........KP 28/28
Vinja 28v .................KM 02/06, 02/07.................KP 32/27-33
Kentia.......................KM 04/07............................KP 44/30

Haaveissa kolmonen

Ninni78 28V................KM 05/07.............................KP 12/30
Hiidi............................KM 05/07............................ KP 16/26-28
Sipuli..........................KM 12/06.............................KP 22/29
Nasuliini .....................KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06........KP -/26-28
Pulttibois 25v HKI.........KM 03/07...........................KP 27/28-30

Haaveissa neljäs

Espoir.........................KM 03/07

Haamuilijat :xmas:

Vinja
Pulttibois

Plussanneet

Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky

Tässä hiukan taustaa: Oon 30v. Ekaa lasta tässä kovasti haaveillaan. Tosiaan mulla on keskenmeno takana. Aikaa siitä on nyt himpun yli kk. Rv 11+5 tehtiin kaavinta, kun lääkkeellinen tyhjennys ei onnistunu. No nyt on ekat kuukautiset takana ja aktiivinen yrittäminen alotettu. Ovistikkuja en käytä, ainakaan vielä. Tosin ovista en osaa tuntee muutenkaa joten ihan tässä "arvioiden" on toimittava...

Paljon plussaonnea kaikille!

"Tarrasukkia" niitä tarvitseville!

Sipuli83: Tervetuloa joukkoon! Pahoittelut keskenmenosta, mutta toivotaan ettei se toista kertaa samaan oveen kolkuta. Toivotaan ettei se kenenkään oveen kolkuta. Olin itse myös tammikuisissa, mutta ehdin vain viikon iloita siellä. Sitten se musta pilvi saapui ja onneksi löysin tänne. Tämä porukka täällä on niin ihanaa sakkia. Olen heille kiitoksen velkaa! Kiitos! Ilman tätä tukijoukkoa en olisi varmana näin hyvin selvinnyt. Tilanteesi kuulostaa hyvältä, jos olette noin vähällä yrittämisellä plussanut.
Tervetuloa myös Onnenjyvä!! Toivottavasti löydät lohtua tästä siskolaumasta. Km:han tosiaan tarkoittaa sitä, että on mahdollisuus raskautua. Näin lääkri lohdutti. Toivotaan nyt parasta jatkossa ja että kesä tekee temppunsa.

Täältä kyllä varmasti poistuu muutama juhannuksen jälkeen odottajiin. Muistakaa rentoutua!!

Alkuperäinen kirjoittaja Epskeps:
Tottakai mahtuu mukaan Onnenjyvä! Tervetuloa vaan tänne kanssasisarten joukkoon :flower: Osanottoni keskenmenosi johdosta :hug: Toivottavasti teillä pian tärppää ja saatte esikoisenne! :heart:
tätä on hyvä peesailla. tervetuloa myös mun puolesta :wave: :hug:

:attn: Se on torstai :attn:

onnenjyvä: lämpimästi tervetuloa, :hug: keskenmenon puolesta. Toivon todella että kesä tyo teille toivotun tuloksen ;)

Suppis76: meneppäs nyt testaamaan vaan, usko pois, kyllä sieltä plussa tulla pärähtää :heart: Tuo paksu valkovuoto on yksi klassinen merkki...

Epskeps: +++++++++++++ :whistle: täältä puhaltelen, voi vide kun jännittää...

Vilja: Onnea haamusta! Jos olet viivan siihen saanut, olet raskaana. Sillä ei ole väliä onko vaalea tai tumma, älä anna menneisyyden kummitella tässä tapauksessa. Nauti :wave: :flower:

PulttiBois: Usko sie kanssa että kyllä se sieltä tulee vahvistumaan. Clearbluessa ei ole viivanpaikkaa, joten jos siihen olet väriä saanut, niin aikas hyvät mahkut on ;) Odottele muutama päivä ja testaile sitten, mutta tulet heti sitten kertomaan :p

tuutikki: mie otan 2 tabl. sen jälkeen kun oviksen olen bongannut testillä. Tämä siksi, että kun olen pitkäkiertolainen (kuten sinäkin siellä 34-36 tienoilla) niin joku kertoi että terolut voi liian aikaisessa vaiheessa otettuna jopa estää ovulaation. Siksi on tärkeää aloittaa vasta kun olet ovuloinut. Miulla ovis siellä kp 19-21 tienoilla ja sen jälkeen siis aloitan tabut, terolutin tehtävähän on tukea luti vaihetta eli parantaa alkion kiinnittymismahdollisuuksia keltarauhastuotannon voimin jne... mutta varmista lääkäriltäsi mitä mieltä hän on, miut on ohjeistettu näin :snotty:

ON: vikat terot huomenna, sitten odotellaan tätiä tulevaksi! Ja sitten koko päijät-hämeen tanner tömisee kun aloitetaan uudelleen yritykset.

