KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

Huomenta päivää,vai mitä tämä nyt on?
Ihan ensteks onnittelut Sinille vuodon loppumisesta,omasta kokemuksesta tiijän miten se helpottaa kun vuoto loppuu pitkän ajan jälkeen!
Ja tosta ratsastuksesta hevosella,voi että mun niin tekis mieli alottaa se taas,teininä harrastin jonkin aikaa ja nyt taas tekis mieli. Eikä se taija enää olla niiiin hinnakasta kun ennen. vai? mutta ei meijän lähellä ole tallia jonnevois mennä. täytyy siis tyytyä siihen toiseen ratsastukseen! josta tulikin mieleeni että eilinen käytettiin taas hyvään tarkoitukseen :p
ja huom,ei pidä paikkaansa että pääkipu helpottaa seksillä!! mulla koski eilisen päivän päähän ja koskee edelleen! minä inhoon yli kaiken pääkipua! tai no menkkakipu on kans karseeta ja hammaskipu.. :eek:
Pitänee jatkaa hommia,hyvää torstaita kaikille,huomenna on PERJANTAI!!
 
Hei vaan kaikille! Kolmen aamuvuoron jälkeen sain viimein nukkua niin pitkään kun haluan, ihanaa. Aamuvuoroihin pitää herätä joko neljältä tai viideltä, riippuen monelta alkaa duuni, hyi! Nyt vietän vapaata aamupäivää, illaksi taas töihin.

Sini74 8 viikkoa vuotoa, aika hurjaa :eek: Itselläni keskenmenon jälkeinen vuoto kesti alle 2 viikkoa ja oli tosi niukkaa. Kyseessä oli kylläkin keskeytynyt KM, tuli kuitenkin itsestään ulos eikä mihinkään toimenpiteisiin ryhdytty. Liekö sillä vaikutusta...

Mulla on nyt reilun viikon ajan ollut varsinkin iltapäivisin ja iltaisin kuumeinen olo. Lämpö on aina kuitenkin välillä 35.8-36.3, outoa. Mahaa on nipistellyt/vihlonut välillä menkkamaisesti ja eilen kun makoilimme sängyllä miehen kanssa, niin tunsin kääntyessäni repäisykivun kaltaisen kivun. :|

Miten pian keskenmenosta teillä alkoi kuukautiset? Ihan mielenkiinnosta kyselen. :)
 
Mulla alko eka menkat n 2,5 kk päästä keskeytyksestä,vuoto kesti n7 viikkoa. Jouduin tosin kaavintaan siinä välissä kun vuoto ei ottanut loppuakseen istukan palasista johtuen,kaavinnan jälkeen vuoti vielä pari viikkoo. sit meni muutama viikko ilman rättejä ja sitten alko menkat. Mullahan kyseessä ei ollut keskenmeno vaan keskeytetty raskaus viikoilla 22+3.
 
Kylläpä täällä oltiin varsin levottomalla tuulella eilen illalla :D Hupaisaa oli noita teidän juttuja lueskella ja hienoja kuvia olitte löytäneet.

Onnea Sinille vuodon loppumisesta. Itsekin vuosin yli 6 viikkoa, ei ollut kivaa ei :( Kannattaa antaa itselleen aikaa toipua fyysisesti (ja henkisesti) jos siltä tuntuu, eiköhän se kuumeilu sieltä taas tule ajan kanssa.

Empuu mulla alkoi menkat 28 päivää tyhjennyksestä eli normaalin kierron puitteissa.

Woodoo mulla kanssa ihme meininkiä menkkojen kanssa. Ilmoitin jo lauantain ensimmäiseksi kp:ksi, mutta siitä 5 päivää ollut vaan ihme tuhruttelua... joskus on saattanut 1-2 päivää tollasta olla, mutta ei ikinä enempää :headwall: Tänään sitten ollut vähän reilumpaa vuotoa, joten katsotaan nyt tuleeko tästä sit kuitenkin kp 1...
 
Heissan!

