Km:n jälkeen kuumeilevat vol 5

Täällä meni pääsiäinen potiessa flunssaa, pah! Onneks mulla oli uusin Harry Potter seurana.

Tervetuloa kaikille uusille, ja suuret pahoittelut menetyksistänne :hug:

RouvaPikkumyy. Onnea ovisplussasta!

Elinamaria. Sulla on kyllä mukavan kuuloista oireilua siellä bd bd!!

Erzi. Ihana kulla että teillä menee miehen kanssa jo paljon paremmin ja puheyhteys toimii. =)

Luminia. Me kerrottiin lähipiirille km:sta ja niille ketkä nyt sattui tietämään raskaudesta. Vanhemmiltani sain kyllä parhaimman tuen. Ystävät sen sijaan vain pahoittelivat ja vaikenivat asiasta. Miehen kanssa ollaan lähinnä toisiamme tuettu ja puhuttu, ja siitä onkin ollut eniten apua :heart:

Masukin esikoiselta löytyy huumorin tajua :LOL:

ON. Täällä sitä piinaillaan ja kehitellään oireita. Masua nipistelee, tissit kipuiset, väsyttää. Voi kun ne olisikin ihan oikeita oireita... Mutta en vain tahdo uskoa että näin nopeasti olisin voinut tulla raskaaksi. No ellei vkloppuna viimeistään ryntää täti kyllään niin alku viikosta varmaan testailen =)

Tsemppiä kaikille muillekin piinaileville! Ja hirmumyrskyn lailla plussapuhureita kaikille!

Leinikki

Mä oon taas ikävä ihminen ku jaksan purnata
mut mä en kestä tätä oloa... tää flunssa taltuttaa mut ihan tyystin
jo vaikka kuinka monta päivää ollu olo ihan p...:stä. Lämmöt nyt ei enää oo ku 37,2 mut huimaa, väsyttää ja nenä on ihan tukossa koko ajan. Onneks tänään sai nukkua pitkään ku poitsukin heräs vasta 9 jälkeen...
Tänään olis vielä ollu tän mamman vapaapäivä ku ukko lähti pojan ja ukin kanssa päivä reissuun, mutta enhän mä täältä mihinkään pääse. Hyvä ku jaksan vessaan lähteä, peittojen alla tutisen ku ei saa tarpeeks lämpöä noilla sähköpattereilla aikaseks
Paranis nyt niin pääsis shoppailee ku lomaa on vielä jäljellä sunnuntaihin saakka

Ikägalluppia: piti ihan munkin laskea kuinka monta vuotta tulee täyteen... 32 pärähtää seuraavaks mut siihen nyt on vielä yli puol vuotta :D vielä en kyllä itteäni vanhaks tunne, lapsia kerkee tehdä vielä monta vuotta jos niitä nyt vielä suodaan...

ElinaMarialla on kyllä hyvät oireet, toivottavasti siihen testiin pärähtää kaksi viivaa, koska nyt sitten testaatkaan :heart:

Pink pahoittelut kokemastasi, mutta tervetuloa joukkoon mahtavaan :hug:

Mä lähden nyt koisimaan, jospa tää flunssa taittuis ku oikein makoilee... tahtoo terveeks

KIITOS kaikille tervetulotoivotuksista! Tällanen vertaistuki on kyllä ehdottoman tärkeetä, kun ei keskenmenon tuskaa voi ymmärtää kukaan muu kuin sen kokenut...

Marza, kyselit ikää... Mulla napsahtaa piakkoin 27 mittariin. Pohdiskelen tässä justiinsa, minkälasia herkkuja leipoisin synttäreille. NAMI! :p

Kuten aiemmin kirjotin, taitaa pääkoppa löytää kaikenmoisia raskausoireita... Rintoja on jomotellut silloin tällöin, on ollut jo nyt kuukautiskipuja (kp22) ja aamuisin nenukki ihan tukossa. Snif... Mutta vasta viikon päästä nährään, kuis meitsin käypi...Ja vaikka jossain vaiheessa plussa tulisikin, niin uskaltaisiko siitä edes vielä iloita??? :( Kovasti kun pelottaa uusi kohdunulkoinen raskaus tai keskenmeno... Mutta eipä tämä murehtiminen mitään nyt auta. Pakko se vaan on luottaa siihen, että asiat kyllä menevät parhain päin. =)

