km:n jälkeen kuumeilevat...

Jonttu

Tännehän on tullu hirveesti tekstiä ja terve pitkästä aikaa kaikille :wave:

Toi lista on todella hyvä, kiitokset tekijöille :flower:

Oon ollu viikon poissa palstalta,. koska jotenkin käyn ihan yli kierroksilla tän jutun kanssa. No nyt rauhallisempi mieli ;)

Mun kohdalle voi päivittää, että olen HKI (toistaiseksi, imoitan kun vaihtuu) ja kp nyt 28/28

ja tätiä ei ole vielä kuulunu ja arvatkaa kuinka toivon, ettei kuulukkaan. No toivossa on hyvä elää :whistle:

Jonttu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.03.2007 klo 22:53 Anni kirjoitti:
No nyt sitten tein testin uudelleen torstai-aamuna ja plussaa näytti!! =) Otetaan miehen kanssa erittäin rauhallisesti tämä uutinen koska tänä aamuna tuli muutama tippa jotain ruskeaa vuotoa ja nyt illalla uudelleen - ihan sama meininki kun viimeksikin, ja sehän ei hyvin loppunut!
Nyt tosin on jotenkin rauhallisempi mieli kun lääkäri sanoi viimeksi ettei sillä vuodolla ollut yhteyttä keskenmenoon... että mulla on erittäin herkkä ja helposti vuotava kohdunsuu/limakalvo. En tiedä, olishan se rauhoittavampaa kun ei olisi tuollaisia vuotoja heti alkuun - voisi rauhassa iloita! Toivon vaan kovasti että tällä kertaa kaikki menee hyvin, en usko että jaksaisin toista km peräkkäin. :\| Ootteko joku kuullut vastaavaa, siis että olis jotain pikkuvuotoja raskauden alussa? Ja jos, niin mistä sen sitten tietää mikä on normaalia ja kauanko se voi kestää että se on vielä normaalia??
Sekava olo on... toisaalta hirmu iloinen olo mutta paine tuntuu niskassa ja pelottaa...
Onnittelut :flower:
olen kuullut, et alussa vois tulla "kiinnittymisvuotoa" rusehtavaa limaa, mutta eihän sitä tiedä, kun kaikki me ollaan niin yksilöitä, kenellä menee mitenkin ja mitä oireita..
hei ja toivon todella, että kaikki menee hyvin :hug:

No niin ja HUONOJA UUTISIA!! Tein äsken testin uudelleen ihan varmuuden vuoksi, koska aikaisempi postiivinen oli haalea mutta selkeä PLUSSA (mies varmisti).
Nyt tuli kuitenkin negatiivinen tulos ja vuotokin runsaampaa, ihan kun menkat olis alkanut eliSE SIITÄ!
Miten voi tulla selkeä plussa ja parin päivän päästä nega...? En kyllä jaksa tätä #&%?$!* enää... :'(

pulttis pikana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.03.2007 klo 20:27 Anni kirjoitti:
No niin ja HUONOJA UUTISIA!! Tein äsken testin uudelleen ihan varmuuden vuoksi, koska aikaisempi postiivinen oli haalea mutta selkeä PLUSSA (mies varmisti).
Nyt tuli kuitenkin negatiivinen tulos ja vuotokin runsaampaa, ihan kun menkat olis alkanut eliSE SIITÄ!
Miten voi tulla selkeä plussa ja parin päivän päästä nega...? En kyllä jaksa tätä #&%?$!* enää... :'(
iso :hug: sinulle :ashamed:

Anni: iso :hug: sinulle... Kyllä elämä tuntuu välillä tosi epäreilulle. Voimia sinulle ja toivotaan vielä parasta...

Itselläni menossa kp 26/30? (en tiedä onko kierto km:n takia sekaisin) ja tätiä kovasti odottelen... Tässä kierrossa halailtiin miehen kanssa kovin, mutta ei minkäänlaista oiretta mihinkään suuntaan, joten tätiä odotellessa ja miettiessä, että tulis vaan nyt noi menkat ajallaan... Viime kierrossa oli ne oireet aika vahvat jo viikon päästä oletetusta oviksesta, mutta silloin ajattelin viimeiseen asti niiden johtuvan jostain muusta... =) Kovasti olisin toivonut sitä raskautta, mutta ilmeisesti elimistöni ei ollut sitten valmis uuteen raskauteen tms... Jotenkin olo on vaan niin pettynyt ja miettii, että missä vika on??? Esikoista odottaessani tulin saman tien pillereitten lopettamisen jälkeen raskaaksi ja nyt alkaa epätoivo hiipiä, vaikka yritystä on vasta puolisen vuotta, mutta silti se tuntuu niin tajuttoman pitkälle ajalle... :'(

Anni: :hug: tuntuu niin pahalta sinun puolesta!