Olipa hauskaa luettavaa teidän eiliset jutut =)

Hyvä juttu Sini et vuoto on vihdoin loppunut. Mulla muistaakseni kesti neljä viikko silloin ja pari päivää ehti olla väliä ja sitte alkoi menkat muistaakseni 32 päivää keskeytyksestä. Mulle tehtiin silloin samalla myös kaavinta koska istukka ei tullut ulos muuten.

Mulla on tänään vapaa päivä ja oon sitte puuhaillu vähän sitä sun tätä. Huomenna sitte taas töihin ja miehellä onkin sitte huomenna vapaata :eek: Tylsää kun ei osunut samaan päivään vapaat. Mut eipä voi mitään. Nyt menen laittamaan verhoja ikkunaan.

Mukavaa iltaa teille kaikille :wave:
 
Heissan!..Oisiko kiva, jos saisi kolmoset?? ;=)

Menkat alkoi eka km:n jälkeen 34vrk ja nyt toisen jälkeen 32vrk:n kuluttua..gallubbiin!

Niin , olen aikasin, jos herään ennen kellon soittoa, kello soi aina työaamuisin kello 5:00 :headwall: :heart: :eek:

Ja jos herään ennen käyn pikavilaksun tekemäs, kun puuro liedellä;=) Hassu tapa.. :LOL:

Hyvää illan jatkoa, täällä voidaan oikein hyvin! :heart:

Saimme eilen tuonne lapsettomuuspuolelle, ensimmäisen plussamme kylmäpuristetun vehnäalkioöljypinossamme, ihana juttu!! :heart: :heart:

Heissan taas!! :heart: :wave:

 

arjen viimonen päivä!
[/quote]

3.10.2008

HAAVEISSA ESIKOINEN


Empuu...................KM 09/08...............................KP
DeviLiah.................KM 09/08..............................KP *yk4
Lehmis...................KM 09/08.............................KP
Nanniina...............KM 07/08...............................KP 3/28-34
MeaMimosa...........KM 04/08, 06/08, 08/08.......KP 7/
Betania..................KM 06/07............................KP 11/27-28 (pt)
tyttö onnellinen.....KM 12/07............................KP 13/28-32
Elviira-76...............RK 11/07.............................KP 19/26-27
Kanella..................KM 05/08.............................KP 19/28
Lymypiilo...............KM 07/08.............................KP 21/28
Meritähti...............KM 02/08..............................KP 21/30-33
Dada....................KU 07/08...............................KP 26/
tytti82..................TM 05/08...............................KP 26/30-33
Huhtityttö.............KM 5/08.................................KP 28/28
Liinakko................TM 07/08................................KP 28/28
Julietta..................KM 09/07, 03/08....................KP 37/29

[/quote]


HAAVEISSA TOINEN


Annemaarit............KM 08/08................................KP 6/24-28
Nemu......................KM 08/06, 08/08....................KP 10/
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07...........KP 21/27-29(pt)
Leinikki...................KM 12/04, 01/08, TM 06/08....KP 28/31
freebird..................05/08 Enkelivauva..................KP
Kristallienkeli..........Enkelivauva 02/07 .................KP
pikkuvadelma.........KM 06/08................................KP
[color]


HAAVEISSA KOLMAS


woodoo....................KM 12/07, 05/08..........................KP 3
Linneaborealis.........KM 2/08........................................KP 6/36
mymmyryy................KM 12/07, 04/08, 07/08...............KP 14/27
Happihyppy.............KM 02/08......................................KP 16/28 Unicco......................KM 07/07......................................KP 16/29
Tikruliini....................TM 05/08......................................KP 16/37-44
SusSoo....................KM 02/05, 01/08, 05/08, 08/08.....KP (taustalla)
Äittä-67...................KM 07/08.......................................KP
Nirtsu......................KM 08/08,09/08...........................KP

[color]


HAAVEISSA NELJÄS


Rva Pikkymyy............KM 02/08, KM 08/08...............KP 7/30 *yk1
Herkkupeppu............KM 06/08................................KP23/30-31 *yk2
Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)
Iltsu-natsu............... KM 09/05,11/07, 02/08..........KP
[color]

