Km:n jälkeen kuumeilevat vol.2

Eli Pelottaa vaihtui MyAngeliin =) Tuo Pelottaa-nimimerkki kuvasti sitä kuinka enkelilapsen jälkeen pelottaa tulla raskaaksi, vaikka vauvakuume onkin ihan valtava. Pelottaa juuri ne ultrat...varsinkin rakenneultra
MUTTA jos raskaaksi tahdon tulla, täytyy heittää liiallliset pelot tulevista ultrista hiiteen :attn: :attn: :attn: Ja varsinkin rakenneultrasta... :ashamed: Jos joskus saan taas tulla raskaaksi, tahdon yrittää nauttia siitä ihan joka sekunti :wave: Poikani kulkee aina mukanani, mihin ikinä menenkin, aivan kuten nytkin, uudessa nimimerkissäni



Miikkis: Voi peffa... Oon niin pahoillani
Voimia hirveesti! Mitäs jos me tehtäis jo tässä vaiheessa kiertoa päätös, että molemmilla tärppää tässä kierrossa? Sanellaan ite omat säännöt
ja niihin kuuluu se pieni nyytti, ja pian!
Uhmataan täysillä tätä julmaa maailmaa vastaan, ollaan koviksia maailman pahuudelle, eiks je
?


Tapsu: Ymmärrän ajatuksesi äitiysvaatteiden kanssa. Ite sulloin synnytyksen jälkeen kaikki äitiysvaatteet kaapin perälle, otan ne esiin vasta sitten kun mahani on taas ihanan iso. Voimahali



Epskeps: Mä oon myös nähnyt paljon unia kaksosista, tai kaksospojista. Näin muutaman unen ennenkö tulin raskaaksi, ja pari unta oon nähnyt nyt synnytyksen jälkeen. Raskausaikana en nähnyt niitä unia. Mulla ne kaksospoikaunet voi johtua siitä että joskus EnnustajaElli ennusti mulle että tuun saamaan kaksospojat marraskuulla 2007. Hmmmm... taitaa tulla jo kiire

Onko sun suvussa kaksosia? Eli oisko silleen mahista saada? Mulla ois tarvittavat jutut kunnos, eli äitin sisarukset on kaksoset. Sitähän sanotaan että kaksoisuus hyppää yhden sukupolven yli, joten sitä sitten odotellessa

Vielä ei kukaan serkuistani eikä sisaruksistani ole kaksosia saanut, joten mähän voisin ne vaikka pyöräyttää



Syksyinen haave: Tsemppiä labrakäyntiin :wave: Toivottavasti tuot mukanasi iloisia uutisia



Danjuska: Hymiöitä saa ainakin sivulta www.cosgan.de Sieltä kun klikkaa sopivaa hymiötä ja kun menee sitten tähän sivulle, niin hiiren oikealta painaessa tulee vaihtoehtoja alekkain, josta otat liitä, ja niinpä hymiö on kirjoituksessasi



:heart: : MyAngel ent. Pelottaa :wave:
 
Luhtalemmikki: Pidän peukkuja sen työpaikan suhteen. Voi välillä tehdä hyvääkin keskittyä johonkin muuhun, jos siltä kerta tuntuu. Kaikkea hyvää!!

Itse sain lopulta katsottua ne vaatteet läpi. Kauniita olivat, nyt viikattuna kaapin perällä. Mä luulen, että ovisaika jo lähenee, en ole ihan varma, mutta niin on parin päivän sisään muuttunut "tuntemukset". Pientä polttavaa tunnetta käy välillä alavatsalla. Kn on auennut vähän entisestään. Olen ihan ulalla, että joko nyt!!! Luulin, että kierron palautumisessa menisi enemmän aikaa. En tietenkään voi edes olla varma, mutta samalta tuntuu kuin viimeksi...
 
Päivitetty on nickin muutos MyAngel ent. Pelottaa ja Miikkiksen kp:t


Miikkis, toivottavasti ei nyt kuitenkaan ole elämäsi tyhmin päätös vaan oikea päätös =) Etkö olisi voinut asiaa kysyä joltain toiselta gyneltä?
Kiitos kysymästä, joten kuten täällä jaksellaan. On vaan vähän sellainen olo ettei tästäkään kierrosta tärpännyt joten en ole testienkään kanssa leikkinyt vaan odotan ja katson mitä huominen päivä tuo tullessaan.. ts. tuleeko täti aamusella noin klo 9 aikaan vai tajuisiko jo jättään tän osoitteen väliin..

