Km:n jälkeen kuumeilevat vol.2

Aloitetaanpa uusi pino. Edellisessä sivuja huimat 151 ja viestejä 3769! :eek: :)



Tervetuloa tänne kaikki jotka ovat joutuneet keskenmenon kokemaan. Täältä saa tukea, ymmärrystä ja mukavaa keskusteluseuraa






Vanha pino:
http://keskustelu.kaksplus.fi/t701279

Vanhan pinon viimeinen sivu:
http://keskustelu.kaksplus.fi/t701279,3750
 




Haaveissa esikoinen

Neitikevät 26v..........KM 08/07
NinaTT......................KM 09/07
Jemima.....................KM 07/07
Julietta......................KM 09/07
Gatsu 25v.................KM 06/07
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07
Mouse......................TM 07/07
Betania...................KM 06/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Emppu78.................KM 06/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Irtosora 35v.............KM 08/07.............................KP 2/29
Kiti07.......................KM 05/07.......................KP 3/28-29(-35)
Miukuli 22v HKI........KM 07/07..............................KP 8/-
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 13/28-32
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 23/28-40
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 27/26-38
Margherita...............KM 08/07..............................KP 29/28-30
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 35/32

Haaveissa toinen

Tapsu85..................KM 09/07
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Emik 30v.................KM 06/07, 09/07
Pelottaa.................enkelipoika 06/07.................KP 5/28-29
Danjuska................KM 08/07..............................KP 6/-
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 9/26-29
Orchid.....................RK 06/07..............................KP 23/28-30
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07..................KP 26/28

Haaveissa kolmas

MissMaisa.................KM 09/07
Minda........................KM 07/07
Luhtalemmikki ..........Enkelilapsi 12/06................KP -/26-28
Eliisa80.....................KM 05/07,09/07..................KP 2/-
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07..................KP 18/-
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 28/28
Äitee2 28v.................KM 06/07............................KP 32/26-28

Haaveissa neljäs

MargeSimpson 24v LAHTI KM 07/06,10/06,enkelipoika 07/07 KP...7/29

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus 34v......KM 08/07.....................KP 12/-

Haamuilijat


Plussanneet


Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton
Beccy
Repa
Viuhtis
Hiidi
Giia
Risukasa
Amira
Dulle
Marleena83
Stoppis
 
giia
Epskeps meillä on lähin päivystys 80km päässä, joten ajateltiin mennä omaan terppakeskukseen huomenna. Eihän ne siellä päivystyksessä voi kuitenkaan mitään tehdä, jotta km ei tapahtuisi. Vaikka olishan se kiva tietää, että missä mennään..

Tää saattaa nyt olla tosi typerä kysymys, mutta voiko seksi jotenkin käynnistää keskenmenon tai aiheuttaa sen? Mietityttää vaan kun jokainen keskenmeno on alkanut seksin jälkeen.. :/
 
Giia voi sentään, teillä päivystys noin kaukana :| No eihän ne tietty voi sitä estääkään jos meinaa kesken mennä.. :( Ei se seksi voi km:a aiheuttaa, ainakaan minun tietääkseni. Kohdunsuuhan sulkeutuu kun raskaus alkaa eikä sinne sitten pääse mitään. Toivotaan että kaikki olisi vuodosta huolimatta hyvin :hug: Kovasti voimia sinulle!!!! :heart:

Tällaisia artikkelija löysin:
http://www.tohtori.fi/?page=8867772&id=7979609
http://www.kaksplus.fi/odotus/raskaudenabc/?articleID=70
 
giia
Epskeps Niin vähän arvelinkin että tuskin seksistä voi mitään haittaa olla. Meillä vaan vissiin ollut huono tuuri ajoituksen suhteen.. Että jännittää, kun vasta huomenna saa kuulla tuomion. Mulla ois ollut huomenna yksityiselle aika, mutta ajattelin perua sen kun tuon vuodon takia pääsen kunnalliselle puolelle. Ja yksityinen kuitenkin maksaa sen 70e.