HAAVEISSA VIIDES

mother4..................TM,KM 6/08............................KP 10/27-28 *yk4
Millukka...................KM 05/08...............................KP 27/30 *yk13
taaperotx4..............KM 06/08...............................KP 47/32-38


HAAVEISSA KUUDES
[color]

Bianca72......................KM7/08.....................................KP12/25-
[color]

TAUSTALLA:
Sini74
Sussoo
[color]

HAAMUILIJAT:
[color]


PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

Allusmamma.................08/08
Miracle..........................08/08
Inkaliina83....................08/08
Superheppuli.................08/08
Oxford...........................08/08
JJ-t.................................08/08
iltsu-natsu.....................08/08
Pesonen........................08/08
Tinkatar.........................08/08
Snowball........................09/08
ElinaMaria......................09/08
emiliana.........................09/08
äittä-67..........................09/08
humu82..........................09/08
Lissuli-81.........................09/08

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
mymmyryy mulle voi sitten päivittää perjantaille kp 2, koska vasta tänään alkoi kunnon vuoto, ihme tuhruilua ollut monta päivää :(
Positiivista tässä se, että tän mukaan se mun tikuttama ovisplussa oli oikeeseen aikaan eli jatketaan tikuttelua uudella innolla tässä kierrossa :)

Hyvää yötä kaikille :wave: Ihanaa kun huomenna jo perjantai!
 
Sinille onnea vuodon loppumisesta :hug: Mullakin kesti kuutisen viikkoa ja meni melkein koko kesä siihen. Tosin tuo viimeinen viikko tais olla menkkaviikko. Sit loppukesän odottelinkin vuotoa, että ne ekat "oikeet" menkat alkais, että sit pääsis yrittämään :whistle:
 
Huomenta minunkin puolesta!

Ja sinille onnittelut. Itse en yhtään muista, miten kauan vuoto kesti, mutta helpottava tunne se varmasti on. Mulla jännä juttu oli se, että aikasemmin mulla ei oo ollu yhtään säännöllinen kierto(tosin en oo sitä sillon niin tarkaan seurannutkaan...) Nyt keskenmenon jälkeen on ollu aika säännöllisesti 28-32 päivää siten, että aina kaks kuukautta samat kiertopäivät ja sitten vaihtuu...jännää... =) mutta tietenkin tuo helpottaa aika paljon tätä vauvaprojektia...

Oli mulla tietenkin sillon, kun söin pillereitä, mutta muutoin en muista, että ois näin tarkasti mennyt. Ihmeellinen tuo naisen kroppa. Mitä mieltä ootte, että onko mahdollista, että keskenmenolla on jotain vaikutusta tohon kierron tasaantumiseen...?

Niin ja Bianca: Hyvä että pääsette eteenpäin tilanteessa...

Rouva Pikkumyy noita testikuvia on kyllä aina kiva katella...en tiiä minkä takia. Onnea kovasti oviksen lähestymisestä!

Minulla myös kaiketi ovis on käsillä. En oo varma, onko nyt jo vai vasta ens viikon alussa, mutta seurailen tilannetta. Mielestäni on pari päivää sen suuntaisia oireita ollut, että saattais olla...mutta kun mulla ei mitään suuria kiputiloja tms. oo koskaan ollut, niin en varmuudella osaa päivää sanoa, mutta joka tapauksessa se pitäis viimeistään ens viikon alussa olla. En oo nyt tässä kuussa tikuttanut ja meillä se on kyllä vähän lieventänyt tota pakkopullamaiseksi muuttunutta vauvanyritystä...

Mutta kyllä se vauva-ajatus silti mun päässä on kokoajan, mutta kun ei oo noita tikkuja, niin ei kokoajan oo sellasta tunnetta, että jotain pitäis testailla...

No joo, eipä nyt muuta. Mukavaa viikonloppua kaikille.



