KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

Alisa84 mulla ei ekassa KM jälkeisessä kierrossa ollut minkäänlaisia ovisoireita. Enkä tullut raskaaksi vaikka pari viikkoa oletetun ovisajankohdan aikana touhuttiin aktiivisesti. En usko että ovista oli tuolloin ollenkaan.

Vieläki nännit kipeinä |O Kp 19 täälläkin :D

tiitu87 :hug: :hug: :hug:

Miten Sapfo jakselee?

Oviksesta olitte jutelleet.. Mun täytyy myöntää etten tunnista yhtään ovisoireita. Mammaksin testeillä oon tikuttamalla saanut viivan, mutta musta ei oo tuntunut yhtään erilaiselta silloin.

Täällähän menee kierrot samaan tahtiin :LOL: Täällä kp21 (kierron pituudesta ei hajuakaan)

hei miten se dpo lasketaan tarkalleen ?? siis ku mä plussasin ovistestin 6. päivä keskiviikkona. niin eikö se ovis sit ollu 7. päivä torstaina?? eli siis jos näin on niin laskenko mä tuon 7.päivä torstain dpo:tteihin? eli tuo torstai on eka päivä ja siit eteenpäin niin pitkälle kunnes menkat alkaa? eli jos mulla alkais vaikka tänään menkat niin mun dpo on tähän mennessä 18 ?? :D

NO MUT EI OO KUULUNU MENKKOJA VIEL :) EIKÄ TUNNU ET ALKAISKAAN ! <3

mulla tosi selkeät ovis oireet: lima "liimamaista", munasarjojen kohdalle koskee (toispuoleisesti) ja monesti koskee selkään ja jalkoihin asti repii, vatsaa turvottaa ja oikeesti kivut on niin kovat ettei siinä peti puuhat innosta joten meidän on puuhailtava niin et simpat on valmiina kytiksellä eli edeltävinä päivinä. tämä onnistuu jos kierto tasan tarkkaan tarkka :saint: (on siis tänne asti onnistunut, nt tuntuu olevan vaikeampaa tärpittely) :/
Nytkin ovis tuntui 18.5 joten täti tulis 30.5-1.6....äkkiä laskettuna...jos siis tulee tarkalleen kierron mukaan (26)

mikä ihmeen dpo? :ashamed:

no en tiedä viel millon testais uudestaan :D ku testasin tossa 20. päivä eli päivää ennen ku menkkojen ois pitäny alkaa. oli nega. olin vissii vähä hätänen ? :D

tiitu87, onhan niitä vissii kaikenlaisia kotikonsteja mikä vois edesauttaa raskautumisessa, mut en tiiä onko niistä mihinkää :D mun mielestä kaikkien hyvä tapa raskautua on olla ILMAN-stressiä :D koittaa elellä päiviä eteenpäin. ja kyl se mun mielestä tärppää varmasti helpommin kuin se että yrittämällä yrittää :) en tiiä sit. onhan niitä monia aatteita.

coitus interruptus , dpo = day past ovulation... eli ovulaation jälkeiset päivät :)

Kiitos kommenteista ja kysymästä A-L-M & Alisa84, tuntuu että ylireagoin (onpa yllättävää) |O . Nyt ei kipuja ja vuoto sellaista kuin menkat olis loppumassa eli rusehtavaa tuhrua. Kyllä tämä tästä varmasti.

Mely - mä varmaan testaisin joka päivä mutta olenkin hätähousu

:D :D

Alkuperäinen kirjoittaja tiitu87:
hei kuulkaa onko jotai mikä auttais raskautumaan.. mistä tiiän ovúloinko vai voiko ns ovislimaa olla kuitenkin jos ei oo ovista.. ää en vaa voi ymmärtäää miksi esim nyt ei tärpännyt:/
Olet kai jo kaiken kokeillut mutta itselläni nyt käytössä greippimehu, vehnänalkioöljy ja helokkiöljy. Vain että saisin tuon limakalvon vahvistumaan kohdussa ja normalisoitumaan kierron. Ei hajuakaan tepsiikö mikään mainituista mutta kivasti auttaa mielenterveyttä tällä hetkellä =)

mely mä olisin varmaan testannut sen seitsemän kertaa jo, kun en omaa yhtään kärsivällisyyttä... :)

Sapfolta kysyisin noista öljyistä, että jostain muistan lukeneeni että niillä olisi allergiaa "parantavia" vaikutuksia. En tiennyt että auttaa myös limakalvoihin? (lähteekin tästä googlettelemaan aiheesta lisää) Oletko ostanut luontaistuotekaupasta vai apteekista?

