KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

TASH, olen todella pahoillani puolestasi :hug: Uskaltaudun sanomaan että tiedän miltä susta tuntuu, mulla km:t ihan samalla aikavälillä kun sulla eli 11/08 ja 4/09 ja molemmat tapahtui viikolla 7+4. Munkin mies sanoo, että kolmas kerta toden sanoo! Ja mulla on ihan sama fiilis kun sulla että jos vielä kolmas keskenmeno tulee, niin se menee yli mun sietokyvyn. Mä itkin eilen melkein koko päivän, menkkojen alku sai mut ihan maahan ja kuukauden takainen km palautui taas mieleen. Mutta pakko uskoa että tämä vielä tästä, ON IHAN PAKKO USKOA!!!!!

Kiitos kaikille haleista :')

Tupu76
, olet oikeassa, pitää uskoa. Jos vaan jostain sen keksisi, miten... :S Ehkä sitten kun vuoto loppuu, ja jälkitarkastukset on käyty, olo helpottaa vähäsen. Niinkuin viimeksi.
Toivon todella, että kolmas kerta toden sanoo, ja jos se sanoo, että km taas, niin voipi olla murheen murtama Tash seuraavat 50 vuotta, ja sitten se on myöhäistä. :p

Tash pahoittelut ja :hug: :hug: :hug: :hug:

Tein aamulla uudestaan testin kun ei menkkoja kuulu, haamu tuli. Nyt kun mies tuli töistä niin kävi hakemassa apteekista testi. Tein sen äsken ja tuli heti selvä plussa. Pelko on kyllä nyt mukana, että kauinka tässä käy. Täytyy varmaan uskaltautua siirtyä tuonne odottajiin, jälleen kerran.

mely kyselit oireista. Mulla ei ole mitään oireita, ainoastaan menkat on myöhässä. ja kierron pituudestakaan en ollut ihan varman koska eka kierto km:n jälkeen menossa. Eli heti tärppäs.

Sitä toivotaan itsekin, että hyvin menis.

Onnittelut plussasta vauva-10

Tashille pahoittelut ja suuret voima :hug: :hug:

Mä otin nyt kovat aseet käyttöön, eli kokeillaan taas parikuukautta Clomeja, nyt eka tabletti aamulla otettuna ja heti jo alkoi voimakkaat kuumat aallot.. toivottavasti tietäis hyvää kesän aikana :)

Keväistä tsemppiä meille kaikille ja paljon ++++++ :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Nöttiäiselle suuren suuret pahoittelut ja suunnattomasti voimia. :'( :hug: Luin tuon sun kokemuksen silloin reilu viikko sitten (?) melko tuoreeltaan, ja pahaa teki. Älä nyt kuitenkaan ajattele, että jo toisen pienokaisen menettäminen olisi jokin rangaistus. Sä et ole tehnyt mitään väärää. :hug:
Vaikeahan tuota on olla miettimättä. Väkisinkin on mielessä koko ajan mitä mä oon tehny niin väärin että meiltä jo toistamiseen viedään vauva? :'( Keskenmenon rv:lle 12 asti ymmärrän mutta mikä tuota Luojaa vaivaa ku se antaa mun raskauksien edetä aina noin pitkälle ja sit tiputtaa mut alas tähän suohon tarpomaan.... Ei voi ymmärtää. :'( :'( :'(
Kaikki tuntuu ihan turhalta, suututtaa ihan silmittömästi kun häiden ilo ja jännitys jää tän vihan ja surun alle. :'( :'( :'(

Kiitos kaikille pahoitteluista. Vaikka siltikin tuntuu että olen suruni kanssa niin yksin, niin yksin... :'(

Mutta ihan kysymyskin teille spontaanin keskenmenon kokeneille joille ei oo tehty kaavintaa: kauanko jälkivuoto kesti?? Mulla vieläkin tuhrua vaikka tiedän että se 2 vkoa on ihan normi aika vuotaa (nyt keskenmenosta n. 1.5 vkoa) mutta alkaa mennä hermo tähän. Mä itken vaan koko ajan ja v*tuttaa ku ei voi tuo vuoto edes lakata. :'(

Olitte taas paljon kirjoitelleet, pitäis varmaan kävästä täällä useammin niin pysyis kärryillä paremmin :) Nytkin ihan pikaisesti poikkeemassa...
Niin surullisia kuin iloisiakin uutisia täällä Tash :hug: ja vauva-10
:flower:

nöttiäinen Mulla kesti vähän reilu 2vkoa jonka jälkeen viikon verran taukoa (sillonkin iltasin tiputteli) ja taas hanat reiluksi viikoksi auki. Mun mielestä ne oli jo menkat, lekurin mukaan km-vuotoa...