Voimahalitus sulle!


MyAngel ihania positiivisia ajatuksia sulla :heart: Mulle on ennustajaelli kans ennustanut kaksosia..oiskohan ne joulukuulle 2007 ja maaliskuulle 2008.. Eip ehdi enää.. :( Suvun kaksosista ei ole tietoa, mulla vain sellainen kaksosajatus "kummittelee" jatkuvasti takaraivossa..
Taitaa olla vaan ihan höpöhöpöä ne ajatukset.

 
Hymiö ohjeistukseksi lisäisin vielä, että kun sopivan hymiön löytää, klikkaa hiiren oikealla ja siitä valitsee "kopioi kuvan osoite" ja sitten tänne liittää sen niin että eteen ja loppuun klikkaa tuota "maisemakuvaa". Muutoin näkyy vain se kuvan osoite.

 
Helou! Tulin juuri jälkitarkastuksesta, kaikki ok. Kohtu normaalikokoinen, eli tuskin siellä ketään on vaikka nyt on jo kp34, eikä näy tätiä... Lekuri sanoi että odotellaan nyt vielä ja että voin olla ihan hyvin raskaanakin. Tuskimpa kuitenkaan. Eilen tunsin vihlaisun jossain tosi alhaalla. En kuitenkaan tuolla sivulla, joten eiköhän se täti siellä soittele ovikelloa. :( :(

Se on kyllä ihme tyyppi se neuvolan täti. Nyt se sanoi vaan hei ja heihei. Ei muuta. Niinkun ei silloinkaan kun sain sen km:n.

My angel:Positiiviset ajatukset kunniaan!!! =) Mulle sanottiin km:n jälkeen että nyt vaan nokka kohti tulevaa... Toivottavasti tulevaisuus on valoisa meille kaikille!!! Ja se tulevaisuus tulisi pian! :hug:

Miikkis:Suostutko My Angelin ehdotukseen? Mä tuun mukaan jos sopii! :)

Ohop! Kello on jo vaikka mitä! Taidankin keitellä "aamukahvit" ja alkaa valmistautua työpäivään. Ja tänään on TIISTAI! Inhoan tiistaita yli kaiken! Sunnuntai on toinen jota inhoan... Sunnuntai on aina jotenkin harmaa ja silloin telkastakin tulee ihan tylsiä ohjelmia... Silloin maanantai on jo huomenna ja tuntuu että koko viikonloppuna ei ole tullut levättyä... plaah... Enää viikko ja 3 päivää syyslomaan työpäivistä laskettuna.
JEE!!!

T:J
 
kiitos epsuli kun päivitit tietoni. Toivotaan, että oli fiksu päätös. Varmaan olisin saanut toisen gynen mielipiteen, mutta Lahdes tää homma takkuaa ja pahasti. Hemo on yksityinen ja sinne pitää varata aika, että saa tietää jotain, ja sitten se ultraa ja maksaa 120e. Hemosta saa kyllä lähetteen Päijät-Hämeen Keskussairaalaan, mutta ne kutsuu sitten sinne kiireellisyyden perusteella eli sinnekään ei niin vaan kävellä. Vi..ttaa vaan niin peesti!!
Toivottavasti oli olisi tärppi käynyt!! :attn: TÄDINESTOPUOMIT :attn: Ei saa tulla teille kylään, ei vaan saa |O

MyAngel: hienoa kun vaihdoit nikin, ihana on tämä uusi, kertoo enemmän kuin tuhat sanaa!!! Kumpa vaan nyt muistaisin sen ;)
Tiedätkö, mä jotenkin sisäistin sen että ne oireet johtui lugeista, ni vaikka petyin, niin en pettynyt tosi pahasti.. Toivottavasti tajuat mitä tarkoitan :kieh: Jees, tehdään oma sopimus että nyt iskee sellainen plussa-tsunami että heikkoja hirvittää :LOL: Sie kyllä pelastat mun päivän aina noilla jutuillasi :D maailman pahuutta oli kyllä hyvä... mutta totuus taitaa olla että aika paljon pahaa tänne mahtuu, meidän pienet enkelit ne pitää huolen, että hyvyys voittaa pahuuden ;)