No ihan untuvikkona näitä syön. Etsin netistä km jälkeen kaiken tiedon siitä miten raskautumista voisi parantaa =) Helokissa ja vehnänalkioöljyssä on e-vitamiinia joka kai on jokin hedelmällisyysvitamiini. Helokkia suositellaan syötäväksi vain ovikseen asti vaikka monet syö raskausaikanakin. Näistä luontaistuotteista on suuntaan ja toiseen joten kukin tehköön omat valintansa. Kannattaa tosiaan googlettaa tämä asia. Ostin helokit ja öljyn ihan sittarista.

Jotenkin typerää multa nyt kääntyä näihin kikkakakkosiin kun kaikki kolme muuta raskautta on saaneet alkunta ilman mitään poppakonsteja. Että toivon mukaan en torpedoi tällä nyt tärppiä :eek: Mutta kummasti nämä psyykkaa naista =)

mä luulen että mulls vasta nyt kohtu ok kaavinnan jälkeen.. siitä nyt 2kk. kun viimeks menkat oli niukat ja nyt taas oli sen verran runsaat että eiköhän kaikki oo nyt kunnossa..
täytynee vaa toivoa että ens kuun 21päivä sais iloisia uutisia.. en tiiä pitäiskö tässä mennä kohta jo johonki tutkimuksii et ovuloinko mä jne.. toki mä olen parikertaa ainakin ovuloineut kun on kaks km.. olis vaa niin ihana saada oma pieni pian<3

Heippa Hei!

Heti ku kotiin päästiin reissusta oli pakko tulla lukeen mitä tänne taas kuuluukaan!

Tiitu87 :hug: ja mä suosittelen sitä greippimehua. Ei siitä ainakaan haittaa pitäisi olla. Niin ja oon mä yrittäny kans noita raskausajan monivitamiineja syödä mut tosin aika huonolla menestyksellä, kun unohdan ne kokoajan. :ashamed:

Mely Testaileen vaan! =)

Omaa napaa sen verran että hotellissa tosiaan oltiin ja peitot heilu ahkeraan. Laskeskelin taas äsken että huomenna maanantaina pitäis alkaa nuo hedelmälliset päivät ja torstaina pitäis olla sit varsinainen ovis. Kohta siis taas petipuuhiin... ;) Me vielä kaiken lisäks muutetaan huomenna takas omaan kotiin kun se remontti on viimein ohi!!! Jeee!! Että tässä kaiken hässäkän keskellä pitää vielä muistaa olla vähän romanttinenki :LOL: :LOL: Miehelle tuossa tokasin vaan, että "muistathan että vielä tänään pupuillaan ja kyllä huomenna aamulla pitää sit kans, ja sit ehkä myös huomenna illalla"..... Olisitte nähny sen ilmeen, melkein pyyhki hikee jo otsalta. :LOL: :LOL:
Katotaan nyt sit että kuinka jaksetaan ku ensin ollaan koko päivä muutettu.

Hyvää viikkoa kaikille ja +++++++++++ :whistle:

:wave:

Varanikki Eli suurinpiirtein samoissa kp:ssa mennään :) Minkäs pitänen kierto sulla on ja bongasitko oviksen? En enää muista vaikka oisit pari päivää sitten sanonu :ashamed: Sulla ilmeisesti piina-ajat menossa? :D

ALM Kiva kuulla, että täällä joku ovistelee, vaikka ei tunnista oireita, hyvä hyvä :)

Tiitu Ultralla, verikokeella tai tikuttelemalla voit oviksen bongata :)

Sapfo Etkai sää nyt hallaa saa aikaan nuilla sun konsteilla, en usko ollenkaan :) Joten syö rauhassa vain ;)

Harakanhattu Tervetuloa suomeen! :wave: Mites teidän reissu meni? Oliko hyvää ruokaa ja ihania maisemia? Mitäs muuta siellä touhusitte, ku heiluttelitte peittoja? ;) :whistle: TEillähän on oikein peittojen heiluttelu viikko :LOL: Täällä yritetty pitää joka toinen tai joka kolmas päivä tahtia yllä ;) :D Mitäs te ootte rempannu? Koko huushollinko? :)

Mely Mulla tuo valkkarin tulo ainakin oli merkki raskaudesta, joten pidetään peukkuja :)

Kaikille kovasti plussatuulia!! ++++++ :whistle:

Oliko täällä joku, joka oli testaillu keskenmenon jälkeen, kauanko r-testi näytti plussaa? Tekis mieli testailla jollain herkällä, ku en millään malta odottaa ens viikon maanantaihin asti sitä verikoetta? :D Mut luulis sen hcg:n jo laskeneen, ku se oli viikko tyhjennyksen jälkeen 43?
Täällä eilenkin tuli ihme vihlasuja tuonne alavatsaan, ne vihlasut oli todella kipeitä, mut kesti vain sekunnin. Niitä tuli muutama yölläkin, ku valvoin.. Mitähän lie olivat?

