KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

Nirtsu :hug: :hug: . Tervetuloa takaisin, vakkei tänne ketään takaisin toivota. Laita vielä se, että koska oli edellinen km niin saadaan tiedot kohdilleen.
meritähti :hug: :hug: . Elämä on peestä, mä todellakin tiedän sun fiilarit.
RvaMyy Ei noin pieni arvo edellisestä raskaudesta näkyisi. Eli uutta on/olisi.

(.) Roppa on jännä! Mua juilii mahaa ja tissejä ihan peevelisti. Mitä tää ny sitten on? Täti on pakkaillu jo kamansa kassiin ja poistuu pikkuhiljaa.Väsyttää ja kiukututtaa. Mitämitämitä??
Luin tänään mun epikriisit ja labravastaukset ja jotenkiin mua jäi vaivaamaan, kun jokaisessa epikriisissä mainittiin, että seuraavalla kerralla keskusteltava ehkäisystä. Mitä siis käytetäänkö ehkäisyä nykyään raskautumisyrityksissä? Ei aukee. Ja lopussa maininta, että uutta raskautta ei tule yrittää ennenkuin kaikki vastaukset saatu. Tää oli tiedossa, mutta pitäiskö mennä silti riskillä? Tää mun dilemma taas nosti päätään :ashamed: :ashamed: .
 
# 1. Mikä on nimeni ? Aaron
# 2. Missä asun ? Pakastimen päällä
# 3. Mikä olen ? Lättäjaloistasi päätellen, jotain sukua sinisorsalle
# 4. Millainen olen ? Mitä enemmän mä puhun sun kaa, sitä enemmän mä susta tykkään :)
# 5. kuka olen ? Pieni prinsessa, jonka patjan alla on herne
# 6. Mikä on ollut tärkeintä elämässäni ? Tiukka peppu (voi kun oliskii, nyt se on lösähtäny;))


# 7. Mikä on ollut turhinta elämässäni ?Jos kerron, riistän sinulta vastauksen löytämisen ilon. Siksi vaikenen.
# 8. Mikä on mielestäni maailman arvokkain asia ? Se on tää kaikki meidän ympärillä:)
# 9. Miltä näytän ? Hieltä, vaikka asioiden piti olla tältä osin kunnossa
# 10. Miltä tunnun ? Partavedeltä
# 11. Miltä maistun ? Vanhalta viinalta :X
# 12. Miltä tuoksun ? tosi hyvälle :)
# 13. Missä minun kuuluisi olla ?Sanoisin, että tuolla
# 14. Mikä minun kuuluisi olla ? Vatsatauti ;) ;)
# 15. Mistä minut löytää ? Sopivasti kravun kääntöpiirin pohjoispuolelta
# 16. Minkä ikäinen olen ? 30
# 17. Mikä on sukupuoleni ? Koitas kurkistaa housuihin. No miltä näyttää?
# 18. Monta henkeä tähän piti haastaa ?En kehtaa sanoa ettet sinäkin punastu.

Lisäsin vielä kysymykset:
Montako lasta saan? 84,71
Millainen kumppanini on? No just joo, tiedäthän sen itsekin. :):)

 

26.9.2008


HAAVEISSA ESIKOINEN

DeviLiah.................KM 09/08..............................KP *yk4
Lehmis....................KM 09/08.............................KP
tyttö onnellinen......KM 12/07.............................KP 6/28-32
MeaMimosa...........KM 04/08, 06/08, 08/08........KP 9/
Elviira-76...............RK 11/07..............................KP 12/26-27
Kanella..................KM 05/08..............................KP 12/28
Meritähti...............KM 02/08...............................KP 14/30-33
Dada.....................KU 07/08...............................KP 19/
tytti82..................TM 05/08...............................KP 19/30-33
Huhtityttö.............KM 5/08.................................KP 21/28
Liinakko..................TM 07/08..............................KP 21/28
Julietta..................KM 09/07, 03/08....................KP 30/29
Nanniina...............KM 07/08...............................KP 31/28-30
Lymypiilo.................KM 07/08.............................KP 41/28
Betania.................KM 06/07...............................KP 4/27-28 (palstatauolla)


HAAVEISSA TOINEN


Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07...........KP 14/27-29(pt)
Leinikki...................KM 12/04, 01/08, TM 06/08....KP 21/31
Annemaarit............KM 08/08................................KP 23/24-28
Nemu......................KM 08/06, 08/08....................KP 3/
freebird..................05/08 Enkelivauva..................KP
Kristallienkeli..........Enkelivauva 02/07 .................KP
pikkuvadelma.........KM 06/08................................KP
[color]