Mukavata päivän jatkoa kaikille. Mä taidan nyt ottaa päivätorkut, oli taas niin kiireinen työpäivä. Olo on semmonen, että ihan kuin lomaa ei ois ees ollukkaan... |O

Kaa
Täällä ollaan vuosimallia 78, eli se taitaa tehdä 25 iässä... :whistle:

Olo on oireeton, yhä. Kävin ostamassa pari testiä kaappiin, eiköhän niillä viimeistään saada menkat alkamaan. :kieh: Eikös se niin ole, että kun valmistautuu testaamaan, niin vuoto alkaa. Mutta mutta, huomenaamuna olen sitten viisaampi.

Hei kaikki koiralliset....
Mikä tai mitä koiria teillä on ihan vaan mielenkiinnosta kysyn???Mihin työ käytätätte koirianne??Näyttelyt?tko??agility??kotikoissu??jnee...

Itelläni on suursnautseri tyttö 1.8v...ja näyttelyissä ruettu käymään ja omatoimi tokoa ja agilityä ja lasten vetoa pulkassa...mut pääasias perhe koira...perheenjäsen... :heart:

On.ovis tais olla viimevkolla...tai laskujen mukaan se oli...ja sitä tuli tuosta mahataudista huolimatta peitot pölisi aika hurjaakin tahtia :whistle: :p
Nyt sitten odotellaan...onko mitään tapahtunut :heart: :heart: niin kauheesti mä toivoisin..niin paljon. :heart: :heart: seurannu tuossa kaverin mahan kasvua ite oisin melkein samoilla vkoilla jos se eka mikä kesken meni varhasesti.Meistä tulee sen vaauvan kummeja :heart: Mut silti yrittäny pitä matalaa profiilii...ettei iskis kaamee ressi tästä...mut tää kuume ja tunne vauvan haluun on ihan kaameen kova :/ muut muut...

PLUSSIA SIIS KAIKILLEEEE+++++++++++++++ :heart: :heart: :heart:

niin ps.Mä täytin kuukaus sitten 26v...

Kaa
daizz, itselläni on jo aikuinen novascotiannoutaja uros. Harrastuksina toko (kisataan), agility (kisataan), noutajien metsästyspuoli (ei kisata), näyttelyt (käydään)... itse sitten koulutan muita agilityssä ja toimin muutenkin muutamassa eri koirayhdityksessä jollain tavalla aktiivina. Eli harrastuksina ei oikein muita ole kuin koira ja tanssi. Ei aika riitä.

daizz koirista kysyit. Meillä on karjalankarhukoira ja käyttötarkoitus talonvahtimisen lisäksi on metsästys. Koiralla ikää 7v. Näyttelyissä sitä on käytetty jonkin verran ja palkontoja on kolmisenkymmentä. Enää ei olla näyttelyissä käyty. Nuo palkinnot on ajalta, kun koira oli alle viisi vuotias. Lähinnä koira on meidän perheenjäsen ja metsästyskaveri, ei niinkään käyttelykalu. Voisi kai puhua rouva koirasta, kun kerran on viidet pennut tehnyt :)

Täällä on ollut vissihin jotain puhetta iästäkin, no mulle tulee ens kuussa 36 täyteen, en nyt niin kovin nuori enää...

Kuume alkaa jo hellittää. Olo on silti hutera ja nenä tukossa. Pään jyskytys on onneksi jo helpottamaan päin.