Eikös sen hcg:n pitäisi puolittua 15 tunnissa? Taisi tämäkin olla yksilöllistä |O Mutta uskoisin että sulla olisi jo suht alhaalla luku alisa84. Tuossa vielä linkki http://www.terveysportti.fi/pls/kh/kh_julkaisu.NaytaArtikkeli?p_artikkeli=nak06030

Alisa84 En saanut ovistikkuihin kuin hailakan haamun ja lopetin tikuttelun voimakkaisiin alavatsatuntemuksiin joiden oletin olevan oviksen aikaansaamia.

Onko kellä muilla ollut raskausoireena UNET? Mulla on ollut aina odotusaikana vilkkaita ja voimakastunteisia unet ja tänä aamuna heräsin itkien. Yritän tässä miettiä että voisiko senkin yhdistää meneeseen ovikseen, mutta en voi olla toivomatta sen olevan oire jostain ihan muusta... Vieläkin on surkea olo kun se uni oli vaan niin kamala :( Onneksi on ihan a ilma, niin pääsee ulos :)

Hyvä harakanhattu, go go go! :D

Hyvää päivää kaikille.
Me oltiin taas viikonloppu muissa maisemissa.
Mä voin hyvin kuvitella harakanhattu sinun miehen ilmeen ku meillä on kotona myös samanoloisia ajatuksia ilmassa ajoittain :LOL:
Viikonloppuna tai ensviikolla pitäis olla ovis...Tai joskus...ööö...Eli pitäis patistaa mies hommiin.Sitä on ihan turha mitenkään yrittää vikitellä, ehkä mä vedän raivarit niin se kunnostautuu :LOL: Niin ja ollaan me ihan yhteistuumin tässä hommassa...oikeesti =)

Varanikki: Sen enempää en noista UNISTA osaa sanoa kuin että itse nään raskaana ollessa kauheesti seksiunia. :ashamed: :D Esikoisen aikaan aika paljonkin, nyt kahessa edellisessa raskaudessa vähemmän. Liekkö tuo tarkottanut että masussa kasvo erisukupuolta oleva ihmisen alku vai siinä, että noi kaks viimesintä raskautta muutenkin olleet luultavasti alusta saakka tuhoon tuomittuja. :(

).(Vuoto loppu vkonlopun aikana :D ja tänään alotin ovistikuttelut. Nyt vaan ootellaan vahvistuuko viiva jne.
Ainut mikä vähän ihmetyttää niin rinnat on alkanu aristaan... Liekkö tuo sit kielis tulevasta oviksesta. :whistle: Toivottavasti!! :D No, toivossa on hyvä elää vaikka vähän epäilen mahdanko ovuloida vielä ollenkaan.... :(

Täällä myös odotellaan ovista. En ole ikinä vielä tikutellut ja nyt tämä kierto saa mennä vielä ilman, katsotaan seuraavassa sitten. Huomaatte siis etten ole kovin toiveikas. :|
Kaiken lisäksi alkoi vielä vähän tuhruttaa, että onko tää kierto edes kohdallaan.
Mut peukut pystyyn kaikille, että helmivauvojen pino saisi tästä poppoosta vahvistuksia! :D

Alkuperäinen kirjoittaja meriaani:
Täällä myös odotellaan ovista. En ole ikinä vielä tikutellut ja ..
Mullakin elämäni 3. kierto missä tikutan. 2 kertaa ehin tikuttaa rk:n jälkeen ja ekasta tikutetusta kierrosta aivan alkuraskauden km ja toisesta nappas ja sit tuo km rv:llä 19+0. :(

Mutta mä oon ollu niin tyytyvänen noihin tikkuihin että ne on aina käytössä niin kauan ku yritetään ja lapsia meille toivotaan. Saapahan (toivottavasti) ainakin johonkin testiin edes + -merkkejä! :LOL:

Täällä ei tietoakaan mistään normaalista! Viime viikolla taas näytti siltä, että nyt se vuoto loppuu, mutta toisin kävi. Alkoikin taas ihan kunnon vuoto. En enää tiedä yhtään missä mennään ja alkaa jo suututtamaan tämä reilun viiden viikon vuotomaratooni. |O

Alkuperäinen kirjoittaja Eelis:
Täällä ei tietoakaan mistään normaalista! Viime viikolla taas näytti siltä, että nyt se vuoto loppuu, mutta toisin kävi. Alkoikin taas ihan kunnon vuoto. En enää tiedä yhtään missä mennään ja alkaa jo suututtamaan tämä reilun viiden viikon vuotomaratooni. |O
Oisko menkat?

Yhteistyössä