KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

Joo dille, odotamme varmaan kaikki intopiukeena millaset jojot mun pöksyistä huomenna löytyy.

Nyt pitäis olla kaljaa ni vois alkaa bilettämään kunnolla, vaan kun ei ole. Ihania noi liikkuvat jutut, ne ei vissiin sieltä glitteristä ole, vaan mistä? Mäkin voin niitä sit joskus yrittää taiteilla.

:xmas: :xmas: :xmas: :xmas:
 
On se kumma, kun taas elämä hymyilee. Ja kaikki vaan siitä kiinni, että on taas mahdollista, että olis raskaana. Ja huomenna mulla on ratsastusta Vitsit kun se onkin kivaa! Teidän pitäis kaikkien päästä sitä kokeileen. Se on jopa parempaa kuin seksi :D
 

kohta on viikonloppu!
[/quote]

2.10.2008

HAAVEISSA ESIKOINEN


Empuu...................KM 09/08...............................KP
DeviLiah.................KM 09/08..............................KP *yk4
Lehmis...................KM 09/08.............................KP
Nanniina...............KM 07/08...............................KP 2/28-34
MeaMimosa...........KM 04/08, 06/08, 08/08.......KP 6/
Betania..................KM 06/07............................KP 10/27-28 (pt)
tyttö onnellinen.....KM 12/07............................KP 12/28-32
Elviira-76...............RK 11/07.............................KP 18/26-27
Kanella..................KM 05/08.............................KP 18/28
Lymypiilo...............KM 07/08.............................KP 20/28
Meritähti...............KM 02/08..............................KP 20/30-33
Dada....................KU 07/08...............................KP 25/
tytti82..................TM 05/08...............................KP 25/30-33
Huhtityttö.............KM 5/08.................................KP 27/28
Liinakko................TM 07/08................................KP 27/28
Julietta..................KM 09/07, 03/08....................KP 36/29

[/quote]


HAAVEISSA TOINEN


Annemaarit............KM 08/08................................KP 5/24-28
Nemu......................KM 08/06, 08/08....................KP 9/
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07...........KP 20/27-29(pt)
Leinikki...................KM 12/04, 01/08, TM 06/08....KP 27/31
freebird..................05/08 Enkelivauva..................KP
Kristallienkeli..........Enkelivauva 02/07 .................KP
pikkuvadelma.........KM 06/08................................KP
[color]


HAAVEISSA KOLMAS


woodoo....................KM 12/07, 05/08..........................KP ?
Linneaborealis.........KM 2/08........................................KP 5/36
mymmyryy................KM 12/07, 04/08, 07/08...............KP 13/27
Happihyppy.............KM 02/08......................................KP 15/28 Unicco......................KM 07/07......................................KP 15/29
Tikruliini....................TM 05/08......................................KP 15/37-44
SusSoo....................KM 02/05, 01/08, 05/08, 08/08.....KP (taustalla)
Äittä-67...................KM 07/08.......................................KP
Nirtsu......................KM 08/08,09/08...........................KP

[color]


HAAVEISSA NELJÄS


Rva Pikkymyy............KM 02/08, KM 08/08...............KP 6/30 *yk1
Herkkupeppu............KM 06/08................................KP22/30-31 *yk2
Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)
Iltsu-natsu............... KM 09/05,11/07, 02/08..........KP
[color]

HAAVEISSA VIIDES

mother4..................TM,KM 6/08............................KP 9/27-28 *yk4
Millukka...................KM 05/08...............................KP 26/30 *yk13
taaperotx4..............KM 06/08...............................KP 46/32-38


HAAVEISSA KUUDES
[color]

Bianca72......................KM7/08.....................................KP11/25-
[color]

TAUSTALLA:
Sini74
Sussoo
[color]

HAAMUILIJAT:
[color]


PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

Allusmamma.................08/08
Miracle..........................08/08
Inkaliina83....................08/08
Superheppuli.................08/08
Oxford...........................08/08
JJ-t.................................08/08
iltsu-natsu.....................08/08
Pesonen........................08/08
Tinkatar.........................08/08
Snowball........................09/08
ElinaMaria......................09/08
emiliana.........................09/08
äittä-67..........................09/08
humu82..........................09/08
Lissuli-81.........................09/08

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
no huhhuh mikä meininki täällä!! pitäs vissiin useemmin tulla näin loppuillasta lueskelee näitä teidän juttuja :D
jos sen verran yhtysin teihin ( en siinä mielessä) että mulla on aivan karsee horny olo... ;)
ja limoista puheenollen,vissiin ehken kait ovislimoja,en oo satasen varma kun ei ed oo niitä tikkuja.. :ashamed: mut so fuckin what,ovislimoja tai ei,yritys pystyyn! :p
niin että illanjatkoja ja tärppejä!!

ps...mulla on pullo sauna olutta =)
:wave:
 
:LOL: :LOL: Nauran täällä maha kipeenä teitin jutuille enkä muista enää yhtään mitä piti kommentoida :LOL: :LOL: :LOL:

Ratsastuksesta sen verran, että hevoset on ihania, hitto kun en ole päässyt moneen vuoteen tallille (lastenhoito-ongelmia) :headwall: Enkä täällä korvessa pääse muutakaan liikkumaan, kuin lenkille (en kyllä jaksa juosta), yleensä lasten kanssa ja koirat mukana. Tai sitten poljen stepperiä jos enää illalla jaksan raksatouhujen jälkeen :whistle: Ihan kade oon teidän tunneista ja vaikka mistä :ashamed: Mun pitäis ensin saada lastenvahti, sitten ajaa 20-60 km suuntaansa riippuen mihin haluan tunnille, ja se olis joka viikkosta. Justjoo, ei ehkä tässä elämässä |O
 
Bianca72
Alkuperäinen kirjoittaja happihyppy:
No niin, mies tuli kotiin Ei muuta kuin kimppuun vaan. Hyvää yötä!
Mikähän mua vaivaa, kun ei kiinnosta yhtään koko touhu
:'( :'( :'( ..Latelin ukollekkin eilen tosi "kauniita" ajatuksia :'( :'( |O |O ...