Nyt sydämeni pohjasta toivon teille kaikille plussia ja että kaverit sitten pysyisivät matkassa!! :heart: :heart: :heart:
 
heipsis!


oooh, Stoppikselle ja Marleenalle onnittelut ja jarruja mukaan!!! :heart: :D :flower:

Giia:
Voi ei ei ei!!!! :hug: Mikä on tilanne? Varmaan turha kysyä kuinka voit.. paljon jaksuja ja toivotaan että vuoto olis aivan jotain muuta!! :hug:

me palailtiin iltapäivällä reissusta ja olipa ihanan rento viikonloppu :D
kierreltiin illalla kävellen katuja ja la aamupäivän kiersin kauppoja.. sitten vaan olla möllötettiin :D katottiin telkkua jne.. oli aivan ihana olla tekemättä mitään ja köllöttää miehen kainalossa.

Poitsulla oli menny mummolassa hienosti ja kahden tunnin jälkeen oli osoittanut merkkejä että alkaa traktorilla ajo riittää :LOL:

tänne ei kummepia.. kun vaan pystys olemaan stressaamatta ja antaa asioitten edetä omalla painollaan..

nyt bb:n pariin
 
Heips! Tää uus pino on kyllä ihan hyvä idea, jospa minäkin pääsisin uudemman kerran kärryille tapahtumista. Elikkäs tänne kuuluupi sellasta että alottelen nuo clomifenit ensi kierrosta ja katsotaan tepsiikö ne. Kiertopäivät on tuossa listassa väärin elikkäs tänään kp 27/26-38. Odottelen siis menkkoja alkaviksi tässä lähiaikoina. Juuri nyt en jaksa käydä kommentoimaan muiden kirjoituksia, mutta lueskelen niitä tässä kunhan ehdin.
 
Per*e!
Kirjoitin pitkät litaniat ja painoin vahingossa taas jotain näppäintä niin että kaik tekstit hävisit kuin *piip* saharaan


Mutta joo.. uusi yritys.

Danjuskan viikonloppu kuulosti oikein ihanalta :heart:

Tuutikki kiva kuulla sustakin :) Johan tuossa yks päivä sun perään huhuilin ;) Toivottavasti clomeista on apua!!! :)

).(Kierto lähenee loppuaan ja täpinä sen kun kasvaa
Huh huh, ihan hirveetä. Miten tätä osaakin jännittää joka kierrossa yhtä kovin.. Tästä kierrostahan mä päätin raskautua, joten pian nähdään pitikö päätös
Yritys oli hyvä ainakin.. Kaiken maailman oireitakin tässä on olevinaan vaikka päätin senkin etten niitä kyttäile.. :ashamed: :p Kupla on edelleen masussa, rintavarustus aristaa ja jonkin verran etomista on havaittavissa. Mutta onhan se ennenkin huomattu että vaikka on hyvät oireet niin tulos on 0.. joten jalat maassa täällä yritetään olla. Mulla ei ole edes ensimmäistäkään r-testiä huhuilemassa missään
Huomenna mun pitää apteekkiin kyllä mennä kun pojalle pitää rasvoja hakea, näinköhän osaan olla ottamatta ensimmäistäkään testiä sieltä mukaan...?
Sen näkee sitte...

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille! Toivottavasti viikko toisi tullessaan paljon iloisia asioita meille kaikille


 




Haaveissa esikoinen

Bee........................KM/KU 10/07
Neitikevät 26v..........KM 08/07
NinaTT......................KM 09/07
Jemima.....................KM 07/07
Julietta......................KM 09/07
Gatsu 25v.................KM 06/07
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07
Mouse......................TM 07/07
Betania...................KM 06/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Emppu78.................KM 06/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Irtosora 35v.............KM 08/07.............................KP 3/29
Kiti07.......................KM 05/07.......................KP 4/28-29(-35)
Miukuli 22v HKI........KM 07/07..............................KP 9/-
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 14/28-32
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 24/28-40
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 28/26-38
Margherita...............KM 08/07..............................KP 30/28-30
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 36/32

Haaveissa toinen

Tapsu85..................KM 09/07
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Emik 30v.................KM 06/07, 09/07
Pelottaa.................enkelipoika 06/07.................KP 6/28-29
Danjuska................KM 08/07..............................KP 7/-
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 10/26-29
Orchid.....................RK 06/07..............................KP 24/28-30
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07..................KP 27/28

