KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

Eli näin täällä!

Kävin aamulla verikokeissa hcg, ja raskaana en ole , vaikka mikä esittäisi muuta, joten menkkoja odotellessa..clearbluehen meni kyllä usko! :headwall:

HCG siis vain alle 1.


No OnniEmmistä edelleen haaveilemme, kunhan menkat ensin tulevat! :heart:

Jotenkin ihmettelin kyllä ,kun liuskatesteihin ei tullut kunnon plussaa,..siksi verikokeissa kävin.

Mukavaa vkloppua, meillä touhukas vkloppu joten varmaan ei paljon näy;=)) :heart:

Terv Rva Pikkumyy, edelleen OnniEmmistä haaveileva, kunhan menkat ensin tavoittaa, nyt saavat alkaa , vaikka heti, että päästään uuteen yritykseen! :heart:

:heart: :wave: :heart:

 
Hei kaikille :wave: Olen jonkin aikaa pitänyt taukoa ja tulin kurkkaamaan että mikä kp mulla on menossa. Olo on yrityksen suhteen jotenkin väsynyt. Mitä oon lukenut palstoilta, niin taitaa useilla pitempään yrittävillä välillä tulla sellaisia jaksoja, ettei jaksa niin tosissaan yrittää ja uskoa ja toivoa - meillä on nyt sellainen vaihe menossa. TM:n jälkeen olin jotenkin ylitoiveikas, että heti onnistuu. Ja pettymys oli kyllä taas valtava.

Halauksia kaikille niitä tarvitseville.

Toivottavasti plussia alkaisi satelemaan oikein urakalla. Pidän peukkuja kaikille teille!
 
Voi itku, Rouva Pikkumyy :headwall: Nää testit on kyllä sellaisia veitikoita, että hermo palaa. Näyttää ja ei näytä ja kyttäävät kaapista, että "testaa nyt vaan" ja ovat loppu silloin kun niitä tarvitsis. No minä sanon edelleen, että raskaana olet kunnes rättipäivät tulevat sulostuttamaan elämää. Piste.

Liinakko, parin vuoden yrittäminen on tehnyt tehtävänsä täälläkin :| Jotenkin outo tunne, kun odottaa oikeita päiviä, jolloin pitäisi alkaa lisääntymään ja toisella aivopuoliskolla miettii, että ei kai taas tarvitse, kun ei yhtään tee mieli. Nyt on taas kyllä ihan hyvä meininki eli tunteet tosiaan tulevat ja onneksi myös menevät. Ehkäpä nämä hämärtyvät syysillat tekevät kaiken hiukan romanttisemmaksi ;)
 

27.9.2008


HAAVEISSA ESIKOINEN

DeviLiah.................KM 09/08..............................KP *yk4
Lehmis....................KM 09/08.............................KP
Betania.................KM 06/07...............................KP 5/27-28 (palstatauolla)
tyttö onnellinen......KM 12/07.............................KP 7/28-32
MeaMimosa...........KM 04/08, 06/08, 08/08........KP 10/
Elviira-76...............RK 11/07..............................KP 13/26-27
Kanella..................KM 05/08..............................KP 13/28
Meritähti...............KM 02/08...............................KP 15/30-33
Dada.....................KU 07/08...............................KP 20/
tytti82..................TM 05/08...............................KP 20/30-33
Huhtityttö.............KM 5/08.................................KP 22/28
Liinakko..................TM 07/08..............................KP 22/28
Julietta..................KM 09/07, 03/08....................KP 31/29
Nanniina...............KM 07/08...............................KP 32/28-30
Lymypiilo.................KM 07/08.............................KP 42/28



HAAVEISSA TOINEN

Nemu......................KM 08/06, 08/08....................KP 4/
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07...........KP 15/27-29(pt)
Leinikki...................KM 12/04, 01/08, TM 06/08....KP 22/31
Annemaarit............KM 08/08................................KP 24/24-28
freebird..................05/08 Enkelivauva..................KP
Kristallienkeli..........Enkelivauva 02/07 .................KP
pikkuvadelma.........KM 06/08................................KP
[color]


