Oi kun oli hyvää lasagnea...
vaikka ite sanonkin =) Tein sen ihan kokonaan ite, en käyttänyt valmispakettia =) Maha ihan ähkynä... vois tehä jotain järkevää...
Oli ihanaa kun mies ehti käydä syömässä, hänellä onkin tänään taas treenit heti töitten jälkeen, joten kotiutuu vasta klo:22 aikaan
Sillä sitä energiaa riittää kun heräsikin tänään jo 5 jälkeen, jolloin minä vielä käänsin kylkeä
Kysyin äsken mieheltäni, että varasiko hän meille seisovan pöydän, vai käydäänkö syömäs jossain pikasesti ennen laivaan menoa... Sain vastaukseksi hymyn
ja sen jälkeen hän nopeasti vaihtoi puheenaihetta :heart:
Yleensä oomme käyneet seisovassa pöydässä syömässä, mutta muutaman kerran oomme "repäisseet" ja menneet a´la carte ravintolaan kynttiläillalliselle herkuttelemaan shampanjalla ja alku,- pää,- ja jälkiruokaherkuilla
Jotenkin tuntuu, että nyt hän on keksinyt jotain luksusta... :heart: Sen verran hän paljasti, että oli varannut meille laivalle aamupalaksi erikoisaamiaisen, mikä sisältää shampanjaa ja muita herkkuja seisovasta pöydästä...
Mua hemmotellaan ihan liikaa!
Oon yrittänyt olla katsomatta kiertopäiviäni tuosta listasta, mutta sen verran tiiän että laivalla ollessamme ois mahis...
pienen ja nopean uimarin singahtaa oikeaan paikkaan ja tehdä tehtävänsä
niinpä siitä syntyis sitten 9kk kuluttua ihku ihana vaavi
Miikkis: Älä piirtele piruja seinille
vaan ota ihan iisisti. Se on vaan hyvä että käyt lääkärillä, et häviä siinä mitään. Kumpa siellä masussa olisi joku sitkeä pieni asukki, joka vain leikkii aluksi vaikeasti tavoiteltavaa
Voi sua raasua, tuo on niin tyhjentävästi sanottu, että sisällä on tyhjyys vain
Voin sanoa että tiedän miltä susta tuntuu... :ashamed: Kumpa sua voisin jotenkin rohkaista, ja antaa sulle voimaa ja uskoa tulevaisuuteen. Tyhjyyden tunne sisällään, se on kuin musta aukko... Sydäntä puristaa ja rinnustaa painaa. Vaikka olet hiljaa, niin sisimpäsi huutaa suoraa huutoa. Kyllä tämä tästä vielä iloksi muuttuu, sano minun sanoneen =) Joku päivä me kaikki iloitsemme siitä kun sinä tuot meille ihanan ja iloisen plussauutisen, silloin ei ole riemulla rajaa
Se pieni ihminen vain antaa teidän odottaa vielä hetken aikaa...mutta muista että VAIN HETKEN AIKAA
Epskeps: :attn: :attn: :attn: :attn: Tädinestopuomit asetettu :attn: :attn: :attn: :attn:
Nyt täytyy ruveta siivoamaan... |O