Epsu puuttuukohan mun kp rivi ihan tarkoituksella, vai jääny vaan epähuomiossa laittamatta. Ei sillä, että se mitenkään sen enempää haittaa, kysyin nyt vaan. Siinä on kyllä sitä mun surkeaa historiaa pitkä rivi, joten saat lyhentää ihan oman maun mukaan et mahtuu toi nykyhetki mukaan. Tänään olis kp 10/30-35 ja yk1

Pink1 Tervetuloa mukaan ja pahoittelut menetyksestäsi :hug:

Pikaista paranemista meille kaikille nuhanenille ja toivotaan, ett äkukaan ei enää sairastu :saint:

Daizz koirista:meillä kultainennoutaja kohta 2v, otettiin näyttelykoiraksi, mutta papereiden kaa tuli hämminkiä joten sohvaperunaksi jäi :) Toinen koira kultaisennoutaja/berninpaimenkoiran sekoitus 11vkoa ja ihan sohvaperunalle kaveriksi otettiin. Molemmat koirat perheenjäseniä ja kulkevat mukana mökillä, luonnossa ja kaikkialla minne saa koiria viedä.

Ikägalluppiin:mittariin paukkuu 28 tänä vuonna..jos oikein laskin, mut mieli jääny kyl tonne 20v:n pintaan..huomaa et lapsi kasvaa, mut ite ei vanhene
:D

Sus soo
Moi taas!

Täti kurvasi
tänään paikalle. Eli Epskeps voisitko laittaa mulla kp 1/28-38. Kiitos listan päivittäjänä toimimisesta

Koiragallup-vastaus: Tällä hetkellä ei ole koiraa. Ei olla otettu uutta syöpään kuolleen tilalle. Ei varmaan löydetä mistään yhtä ihanaa. Kissoja löytyy kaksikin kipaletta vaikka olenkin enemmän koiraihmisiä

Nyt tekemään lapsosille ja miehelle ruokaa.
Tuleepa siinä samalla itsekin syötyä.

berry79: Kiitos, ja samaa kysyn kuin Betania, että miksi yritys menee kesän jälkeen??

Rva Pikkumyylle plussia toivotellaan!! :)

Erzi: Mukava kuulla hyviä uutisia! =)

daizz: Niin kuin varmaan jo luitkin, että mulla on slk-uros 4v, jonka kanssa käydään näyttelyissä, tokoillaan (kilpailtu) ja harrastettu vähän jälkeä.

Sus soo Pahoittelut tädistä :hug:

Kyselijöille: monesta eri asiasta johtuu, en niitä tähän ala sen tarkemmin erittelemään. Elämäntilanteet muuttuu ja näin kävi meillä. Alunperin oli tarkoitus aloittaa kesällä yrittäminen, mutta nyt se siirtyy kauemmaksi, tarkkaa ajankohtaa ei vielä tiedä.

Gallupiin ilmoitan olevani 32-v. Äitini sai minut tuon ikäisenä ja jotenkin olin "päättänyt", että itsekin sen ikäinen olen kun esikoisen saan... Kiire tulee, mutta mahdollista se vielä on!

Täällä on menkkafiilikset menneet ohi eikä tätiä vielä näkynyt... Mutta yritän kyllä venyttää testaamista tuonne loppuviikkoon. Ennemmin otan sen tädin kuin negaa testiin. Koskas muut testaa joilla ajankohtaista?

Sitten ihan off topic kysymys: lehdessä oli joku aika sitten juttua kaksosista, ja siinä oli haastateltu ihmisiä. Jotkut kaksoset kertoivat, että heidän identtisyyttään ei ole todistettu mitenkään. Niin on tuosta asti hämännyt, että näkyykö esim. ultrassa ovatko kaksoset eri- vai samanmunaiset? Tää nyt ei tosiaan liity omaan eikä kenenkään muittenkaan tilanteeseen, mutta kun täällä on niin fiksua porukkaa ajattelin, että ehkä joku osaa päästää mut tästä epätietoisuudesta!

Frizzante, luin tosta kaksosjutustakin juuri siitä mun siskon kätilökirjasta :D Siinä oli kirjoitettu niin, että samanmunaiset kaksoset ovat yleensä samassa pussissa, erimunaiset omissaan. Mutta nämä ovat vain yleistyksiä ja poikkeuksia tietenkin löytyy. Pussien määrä samamunaisilla kaksosilla riippuu siitä, milloin jakautuminen on tapahtunut. Mitä myöhempään tsygootti jakautuu, sitä enemmän samoja rakenteita sikiöille muodostuu. Siihen oli laitettu jokin aikarajakin, että jos sen jälkeen jakautuu, tulee siamilaiset kaksoset kun ehtii muodostua samoja ruumiinosiakin.