HAAVEISSA KOLMAS

woodoo....................KM 12/07, 05/08..........................KP
mymmyryy................KM 12/07, 04/08, 07/08...............KP 7/27
Happihyppy.............KM 02/08......................................KP 9/28 Unicco......................KM 07/07......................................KP 9/29
Tikruliini....................TM 05/08......................................KP 9/37-44
Linneaborealis.........KM 2/08........................................KP 27/36
SusSoo....................KM 02/05, 01/08, 05/08, 08/08.....KP (taustalla)
Äittä-67...................KM 07/08.......................................KP
Nirtsu......................KM 08/08,09/08...........................KP

[color]


HAAVEISSA NELJÄS

Herkkupeppu............KM 06/08................................KP16/30-31 *yk2
Rva Pikkymyy............KM 02/08, KM 08/08...............KP 31/32 *yk1
Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)
Iltsu-natsu............... KM 09/05,11/07, 02/08..........KP
[color]

HAAVEISSA VIIDES

Millukka...................KM 05/08...............................KP 20/30 *yk13
mother4..................TM,KM 6/08............................KP 3/27-28 *yk4
taaperotx4..............KM 06/08...............................KP 40/32-38


HAAVEISSA KUUDES
[color]

Bianca72......................KM7/08.....................................KP5/25-
[color]

TAUSTALLA:
Sini74
Sussoo
[color]

HAAMUILIJAT:
[color]


PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

Allusmamma.................08/08
Miracle..........................08/08
Inkaliina83....................08/08
Superheppuli.................08/08
Oxford...........................08/08
JJ-t.................................08/08
iltsu-natsu.....................08/08
Pesonen........................08/08
Tinkatar.........................08/08
Snowball........................09/08
ElinaMaria......................09/08
emiliana.........................09/08
äittä-67..........................09/08
humu82..........................09/08
Lissuli-81.........................09/08

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Heissan!!! :wave: ööö, mulle ei oo kukaan vieläkään valassu tätä asiaa, kun oon itse niin tyhmä :LOL: Että jotta.. onks mul nyt km:n jälkeen yk 1 vai yk 11??? eli siis lasketaakse siit et koska on yritys alkanu ja otetaanko toi km huomioon??? kiitoksia paljon sille joka kertoo mulle tän!! :)
 
Täällä yksi kun ei saa unta! :headwall:
Kuvasin ne clearbluet millä olen testannut silloin edellispvnä ja nyt tänä aamuna toisella...mitä mieltä olette?




Kauniita unia kaikille, toivottelee vähän huonovointinen Rva Pikkumyy :heart: :wave:

 
ROUVA PIKKUMYY-anteex et tunkeen tänne tuolta odotus puolelta mut itekin siis viime talvena ja syksynä tääl roikuin..mut asiaan..mun mielestä ei voi olla enään edellistä hormonia koska sulta on se sillon aikasemmin mitattu joten sitä se ei voi olla!!
tuliko sulle noi viivat testiaikana??koska sillon ku mä kuumeilin km jälkeen ni sain just clearbluella ja aconin testeillä 4 kuukautta noita ns haamuja ja sillon musta tuli oikeen suur kuluttaja ja ne otti niin päähän ku ei vahvistunu..mä todella toivon et sulla vahvistuu=)
mulla ne haamut ei sillon ilmestyny ihan heti vaan tuli nippa nappa testi ajan puitteissa tai ja etenki sit hieman vahvistu kun tuijottelin valoa vasten ym...se oli inhottavaa aikaa..
oikeesti tuhlasin niin omaisuuden niihen testeihin..mulla meinaa venähti kiertokin niin et tais olla kmstä kp 67 ennen ku alko menkat..ja sit ku 5kk sen jälkeen en tod uskonu olevani raskaana(eka kuukaus kun en testaillu koska alotin pillerit)ni sit olikin tärpänny..oli siin itellä ihmettelemistä...tsemppiä sulle ja tulehan pian odotus puolelle=)
 
nii ja mulla ainakin on sit noi positiiviset ilmestynyt tosi nopee testi ikkunoihin vaikka nekin alux ollu haaleita viivoja ja vahvistunut siitä vkon sisällä..mä niin toivon et vastaat mulle nyt et ne pärähti heti ni sit oon ihan varma et vahvistuu viel :flower: :hug:
ja toi alla olempi on muuten selvästi vahvemoi viiva....et varovasti onnittelen=)
sit toivotaan et ei oo mikään hipasu ym..usko pois kyl se vahvistuu 5pv sisään uskon näin=)
 
Nirtsulle pahoitteluni :'( :hug: Ja rouva pikkumyylle, onko vielä toivoa? :hug:

ON... Ovista on hyödynnetty kovasti, koska sen aika alkais olla (siis JOS ovuloin). Saas nähdä tuleeko tulosta, eilen oli tosi kipee maha ja muutenkin flunssaa on liikenteessä :snotty: Viime kierrossahan luulin olevani raskaana, mutta se olikin mahatautia mikä korvensi :x Nyt vähän sellainen olo, ettei tästä tule mitään, mutta pidetään edes kivaa ellei muuta :saint: On kyllä niin mahdottoman kova vauvakuume, myös miehellä, ettei tätiä kyllä toivoisi tulevan :kieh:
 