HAAVEISSA KOLMAS

woodoo....................KM 12/07, 05/08..........................KP
mymmyryy................KM 12/07, 04/08, 07/08...............KP 8/27
Happihyppy.............KM 02/08......................................KP 10/28 Unicco......................KM 07/07......................................KP 10/29
Tikruliini....................TM 05/08......................................KP 10/37-44
Linneaborealis.........KM 2/08........................................KP 28/36
SusSoo....................KM 02/05, 01/08, 05/08, 08/08.....KP (taustalla)
Äittä-67...................KM 07/08.......................................KP
Nirtsu......................KM 08/08,09/08...........................KP

[color]


HAAVEISSA NELJÄS

Herkkupeppu............KM 06/08................................KP17/30-31 *yk2
Rva Pikkymyy............KM 02/08, KM 08/08...............KP 32/32 *yk1
Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)
Iltsu-natsu............... KM 09/05,11/07, 02/08..........KP
[color]

HAAVEISSA VIIDES

mother4..................TM,KM 6/08............................KP 4/27-28 *yk4
Millukka...................KM 05/08...............................KP 21/30 *yk13
taaperotx4..............KM 06/08...............................KP 41/32-38


HAAVEISSA KUUDES
[color]

Bianca72......................KM7/08.....................................KP6/25-
[color]

TAUSTALLA:
Sini74
Sussoo
[color]

HAAMUILIJAT:
[color]


PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

Allusmamma.................08/08
Miracle..........................08/08
Inkaliina83....................08/08
Superheppuli.................08/08
Oxford...........................08/08
JJ-t.................................08/08
iltsu-natsu.....................08/08
Pesonen........................08/08
Tinkatar.........................08/08
Snowball........................09/08
ElinaMaria......................09/08
emiliana.........................09/08
äittä-67..........................09/08
humu82..........................09/08
Lissuli-81.........................09/08

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Voimia ja iso :hug: sinulle mymmyryy :'(

Pikkumyylle myös :hug: ja rutkasti onnea uuteen yritykseen! Eikö noihin testeihinkään enää voi luottaa...

Itselläkin alkaa jännät päivät, tuleeko täti vai eikö tule. Aamuisesta negasta huolimatta jaksaa vielä kovasti toivoa, koska kierto tosiaan vaihtelee sen verran. Ja vahvin ovisplussa tuli vasta viime viikon to/pe. Ihan vainoharhaseksi tässä vaan tulee, kun yrittää kaikkia merkkejä tutkailla :headwall:
 
AAM
ISO:hug: mymmyryylle ja Rva Myylle :(
cliörpluu taitaa sitten olla joku ûberherkkä testi sitten vai miksi ihmeessä näyttää päin seiniä sitten..haastaa oikeuteen henkisen tuskan aiheuttamisesta.. :whistle: harmi ettei olla jenkeissä.. perkele että käy panemaan vihaksi :kieh: |O
 
Voi ei Nirtsu! Superpahoittelut. Se on niin epistä joutua tänne taas takas! Onko sulla nyt sitten keskeytynyt keskenmeno? Mulla se meni silloin kaavintaan. Voin kuvitella, miten masentaa olla taas nollapisteessä, tai itseasiassa miinuksen puolella, kun ei pääse yrittään vielä pitkään aikaan. DeviLiahille myös pahoittelut keskenmenosta. Mymmyryylle ja Pikkumyylle voimahaleja :hug: :hug: :hug:

Mäkin mietin noita yrityskuukausia. Me alettiin yrittään reilu vuosi sitten. Väliin on mahtunut 3kk raskaanaoloa (keskeytynyt keskenmeno) ja myoomaleikkaus. En oikein tiedä, monesko yrityskuukausi mulla on. Vaikka yritystä ei ole montaa kuukautta, niin vauvaa on odotettu jo yli vuosi.

