Km:n jälkeen kuumeilevat vol.2

Olipas tullut paljon tekstiä =)

Tervetuloa uudet tulokkaat! Pahoitteluni että tänne jouduitte :hug:

Rh- löytyy myös täältä, ja meillä tuo esikoinen tärppäsi ekalta yrittämältä, ja tosiaan jouduttiin keskeyttämään rv 23 vauvan rakennevian takia. Siskoni on myös Rh- ja heillä 3 lasta, neljäs tulossa, kaikki saaneet alkunsa eka yrittämältä, ja raskaudet sujuneet ongelmitta. Eikä kummallakaan minulla eikä hänellä ole ollut keskenmenoja. Suojapiikkiä ollaan saatu useita raskauksien aikana, mutta ei siis mitään ongelmia ole ollut.

Giia: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Orchid: Teitäkin niin koetellaan... :ashamed:

Kerron tässä äkkiä viime yön uneni... Joku antoi mulle poikamme syliini. Se oli noin parin kuukauden ikäinen, ihana vauvantuoksuinen potkuhousupoika :) Mä halasin sitä ja sanoin, että "Mä rakastan sua." Ja se kuiskas mun korvaan ihanalla vauvanäänellään, että "Niin mäkin rakastan sua äiti." Mä mietin siinä unes onnesta soikeana, että mitähän muuta mä sanoisin hänelle, ja kun kekkasin että mä kysyn siltä että onko sen hyvä olla siellä missä se on, ja että onko se onnellinen, ja kun meinasin kysyä, niin huomasinkin ettei mun sylis enää ketään ollukkaan...

Se oli niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin ihana uni. Toivon että näkisin tuollaisia enemmänkin, nimittäin laskettu aika lähenee... Nyt olisin rv 39+1 ja la olisi sunnuntaina



Kovasti plussatuulia kaikille!!!!! ++++++++++++ :whistle:
 
Itken täällä sinun tukenasi, voih.. miten kaunis ja koskettava uni :hug: Jonain päivänä saat kuiskuttaa vielä vauvelisi korvaan nuo taivaallisen ihanat sanat!! Tarvitaan vain hieman uskoa ja toivoa :heart:
Samoin, mulla olisi la lauantaina eli 13.10 Hiljaiseksi vetää :'( Sytytellään molemmat sitten ne kynttilät!
 
Pelottaa ihana uni :heart: Lasketun ajan lähestyminen on varmasti teille tosi rankkaa, voimia ja jaksamista


Miikkikselle myös paljon voimia ja jaksamista


Julietta, juu pyörittäkööt tuo tuuli kaikille niitä plussia :D
+++++++++++++++++++++
 
Miikkis: Kiitos muru! Oon kyllä onnellinen että ehdin unessa sanoa ne tärkeimmät sanat pikkuisellemme

Voimia teillekkin ihan hirveesti, ja näin tehdään, eli sytytetään kynttilät yhdessä pikkuisillemme viikonloppuna :'(

Epskeps: Kiitos
 
Onpa tosiaan hyvä idea tämä uusi ketju. Minä olin useamman päivän reissussa, niin ei meinannut enää päästä kärryille...

Giia: Koita jaksaa, olet käynyt läpi ihan kauheita :hug:

Bee: Toivottavasti tilanne selviää, epätietoisuus on kamalaa. Tervetuloa sekaan!

Nättitähti: Sinä ainakin taisit olla toukokuisissa. Pahoittelut vielä ja tervetuloa!

En nyt muista kuka siitä rh-asiasta kyseli, mutta minäkin olen rh- eikä meille ole sanottu mitään, että voisi olla jotain ongelmia...

Pelottaa: olipas koskettava uni, ihan tuli tippa linssiin...

Meillä tosiaan on päästy uuteen yritykseen. Olikohan se ti vai ke kun vuoto loppui kokonaan. perjantaina iski hillitön kipu oikealle munasarjojen kohdalle, kesti melkein koko päivän. Minulla oli vasemmalla puolella sama, silloin kun lopetin pillerit, mutta kesti kauemmin. Mistäköhän johtuu?

Viimeksi yrittäessä oli hirmuinen kuume päällä. Nyt on ihan selkeästi vähän varovaisempi. En koko ajan mieti tuntemuksia tai mieti laskeskele jotain ovulaatioaikaa. Ehkä vähän pelottaakin, että jos tärppääkin nopeasti. Tai se, että jos tärppääkin nopeasti ja ehdin innostua ja sitten saisin taas keskenmenon... ja toisaalta vaan haluis sen ison mahan... Näitä ajatuksia pyörii mielessä...