Haaveissa kolmas

MissMaisa.................KM 09/07
Minda........................KM 07/07
Luhtalemmikki ..........Enkelilapsi 12/06................KP -/26-28
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 1/28
Eliisa80.....................KM 05/07,09/07..................KP 3/-
Nättitähti...................KM 09/07............................KP 6/31
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07..................KP 19/-
Äitee2 28v.................KM 06/07............................KP 33/26-28

Haaveissa neljäs

MargeSimpson 24v LAHTI KM 07/06,10/06,enkelipoika 07/07 KP...8/29

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus 34v......KM 08/07.....................KP 13/-

Haamuilijat


Plussanneet


Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton
Beccy
Repa
Viuhtis
Hiidi
Giia
Risukasa
Amira
Dulle
Marleena83
Stoppis
 
Bee
Huomenta!

Saisikohan liittyä joukkoonne?! =)

Toissa viikolla kuulin iloisen uutisen verikokeesta, olin raskaana. Ollaan siis lapsettomuushoidoissa (yritystä 06/06 lähtien) ja olin aloittanut uuden ovulaation induktion Puregonilla, kun kesken kierron aloin vuotamaan kirkasta verta. Lääkäri määräsi verikokeeseen josta siis paljastui raskaus. Oli ollut valemenkat välissä ja olin viikoilla 5+4. Lääkäri alkoi heti epäilemään ku-raskautta ja samassa epätietoisuudessa edelleen ollaan. Verikokeissa oon ravannut (tänään viimeksi) seuraamassa Hcg:n laskua, ei vaan tunnu laskevan kunnolla. Jokatapauksessa tässä on nyt km tai ku menossa. Huomenna soittelen lääkärille ja olen toivottavasti taas vähän viisaampi. :|

Bee......esikoinen......km/ku 09/07......kp ?/?
 
Aurinkoenergiaa pahoittelut tätistä että se sitten tiensä sinnekkin löysi :hug:

Bee Pahoittelut tapahtuneesta ja paljon voimia jaksaa eteenpäin :hug: Tervetuloa joukkoomme,täällä on kaikki tunteet sallittu :hug:

nättitähti Pahoittelut km :hug: ja tervetuloa joukkoomme.Onnea uuteen yritykseen.

Danjuska Hyvä että teillä oli mukava viikonloppu ja poikakin viihtyi mummolassa.Meilläkin ens kuun alkuun suunnitteilla lyhyt :heart: loma kunhan saadaan ukon juhlat piettyä.

Epskeps ++++++++++++++++++ :whistle: Eiköhän se plussa sieltä siulle pärähä,oireet on ainakin hyvät =)

(.)Luulin jo eilen että täti kurvaa paikalla kun turvotti niin kovin ja illalla kun nukkumaan kävi niin mahaa vihlo niin julmetusti ettei mittään järkee mut nyt ei taas ole mitään...mut kokeilin kn ja se on edelleen pikkasen auki mutta supussa se on...joten eiköhän se täti kaahaa tänne viimeistään keskiviikkona...huimausta on edelleen ja uni tulee yllättäen ja vaikka missä eikä kahvi edelleenkään maistu hyvälle...mut kuten olen sanonu niin tätiä on oireet viitannu ennenkin...Anteeksi että jankutan tätä samaa...heitätte miut kohta pihalle täältä minnuu hävettää jo oma käytökseni :ashamed:
 
Tulin minäkin pitkästä aikaa katsomaan mitä teille kaikille kuuluu.

giia Mulla pääsi itku, kun huomasin sun kirjoituksen. :(
Tiedän, että mitkään sanat ei tällä hetkellä pysty lohduttamaan. Mutta me kaikki ollaan täällä sua tukemassa. :heart: :heart:

Uusille tervetuloa :heart: Ja pahoittelut km:sta


Omista kuulumisistani sen verran, että en ole vielä ovistikkuja hankkinu ja tämä kierto menee ainakin omalla painollaan. Ensi kierrossa sitten kunnon yritystä.

Onko täällä muuten muita, joiden veri on Rh-? Mua jotenkin hulestuttaa, kun silloin kesällä km yhteydessä sairaanhoitaja sanoi, että mahdolliset tulevat raskaudet voivat olla hyvin vaikeita. Onko muilla mitään kokemusta asiasta?