Mulla on nyt öö kp 4 (vai missääs me oikeen pulttibois mennäänkään...?!) tai emmä enää muista kyl mikä päivä ne menkat alkokaa :whistle: Kai nuo rupee jo kohta loppumaankin, toivotaan ainaki!

Pulttibois: onkos sulla jo selvinny että onko kunnon menkat vai ei? Kyllähän se jouluvauva olis aivan ihana (tai minkä kuun vauva tahansa!!) mutta mä oon kyllä jo latautunu siihen että vielä vuoden päästä täällä yksikseni tähän pinoon kirjotan :ashamed:

Meinasin noita ovistikkujakin taas kokeilla, mutta taitaa kuitenkin ainakin tän kierron osalta jäädä.. elllei nyt joku inspis tuu niitä tilata.

Nyt oottelen taas lomaa, 2 viikkoa töitä ja sit onkin viikon (tai tuleehan siitä vissii 10 päivää)loma tytön kanssa =) Pitäis keksiä jotakin kivaa puuhaa, oisko kellään ideoita? Päijät-Hämeessä asustellaan, mutta myös tuolla pääkaupunkiseudulla vieraillaan useasti! Että jos jollain ois jotakin kivaa vinkkiä niin innolla otetaan vastaan!! :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.03.2007 klo 12:03 Vinja kirjoitti:
Anni: :hug: tuntuu niin pahalta sinun puolesta!

Mulla on nyt öö kp 4 (vai missääs me oikeen pulttibois mennäänkään...?!) tai emmä enää muista kyl mikä päivä ne menkat alkokaa :whistle: Kai nuo rupee jo kohta loppumaankin, toivotaan ainaki!

Pulttibois: onkos sulla jo selvinny että onko kunnon menkat vai ei? Kyllähän se jouluvauva olis aivan ihana (tai minkä kuun vauva tahansa!!) mutta mä oon kyllä jo latautunu siihen että vielä vuoden päästä täällä yksikseni tähän pinoon kirjotan :ashamed:

Meinasin noita ovistikkujakin taas kokeilla, mutta taitaa kuitenkin ainakin tän kierron osalta jäädä.. elllei nyt joku inspis tuu niitä tilata.

Nyt oottelen taas lomaa, 2 viikkoa töitä ja sit onkin viikon (tai tuleehan siitä vissii 10 päivää)loma tytön kanssa =) Pitäis keksiä jotakin kivaa puuhaa, oisko kellään ideoita? Päijät-Hämeessä asustellaan, mutta myös tuolla pääkaupunkiseudulla vieraillaan useasti! Että jos jollain ois jotakin kivaa vinkkiä niin innolla otetaan vastaan!! :D
ke ainakin mulla alkoi vuoto eli sulla samana päivänä eli onkos tänään sitten 5 päivä<+ :whistle: :saint:

mulla siis ke vuosi vähän, to ei mitään, pe taas vähän ja la alkoi päivällä uudestaan ja siitä saakka tullut niukasti tähän hetkeen asti. joten eiköhän nää ne kuuluisat menkat ole.. B)
eli mulla nyt 5/28-30 tuo kierto.

mä olen kanssa tullut heti yleensä raskaaksi, saa nähdä miten nyt käy. tikkuihin en sorru, enkä lämmön mittaamiseen ;) :whistle:
ainakaan heti :p

[
ke ainakin mulla alkoi vuoto eli sulla samana päivänä eli onkos tänään sitten 5 päivä<+ :whistle: :saint:

Tänks! niinhän se oliki ke ku alko(johan siitä on niin kauan ettei enää muista :D )

Joten eiköhän nää tässä sitten oo (kuppia käytän ja aamulla ei ollut enää mitään, joten seuraavalla tyhjennyksellä tiiän varmasti onko jo ohi...).