Ja sekin vielä, että tuossa raskaudessa maha humpsahti esiin ennen kun tein edes plussatestin, jouduin tilaamaan äitiyshousut ja pari paitaa, niin ne tulivat tänään... Ei siinä mitään, aion ne vielä pukea joskus päälleni, mutta kun ei vaan ole halua edes avata tuota pakettia...
 
Miikkis ja pelottaa: Voimia teille la:n kohtaamiseen! :hug: :hug:

Mä olen kanssa edelleen nähnyt unia. La-su-yönä olin huutanut ja parkunut unissani... Jotain Ei-Ei! Olin huudellut kuulemma.

Mun oli taas pakko tehdä kn-testailuja... Nyt se on ylhäämmällä kun aiemmin ja täysin kiinni. Hmm... No, en tiiä kun en ekassa raskaudessa sitä kopeloinut. Miten kova sen pitäisi olla, jos raskautuminen on tapahtunut? Onko se kokonaan kova, vai vain taaempaa?

Tulipas taas kysymyksiä... Aika intiimejä juttuja täällä jutellaan välillä...
 
arska :hug: koitahan jaksella, ihan varmasti vielä onnistuu

pelottaa ja miikkis :hug: viikonlopulle, kynttilät vaan palamaan ja ihanaa pelottaa kun näet poikaasi unien välityksellä

epsu ja äitee huiiiii ++++++++++++++++++++ :whistle: jänskää

julietta ymmärrän hyvin turhautumises kun sitä täällä pitkään itekkin valittelin,
olin tosi onnellinen kun nää alko, mut nyt voisin kyllä luovuttaa tän vierailijan seuraavalle joka sen haluaa, vaikka sinne ruotsiin sitten :LOL: kauheet kivut ja tajuton vuoto, loppuis jo, eiks oo kivaa, ihan kun en olis koskaan tyytyväinen :D

bee ja nättitähti suuret pahoittelut molemmille ja tervetuloa joukkoomme :hug: :hug:

orchid siis ymmärsinkö oikein että teille olisi siis tulossa pikkupönttöjä, siis vessanpönttö on pieniin päin :LOL: kiitos päivänpiristyksestä, ei ilmeisesti kannata noita testejä ostaa
mutta toivottavasti kuitenkin selviää mistä ne sun plussat johtu

danjuska ihanaa että oli rentouttava viikonloppu, noita kahdenkeskisiä hetkiä tarvitaan välillä.. ja meilläkin kyllä Joona seuraavana päivänä on kuikkunen (siis kiukkunen ) jos on ollu hoidossa mummulassa, pitäähän sitä vähän reagoida, toivottavasti Tatu nukkuu ensyönä paremmin

mutta :wave: taas
 
Giia rakastelu ei voi aiheuttaa keskenmenoa, mutta jos se on jo tapahtunut tai siis alkio kuollut, voimakas seksi tai muu urheilusuoritus voi käynnistää keskenmenon tai siis auttaa sen pois tulemisessa. Näin kävi meilläkin. Jaksuja paljon :hug:

Julietta mulla meni kn kunnolla taakse vasta kun olin jo saanut plussan testiin. Eikä se musta se pää niin kova ollut sittenkään. Olen kerran synnyttänyt.

(.) Mun piti tulla kirjoittamaan, kun tänään oli ensimmäinen neuvola ja sydänäänet kuuluivat. Tuli niin onnellinen olo. Vähän epävarma olo nimittäin jäi pari viikkoa sitten olleesta ultrasta jossa lääkäri sai alkiolle vähemmän päiviä kuin mitä itse ajattelin ovulaation perusteella olleen. No, nyt terkka sanoi, että viikkoja täytyy olla 9+ koska äänet kuuluivat niin selkeästi. Ultran perusteella olis vasta 8+2, joka terkan mukaan ei voi pitää paikaansa.

Paljon plussatuulia ja odottelen teitä tuolla toisella puolella!
 
Moikka kaikille pitkästä aikaa!

Miikkis ja Pelottaa - voimia teille...
Epskeps - uskotaan ja toivotaan...
:wave:
Kaikille muille myös paljon voimia ja myös valoa tähän päivään!