Pikkumyy ylempi *hmm hyvin hentonen*, alempi *vahvempi selvästi*.
Nemu useimmat jatkaa niitä yrityskertoja, eli, jos ennen km:a oli yk 4 niin sen jälkeen yk5. Itse en laske yrityskertoja, vaan mennään tjottailulla, sitten kun mennään. Ja kyllä yk:t voi ajatella sitten vuosissa. Meillä yritystä reilu vuosi ja tuloksena vkon 12 km, vkon 5 ja vkon 16 km:t. Että näin tääällä.
 
Olipas ikävä kuulla että lisää uusia meidän palstalle :hug: teille.

Rouva Pikkymyy kyllä tossa alemmassa on viivantynkää:) Toivotaan että se siitä vahvistuu:)

Täällä sitä vain tädin kourissa oleillaan :| Kumpa nyt viikko menis nopsaan, niin pääsis taas tosi toimiin =)

Hauskaa perjantaita kaikille!!!
 
Pikkumyy kyllähän toi alempi aika lupaavalta näyttää. Pidetään peukut pystyssä!

Mäkin sorruin jo aamulla testailemaan, vaikka vasta kp 23/24-28 ja negahan sieltä tietty tuli :( Toivoa onneksi vielä on niin kauan kun menkat alkaa :D

Plussarikasta viikonloppua kaikille!
 
AAM
Rva Myy... :hug: on sulla siinä kinkkinen tilanne... jos ne arvot on kuite niin pienet ja ei mahkuja että ois edellisestä KM:stä niin ehkäpä vedetään tilanne takaisin onnitteluiden siivittämänä :) :hug: :flower: =)

AM
 
Huomenta!

Rva Pikkumyy kyllä mustakin oudolta kuulostaa, että haamut johtuis edellisestä, jos kerran arvot on niin alhaalla...ja munkin mielestä tuo alempi on selvempi, mutta kyllä tossa ylemmässäkin jotain näkyy...toivotaan tosiaan että vahvistuu!

Nirtsulle iso :hug: !!

Annemaarit mä kans viime kierrossa testailin jo jotain kp 24/28-32 kohilla kun en millään malttanu oottaa ja negahan sieltä tuli. En kyllä usko että ois näkynytkään vielä sillon vaikka oisin ollu raskaana. No en sitten kyllä ollut, mutta joka tapauksessa kannattaa varmaan oottaa ainakin vähän pidemmälle...=) Zemppiä vaan kovasti sulle, toivotaan, että alkais muutaman päivän päästä haamuileen...=)

 
Aivan selvästi noissa on molemmissa viivaa, Rouva Pikkumyy. Olet raskaana, kunnes toisin todistetaan =)

Ja Nirtsulle olkapää. Voi Vääryys!

Itsekeskeinen osuus: Teen tässä kuussa kaiken toisin kuin ennen ja olen siis raskaana. Ei mitään "emmä-kuitenkaan-ole-ajatuksia". Taikauskoinen en ole, mutta olen tähän asti ollut katselematta vauva-lehtiä, vauvan vaatteita ja mitään mikä liippaisi läheltä. Nyt on selailtu lehtiä ja hipelöin kaikki vauvatavarat mitä kaupasta löytyi. Olisin ostanut vaikka pienet töppöset, mutta mikään ei miellyttänyt silmään. Tämä on nyt tällainen oma päättäiväisyys-harjoitus, joka tietysti tulee toimimaan. Rinnatkin on jo kipeät :saint: :xmas:
 
Kiitos teille kaikille. Tänään on alkanut elämä jo hiukan nostaa päätään.. Onneks on koulu,ystävät ja ne häät. Ajattelin ajatukseni nyt niihin sulkea. Ja alustavasti miehen kanssa puhuttiinkin, että pidetään sitä kumia sitten niin kauan kun siltä tuntuu, et uudestaan alotetaan.. Järki sanois et ainakin ens vuoden alkuun asti..mut..no te kaikki varmaan tiedätte mitä se sydän sanoo.
pikkumyy kyllä noissa mun mielestä on ihan selvät haamun alkeet ;) Plussaa enteilis ;)
 
Kiitos mymmyryy :hug:

Rouva Pikkumyy tääl on peukut ja varpaat pystyssä et viiva siitä vahvistuis :D

Huhtityttö pitäisköhän munkin kokeilla tuota...viimeistään jos, ei vaan siis KUN sä plussaat niin mäkin otan tuon tekniikan käyttöön. ;)
Meneeks se liian pitkälle jos mä rupeen pitään bolaa kaulassa ja puen raskaushousut jalkaan?