On se jännä miten sitä on niin erilaista toi raskaaks tuleminen, tyttöhän tärppäs samantien ja nyt on 1,5 vuotta jo yritystä :/ Sillon sitä aatteli et ompas helppoa, mut ku tää nyt onki näin hankalaa ni turhaa sitä on pillereitä popsinu! ku ois tienny tän!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.03.2007 klo 12:50 Vinja kirjoitti:
[

Tänks! niinhän se oliki ke ku alko(johan siitä on niin kauan ettei enää muista :D )

Joten eiköhän nää tässä sitten oo (kuppia käytän ja aamulla ei ollut enää mitään, joten seuraavalla tyhjennyksellä tiiän varmasti onko jo ohi...).
siis sulla jo vuoto loppui vai :whistle: :eek:
mulla vsta tänään kunnolla alkoi aamuyöllä kun töihin tein lähtöä :kieh:

Juu, ohi on!!! *tuulettaa villisti*

Mutta ettei tää nyt niin yksinkertasta ja helppoa olis, ni enmä pelkästään tällä 4 päivän vuodolla selvii. Kun ennen menkkoja on vaihtelevasti sellasta tuhrua, yleensä muutaman päivän, mut pahimillaan ollu 10 päivää \|O Mutta josko ei enää tulis tollasia maratonpituuksia!

Heips kaikille pitkästä aikaa!!!
Toi listaus on kyllä ihan kiva juttu...mulla tänään kp 11/36. En osaa sitä itse tuohon listaan lisätä joten jätän sen homman pikkasen nokkelimmille. Meillä yritetään yrittää tällä hetkellä ilman paineita asenteella "tärppää kunhan tärppää". Saa nähdä kuinka kauan pystytään tällä tavalla menemään eteenpäin. Ajattelin, jos vaikka onnistuis helpommin ku ei laskeskele turhan tarkkaa kiertopäiviä ja touhuilee makkarin puolella sillon kun siltä tuntuu. Me ollaan lähdössä kahden viikon päästä viikon lomareissulle ni senkin takia oon saanu tän hurjan vauvakuumeen työnnettyä pikkasen taka-alalle. Mukavaa sunnuntai-illan jatkoa!!!

Tosi iso :hug: Annille

kaipaava
Mulla on ollut kaksi keskenmenoa reilun puolen vuoden sisään. Ensimm. tapahtui elokuussa -06, raskausviikkoja 14+5 mutta sikiön kehitys pysähtynyt n. 13+3. Siis keskeytynyt km. Lääkkeelliseen tyhjennykseen ja sitten vielä kaavinta. Hirveä suru oli.
Nyt sitten maaliskuussa -07 12.2. 2. km sama eli keskeytynyt, mutta viikkoja oli kasassa 9+4. Pikku raukka alkunsa saanut ja sitten tuli jotain häikkää. Kuka tietää mitä; syytä ei ensimmäiseenkään km:ään löytynyt. Lääkäri sanoi että huonoa tuuria ja nyt ed. kerralla lääketieteellisesti kuulema vieläkin huono tuuri. Tuo jälkimmäinen km hoidettiin lääkkeellisellä tyhjennyksellä. Vieläkin vähän tuhrua tiputtelee. Sanoivat polilla että muutaman viikonkin vuoto normaalia.

Ei sitä voi käsittää, miksi yksille ja samoille tulee monta km peräjälkeen. Meillä on kuitenkin pian 3v. täyttävä poika, joten voisi kuvitella, että saisi kenties vielä joskus toisenkin. Hirveä kuume on koko ajan, tuntuu, että vain toisen lapsen saaminen poistaisi tämän kauhean tyhjyyden, jota km:t tuoneet.

Yritän kovasti olla positiivinen ja ajatella, että meillä on kuitenkin hurjasti onnea, kun olemme jo yhdenkin lapsen saaneet. Sellaiset puheet, että lapsia tehdään saavat kyllä minut näkemään punaista. Heitä ei tehdä vaan SAADAAN!!!!

Hei
Olen tuo aikaisempi vieras jolla menkat kateissa ja kaikkea..
Tein tänään positiivisen raskaustestin:)))))
IIIIIIIIIIKKKKKKKKKK!!!
Toivon niin kovasti että ultrassa näkyisi ne sykkeetkin ettei taaaaas kävisi huonosti..