Plussatuulia kaikille ++++++++
 
töistä ku ei jaksa nyt asikkaille vastata, korva ihan punasena jo ku koko aamun puhunu/huutanu/tapellu puhelimessa |O

Jemina: mulla on Rh- eikä oo mitään vaikeuksia ollu raskauksissa. Keskenmenoakaanhan mulla ei oo vaan raskaus keskeytettiin sikiön poikkeavuuden takia, joten en ymmärrä sairaanhoitajan kommenttia. Ihan huoletta nyt yrität raskautua etkä mieti tollasia kommentteja =)

 
Nättitähti olen pahoillani keskenmenosi johdosta
Olet lämpimästi tervetullut mukaan joukkoomme :heart:

Bee
Olen pahoillani, tilanteesi on todella ikävä :( Toivottavasti pian selviää. Voimia sinulle!

Olen pahoillani että se ei-kaivattu-tättärä sinne tiensä löysi
Onnea uuteen kiertoon! :heart:

Äitee sulla senkun piina jatkuu.. Toivottavasti se plussa sieltä vielä pärähtää! ++++++++++++++++++++++ :whistle: :heart:

Jemima mun kaverilla joka reilu 2vkoa sai pojan niin hänellä on rh-. Hänellä on yksi tyttö entuudestaan. Onnistuneita raskauksia siis kaksi ja hän on tullut todella helposti (ts. nopeasti) raskaaksi. :) Kait nuo riskit liittyvät siihen jos vauva on rh+ ja äiti sitten rh-, mutta käsittääkseni joitain suojauksia (rokotus?) voidaan antaa. Olisi se sairaanhoitaja saanut sulle selittää asiaa enemmän eikä vaan tuollaista lohkaista. Vähemmästäkin sitä alkaa pelottamaan. Netistä varmasti löytyy tietoa myös asiasta. :)

).(Apteekista lähti sitten kaksi testiä mukaan..
Piilotin ne yöpyödän laatikkoon ja sanoin ettei siltä saa huudella..
Testata en aio ainakaan huomenna ja keskiviikko päivänkin meinaan katsella.. ehkä sitten torstaina jos se halvatun tättärä ei sitä ennen eksy tänne! Täällä ei taistelutta luovuteta ainakaan
 
Heips kaikki ystävät!

Viikonloppu meni muissa merkeissä, ja nyt ehdin pitkästä aikaa tänne lueskelemaan teidän kuulumisia. Uusi pinokin on perustettu, ihan hyvä idea tosiaan. Olihan tuossa edellisessä jo hurjasti asiaa. :)

giialle tosi paljon voimahaleja. Jospa se ois kuitenkin sitä harmitonta vuotoa? Niitähän saattaa olla alkuraskauden aikana. Toivotaan parasta, koita jaksaa siellä murheesi kanssa!

Ja lämpimät onnittelut stoppikselle ja marleenalle jos he nyt käyvät enää täällä lukemassa viestejä. Ihana juttu että plussia tuli sitten, niitähän sitä viime viikolla jännitettiin! :heart: :heart:

irtosoran siis täti yllätti kuitenkin. Voi harmi! :hug: Taustaile rauhassa mutta älä jätä meitä kokonaan, tulee ikävä sun hauskoja juttuja! =)

Samoin pahoittelut aurinkoenergialle kun täti tuli sitten. :( Mitähän nuo huijaushaamut sitten on kun kuitenkin tulee menkat. :hug:

Jemima, suotta pelotteli sua se sairaanhoitaja. Rh- on tosi yleinen ja ne hankaluudet on tosi harvinaisia! Mulla myös rh- ja siskollani myös, ja raskaudet on menny ihan ilman mitään ongelmia. Paitsi tietysti näitä mun kahta km:a, mutta niistä nyt ei tiedä mistä ne johtu. Mulla on kaks tervettä lastakin kuitenkin!