Nemu minä olen halunnut listaan yk:t keskenmenon jälkeen. Jotenkin koen, et ne aiemmat oli edellisen yritystä, nämä tämän.
Yritys alkoi meillä jo kesällä 2007, kivempi muutenkin ajatella et on yk 5, kun miettiä tuota.

Mitäs vielä...ei kait mitään kun hyvää viikonloppua kaikille! Mie oon jo ihan perjantai tunnelmissa täällä työmaalla :ashamed:

-Meritähti-
 
Heikkulis keikkulis pikkuhousunsuojia rouskuttelevat ystäväni!!!.

Nirtsu ja Devi, iso hali ja tervetuloa. Nirtsulle vielä superrutistus, nämä paluumuuttajat ovat kaikkein kurjimmat. Itsellänikin kaksi jo kmää takana, ei ole kivaa ei.

Pikkumyylle mä ainakin peukutan vielä. Jossain bongasin jonkun kommentin, että pitäis jo näkyä diipadaapa, ja mun täytyy kyllä ihmetellä näitä kommenteja. Miten niin PITÄISI näkyä, jos ei edes menkat myöhässä? P*rkele tartte mitään näkyä vielä vaikka menkat olisikin myöhässä, se on sellanen juttu, että niinkauan kun ei ole menkkoja on toivoa. Ja me tässä pinossa pidetään se Toivo hengissä ihan tappiin asti, näytti testit mitä tahansa. Vähän jo sivuraiteille menin, mutta pointti oli se, että myyllä näkyy haamu ja se on plussa ennenkuin toisn todistetaan!!!!

Ja olikos se happihyppy, joka meinaa salen seinille itseään mainostamaan!? Mahtavaa, tsemppiä ja onnea sulle, ja meilläkään ei ole saleja, muuten äänestäisin sua!! Yhen tutun äiti oli kerran ehdokkaana sillai väkisin, se sai lopulta kaksi ääntä.. Itseltään ja mieheltään... Että pidäs nyt hyppy meteliä itsestäsi ni pääset isojen pamppujen kanssa päättämään lastesi tukiverkostoista yms!!! Kerrothan meille kuinka sitten käy?

Ja vielä mymmis, vaikka sä koet olevasi täällä yksin välillä, ni sä olet meidän kaikkien ajatuksissa aina. Eikö olekin ihanaa?

Mulla muuten alkaa olla ykta jo yli vuoden, että jipiajee, mutta edellisen kmn jälkeen vissiin neljäs tai viides. En mä oo laskenu mä vaan masentuisin. Kpkin on sellanen, että en seuraa, tiedän, että menkat olisi tulossa ke, se riittää. Ihan sama mikä luku nyt on. Ja kierto siis lopuillaan, oireista en sano mitään, multa on loppunut usko. Jos olen raskaana ni olen, tunne on kyllä että ei tästäkään lähtenut. Eihän siinä muuta kun kamalasti rumpuja taas muutaman viikon päästä.

Nyt jos jollain vielä oli jotain mitä ois pitäny kommentoida ni tsorppa, mun muistikapasiteetti loppu tähän. Kaikille tasapuolisesti haleja!!


HYVÄÄ VIIKONLOPPUA!!!


:xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas:
 
Meritähti, kaikki keinot ovat sallittuja eli pöksyjä sovittelemaan vaan :D Itsellä on nyt tällainen alaspäin levenevä kauluspaita päällä, joka peittää hyvin sen, että housujen sivuvetskari on 10 cm auki. Ei mene kiinni, hmp. Liihottelen paitoineni töissä kuin lepakko. On se hyvä, että on perjantai :p
 
koiran kans jynkyttäjä täälä taas :LOL: :LOL: hitto mua naurattaa vieläkin toi AM,taijat olla tod puutteessa kun niin monta kertaa luettuas luit silti väärin :LOL:
paineista täälä puhuttu,mullakin pukkaa alamahaan sellasta paineen tuntua,vessassa saa ravata kun tuntuu et pissattaa,toisaalta mulla PITÄS olla nyt ovis että johtuneeko siitä sitten (?) oon vieläkin pihalla näistä,enkä oo ostanu niitä hemmetin tikkujakaan :xmas:
no,aamulla oli muka pahaa oloo kun pesin hampaat niin puklin pukkas (!) toisaalta sekin voi johtua siitä kun heräsin ihan sika aikasin. heti jos tulee jotain oireen tynkää niin kauheet selittelyt perään...meinasin tilata netistä jonkun tukkupakkauksen raskaustestejä niin sais aina testata jos ja kun pukkaa jonkun oireen! :D ei tarttis aina miettiä ja tuskailla..
jepulista,ei kait tässä taas tämän tärkeempää, HYVÄÄ VIIKONLOPPUA!! B)
 

Yhteistyössä