 
Heipatus!

On tullut pidettyä vähän taukoa, tyttö tosiaan oli kolme viikkoa kipeänä ja ei edelleenkään ole ihan ok. Pissavaivaa siis ja syytä ei löydy.. koska ei ole löytynyt mitään lääketieteellistä syytä miksi neiti ramppaa vessassa, niin syy on korvienvälissä.. Osaksi varmasti kyllä, koska olen huomannut kaikissa ei niin mieluisissa tilanteissa neidin menevän heti vessaan, jännitys siis ainakin laukaisee tuon hädän, mutta ei se ole alkuaan saanut mistään muusta kuin jostakin oikeasta vaivasta. No, ei siitä sen enempää... stressaavaa tuo vaan on, varsinkin kun syytä ei tiedetä.

Mutta, mutta.... lopultakin 7 viikon ja 5 päivän jälkeen km:stä vuoto LOPPUI!!!! Uskomatonta! Ja hetihän sitä sitten kokeiltiin vaakamamboa, että vieläkö edes osataan.. Ja osattiinhan sitä! :D

Mutta nyt rankan lähes 8 viikon vuodon ja neidin kolmen viikon sairastelun jälkeen haluan edes kuukauden ajan pitää kropan itselläni miettimättä yhtään ovulaatioita tai mahdollisia raskauksia tms. Eli ainakin seuraavan kuukauden ajan käytämme ehkäisyä, annamme mielen ja kropan levähtää ja katsomme sitten kuukauden päästä joko on vauvakuume taas iskenyt päälle. Tällä hetkellä sitä ei ole... vähän surullistakin, mutta olen vaan niin voipunut, että en oikeasti jaksaisi tällä hetkellä olla raskaana. Mutta muutama viikko varmasti jo korjaa tilanteen! :)
 
Huomenta.

Mä olen varmaan vähän tosiaan jääny ala-astetasolle, mua suuresti hihityttää noi tuhmat hymiöt:p . Ei voi olla ihan kaikki kyllä kotona sellasellakaan, joka moisia suunnittelee. Vaan onko tällainen liikaa pikkumyylle, kun ei ole meille käynyt toivottamassa hyvää huomenta? Toivottavasti ei. :ashamed: :ashamed:

Pakko se on nyt linjata niin, että tänään on kp 2. Ei tää ihan normaalia vieläkään ole, mutta lisääntymään päin. Mahdollisen oviksen bongaaminen on kyllä tällasen kierron kanssa ihan mahdotonta, joutuu hiki otsassa tekemään hommia sellasen puolitoista viikkoa jos haluaa osua oikeaan kohtaan. Onneksi toi mies on edelleen kovin avulias näissä hommissa.

Sinille onnea vuotojen loppumisesta!!! Mullakin se kuusi viikkoa meni ja kyllä oli mukavaa kun vihdoin loppu!!! Silti mulla muuten veri on ihan helkutin paksua, kävin luovuttamassa ja hemppa oli edelleen 155. Periaatteessahan kun viikkotolkulla lorisee, ni luulisi, että laskee, vaan ei.

Mä en ole taas yhtään heppatyyppi, sisko on aina ollut, ja sillä onkin kaksi hevosta, mutta mä taas olen allergikko, eikä siihen oikein ratsiminen sovi. Siskon konilla joskus ratsastan, mutta se on jotenkin tylsää, kun aina seisoskelen nurkan takana kun sisko harjaa konia yms. Siskoa se ei haittaa, tietää, etten ole ihan vaan nirppis, mutta minusta se on aika pöllöä. Että jos joku teistä hevosihmisistä näkee tallilla nurkan takana nenäänsä nyrpistelevan naisen, joka ei osallistu hommiin, ni se ei välttämättä ole sitä, että vois kynsi katketa (toki sekin olisi traagista) kyse saattaa olla allergiatapauksesta.

Töitä tarttis tehdä, kun en vielä ole tällä viikolla aiemmin kerennyt!!!

Hyvää päivänjatkoa kaikille!!!!


:xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas:
 
Sini: Onnea vuodon loppumisesta :D

ON:
Mun rinnat ei oo enään arat :'(
Pisutus kyllä tuleepi usein, ja masus aika ajoin nippasee.. onpas epätoivonen olo.

Eilen oli rankan tuntunen työpäivä, iltapäivällä vasta huomasin miksi.. |O
Mulla nous klo:16-20 välillä lämpö 35.9 -> 39.4 ! En muista kauheestikkaan nukkumiseltani ja höperöltä ololtani eilisillasta..mut nyt on ihan ku joku olis hakannu päätä moukarilla.
Kurkku ihan hitusen kipee, mut pää..aijai..
Pitäs soittaa töihin ja peruu vuorot huomiselt ja ylihuomiselt..hituttaa :(
Onneks sentäs miehel vapaata, se on niin ihana kun oon kipee
:heart:





 

Yhteistyössä