Mulla on ihan menkkaolo. Viikko vielä pitäisi jaksaa odotella. Ainakin. Jos sitä ovista nyt edes oli...

Oon lähdössä kolmen viikon päästä matkoille, ensin Portugaliin, sitten Belgiaan ja toukokuussa vielä luultavasti Thaimaaseen. Eli en oikein tiedäkään mitä toivoa tämän vauvahomman kanssa. Tottakai olisi ihanaa olla raskaana, mutta matkoilla voi olla kyllä kiva olla ei-raskaanakin... Molempi siis parempi! :D

Iltaa!

Porukka näyttää olevan koossa taas eli pääsiäiset vietetty! Toivotaan, että te, joilla on ollut tärppiaika nyt juhlipyhinä olisitte saaneet todellisia yllätysmunia :saint: ja lähiaikoina saisimme kuulla mukavia uutisia "pääsiäislapsosista" =)

Pink1 on ainakin tullut uutena mukaan: tervetuloa sakkiin :flower: Ikävää, kuitenkin, että jouduit tänne :hug:

Lentsu tuumaa vaivaavan monia, paranemisiin pian :heart: Levätkää ja ottakaa iisisti!

Toivon plussatuulia kaikille ja malttia jännäyspäiviin! ElinaMarian oireet kuulostavat loistavan lupaavilta :wave:

Ikägalluppiin: itse olen myös yli 30 vee, ensi kesänä 34 vuotta. Aika kuluu joutusasti, sen jälkeen, kun 25 tulee mittariin :headwall:

Mulla on huomenna kauan odotettu jälkitarkastus...suoraan sanottuna jännittää :( Otin töistä lomapäivän huomiseksi, saa sitten rauhassa miettiä ja sulatella tietoja tuloksista. Lumi-Marjalla se tarkastus taisi olla sitten heti seuraavana päivänä.

Keväisin terveisin,

muumiska

terveisiä gyneltä :wave: mulle tuli nyt terot ja clomit hoidoksi!!! kuikas teitä on käsketty niitä ottaan ja syöttekö niitä samassa kierrossa??? mä alan terot 14 päivän kuurin kp16. lääkäri sanoi että vuoto voi alkaa kuurin aikana tai vähintään viikko sen jälkeen. elikkä kierto olis sitten maksimissaan 37 päivää :D jos ei sillon ole alkanut niin sitten se sanoi etä tee testi, jos olis vaikka raskautunut :saint:

seuraavassa kierrossa sitten vaan clomit 2kpl kp 5-9, sanoi oviksen tulevan 5-8 päivää kuurin lopettamisesta ja seurantaultra oliskin kp 13-14. näillä mennään tämä ja seuraava kierto, toivotaan ettei tarvis enempää syödä lääkkeitä, vaan näistä raskautuis :saint:

muuten gyne sanoi että kaikki mulla on erinomaisesti :D kohtu ja limakalvot todella hyvässä kunnossa ja kaikki edellytykset raskaudelle hyvät, kunhan vain hieman avittaa lääkeillä kierron oikeaa pituutta..oli huolissaan kierron pituuksista ja epäsäännöllisyydestä, muuten kaikki oiken hyvin :D

ja terot ei estä ovista, vaan ne saattaa vaikeuttaa siittiöiden pääsyä oikeeseen paikkaan, kun kuulemma limat tulee liian sitkeäksi ja simpat saattaa jäädä niihin jumiin, elikkä tää kierto nyt kattellaan terojen kanssa ja enskierto clomien kanssa toivoa täynnä :saint:

JJ-t hyvä homma! Hyvä että saatte kierron kuntoon ja sitten uudestaan hommiin!!!

Muumiska onnea jälkitarkastukseen! kaikki menee varmasti ihan hyvin.