Noista kaksosista.. joku kerran katsoi mun kättä ja ihmetteli lasten määrää, taisi vinkata kaksosista ;) Miehen isä on kaksonen ja muutenkin mieheni isän suvussa on kaksosia, vieläkun popsin kohta 3 clomia päivässä ni tulee kolmoset :LOL:
 
julietta: messiin vaan :wave: kaikki taitavat olla tervetulleita tän sopimuksen piiriin ;)
Hieno juttu toisaalta ettei siellä mitään ihmeellistä ollut, toivotaan että pikkuinen vain leikkii piilosta siellä ja tulee näkyviin vielä. Ja nippailut saa olla vaan hänen jalkojen asettelua siellä, täti painukoot &¤#(%# !!!!!!!!
 
MIIKKIS!Oletko kuullut lahdessa toimivasta yksitysestä äitiysneuvolasta Hämeenkadulla??? Soita sinne sille kätilölle!!! Se on niin ihana ja ammattitaitoinen täti, että tekisi mieli viedä kukkia!!! Kävin siellä kuunteluttamassa sydänääniä ja tämä täti totesi km:n. Oli todella pahoillaan ja antoi kaiken tiedon ja tuen. Jopa laittoi tekstiviestiä ja kyseli kuulumisia kun olin sairaalassa. Hän tietää varmasti ja jos ei niin ottaa selvää. SUOSITTELEN!

Tapsu:Mukaan vaan ja pyydä kaveriakin. Tänne mahtuu! :LOL:
 
tapsu: tuu mukaan vaan, mitä enemmän sen kivempi ;)

Julietta: En ookkaan kuullut tuollaisesta paikasta. Itse asun Lahden reunalla ja töissä käyn vain tässä Mariankadulla, mutta en ole koskaan törmännyt tuohon paikaan, käsittämätöntä vaikka joka päivä Hämäriä kuljenkin :LOL: Ottaiskohan ne mun puhelun vastaan, kun raskaana en kuitenkaan ole...?
 
MIIKKIS! Ihan varmana ottaa!!! Itse soitin sinne neuvolan puolelle ja sille kätilölle. Puhelinaika on muistaakseni 17-18. Laita vaikka googleen hakusana, yksityinen äitiysneuvola, hämeenkatu, lahti. Se on siinä Mattomyllyn yläkerrassa, elikäs ihan mariankadun ja hämeenkadun kulmassa!!! Sun pitää pitää silmät auki! :LOL:
Itse olen opiskeluaikana asunut Mariankadulla siinä postin talossa.
Ja siellä neuvolassa aion muuten sitten raskauduttuani käydä ainakin ultrissa. Siellä on ihan sairaan hyvät laitteet. Yksityisellä on varaa pitää sellasia, toisin kun kunnallisilla... Itsekin yritin muuten sinne hemoon silloin päästä, mutta sinne ei ollut aikoja ja ne sitten ohjasivat tuohon ko neuvolaan.
 
kiitos julietta vihjeestä, taidan soitella sinne vielä tänään niin saadaan joko vahvistusta tai sitten potkua pepulle tästä hyvästä :LOL: Juu, miekin asuin vuosia Lahdessa, Niemessä, mutta sitten tuli rauhan tarve ja muutettiin maalle :D Tätyy muutenkin pitää tuo mielessä, koska kävin Hemossa alkuraskauden ultrissa ja se oli sellainen tuskien taivan päästä sinne ja jne.. mutta sen jälkeen kun oon tullut tutuksi gynen kanssa ni kaikki on toiminut loistavasti. Muistatko paljonko käynti tuolla ultrassa maksaa?
 
Miikkis:Saako kysyä mihin "maalle" muutit? Mäkin asun nyt "maalla"... ;)
No, mä kävin siellä vaan sen yhen kerran... Se katto sisäkautta ultralla ja vielä päältä... Se ei ottanut multa mitn maksua kun oli niin huonoja uutisia.