Jännä, miten vieläkin suru yllätti, vaikka keskenmeno oli jo helmikuussa. Exä oli menossa avokkinsa kanssa ultraan ja kertoi siitä mulle puhelimessa. Yhtäkkiä olin ajatuksissani siellä ultrakäynnillä, missä kerrottiin, ettei täällä kyllä mitään elämää ole ja tuli itku. Onneksi mun mies oli siinä vieressä mua heti halaamassa :hug:
 
Hei vaan kaikille!
Täällä hieman lannistunut Unicco... Edes peittoja ei tee mieli heilutella miehen harmiksi. Mä vaan nyt odotan kuudetta päivää ja lääkäriä joten ei ole oikein mitään raportoitavaa, käyn kyllä lueskelemassa teidän juttuja mutta ei vain jaksa kommentoida kun ei ole juuri muuta sanottavaa.

Mutta nyt Rva Pikkumyy, tsemppiä uuteen kiertoon! Mymmyryylle ainakin isot halaukset ja happihypylle kanssa iso halaus, kyllä nuo lähimmäisten iloiset uutiset ottaa voimille vaikka niistä olisi iloinen. Ja muutenkin massiivinen joukkohalaus ihan teille kaikille!

Ohje viikonlopuksi:


Ja tämä pitkä kuumeilu sitten, km viime vuoden heinäkuussä, elokuun lopulla aloitettettiin haaveilu uudestaan ja tuloksena, ei mitään, ovuloimattomat kierrot, clomit jotka eivät sillä erää auttaneet, pähkäilyä ja odotusta ja nyt tämä pysähtyneisyyden hetki, ihan kuin odottaisin tuomiota. Ja yrityskiertoja en ole laskeskellut vuosia on vähemmän joten olisko ne helpompi pitää mielessä kuin yrityskerrat. Jossain vaiheessa olin ihan hyvällä mielellä tuossa jaksoin ajatella, että edelliseenkin raskautumiseen meni reilut kaksi vuotta, että nythän siitä ajasta on jo puolet mennyt, että kyllä se kohta tärppää mutta nyt on hiipinyt mieleen, että näinkö meille enää sitä kolmatta kullanmurua suodaan koskaan. No onneksi näistä aatoksista voi vapautua kunhan saa tietääkseen joutuuko kuvauksiin ja leikauksiin.

Nyt menoksi, meillä on kiireinen viikonloppu kaikki tuttavat ryntäsivät viikonlopuksi maalle kun vielä on kivat ilmat mahdollisesti ja kaikkia olisi kiva nähdä kun ei tiedä milloin seuraavan kerran tulevat tänne päin ja kun me liikutaan aika niukasti lyhyillä lomillamme kun niitä saa viel niin satunnaisesti meilläpäin.

Mukavaa ja vauhdikasta viikonloppua kaikille!
 
Voihan Rouva Pikkumyy :hug: toivotaan että ne menkat sitten pian alkaa niin pääsette uuteen yritykseen.

Mymmyryy :hug: :heart: kovasti voimia.

Mulla noi yk:t on laskettu km:n jälkeen. Keskenmenoa ennen tärppäs ekalla kierrolla. Just miehelle laskeskelin että yleensä oon tosi nopsaan tullu raskaaks neljästi kuudesta ekalla yrityksellä. Ja ton tuulimunan jälkeen viidennestä kierrosta on pisin aika. Nyt näyttää taas kestävän:(

 
Voi mymmyryy.. :hug: :hug: :hug: voimia!
ja myös rva pikkumyy:lle :hug:voi tulispas ne menkat jo!! Ni päästäis taas samoihin odottajiin, ja nyt ei kiitos niille keskenmenoille!!

ovistestit tuli eilen :wave: täytyis vaan odottaa viel hiukan aikaa.. :)

mother4 No meillä sit taas meni n. 5kk ennenku tärppäs ja kesken meni, sitte kerkes tulemaan yhdet menkat ja odotin esikoista nyt esikoisen jälkeen 11kk ja saavutus 1km! :/
 
mymmyryy mulle voi sitten päivittää kp 1 tänään :( Kovin jäi lyhyeksi kierto tällä kertaa, mutta eipähän tarvii enää hermoilla ens viikkoon...