ON: kp 19 jo menossa, kiitos taas Epsu kun niin kätevästi tuosta listasta sen sai tarkistettua! =) Huh, päivät menny tosi nopeesti, mut nyt varmaan alkaa hidastua ajan kulu kun ootellaan tuleeko menkkoja vai eikö tule... En aio mitään testejä tehä jos menkat ei oo heti kunnolla myöhässä. Vähän sellanen tunne on, että tulee ne kuitenkin, ovistuntemuksia en oo tuntenu ollenkaan. Paitsi hillittömät halut! Ukko-rukka ollu kovilla. :D Mut tää eka oikea kierto km:n jälkeen on muutenki ollu niin kummallinen, että en usko sen tuovan toivottua tulosta. :(
 
Nyt mä tiedän miks mä sain plussan testiin viime kierrosta... testitikut on viallisia, ei muuten voi saada plussaa testiin kun se tippuu vessanpönttöön :LOL:

Elikkäs piti tehdä aamulla testi, kun se lääkäri sano, että uusi testi niin saadaan osviittaa, että onko ku vai mikä... mulla testi tikku tipahti pönttöön ja kun sen sieltä ongin niin siinä kököttää kaks viivaa :LOL:

Kyllä oli naurusta pitelemistä, harmi ku ei enää tallella sitä pakettia et sais valmistajalle (ClearBlue) lähetettyä ja vaatia uusia testejä noitten tilalle. En taida enää koskaan luottaa ClearBluen tuloksiin, antaa vaan turhia plussia :/

Aurinkoenergia: ihan sama tilanne ku mulla viime kierrossa, syytän ClearBlueta. :hug: tädistä.

Täällä ei kerkee muuta, ja kotona on netti nurin... täältä ei vaan malta pysyä pois :D
 
Niin ja vielä pahoittelut teille nättitähti ja Bee. Voima :hug: molemmille! Tervetuloa tänne porukkaan kuumeilemaan!

Epsulle vielä hirmuisesti plussapuhureita!!
+++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle: Ja samaa Äiteelle äläkä luulekaan että kukaan sun juttuihin kyllästyisi, kirjoitat vaan siten miltä tuntuu, täällä on ystäviä juuri sitä varten!! :hug:
 
maanantaita

pikaseen tulin pyörähtämään. poika päikkäreillä ja ite aattelin akaa huone kerrallaan siivota katosta lattiaan..

yö ei menny ihan putkeen :eek: tais sittenkin Tatulla olla ikävä. heräili muutamat kerrat kunnes sitten aamuyöllä sai ihan hillittömän itkukohtauksen eikä halunnu nukkua kun mahan päällä tai kainalossa ihan kyljessä kiinni.. aamulla hiukan selkä kipeänä ja joka paikka puuduksissa kun huonossa asennossa nukuin.

aurinkoenergiaa:
pahoittelut tädistä, :hug:

irtosora: :hug:

nättitähti: tervetuloa joukkoon!

bee:tervetuloa! :hug: kurja ja ikävä tilanne sinulla :'( jaksuja!

Äitee: Höpsis me sua mihinkään heitetä :hug:

mut nyt sinne siivoushommiin niin sais ees alotettua ennen kun poitsu herää..
 
Mietiskelit tuota sun veriryhmää eli kun olet rh- . Minä olen kanssa ja ainoa mikä siinä on ongelma, että meilläkin kun mies on todennäköisesti rh+ niin minun ja sikiön verenkierto ei saa sekoittua. Kun sain km:n 8/2006, sairaalassa pistettiin piikki ehkäisemään ongelmia tulevissa raskauksissa. Viimeksi neuvolassa kysyinkin, että vaikuttaako mun rh- jollain tavalla tässä raskaudessa niin kuulemma ei. Synnytyksen jälkeen vaan taas tullaan pistämään sama piikki, kun viimeksi.