Mulla on nyt sellanen tilanne, että aijon nyt hypätä tästä pinosta pois ja laittaa noi vauvahaaveet taka-alalle...Mulla on ollut tässä kuukauden "time-out" (olin lapsuuden maisemissa ja nautin pinistä kivoista jutuista...syksyisestä metsästä, maalaamisesta jne)ja se on selkiyttänyt paljon tätä olemista. Meillähän ei oo koskaan ollut toi raskautuminen kovin yksinkertasta ja molemmat pojat sai alkunsa vasta sitten, kun keskityin ihan oikeesti ajattelemaan jotain muuta kuin vauvan saantia. Itseasiassa mulla on viikon päästä tiistaina työhaastatelu (tänään löysin työpaikkailmotuksen, joka "kolahti" täysillä ainakin näin ensivaikutelman perusteella) ja oon pitkästä aikaa oikeesti innostunut jostain...oispa se niin kiva työpaikka miltä vaikuttaa ja jos mä sit vaikka saisin sen. Poikakin sai kun ihmeen kaupalla tarhapaikan tästä kodin läheltä (toivottavasti on kiva paikka ja sopeutuu, hän kun tuppaa aikalailla pelkäämään kaikkia suuria ympäristön muutoksia).

Että toivottelen teille kaikille kaunista syksyä ja että jokainen sais sen pienen nyytin syliinsä just oikeeseen aikaan :flower:

lämmöllä,
Luhtalemmikki :hug:
 
Tuntuu tosi erikoiselta kirjottaa tänne kun vasta totuttelin ajatukseen äitiydestä. Se otettiinkin nopeasti pois ja jäljelle jäi vaan pelko.

Kertokaahan mulle että mitä tässä pitäis ajatella kun en millään halua luovuttaa tai antaa periksi. Viimeiset oikeat menkat oli jo elokuun lopussa mutta erikoiset valemenkat viikko sitten, jonka jälkeen selvä plussa testiin ja varmistus labrasta. Seuraavana päivänä alkoi tuhruvuoto, ruskeaa ja punaistakin mutta ei paljon. Kävin lääkärissä ja ultrattiin koska edellisistä menkoista jo aikaa. Tosin mulla oli ovulaatio vasta 3vkoa sitten. Ultrassa ei löydetty varmasti mitään kohdunulkoista, mahdollisesti vatsaontelossa, mutta ei osannut sanoa onko vain ulostetta vai mitä. Lisäksi kohdun sisässä näkyi jotain hyvin pientä, mutta sekin mahdollisesti jotain verihyytymää. Gyne kuitenkin sanoi että katsotaan tuleeko siitä mitään elävää mutta epätodennäköistä on. HCG on 200 kun hedelmöittymisestä on 3viikkoa. Se on kuulemma liian matala ja ylihuomenna menen uudestaan. Tuhruvuoto jatkuu edelleen mutta lähinnä se on vessakäynnin yhteydessä paperiin jäävää. Missään vaiheessa ei ole tullut limakalvoja tms, ei edes valemenkkojen aikana. Oon ihan sekaisin ja haluaisin niin vielä uskoa johonkin ihmeeseen. Kertookahan onko kellään vastaavaa tilannetta ollu?

Tulipa pitkä juttu, kiitos kommenteista, ihan jokaisesta.
 
Lupasin tulla kertomaan ja tässähän niitä...

Eli kutvonen siellä olla möllötti,sydämensyke säännöllinen ja jalkojakin jo heilutti,rv 8+0 voi vielä muuttua,mut olin ite laskenu ovistuntemusten perusteella saman,eli varmaan näin...

Kaikki hyvin toistaiseksi :heart:

Kiitos teille rakkaat ystävät tsempistä,ootte parhaita :heart: Ja pahoittelut kaikille uusille jotka joutuivat tänne palstalle,toivottavasti pian tärppää :)

Kuulostellaan taas...plussapuhureita!!!!!
 
Onnea ihan mielettömästi mahtavista ultrauutisista


Aivan mahtavaa


Aivan liikutuin kun luin viestisi...

KAIKKEA HYVÄÄ!!

ON: Täti on just pakkaamassa laukkujansa... Annoin häädön, ei tarvi tulla takaisin kokonaiseen vuoteen! Mä räjäytän sen, eli SO LONG!!!!