Mut kun kysyin siitä maksusta, ni se sano et 40egee se ultra.

Nyt töihin! Hauskaa päivänjatkoa!
 
Julietta: tottakai saat kysyä, asumme nyt Orimattilan puolella. Entäs työ jos saan udella, mihin päin muutitte? :D
Kyllä maalla on mukavaa :LOL:

Aika sikahalpa olisi tuo ultra tuolla, Hemossa tosissaan ottaa sen 120ekee, se kirpaisee jo hiukka...
 
Tulin nopeasti lukemaan viestejä ja kiitos kaikille, jotka jakoivat näitä kokemuksia Rh- verityypistä ja raskaudesta. :heart: :heart:

Olin silloin kesällä siitä keskenmenosta niin tolaltani, että en silloin niin sitä sairaanhoitajan kommenttia rekisteröinyt. Vasta nyt on tullut mieleen ne sairaanhoitajan sanat "sulle jatkossa raskaus voi kuule olla vaikea".

Edelleen plussapuhureita kaikille palstan tovereille. ++++++++
 
Ajattelin tässä heti tulla tänne kertomaan reissusta palattuani että juuri plussasin ihka oikean plussan :heart: Huikea olo, vaikka heti alkoi pelottamaan. Se tässä vaan harmittaa kun lauantaina join kolme lasia viiniä kun lauantaina tuli ihan selkeä nega :|
 
ONNEA MARGHERITA!!! Onnellista odotusaikaa sekä pikkuiselle hirmuisesti tarrasukkia!
Äläkä noista viinilasillisista huoli. Kaverin kans pidettiin ihan kunnon per*känni ryyppäjäiset ennen kuin hän tiesi olevansa raskaana. Teki myös ennen ryyppinkejä (pe) negatestin ja sitten ma sai plussan. Terveen lapsen sai =)
 
Margherita paljon onnea plussasta :heart: :heart:

Kaikille uusille lämmin :hug: ja pahoittelut km.

Jemima miulle ei ole kukaan koskaan sanonu et raskaudet vois olla vaikeita tuon Rh- takia joten ihan :eek: luin että siulle on joku noin sanonu...miulla on ollu vaan harmia pahoista raskausmyrkytyksistä mutta ne ei liity kuulemma mitenkään Rh-

MyAngel Ihana nimimerkki ja poikasi kulkee mukanasi
:heart: :heart: mie olen jotenkin herkällä tuulella kun tuli :'( silmään kun luin tuon viestisi.

(.)ei mitään muutosta paitsi et kipuilu ja tuhruilu loppu eilen illalla...vihlasuja ja nipistelyä tuntuu aina välillä joten ajattelen että täti se siellä reittiä kaivaa esiin ja pitäis vielä kärvistellä muutama pv kun huomenna oten viimeisen terolutin ja siitä menee se 1-3pv ennen kun vuoto alkaa mut se ei ala jos olen raskaana mitä kyllä vahvasti epäilen mut kahellaan mitä tuleman pitää...

:hug:
 
Soitettu on ja tuomio tuli. Kiitos Julietta kun "painostit" mua soittamaan :wave: Torstaille varattiin aika erikoislääkärille, koska epäili tämä kätilö ettei kaikki ole ok. Ei verinen lima lueta menkkavuodoksi, eli pillerit stop! Pistelee edelleen lapaan aika ajoin ja nippailee masusta, toivotaan ettei mikään olisi kuitenkaan huonosti!

Margherita: Voi kun ihanaa... :heart: Vauvaliimaa matkaan teille!! Nyt vaan uskoa kehiin että kaikki sujuu hyvin.
 
Miikkis miulla sillon kesken menneessä raskaudessa ei vuoto alkanu ollenkaan vaikka terot popsin ja mut muuten on kyllä aina alkanu.Varmistin silloin gyneltäkin sen ettei se vuodata alkanutta raskautta pois ni ei kuulemma kun teroja käytetään myös kiinnittymis ongelmiin...mut mie olen niin outo muutenkin et mikään ei ole ihme mitä miussa tapahtuu.
 

Yhteistyössä