Ja noi ovistikut tekis kyllä mieli tunkee... tiedätte varmaan minne :headwall:

Kaikesta huolimatta mukavaa viikonloppua kaikille!
 
Aurinkoista lauantaipäivää! Onneksi sentään kelit on hyvät, kun muutoin meinaa vähän masentaa...

mymmyryylle suuren suuri virtuaalihalaus :hug: Sanoja en löydä... :hug:

Ja Rouva Pikkumyy :hug: Kurjalta tuntuu nämä väärät haamut, itsekin olen niitä kahdesti saanut. Ikään kuin toivoa turhaan annettaisiin ja otettaisiin heti pois.
Onneksi jaksat olla positiivinen, ihailen sinua siitä!
Ehkä sitten ensi kerralla on sinun vuorosi! =)

Liinakko samaa mieltä olen, että kyllä niitä kausia väkisinkin tulee, milloin ei vain jaksa enää innostua. Epätoivo ja uskonpuute välillä iskee, mutta jostain sen toivon kipinän sitten taas löytää minkä voimin jaksaa etiäpäin. Ja kuten Huhtityttö tuossa sanoikin, onneksi ne tunteet tulevat ja menevät. Siis että ylös aina noustaan.

Happihyppy mullakin todettiin helmikuussa tuo keskeytynyt keskenmeno...aika auttaa juu, mutta kyllä minullakin on yhä välillä tippa linssissä. Jotkin asiat vain herkistää niin ja se on niin elävästi muistissa kuitenkin...

Minen millään muista kaikkea mitä piti kommentoimani.... Annemaaritin ainakin oli täti löytänyt...mokoma...pahoittelut tädistä.

Unicolle jaksuhali :hug: Toivottavasti pian helpottaa taas.

Minusta tuntuu, että kaikki täällä tarvitsee halin! Ryhmähali ois paikallaan! :hug:

Mie ite vanhenen taas huomenna, saapi onnitella! Ei vielä niin paljoa tule, ettei viitsisi mainostaa ;) Ovista koitan taas pongailla, tänään vielä ihan haamua, joten odottelen ma-ke akselilla saapuvaksi. Kovasti on pupuiltu ja sama rata varmaan jatkuu, joten yrityksen puutteesta meitä ei ainakaan pääse syyttämään.
Laihiskin on taas alkanut, saas nähdä mitä tästä tällä kertaa tulee... :whistle:

Vaan hyvää viikonlopun jatkoa koko poppoolle ja plussapuhureita ja haleja kaikille niitä kaipaaville! :wave:

-Meritähti-
 
käytiin juuri kaverin tyttövauvan haudalle viemässä kynttilä....tuli niin karmee ikävä omaa pikku-enkeliä :'( :heart: jotenkin siitä saa voimaa yrittää uutta,mutta välillä ei jaksa ajatellakkaan mitään siihen liittyvää...
Ihania nämä syksyn aurinkopäivät,kesän auringosta ei muista oikein mitään,sitä eli vaan sellaisessa sumussa...mutta elämä jatkuu,sille ei nyt vaan voi mitään...
toivottavasti poistutaan tältä palstalta yksi kerrallaan ja saadaan se tuhiseva nyytti syliin asti! Tsemppiä vaan kaikille! Koitetaan jaksaa! :heart: :heart:
 


28.9.2008


HAAVEISSA ESIKOINEN


DeviLiah.................KM 09/08..............................KP *yk4
Lehmis....................KM 09/08.............................KP
Betania.................KM 06/07...............................KP 6/27-28 (palstatauolla)
tyttö onnellinen......KM 12/07.............................KP 8/28-32
MeaMimosa...........KM 04/08, 06/08, 08/08........KP 11/
Elviira-76...............RK 11/07..............................KP 14/26-27
Kanella..................KM 05/08..............................KP 14/28
Meritähti...............KM 02/08...............................KP 16/30-33
Dada.....................KU 07/08...............................KP 21/
tytti82..................TM 05/08...............................KP 21/30-33
Huhtityttö.............KM 5/08.................................KP 23/28
Liinakko..................TM 07/08..............................KP 23/28
Julietta..................KM 09/07, 03/08....................KP 32/29
Nanniina...............KM 07/08...............................KP 33/28-30
Lymypiilo.................KM 07/08.............................KP 43/28