Voih... se viime öinen uni on pyörinyt mielessäni koko päivän...
Ikävä on poikaa, mutta nämä tällaiset unet kyllä auttavat eteenpäin kovasti. Toivottavasti hän tietää sen :saint:

Kaikkea hyvää Luhtalemmikki =) Pidän peukkuja että saat sen työpaikan


Beccy: Ihania uutisia! Onnea kovasti
Sydänäänten kuuntelu on niin ihanaa... :heart: :heart:

Kaikille tasapuolisesti :hug: ja tervetuloa vielä kerran uudet tulokkaat, oikein ison halin kera
 
Jemina miulla on Rh- ryhmä ja miehellä on Rh+ ni meillä ei ole ollu ongelmia raskauksissa veriryhmien puoleen ollenkaan,syntymän jälkeen mein pojilta on otettu veriryhmä ja kumpikin on ollu - merkkisiä ni en ole tarvinnu vasta piikkiä, keskenmenon jälkeen sen sain kun sen vauvan veriryhmää ei voinut tietää ja lääkäri sanoikin että se on ihan normaali käytäntö antaa se piikki.

(.) Taitaa se täti tänne tiensä löytää...mahakivut alko päivällä ja pientä tuhrua tulee kuin myös pään särky alkoi joten saapi nähä millon hanat aukee kunnolla...testi oli myös nega.Marssin sitten apteekkin kun vuoto alkaa ja haen ne clomit jos niistä olis taas jotain apua.
 
Minä täällä taas


Äitee2: Asetan tädinestopuomit :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: Voi kumpa se tättärää ei sinne löytäisi :attn: :attn: :attn: :attn: Toivotaan että se pieni tuhruilu loppuisi. Sulla on ollut niin hyvät oireetkin :ashamed: Niin kauan kuin täti pysyy poissa, niin kauan on toivoa :hug:
 
Luhtalemmikki ihanaa kuulla sinusta :heart: Toivottavasti saat työpaikan
Ymmärrän paremmin kuin hyvin halusi ottaa etäisyyttä kuumeiluun. Itsellänikin se on käynyt jo aika useasti mielessä, tässä kun on jo yli vuosi mennyt.. Toivotan sulle kaikkea hyvää elämääsi


Jatkan myöhemmin..
 
heips

alkaa päivä kääntyä iltaan ja kerrankin oon saanu jotain aikaseks vapaapäivänä :D

Pesin alakerran huoneista katot ja siivosin alakerran makkarin. Oon pessy monta koneellista pyykkiä ja käsin jynssäsin pari mattoa.. lisäks saman aikaisesti pestiin pojan pomppulinna kun tuolla ulkon aon rohjottanut.. saa sen nyt sitten tyhjentää ja laittaa talviteloille.
Tatulla oli hauskaa kun minä pesin mattoja pesuhuoneessa ja se sai läträtä nakuna pomppulinnassa :LOL:

unista on ollut puhetta...

en muista kerroinkinko jo siitä mutta joku viikko sitten näin unta jossa olin synnärillä.. mulla oli pieni vauva ja kun vein sen hetkeks vauvalaan ja tulin takas vauva oli hävinnyt.. etsin kaikkialta ja hortoilin käytävillä kunnes eksyin osastolle jossa oli kehitysvammaisia lapsia.. lapset olivat piirtämässä ja kehuin yhtä vaaleahiuksista tyttöä joka osasi niin hienosti piirtää oman käden kuvan paperiin ja värittää.. en tiedä mistä uni tuli mutta muistan ne tytön siniset silmät jotka säteilivät kun kehuin.. sitten lakkasinkin etsimästä vauvaani ja uni päättyi..

Luhtalemmikki:toivottavasti saat sen työpaikan!! :hug:
ja stressitöntä syksyä sinulle!
itsellä molemmissa raskauksissa jaksoin puoli vuotta odottaa, kytätä ja toivoa ja sitten kun en enää jaksanut niin hupsis, olinkin raskaana.