Maanantai 26.3

Haaveissa esikoinen

Repa 27v KOTKA.............KM 02/07...................KP 9/29-31
Minky 23v...............KM 09/06
Tuutikki ..................KM 02/07...........................KP 12/36
Malttamaton 26v .....KM 08/06
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06..........................KP 29/31
Nasu ......................KM 11/02, 11/05, 12/06.....KP 30/30
Jonttu HKI ..............KM 01/07...........................KP30/28
Miikkis 25v LAHTI....KM 03/07...........................KP 28/30-35
Viia .......................KM 11/06
Anni .......................KM 09/06...........................KP 34/28
Ellen .......................KM 01/07

Haaveissa kakkonen

Vinja 28v .................KM 02/06, 02/07................KP 5/27-33
Merika .....................KM ?/07
Riikkuli .....................KM 03/07..........................KP27/30
Epskeps ....................KM 12/06, TM 03/07..........KP 24/ 28?
Pippuri81 26v.............KM 07/05, 03/06, 01/07.....KP 17/?
Kaipaava...................KM 08/06, 03/07

Haaveissa kolmonen

Nasuliini .....................KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06......KP 25/26-28
Pulttibois 25v HKI.........KM 03/07.........................KP 6/28-30

Plussanneet :heart:

Pippuri84
Vieras

Meniköhän tuo päivitys nyt oikein, kun ei perjantain jälkeen ollut kukaan päivitellyt... Toivottavasti :) Huomauttakaa jos on väärin tai korjailkaa itse :)

:flower: Onnea vieraalle plussasta!!! :flower: :) Mahtava juttu! Nyt hirmuisesti tarrasukkia ja liimanäppejä sinne pikkuiselle! :heart:

Osanottoni Kaipaavalle :'( :hug: Paljon olet joutunut kokemaan. Itselläni keskenmeno joulukuussa ja nyt maaliskuussa todettiin raskauden olevan tuulimuna :'( Toivotan sinulle paljon voimia ja jaksamista ja onnea uuteen yritykseen :) :hug:

Itse edelleen odottelen sitä tätiä.. Jos kierto ei ole mennyt vinksalleen niin eiköhän tuo täti kurvaa alkavan viikon lopulla kehiin. Nähtäväksi jää.

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille! :wave:

Heipä taas!!!

Kaipaavalle iso :hug: ,toivotaan että ensikerralla parempi onni matkassa.
Annille myös :hug: ,koita jaksaa...

Paljon onnea vieras plussasta :flower:

Täällä ei kummempia...tylsä vaihe menossa :/ sais aika liikkua nopeemmin. Muuten on kyllä ollu oikein hyvä fiilis,työntekokin on sujun,ei oo maistunu niin kauheesti puulta,koko vuos ollu niin hankala keskittyä... Kesäaika aiheutti töissä pienen "paniikin",kun työpaikan kelloja ei ollut kukaan siirtänyt ja tietenkin olin sitten tunnin jälessä koko ajan :LOL:
Ihana ilmakin ulkona...jee!!!

Hyvää viikonalkua kaikille!!!

Ihan ensiksi onittelut plussaneille :hug: toivotaan meille kaikille niitä ++ mikä ois ihanampaa näin keväälle muutenkin :D
omaa napaa:mulla pieniä nippasuja on ollut ja toive raskaudesta on kova! kierto on nyt29/? eli en tiedä nyt kierron pituutta, kun olen luomu kierrolla =) joten jännäilyä riittää..
keskiviikkona olis lääkäriin meno. Jos lääkäri katsois ultralla tilannetta.. vaikka eihän sielä jos sielä nyt jotain olisi, niin vielä näkyisi yhtään mitään, hyvällä tuurilla jokin piste voisi näkyä :snotty: ihanaa kevään aikaa kaikille :flower: taidan lähteä lenkille ku on niin ihana ilma!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.03.2007 klo 19:10 nasu kirjoitti:
Ihan ensiksi onittelut plussaneille :hug: toivotaan meille kaikille niitä ++ mikä ois ihanampaa näin keväälle muutenkin :D
omaa napaa:mulla pieniä nippasuja on ollut ja toive raskaudesta on kova! kierto on nyt29/? eli en tiedä nyt kierron pituutta, kun olen luomu kierrolla =) joten jännäilyä riittää..
keskiviikkona olis lääkäriin meno. Jos lääkäri katsois ultralla tilannetta.. vaikka eihän sielä jos sielä nyt jotain olisi, niin vielä näkyisi yhtään mitään, hyvällä tuurilla jokin piste voisi näkyä :snotty: ihanaa kevään aikaa kaikille :flower: taidan lähteä lenkille ku on niin ihana ilma!!
olen jänniuttämässä mukana.. :D
ihana olisi saada lisää plussia tähän pinoon- todella :heart: :wave:

Jonttu

Heips!