HAAVEISSA TOINEN


Annemaarit............KM 08/08................................KP 1/24-28
Nemu......................KM 08/06, 08/08....................KP 5/
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07...........KP 16/27-29(pt)
Leinikki...................KM 12/04, 01/08, TM 06/08....KP 23/31
freebird..................05/08 Enkelivauva..................KP
Kristallienkeli..........Enkelivauva 02/07 .................KP
pikkuvadelma.........KM 06/08................................KP
[color]


HAAVEISSA KOLMAS


woodoo....................KM 12/07, 05/08..........................KP 1
Linneaborealis.........KM 2/08........................................KP 1/36
mymmyryy................KM 12/07, 04/08, 07/08...............KP 9/27
Happihyppy.............KM 02/08......................................KP 11/28 Unicco......................KM 07/07......................................KP 11/29
Tikruliini....................TM 05/08......................................KP 11/37-44
SusSoo....................KM 02/05, 01/08, 05/08, 08/08.....KP (taustalla)
Äittä-67...................KM 07/08.......................................KP
Nirtsu......................KM 08/08,09/08...........................KP

[color]


HAAVEISSA NELJÄS


Rva Pikkymyy............KM 02/08, KM 08/08...............KP 2/30 *yk1
Herkkupeppu............KM 06/08................................KP18/30-31 *yk2
Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)
Iltsu-natsu............... KM 09/05,11/07, 02/08..........KP
[color]

HAAVEISSA VIIDES

mother4..................TM,KM 6/08............................KP 5/27-28 *yk4
Millukka...................KM 05/08...............................KP 22/30 *yk13
taaperotx4..............KM 06/08...............................KP 42/32-38


HAAVEISSA KUUDES
[color]

Bianca72......................KM7/08.....................................KP7/25-
[color]

TAUSTALLA:
Sini74
Sussoo
[color]

HAAMUILIJAT:
[color]


PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

Allusmamma.................08/08
Miracle..........................08/08
Inkaliina83....................08/08
Superheppuli.................08/08
Oxford...........................08/08
JJ-t.................................08/08
iltsu-natsu.....................08/08
Pesonen........................08/08
Tinkatar.........................08/08
Snowball........................09/08
ElinaMaria......................09/08
emiliana.........................09/08
äittä-67..........................09/08
humu82..........................09/08
Lissuli-81.........................09/08

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Käväsin kurkkimassa pitkästä aikaa teidänkin pinoa! Mukavasti tullu plussia! Huonojakin uutisia joutui lukemaan, kovasti halituksia niitä tarvitseville!! :hug: :hug:

Nyt suuren suuri plussapuhuriaalto pyyhkäiskööt teidät kaikki odottajien puolelle!!+++++++++++++ :whistle: :whistle: :whistle: :heart:

miracle & mytty 11+4 (oireettomasti mennään etiäpäin, ultrassa 7+1 vkolla kuitenki kaikki hyvin, enää 4 yötä np-ultraan!)
 
Päivä kerrallaan on mentävä. Huono päivä ollut tämäkin fiilareiltaan.
Muutaman joululahjan oon jo saanut hankittua.Mites muut?
Annemaarit,unicco ja kaikki muutkin tarvitsevat iiiiiso :hug: :hug: . Ja otetaas vielä kerran

Mä en oo vieläkään keksinyt ratkaisua mun dilemmaan: harjoittaakko suojaamatonta yhtymistä vai ei?
Kohta pitäis päättää, kun olis ne
ajat lähellä...
Kattoin itteäni aamulla peilistä ja kävi näin
. Miten ihminen voi olla näin kamalan näkönen? Maha roikkuu, vaikka synnytyksestä on jo kaksi kuukautta (en oo kyllä viimeaikoina tehnyt asian eteen mitään). Ensi viikolla aloitan salilla käynnin
. Lupaan ja vannon. Ja syön niitä pikkarinsuojia, vaikka aloe veraa, jos ei muuta löydy
. Ja voi kun sais pyörän kuntoon, ni vois käydä töissä pyörällä niin kauan kun säät sallii
.
Joo, hyvää illan jatkoa kaikille!
 