Äitee: Voi kurja jos se täti sinen tulee! :hug:

Repan uutiset saa liikuttumaan :heart: Mukavaa odotusta ja edelleen paljon pikkuiselle tarroja mukaan :heart:

Syksyinen haave:itse tilanteeseen en osaa mitään sanoa mutta paljon jaksuja lähettelen! :hug:

Ja sanokaas muuten vielä mistä noita hymiöitä kaivatte. on niin hauskoja :LOL: pitääkö ne tallentaa jostain jonnekkin vai?? neuvokaa tyhmää!

no, mut nyt tuli poika tuohon sanomaan että Tatu istuu syliin joten tilaa on tehtävä :D :heart:
 
repa ihanaa :heart: :heart: ja beccy myös oli kuullu sydänäänet :heart: onnea jatkoon

syksyinen haave tervetuloa mukaan, paitsi jos vielä hyvin käy.
mutta piti vastata että mulla oli toi toinen km sellanen että tuli yhdet valemenkat joitten jälkeen kuulostelin viikon verran oireita ja tein testin joka oli siis positiivinen, mutta siitä seuraavana päivänä alko tuhruttaan ja tuli vähän vertakin, sain viikon päähän ultra-ajan jossa näkyi että kohtu oli jo tyhjentyny, elikkä samankaltainen tilanne, mutta toivotaan parasta ja pidetään peukut pystyssä että sulla oliskin ollu ovis myöhemmin ja siellä joku pieni sinnittelis :hug:

luhtalemmikki kaikkea hyvää jatkoon ja pidän peukkuja että saisit työpaikan :wave:

huomiseen
 
Jatkuu..

Beccy oi miten ihanaa kun saitte pienen sydänäänet kuulla


Repa ihania uutisia myös sinulta!


Onnellista odotusta teille molemmille!!


Tapsu paljon onnea teille uuteen yritykseen! :heart: Ymmärrän hyvin ettet sitä pakettia halua avata.. Mullakin on kaapissa ostettuna yksi äitiyspaita, ostin sen viime helmikuussa.. En halua siihen koskeakaan.. :ashamed:

Syksyinen haave voi että, onpa sulla todella ikävä tilanne :( Toivon ettei mun tarvitse sua toivottaa tänne tervetulleeksi vaan saisin toivottaa onnellista odotusta.. Toivottavasti tilanne pian selviää. Voimia kovasti!!!


Tuosta tuli vain mieleen, että eikös tällä julkkismammalla, Pirittalla, ollut alkuraskaudessa jotain ongelmia ja meinasi joutua kaavintaankin, mutta ei sinne "ehtinyt" ja sitten huomattiinkin että kaikki olikin hyvin :eek: No nää on näitä "ihmekertomuksia" joita lukiessaan käy itsekin miettimään että olikohan mulla itsellänikään km:a vaan lääkärit vaan luuli... :ashamed:

Äitee ei saa täti tulla sinne!!! |O Nyt ammutaan se huitsin nevadaan!


Noista unista

Meitsi näkee välillä mitä kummallisempia unia. Osan muistaa kauanki ja osa sitte unohtuu.. Mut sen muistan vieläkin kun näin unta kaksosista. Se oli ennen poikani syntymää. Välillä käy mielessä et josko oli enneuni, mut eip ole vielä toteutunut..

OmaNapa huomenna kierron viimeinen päivä.. Sitten keskiviikkona jännäillään aukeeko hanat vai ei.
On tää piina vaan ihan kamalaa. Vaikka sitä kuinka yrittää ettei miettisi asiaa liikaa niin kyllä sitä vaan miettii. Pohtii oireita, oireettomuutta ja vaikka mitä! Argh! |O Minusta vaan tuntuu tällä hetkellä siltä, että täti tänne löytää.. :ashamed: Yritän kuitenkin pitää toivonkipinää yllä. Kun ilman toivoa ei tästä tule yhtikäs mitään.. Joten
 




Haaveissa esikoinen

Bee........................KM/KU 10/07
Neitikevät 26v..........KM 08/07
NinaTT......................KM 09/07
Jemima.....................KM 07/07
Julietta......................KM 09/07
Gatsu 25v.................KM 06/07
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07
Mouse......................TM 07/07
Betania...................KM 06/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Emppu78.................KM 06/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Irtosora 35v.............KM 08/07.............................KP 4/29
Kiti07.......................KM 05/07.......................KP 5/28-29(-35)
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07..KP 5/32
Miukuli 22v HKI........KM 07/07..............................KP 10/-
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 15/28-32
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 25/28-40
Tuutikki ...................KM 02/07..............................KP 29/26-38

Haaveissa toinen

Tapsu85..................KM 09/07
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Emik 30v.................KM 06/07, 09/07
MyAngel.................enkelipoika 06/07.................KP 7/28-29
Danjuska................KM 08/07..............................KP 8/-
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 11/26-29
Orchid.....................RK 06/07..............................KP 25/28-30
Epskeps 36v...........KM 12/06, 03/07..................KP 28/28