Kvart Över mä ajattelin olla malttamaton ja testata jo viikonloppuna... :snotty: Matkustelu on kyllä kivaa... ja raskaana ollessa ei tarvii sitten miettiä niin kovin tarkkaan kaikkea suuhun pistettävää.

Sus soo... pahoittelut tädistä mutta tulipas vihdoin! nyt ainakin pääsette yrittämään uudestaan!

Galluppiin: täytän kesällä 25! huh. vastahan mä olin 19... :LOL:

Oma napa jatkaa kurluttelua ja nippailua. Nyt tosin jo hieman vähemmän.... Tissit kipanoi ja tuntuu edelleenkin turvonneilta. Niin kiitos kaikille tsempityksistä, nyt toivotaan vaan parasta!!!
olishan se tyhmää aatella että ekasta yrityskerrasta nappais... :ashamed:

pikainen moikka kaikille..väri päässä, niin siksi pikainen :saint:
pinkille lämmin tervetulohalaus :D
jj-t onneks olkoon onnistuneesta gyne-käynnistä!! kuulostaa hyvältä, ihan varppina tärppää noilla eväillä!! ootan itse samaa..kesällä kun vuosi yritystä niin varmaan saa sitten samoja apuja...

oon jo "luopunu toivosta" ei tässä luomusti enää raskaaks tulla..se tais olla se kerran ihme.. :'( :'( on tämä kyllä niitä rankkoja vaiheita elämässä..vaikka on paljon onneakin ja lähellä ihania ystäviä ja upea rakastava mies, niin silti tuntuu välillä ettei tästä mitään tule ja itkettää iltaisin..töissä on pala kurkussa ja kotiin päästyä romahtaa. nyt on taas sellainen vaihe, että mistä sitä saisi kiinni... niin raskasta tämä toivominen ja jatkuva pettyminen. :kieh: :'( sitten välillä :snotty: piinailee, toivoo, uskookin :saint: kunnes huomaa että eiii.... :'( :headwall: :eek: kamalaa...

anteeks nyt valitus vaikka mitä sitä anteeksipyytelemään, hypätkää yli :whistle: ;)
jaksuja kaikille!!! kevät koittaa, toivottavasti elämä voittaa.. :saint:

Katherinelle :hug: pura vaan ihan vapaasti tuntojasi.

Berry: Kaikkea hyvää jatkoon ja toivottavasti pääsette toivomaan vauvaa heti kun mahdollista elämäntilanteen kannalta. Älä meitä ihan kokonaan kuitenkaan jätä ;) käy kuulumisia pistämässä :hug:

JJt: Hienoa että saatte kierron kuntoon!

Daizz: Meillä on tällä hetkellä 4v sekarotuinen uros.. mastiffi-ajokoira-pystykorva sekoitus.. Ja vaarimme, (13v kultainennoutaja asustelee kummitytön perheessä)
Roope on kotikoira.. perheenjäsen, joka kulkee jokapaikassa mukana.
On opetettu peruskäskyt ja joitain muita lisäksi mutta kisattu ei missään olla. viime kesänä toki käytiin tokossa pienimuotoisen matc shown yhteydessä ja yllättäen tuli toiseksi :D pienellä treenauksella saisi kuulemma tosi toimivan koiran.. vai mikä se termi oli mikä tuomari käytti :whistle:

sussoolle :hug: tädin johdosta

Pink: tervetuloa joukkoon!

täällä ihan ihmeissäni olen :eek: vielä ei mitään.. onko kurja päättänyt venyttää tuloaan kun olen niin hyvilläni ollut että kierto palautumassa lähemmäksi normaalia :headwall:
noh, oireita ei ole mihinkään suntaan.. ainut että tuo kipuilu oikealle hivenen sivulla viittaa kyllä varmaan tulevaan vieraaseen.. toivottavasti tulis se ylimääräinen mikä-se -nyt-sitten-onkaan, pois sieltä samoilla tulilla.

nyt nukkumaan.. ihan puhki olo.