Meritähdelle suuret onnitteluhalit :hug: huomista varten :D

Annemaaritile ja muillekin tarvitseville kovasti halituksia :hug:

ON... Ovis on tänään netin laskureitten mukaan... Ei ole kyllä yhtään sellainen olo, viime kierrossa oli muka paljon enempi ovisolo :kieh: Eikä mieskään ole kotona, joten kaikki masentaa :headwall: Olen syönyt nyt täällä kaapit tyhjiksi ja ensi viikolla taas ihmettelen, miksi en laihdu yhtään :headwall: :ashamed:

Hauskaa viikonlopun jatkoa kaikille, taidan mennä sohvalle makailemaan kun nukkuakaan en pysty... :wave:
 
Kärsivällisyyttä uniccolle. Ja kuntoiluintoa mymmyryylle! Mäkin aloitin viime viikolla jumpassa käynnin. Vielä ei näy merkkejä kiinteytymisestä ;)

(.) Sain miehen heiluttelemaan mun kanssa aamulla peittoja. Nyt vielä huomenna tai maanantaina jos sais lisää, niin vois taas alkaa jännittään. Jospa tää mun kohtu olis nyt sitte toipunut siitä heinäkuun operaatiosta ja saisin testiin vihon viimein plussaa.

:wave: Meritähdelle synttärionittelut :wave:

Kiva kuulla, että Miraclella on kaikki hyvin.
 
Tietääkö kukaan:

Jos r.testissä lukee hcg:n vahvuudesta vain sen verran,
että positiivinen voi näkyä kun menkat 1 pv myöhässä..
niin mitenkä herkkä ko.testi sitten on?
Normaalisti kun nois lukee onko 10/IU, 25/IU tms..
 
, eli päivittäjälle tiedoksi em ;=))..Ihanaa , ei tullut ylipitkää kiertoa! :heart:

Mymmyryy: Siitä vaan ilman kortsuja, johan ensi viikolla alkaakin jo lokakuu!! :heart: :saint: Ja Onnea hirmusti kiertoosi!!

SynttäriOnnittelut, olikohan se meritähti? :heart: :flower: :flower:

Onnea kaikille tasapuolisesti plussiin niin ovistesteissä, kuin myös raskaustesteissä..mä olen ihan innolla jo mukana tässä uudessa kierrossani!! :heart: :heart:

Oma napa: Tänään alkoi minun karkittomuus, pullat , keksit ja herkut pois kampanja, ja sauvakävelyä jatkan , kuten aina kun terve olen, samoin kuntosalijuttuja monta kertaa viikossa aion jatkaa....ja arvaattekkos mitä..? Siis useamman lapsen jo saaneet tai vaikka pikuenkelinkin..ja joilla vähän tuo rintavarustus muuttunut, synytysten, imetysten myötä..tehokkaat rintalihasliikkeet tuoneet tulosta, jopa mies huomaa, ompa hieno asia!! :heart: ..Niin tuosta alavatsasta, se on vaikeaa saada kiinteytymään, mutta jatkan innolla vatsaliikkeitä, niin eiköhän se vähän muokistu myös! :heart: Pyöräilyt töihin mennen tullen 14 km melkein joka arkipv myös, niin katsotaanpa mitä kuuluu kuukauden päästä;=))

Nyt on niin sellainen iloinen olo, ja päättäväinen , elämäntapamuutosten vuoksi!! :D :saint: :heart:

Tulkaa mukaan..tehdäänkö sellainen kimppajuttu?? Kuka lähtisi kaveriksi!? :heart:

Rva Pikkumyy
 
Sunnuntaita kaikille!