Onnittelut Vieraalle plussasta :heart: pippuria taisin jo onnitella aiemminkin =)

Kaipaavalle voimia :hug:

Mulla on toiveet korkealla ja ei haluis toivoo, ettei pety :/
Eli tilanne on sellanen, et mul on ollut koko elämäni kp 28 ja aina on menkat tullu tasasesti, no nyt kp 30/28 ja jotakin ehkä "oireita" on ollu, mut ei niin paljon kun viime kerralla. Sit mietin, että toisaalta kun niin kovasti toivoo, niin keho voi tehdä temput ja kuvittelee noi "oireet". Nipistelyä on ollu alavatsassa ja viimeisen kahden viikon aikana ollu samanlaisia kipuja kun menkat alkais, mut ei oo alkanu...muutaman kerran olen yökkiny, mut oon muutenkin herkkä hajuille :p
Tai sit mun hormoonit on tosi sekasin :LOL:

No ajattelin, että teen huomenna testin :whistle:
kerron sit mitä se testi sano :)

Tiistai 27.3

Haaveissa esikoinen

Repa 27v KOTKA.............KM 02/07...................KP 10/29-31
Minky 23v...............KM 09/06
Tuutikki ..................KM 02/07...........................KP 13/36
Malttamaton 26v .....KM 08/06
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06..........................KP 30/31
Nasu ......................KM 11/02, 11/05, 12/06.....KP 31/30
Jonttu HKI ..............KM 01/07...........................KP31/28
Miikkis 25v LAHTI....KM 03/07...........................KP 29/30-35
Viia .......................KM 11/06
Anni .......................KM 09/06...........................KP ?/28
Ellen .......................KM 01/07

Haaveissa kakkonen

Vinja 28v .................KM 02/06, 02/07................KP 6/27-33
Merika .....................KM ?/07
Riikkuli .....................KM 03/07..........................KP28/30
Epskeps ....................KM 12/06, TM 03/07..........KP 25/ 28?
Pippuri81 26v.............KM 07/05, 03/06, 01/07.....KP 18/?
Kaipaava...................KM 08/06, 03/07

Haaveissa kolmonen

Nasuliini .....................KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06......KP 26/26-28
Pulttibois 25v HKI.........KM 03/07.........................KP 7/28-30

Plussanneet :heart:

Pippuri84
Vieras

Saaneeko liittyä joukkoonne.. Olen 28v, toista lasta toivova, kp26/40?. Minulla oli tammikuussa keskenmeno, joka todettiin tuulimunaksi, rv9. Lääkkeellinen tyhjennys tehtiin ja yhdet kuukautiset takana. Nyt on siis eka kierto kun on "lupa" yrittää. Hommasin oikein ekaa kertaa elämässäni ovistestit, että saisin jotain tolkkua kierrostani. Minulla oli ennen keskenmenoa kierto noin 40. Ja oli nytkin lääkkeellisestä tyhjennyksestä laskettuna kuukautisten alkuun. Nyt pari pakettia ovistikkuja käytetty ja bongasin tikkuun kaks viivaa kp25, olin jo ihan menettää toivoni! Tässä nyt sit jännätään miten käypi!!

Jonttu

Nyt on sitten testattu kaks kertaa 7.00 aamulla ja nyt 10.00 ja negaa :'( näyti, mutta en ole varma tosta toisesta testista kun siihen ilmesty n. kahdeksan minuuttia testin jälkeen kyllä selkeä viiva, et se ois positiivinen. Pakkauksessa lukee, et viiden minuutin jälkeen testitulos ei ole luotettava.
Ootteko käyttäny mammaksi.fi raskaustestejä, miten ne on teillä toiminu?

Mul on kuitenkin niin hämärä olo, et käyn ostaa viel apteekista testin tänään ja varasin huomiseks ajan vielä lekuriin, kun ei ny tiedä mistä on kysymys :/ saapahan siellä tutkia sitten...

No raportoin kun tiedän ja menkkoja ei vieläkään näy...

Yhteistyössä