Haaveissa kolmas

MissMaisa.................KM 09/07
Minda........................KM 07/07
Luhtalemmikki ..........Enkelilapsi 12/06................KP -/26-28
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 2/28
Eliisa80.....................KM 05/07,09/07..................KP 4/-
Nättitähti...................KM 09/07............................KP 7/31
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07..................KP 20/-
Äitee2 28v.................KM 06/07............................KP 34/26-28

Haaveissa neljäs

MargeSimpson 24v LAHTI KM 07/06,10/06,enkelipoika 07/07 KP...9/29

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus 34v......KM 08/07.....................KP 14/-

Haamuilijat


Plussanneet


Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton
Beccy
Repa
Viuhtis
Hiidi
Giia
Risukasa
Amira
Dulle
Marleena83
Stoppis
Margherita
 
Eli tosiaan huomenna meen labroihin niin näkee missä HcG pyörii. Sitten uskon itsekin ja lopetan ihmeisiin uskomisen. Kai sitä väkisinkin haluaa elättää toiveita viimeiseen saakka. Välillä tuntuu jo tosi hyvältä ja ajattelee että pian tää on ohi ja päästään uuteen yritykseen rauhallisin mielin mutta sitten kun vatsassa nipistelee ja selästä pistää niin ajattelee että jos siellä kuitenkin koku sisupussi sinnittelee (jos yhtään on isäänsä tullut niin olis mahdollista) =)

Oikein mukavaa päivää kaikille ja puhallan täältä kunnon syksyisiä plussatuulia!!!
 
Syksyinen haave toivottavasti labrakäynti sujuu hyvin ja saisitte iloisia uutisia :heart:

Täällä omaannapaan sen verran että alaselkä alkoi vihlomaan,joten eiköhän se täti sieltä kurvaa..
No, ei auta kuin ihmetellä.. Ei vaan jaksais TAAS kerran aloittaa alusta..

Yritän pitää toivoa yllä :saint:
 
Huomenta!!

Syksyinen haave: Toivottavasti saat selvyyden tilanteeseesi!! Voimia :hug: Toivotaan että sisupussi siellä vaan "kummittelee", eikä mikään olisi vialla. Oma kokemukseni oli kohdun ulkoisesta toukokuulta, plussasin vasta kp 54, ja ultrassa kohtu todettiin tyhjäksi. Muutama viikko seurattiin ja ei siellä mitään näkynyt, joten tähystysleikkaukseen vaan. Se vuoto mitä tuli kp 32 tienoilla oli pikkumenkat. Luulin että mennään uuteen kiertoon ja hakeuduin ultraan viikon päästä, jossa todettiin limakalvot liian paksuksi ollakseen alkukiertoa, sitten tulikin plussa, jota seurasi viikkojen tuhruttelu ja selässä todelliset pistot hartioissa ja lavassa. Mutta älä tästä säikähdä, toivotaan todella että sinulla olisi kaikki kunnossa!!!

Repa: Voi kun ihanaa, pidin täällä peukut pystyssä ja nähtävästi se auttoi ;) Samoin myös beccylle kuin repalle vauvaliimaa kovasti vieläkin lähettelen , että masuissanne murut jaksaa matkaa tehdä!! Paljon onnea vielä kerran :hug:

luhtalemmikki: taustaile ihan rauhassa, sitten uusin voimin palaat :wave:

Äitee2: EIIIKÄÄÄ!!! :headwall: :hug:

Tapsu: Onnea uuteen kiertoon!! bd että tällä kertaa olisi onni mukana :heart:

Epsu: Voisitko päivittää mulle kp 5 tälle päivälle tai 6 huomenna :attn: Miten jakselet, oletko malttanut pysyä testeistä erossa? :p

(.) Oma gyne sitten lomalla, joten oman onnen nojassa olen täällä.. Että voi vi.u..aa niin kovasti! Päätin sitten tänään aloittaa clomit (otan siis nyt sitten kp 5-9 kun norm. 3-7). Lämmöt normaalit, kn alhaalla pehmeänä ja auki eikä rintojakaan enää arista niin päätin että uudessa kierrossa sitten mennään... Voi olla että tein elämäni tyhmimmän päätöksen, mutta niin käy kun jään yksin :ashamed:
 

Yhteistyössä