Täällä hdelmätarhanaromiusvan läpi savusukellan teille raportoimaan kuulumisiani. Niin, oli klupi mikä tahansa ni mulla alkaa nyt phs-syöminen näistä avokado-versioista. Vähän tyhmempikin olisi jo etukäteen hahmottanut, että jos on taipumusta saada siteistä näppyjä alakertaan, ni ainakaan joku tiesmillä aromilla esanssoitu pikkuhousunsuoja ei tilannetta paranna. Joopa, eli kaksi päivää ehdin noita Lidlin hedelmätarhasuojia käyttämään ja kas, ny on alapää niin ruvella taas että huhhuh. Enkä edes heti hokannu miksi tuntuu kurjalta, oon niin orjallisesti pitäny niitä tiettyjä merkkejä jotka sopii, että en edes heti hahmottanut, että näin voi olla. Eli lopputulemana nyt pari päivää vedetään ainakin kotona ketarat levällään ilmakylpien, jotta ennen menkkoja sasin tuon puutarhan kuntoon. Pahemmaksi menee jos jo ärtyneeseen alapäähän alkaa siteitä lykkäämään. Ja ne hajustetut suojat; jos ei niitä kerta ulkoisesti voi käyttää ni kai se on sitten sisäisesti tuhottava, eli lounaaksi tarjolla suojia!!! Jipiajee!

Mitä liikkumiseen tulee, mä nykyään käyn spinningissä noin neljä kertaa viikossa ja samoin Bodypumpissa, että liikkuminen mulla on kohdallaan. Ja varsinkin yläkroppa on selvästi kiinteytynyt kun tätä on jo melkein vuosi harrastettu. Ongelma mulla on se syöminen, jos vaan osais vähentää ni laihtuis, mutta kun ei... Mutta niinku aiemmin sanoin, en jaksa stressata, kunhan en lihoa!!!

Muuten ei kummempia, taas kerran haleja kaikille ja mä lähden nyt pois koneen ääreltä ja palaan sitten vasta ke iloisena teille raportoimaan kuukautisteni alkamisesta. Sitä hetkeä taas odottelen... Ja kyllä ne varmaan tulee, ainakaan ei mitään oireita ole ja.. Niin, ehkä se on sitä itsesuojelua, jos ei niin potuttaisi kun ajattelee, että tasan ne typerät hillot tulee.



Myylle tsemppiä uuteen kiertoon, Meritähdelle rutkasti onnea, Mymmis nyt vaan koittaa ratkasita dilemmansa, tässähän voi ajatella, että tulee sellainen hetken hullu huuma jolloin koko asia unehtuu ja silloin on seksi parhaimillaan!!!

Ja vielä piti kommentoida happihypyn vanhaa pohdintaa ammatista koululla nuorten keskellä. Aina välillä tulee tilanteita, että on pakko miettiä asioita myös negatiivisten juttujen kautta. Vuonna aatami kun oli itse vielä kaupassa töissä, sattui niin, että takaovesta jyräsi pari pyssymiestä sisään ja halusi rahat. Siinä kyllä nuori likka haulikon piippua katsellessa ihan lähietäisyydelta ehti aika pahasti pelästyä. Ja sen jälkeen meni hetki ennenkuin oli töissä hyvä mieli. Mutta jotenkin olen aina ajatellut, ja ajattelen edelleen, että se on otettava mitä eteen tulee. Ei voi surra ja pelätä etukäteen, yhtälailla voisi jäädä vaikka auton alle. Mitään ei voi ennakoida, eikä pelkäämällä tilanne parane. Asiat pitää tietysti päässä läpikäydä, ja lapsille pitää osata myös antaa vastauksia, mutta lopulta, jos jonkun meidän kohtalona olisikin kuolla jonkun toisen hullun aseesta, ni sitten se on. Ei sille mitään mahda. No joo, enpä tiedä oliko tässä pohdinnassa loppujen lopuksi mitään järkeä. Tsemppia erityisesti kaikille koulumaailmassa työskenteleville!!! :hug: :hug:

Ja jos joku vielä ansaitsee erityismaininnan ni se on tässä, eli halitus ja hyvää viikonalkua!!!





:xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas:
 

Yhteistyössä