Voi Berryisein tulee sua ikävä
Älä meitä kokonaan unhoita.. Kaikkea hyvää ja ihanaa elämääsi
Kyllä se pieni teille vielä tulee, toivon niin ainakin koko sydämestäni :heart:

Lissuli ymmärrän kyllä sua. :) Toivon vain kovasti että ystäväsi ymmärtävät suruasi ja tukevat sinua siinä

Leinikille kovasti plussapuhureita ++++++++++++++ :whistle: Piinaillaan sitten samaan aikaan :heart:

Orchid muruseni, vieläkö se tauti sua kiusaa
Toivottavasti pian olosi paranee

Lumi-Marja olen ootellut että noi kp:t ilmoittaisit.. Anteeksi jos olet ne jo aiemmin kertonut, on sitten vaan jäänyt huomaamatta :ashamed: Vinkkinä sulle ja muillekin, että huomaan paremmin jos käytätte näitä :attn: -kylttejä :D

Sus soo pahoittelut tädistä
Onnea uuteen kiertoon! :flower: :heart:

JJ-t pitää ihan onnitella että terot ja clomit sait
Toivottavasti ne teille avun tuovat ja pienokaisen perheeseen :heart:

Katherine voimahali sulle
Voisit jo ennen kesää sinne gynelle mennä apua pyytämään, jos sinusta tuntuu että apua tarvitsette. :heart:

OmaNassu no sitä yhtä ja samaa piinailuahan tää on
Ei enää montaa päivää jäljellä.. Jo tänään kattelin netistä, josko testejä tilaisin :whistle: mutta jätin vielä tilaamatta.. katsellaan..

Haaveissa esikoinen

Mulmul....................KM 01/08
Miina.......................KM 03/08
Julietta....................KM 09/07, 03/08
Meritähti.................KM 02/08
Lissuli-81................KM 02/08
Samary...................KM 10/07
Katherine...............KM 06/07...............................KP 5/32
JJ-t...........................KM 12/07.............................KP 13/30
Aili...........................KM 11/07..............................KP 14/-
Riine.......................KM 10/07..............................KP 14/31
Betania...................KM 06/07..............................KP 16/27
Pink1......................KU 12/07...............................KP 23/28
Kvart över...............KM 01/08..............................KP 25/30
ElinaMaria..............RK 01/08................................KP 25/31
Frizzante................KM 01/08..............................KP 28/27-29
Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 31/30-32
Tuizu 32v................KM 08/07..........................KP 41/24-30
Emppu78.................KM 06/07.............................KP 42/-
Haaveilia.................KM 12/07.............................KP 48/30

Haaveissa toinen

Pompo79.............KM 03/08
Marza1970..........KM 03/08
Minni-07...............KM 10/07
Säde82..................KM 01/08
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Fey......................KM 3/07,9/07, 2/08..................KP 8/26
Myymä....................KM 09/07.............................KP 9/28(-39)
Nti Kesäheinä.........KM 01/08...............................KP 11/30
Ansku07.................KM 01/08..............................KP 14/28
Erzi.........................KM 08/07..............................KP 14/33-35
Millimenninkäinen....KM 12/07, 02/08.................KP 18/31
Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 23/29
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP 25/28
Leinikki 28v.............KM 12/04, 01/08..................KP 28/31
Danjuska................KM 08/07..............................KP 29/32
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 40/26-29

Haaveissa kolmas

Singa........................KM 10/07
Sus soo.....................KM 02/05,01/08..................KP 2/28-38
Luminia...................KM 02/08..............................KP 4/
Äittä-67....................KM 02/08............................KP 19/28-30
Daizz........................KM 09/07, 01/08.................KP 23/35
Mymmyryy.................KM 12/07............................KP 24/28
Orchid................enkelipoika 06/07.....................KP 25/27
Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 27/29-32
Jonttu79..................KM 01/08.............................KP 29/29

Haaveissa neljäs

Aubrieta....................KM 11/07
Mimuli........................KM 08/07, 02/08
Berry76.....................KM/KU 10/07.......................KP 9/26-29
Surusydän...........Enkelipoika 11/07.....................KP 9/26-28
Masukki08............... KM 9/05,11/07, 2/08...........KP 10/30-34
Muumiska..................KM 02/08.............................KP 13/-
Rouva Pikkumyy........KM 02/08.............................KP 16/32