 
Bianca72: mulle tulee ovistestiin aina haamu :whistle:
katso toki vahvistuuko se joka pv, sit on lähestymäs :)

ON:

Ei hittolainen, mulla ollu nyt kaks iltaa kuume 38,5-39,4..ei kiva.
Mun lupaavat raskaustuntemuksetkin on tipotiessään, todella.
Hei onko muilla ollu kierto km tai ku jälkeen (ekojen menkkojen jälkeen) sellainen kuin aiemmin?
Mietinpä vain millon tässä nyt sit alkaa tätii oottelemaan kylään.
Normaalisti ollu kierto suunilleen 28-30pv mut ei yhtää menkkanen olo.
 
Perjantaita!
Mulla taitaa menkat olla tulossa... :kieh: eilen piti melkein juosta kauppaan herkkujen hakuun..et se siitä laihutuskuurista! nyt on niin hirvee morkkis että..ei kai tässä auta muu kun lähtee taas koiran kans PELLOLLE ja juosta tälläkertaa itekkin :D
onnes on viikonloppu puusavottaa ja muuta tekemistä niin en sorru niin helposti ja kalorit palaa!!
Hyvää viikonloppua kaikille!! :heart:
 
Heippa taas kaikille.

Tänään ei oikeastaan olekaan mitään raportoitavaa. Tulvatilanne on kohtalaisen paha, iskin yöksi kupin ja aamulla kun tyhjensin ni se oli ihan yli äyräiden ja ohikin. Siinä meni tyhjennys kyllä suihkun kautta. iIhan normaalia kp kolmosta tässä. Menisi ohi jo, menisi.

Mielialaasiaa olen viime päivinä taas miettinyt paljon. Viimeksi kun menkat alkoivat iski jonkinasteinen masis päälle. Oikein tosissaan nyppi ja suretti. Tällä kertaa on aika sellanen evvk-fiilis. Mulla on niiiin sellanen tunne, että kiertoja vielä menee, ni en mä edes varsinaisesti pettynyt. Sen vaan tiesi, että ne tulee. Enkä kovin toiveikas ole tämänkään kierron suhteen, selkeästi kierto ei ole normaali ja usko ovulaatioon on aika olematon. Vähän aattelen, että ehkä menee ensi vuoden puolelle ennenku plussaan.

Se mikä mua eniten harmittaa on tämä odottelu-mode. Työelämässä olen sellaisessa vaiheessa, että voisin kohta alkaa kattelemaan joko uutta hommaa tai sitten päättäisin jäädä tähän ja ottaisin sen työsuhdeauton. Meillä on vaapa etu, eli näillä bensahinnoilla kannattaisikin. Hitto, kun olisi tiennyt, että menee näin ni olisin jo vuosi sitten ottanut, mutta nyt on koko ajan sellanen että en viitsi ottaa, aina menee kuitenkin muutama kk ennen kuin sen saa, ja onpa kiva jos heti sitten jäisikin pois. Eli nyt on sitten jo vuoden ollu sellanen motivaatiokato, kun koko ajan on entäjosentäjos-fiilis.

Toinen mikä mua suunnattomasti nyppii on kyllä tää menkkatouhu. Kierukan aikaan se kuppikin pelitti, mutta näillä tulvilla se vaan ON ällö. Se kun on täynnä ni ei se enää mulla pidä (lerppalortto olen juuuh) ja sitten sellasen tulvivan tyhjentäminen on kamalaa. Elämänlaatu näillä menkoilla heikkenee selvästi viikon ajan. Mua niiiiin kiihottaisi se kierukka taas, varsinkin kun odotuksessa on (mun mielestä ) keskenmeno. Mitä järkeä? Toisaalta, jos laittais lapun luukulle ja lopettais odottelun vois alkaa keskittymään kaikkeen muuhun, ja tavallaan ottaa taas itse ohjat käsiinsä omasta elämästä.

Ja tällasessa pohdintasfäärissä sitä sitten palloillaan kuukaudesta toiseen, nyt voi jo sanoa, että vuodesta toiseen. Voisko joku edes keksiä imurin, jolla kohtu tyhjättäis menkkojen aikaan? Sekin jo helpottaisi olotilaani.