Malttamattomalle erittäin hyvää lomaa ja oikein paljon jaksuja! Se on oikeasti hyvä nollata pää välillä kokonaan ja sitä tuo sinun lomaputkesi tulee tekemään. Aurinkoista lomaa siis!

Piipahdin vaan toivottamaan oikein hyvää jussia kaikille! Toivottavasti juhannuksen jälkeen kuullaan hyviä uutisia niiltä, joilla testailut on ajankohtaisia.

onnenjyvä, tervetuloa ja osanotto minunkin puolestani. Täällä on mahtavaa porukkaa ja täältä saa paljon tukea, jos/kun sitä tarvitsee.

Heippa! Tänään lähdetään juhannusta viettämään mökille ja koeajamaan uutta sänkyä ;) Ja ihan kohta pitäisi lähteä hääpukua kokeilemaan!! Jännää!! Kiitos kaikille teille ihanille ihmisille, kun näin avosylin otatte meidät uudet vastaan. :heart: Täällä on tosiaan mahtavaa porukkaa ja aivan ihana henki. Muistakaa koettaa nauttia elämästä, vaikka osalla on tosi rankkoja kokemuksia takana. Tämä on kuulostaa tyhmältä, mutta pienet arkipäiväiset onnenasiat auttavat jaksamaan. Jos tulee hyvä mieli siitä, että ostaa vaikka kukkakimpun kotiin, se kannattaa ehdottomasti tehdä. Olenpas minä nyt hövelillä tuulella, mutta aurinkokin paistaa ja kesä on ihana!

Halaus kaikille ja voimia!! Olette kultaisia.

ps. ainiin, ja minutkin voisi laittaa tuohon listaan :) Eli km 5/07, esikoinen haaveissa :heart:

Haaveissa esikoinen

Sipuli83......................KM 05/07
Onnenjyvä 30v..........KM 05/07
Katherine 25v...........KM 06/07
Haikara 23v OULU....KM 05/07
Surusilmä 29v..........KM 02/07
Malttamaton.............KM 08/06
Hippula....................KM 03/07
Ellen .......................KM 01/07
Surullista 20v...........KM 12/06
Miikkis 25v LAHTI.....KM 12/06,TM03/07,KU05/07...KP ?/34
Anni .......................KM 09/06..............................KP ?/28
Jemina-81................KM 12/06.............................KP 12/23-32
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06.............................KP 18/33
Miikku72 35v............KM 04/07.............................KP 24/26-30
Tuutikki ..................KM 02/07..............................KP 25/37
Repa 27v KOTKA......KM 02/07.............................KP 31/28-30
Tytti.........................KM........................................KP 33/28-34

Haaveissa kakkonen

Merika .....................KM ?/07
Kaipaava..................KM 08/06, 03/07
Suppis76...................KM 03/05, 09/05, /07
Epskeps ...................KM 12/06, TM 03/07...........KP 28/28
Vinja 28v .................KM 02/06, 02/07.................KP 32/27-33
Kentia.......................KM 04/07............................KP 44/30

Haaveissa kolmonen

Ninni78 28V................KM 05/07.............................KP 12/30
Hiidi............................KM 05/07............................ KP 16/26-28
Sipuli..........................KM 12/06.............................KP 22/29
Nasuliini .....................KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06........KP -/26-28
Pulttibois 25v HKI.........KM 03/07...........................KP 27/28-30

Haaveissa neljäs

Espoir.........................KM 03/07

Haamuilijat :xmas:

Vinja
Pulttibois

Plussanneet

Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky

sipuli83: lisätty on :p yhdyn sinuun että tämä on niin loistava paikka, että kun töissä koneella olen kaiket päivät niin huomaan että käyn tunnin välein katsomassa onko tullut uusia viestejä :LOL: olen kaksplus addikti :saint:

malttamaton: voi elämä... en voi uskoa :hug: tsemppiä siulle ja miehellesi, hyvvee lommoo ;)

Meikä poika pistää duunissa pillit pussiin ja suuntaa kohti vihreää juhannusnurmea :LOL:

Ei muuta kuin OIKEIN IHANAA JA LÄMMINTA JUHANNUSTA KAIKILLE
Ohessa vielä pieni runo, joka tulee koskemaan niiiiin mun juhannusta, koska haluttu nollaantumisprosentti on tuhat :LOL:

Koko maassa kohtalaista tai navakkaa viinan hajua.
Päivällä mölinä on vaihtelevaa, ja jossain päin maata saattaa tulla joitakin järkevänkuuloisia lauseita.
Käsivarren seuduilla ja napapiirin molemmilla puolilla humala voi nousta kolmeen promilleen.
Loppuviikosta selviää tai melkein selviää.
Älykkyysosamäärä on koko jakson ajan hieman nollan alapuolella.

Se on moro :wave:

Yhteistyössä