Haaveissa kuudes

Lumi-Marja 35v..enkelityttö-92,KM 4/98,5/99,11/04,2/08...KP 11/30-35

Haamuilijat

Pakko tulla vielä sanomaan Katherinelle paljon jaksuja! Käy ihmeessä jo kysymässä että saisiko jo apua tuohon, ei siitä ainakaan haittaa ole

Epsu Jep mehän piinistellään samaan aikaan, sulle vielä enemmän plussapuhureita, sinä jos joku ansaitsisi ison plussan

Nyt meen kyllä nukkumaan kun ei tahdo edes silmät enää pysyä auki =)

huomenta :heart:

epsu ja leinikki kiitos kommentista! :hug: kävin jo tässä keväällä yks. gynellä ja hän sanoi ettei kannata mennä ennenkuin vuosi yritystä tulee täyteen, ei kuulemma tutki sitä ennen. Hän katsoi että kaikki tuolla alhaalla on kunnossa ja sanoi että nyt jotkut hormonit vaan eivät ihan toimi.. ei ilm. ovulaatiota/ainakaan usein.
plussapuhurit teille molemmille++++++++ :whistle: :heart:

danjuska +++++ sinullekin!! :whistle: mikään ei tunnu niin ärsyttävältä kun pidentynyt kierto...siihen mahtuu liikaa unelmia, piinaa ja toivoa. tiedän.. mutta voihan voihan..se olla muutakin :saint: :hug:

kvart över ihanaa kun pääset matkustamaan!! onko työmatka vai saatko huvitella? ainakin maisemanvaihdos tekee hyvää, upeeta!! B)

lissuli :hug: sympatiaa ja ymmärrystä tulee täältä roppakaupalla, ota kiinni!! :wave:

juon tässä aamukahvia..lunta satelee lisää näköjään. Ei se kevät vielä tullutkaan?
Täti on kylässä ja varmaan ennen vlop lähtee..siis tämä vihaamamme vieras :kieh:
omassa tädissä ei mitään vikaa..paitsi että se on kuollut. ho hoh, tämä musta huumorini näin aamuun sitten tulvahti ruutuun.
Nyt aamutouhuihin ja töihin, joten moikka :wave:

mukavaa, tarkoituksellista keskiviikkoa kaikille!! sitaatti jostain: aloita tämä päivä kuin sillä olisi tarkoitus ;)

huomenia!

koiragalluppiin: meillä 2 tiibetinspanielia. ukkeli piakkoin 7wee ja näyttelyissä ravattu nuorempana, mutta jäi kun olin raskaana ja ison vatsan kanssa en halunnut lyllertää kehässä ;) ja nuorimmainen neitokainen on 3,5kk sijoitusnarttu jonka kanssa tarkoitus myös lähteä näyttelyyn. vaikuttaa vaan niin aralta vieraita kohtaan että katsotaan kuinka käy.

ja sitten (.) vietin eilisen illan Tyksin päivystyksessä jälleen kerran, koska kohtutulehdushan taasen riesana. tämä on 10:s reilun vuoden sisällä. kaikki alkoi siitä kun laitoin kuparikierukan, luultiin että tulehdukset johtuvat kierukasta, otettiin pois mutta piina jatkuu. eli kierukan mukana olisi mennyt bakteeri kohtuun, mutta mikä? kaikki mahdolliset pois suljettu, mm. klamydia ja tippuri :p mutta suurin löydös oli kuitenkin PCO. pistää taas ihan uuteen mitta suhteeseen vauvahaaveet. pco ei vaikuta kylläkään tulehduksiin, mutta muutoin vaikuttaa. onkos täällä joku muu jolla vastaavaa? itse eilen yöllä googlettelin asiaa ja koitin tutustua aiheeseen. oletteko hakeneet apukeinoja raskautumiseen terveyskeskuksesta vaiko jostain muualta?

masukki

Yhteistyössä