Eli mietintämode jatkuu viikonlopun yli, Rattoisaa sellaista kaikille. Taidanpa hakea lohdutusjuomaa kotimatkalla!!

Ja ps eilen meni 485 kaloroia 45 min spinningissä, oli niin kypsä olo, että piti painaa ihan täysillä. :)


Sitten glitteripläjäys kaikille:





:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Bianca72
Alkuperäinen kirjoittaja Dada:
Bianca72: mulle tulee ovistestiin aina haamu :whistle:
katso toki vahvistuuko se joka pv, sit on lähestymäs :)

ON:

Ei hittolainen, mulla ollu nyt kaks iltaa kuume 38,5-39,4..ei kiva.
Mun lupaavat raskaustuntemuksetkin on tipotiessään, todella.
Hei onko muilla ollu kierto km tai ku jälkeen (ekojen menkkojen jälkeen) sellainen kuin aiemmin?
Mietinpä vain millon tässä nyt sit alkaa tätii oottelemaan kylään.
Normaalisti ollu kierto suunilleen 28-30pv mut ei yhtää menkkanen olo.
 
Bianca72: sitten ei muuta kuin hommiin :D :whistle:


Mua veetuttaa tk-lääkärien osaaminen nyt oikein kerta heitolla.
ravasin siel eilen, tänään ja tänään kohta uudelleen. :headwall:
Eilen antoivat antibiootin virtsarakon tulehdukseen, tänään piti aamul se aloittaa mut en halunnu ennen ku kokeiden tulokset tulee...
Ja kuinkas ollakkaan! tulokset tuli, eikä mun pisussa ole mitään vikaa :whistle:
Tänään sinne siis arvuuttelemaan yhessä tohtorin kanssa miksi eilen pisureissullani tuli kaiketi verta,
ja miksi niin usein pisuttaa.
Outoa on, kyllä, omasta mielestäni..lääkäreiden ikuisuusprojekti taidan olla minä.
Aina jotakin josta ne ei tiedä mitä.

:ashamed:

Iloisempaa perjantaita muulle kansalle!! :LOL:



*muoks:

Lääkärireissun jälkeen en ole yhtään viisaampi,
tulehdusarvo hitusen kohollaan joten lääkettä nassuun sanoi tohtori.
Huoh, maanantaina lisää tuloksia,
sitä odotellessa.

:wave:
 
Moi,

mun pää on taas toivoa täynnä, niin kuin joka kuukausi. Mitä mieltä olette seuraavista oirreista: eli nyt on kp 26/33 ja ovulaatio oli kp 20 eli 6 päivää sitten. Tänaan on lorahdellut limaista valkovuotoa housuihin muutamankerran oikein kunnolla (tosi vähän pyyhittäessä) Valkovuoto on aika juoksevaa, mutta ennen kuin sitä oli tullut oikein kunnolla niin tuli ihan valkoista paksua vuotoa housuihin ihan vähän. Sit mulla tavallaan painaa toisessa munasarjassa oikeastaan koko ajan ja vähän sitä viiltelee. Mutta vain toisessa, toisessa ei tunnu mitään. Tisseissä en huomaa oikeastaan mitään, ehkä tosi vähän arat, mutta en tiedä onko mitenkään poikkeavasti.

Mitä tää teistä voisi olla; raskaus, kysta, hiiva, tuulimuna?

Mulla on kauhea paniikki, koska toivon että tää olisi mitä toivon, mutta toisaalta mulla on ollut ennen kystakin, joka oireilee vähän samalla tavalla (ilman valkovuotoa tosin). hiivaa mulla ei koskaan ole ollut, joten sitäkään en tiedä millaista se on. Tuulimuna oireili mulla ruskealla vuodolla ja tunsin myös tuollaista samantyyppistä kipua toisessa munasarjassa.

Ajatuksista ja mielipiteistä olisin tosi kiitollinen. Ja sori, kun nyt jauhan vaan omia juttuja....
 

Yhteistyössä