giia: Sä mietiskeli tuota keskenmenon ja seksin yhteyttä. Meillä kanssa tuli km rv 8+3 seksin jälkeen tai sen jälkeen aloin tiputtelemaan ja seuraavana päivänä meni kesken. Olen kysynyt asiasta lapsettomuuslääkärissä ja olivat sitä mieltä, että seksi ei sinäänsä aiheuta km:noa, mutta voi vaikuttaa, jos siellä on jo jokin vika, esim. heikko istukka yms. Mutta meillä on aiheuttanut se, että miehelle on jäänyt trauma tästä. Eli plussa testin jälkeen ei ole seksiä suostunut harrastamaan, koska pelkää keskenmenoa. Vasta kuulemma ensi viikolla, kun tulee 13 rv. Osa syynä voi olla kyllä sekin, että tämä vauvaa on väkerretty vuosi ja seksistä jostain vaiheessa tuli aika pakkopullaa. Ja olen kyllä yrittänyt kaikkeni ;)

malttamaton&hippu rv 12
 
(.) Neljättä päivää verensekaista limaa tulee, ei siis kunnon tätiä ole näkynyt!!! R-testi oli eilen nega, joten kyllä raskauden olisi pitänyt jo alkaa. En vaan tiedä mitä tehdä, kun oma gyne lomalla tän viikon, että oisin voinut kysyä milloin aloitat clomit? :headwall: :headwall: Tänään siis ehkä kp 4, en tiiä, en tiiä |O |O Eilen olisi pitänyt jo aloittaa, mutta en viitsinyt. Viimeksi sain aloittaa vaikka oli yhtä niukat. Voi pa.ka tätä naisena olemisen ihanuutta!!

Bee ja nättitähti lämpimästi tervetuloa joukkoomme! Todella ikävää että olette tämän kanssa joutuneet kokemaan. Bee:toivotaan että tilanteesi selkenee nopeasti!!! Molemmille ison iso voima :hug:

Epsuli: Mie jännitän siun puolesta täällä ihan täysillä. Musta tuntuu todellakin että teillä on pieni muru siellä :heart: Antaa niitten testien huhuilla siellä vaan ;)

aurinkoenergiaa: No voi sun kökkö... Se täti ei tuu ikinä nähtävästi tajuamaan, että minne se on kaivattu ja minne ei |O jaksuja :hug:

Giia: en tiedä mitä sanoa, suru vetää täällä sanattomaksi :'( Kellekään, en kellekään suo perättäisiä km, tiedän että tuosta on äärettömän vaikea koota ittensa. VOIMA :hug:

Äitee2: jankuta niin paljon kuin jaksat, kyllä myö kuunnellaan :D Toivotaan että plussa tulee ++++++++++++++ :whistle:

Orchid: Sä pelastit mun päivän :LOL: Onnea uuteen testiin ;) +++++++++++ :whistle:
 
Heips! Täältähän löytyi uusi pino! Kiva juttu! :)

GiiA:Voi että, mä oon tosi pahoillani!! :hug: Joko olit tutkimuksissa siellä tk:ssa?

Nättitähti ja Bee: Pahoittelut km:n johdosta! Tiedän tunteen.. Voimia teille molemmille ja tervetuloa tänne meidän kanssa. Tämä palsta oli ainakin minulle kovin tärkeä kun sain km:n 0907.

IrtosorSa: Sori, mun on ihan pakko tunkea toi S tonne väliin... Oon sen vissiin kuitenkin jo muutaman kerran tehnytkin kun oon lukenu väärin... :LOL: Pahoittelut tädistä!!!

Aurinkoenergiaa:Pahoittelut tädistä!

(.) Voi hitsi että ottaa päähän!!! Nyt on jo kp 33, eikä mitn tapahdu. Testi näyttää negaa, mutta tätiäkään ei näy. Ei ole r- tai tätioireita. Näinköhän se on jättänyt mun kokonaan? Ei saa!!! Mä kohta hermostun jos se ei tuu, ku menee aikaa hukkaan ihan turhaan!!! Kohta on km:sta 5 viikkoa, eli pitäisihän sen 10 päivän sisällä tulla? Onko kellään kestänyt menkkojen tulo kauemmin kun 6 viikkoa?

Oon ollu niin kireänä viimeaikoina, että mieskin jo ihmettelee.. Mieli menee laidasta laitaan... Eikai tätiärtymyt nyt montaa viikkoa kestä... Lauantaina olin ihan sekasin... Tiskatessa alkoi pyörryttää ja se menikin sitten sohvalla jalat ylhäällä makoiluks. Alamasua nipisteli niin että ei voinut enää housuja pitää kun ne kiristi...

T:J
 

Yhteistyössä