Heips kaikki ystävät!
Viikonloppu meni muissa merkeissä, ja nyt ehdin pitkästä aikaa tänne lueskelemaan teidän kuulumisia. Uusi pinokin on perustettu, ihan hyvä idea tosiaan. Olihan tuossa edellisessä jo hurjasti asiaa.
giialle tosi paljon voimahaleja. Jospa se ois kuitenkin sitä harmitonta vuotoa? Niitähän saattaa olla alkuraskauden aikana. Toivotaan parasta, koita jaksaa siellä murheesi kanssa!
Ja lämpimät onnittelut
stoppikselle ja
marleenalle jos he nyt käyvät enää täällä lukemassa viestejä. Ihana juttu että plussia tuli sitten, niitähän sitä viime viikolla jännitettiin! :heart: :heart:
irtosoran siis täti yllätti kuitenkin. Voi harmi! :hug: Taustaile rauhassa mutta älä jätä meitä kokonaan, tulee ikävä sun hauskoja juttuja! =)
Samoin pahoittelut
aurinkoenergialle kun täti tuli sitten.
Mitähän nuo huijaushaamut sitten on kun kuitenkin tulee menkat. :hug:
Jemima, suotta pelotteli sua se sairaanhoitaja. Rh- on tosi yleinen ja ne hankaluudet on tosi harvinaisia! Mulla myös rh- ja siskollani myös, ja raskaudet on menny ihan ilman mitään ongelmia. Paitsi tietysti näitä mun kahta km:a, mutta niistä nyt ei tiedä mistä ne johtu. Mulla on kaks tervettä lastakin kuitenkin!
ON: kp 19 jo menossa, kiitos taas
Epsu kun niin kätevästi tuosta listasta sen sai tarkistettua! =) Huh, päivät menny tosi nopeesti, mut nyt varmaan alkaa hidastua ajan kulu kun ootellaan tuleeko menkkoja vai eikö tule... En aio mitään testejä tehä jos menkat ei oo heti kunnolla myöhässä. Vähän sellanen tunne on, että tulee ne kuitenkin, ovistuntemuksia en oo tuntenu ollenkaan. Paitsi hillittömät halut! Ukko-rukka ollu kovilla.
Mut tää eka oikea kierto km:n jälkeen on muutenki ollu niin kummallinen, että en usko sen tuovan toivottua tulosta.