Nöttiäinen Mulla kesti vuoto silloin n. viikon vähän päälle, mut ekat kolme päivää oli pahimmat. Sen jälkeen vaan normi kuukautisvuotoo. Tulee kyllä niin elävästi mieleen omat kokemukset, kun lukee sun kirjoituksia. Olen ihan tosi pahoillani sun puolesta. :'( :hug:

Harakanhattu

Mulla tänään ollu iha ihmeellinen vatta.. :( päivällä oli kovana ja nyt illalla oli melko löysänä... :(:( apuva. onko vattatauti tulossa? vaiko jotain raskausoireita?? :D:D voisiko tommonen olla?väsymystä kans ollu.. ja sit tukossa kans ollu. puuh. tekis nii mieli testata huomen mut niin :D

Harakanhattu Täällä kans yks greippimehuilija :wave: Pakko juoda vaikka inhoon sitä mehua kyllä :x :D

Sintsu Täällä kans mies ei ihan aina ymmärrä näitä hömpötyksiä, kuten bloggailua ja palstailua, muta kovasti sekin jo odottaa kyytiläisen tarraamista kiinni :heart:

Tash oikein jättisuuri hali sinulle :hug: On tuo niin väärin, että ihmisiä koetellaan noin hurjasti :'( Jaksamisia! Toivotaan, että miehesi on oikeassa :heart:

Vauva-10 Ihana kuulla hyviä uutisia :hug: :heart: Oikein suuret onnittelut plussasta! Toivottavasti sinuun ei tarvitse törmäillä enää tällä palstalla :D Tunnistitko oviksen? Heiluttelitteko peittoja vain ihan mielen mukaan, vai tähtäsittekö oletettuun/bongattuun ovikseen? *Haaveilee itsekin uudesta plussasta*

Nöttiäinen Iso :hug:

Mely Mulla meni plussa kierrossa oviksen jälkeen vatta ihan sekasin ja olo oli tosi huono, kuvotti joku 5 päivää, joten toivotaan parasta :D

On: Tänään tuli tilaamani ovistikut. Aion ottaa ne käyttöön vasta, kun aloitan clomit, eli joskus kuukauden päästä.. Koko ajan mietin, että milloin pääsis jo uuteen yritykseen.. Tää odottelu raastaa hermoja. Tai siis kyllähän mää koko ajan toivon, että tärppäis nyt heti, mut en usko, että oma kroppa sitä ovista saa aikaiseksi...

Alisa84 Ei me sen kummemmin olla ovista bongattu. Enkä ole tikuttanut ikinä. Heiluteltiin peittoa tasaseen tahtiin (joka päivä) niin ei tarvitse oviksesta olla huolissaan. Kuitenkaan mitään yrittämisen makua ei hommassa ole, ei siis olla otettu asiasta paineita.

Alisa84 Tarkoitus oli maanantaina päivällä tikutella mutta tämä nykyinen elämäntahti on niin kovaa (teen töitä nyt "hulluna) etten yksinkertaisesti ennättänyt/muistanut tikuttelemaan :/ Toisaalta ei ollut tarvetta, luulen tietäväni oviksen olleen....maanantaina töissä alkoi koskea kauheasti alavatsaan, turvotti, illalla repi alaselkää jalkoihin asti ja illalla bongasin sit kunnon liima limat veski reissulla :D Ja olin masusta niin kipeä ettei tarvinnut peittoja heilutella...sit muistinkin miksi meidän lapsoset ovat aina saaneet alkunsa petipuuhista jotka hoidettu ennen ovista (edellisenä päivänä-noin viikkoa ennen). Tämä tarkoittaa tietty sitä et kierto pitää olla säännöllinen ja pitää tietää millon ovis napsahtaa.
Nyt pitää toivoa että jos ei vielä tärpännyt niin seuraavakin kierto yhtä säännöllinen ja pitää hommat hoitaa kotiin useana päivänä ennen ovista. Ovispäivä näkyy olevan niin kipu päivä ettei hommista tule mitään.

Surullisia uutisia tullut :'( :'( :'( :'( Tash olen pahoillani :hug: :hug: :hug: :hug:
vauva-10 Onnea matkaan :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: toivotaan et kaikki menee tällä kertaa hyvin :hug: :hug: :hug: :hug:

KESKIVIIKKO

HAAVEISSA ESIKOINEN

Empuuu............................KM 09/08..........................KP 2/28-30
Tupu76.............................KM 11/08, 04/09................KP 4/29-30
Murmelin...........................KM 01/09..........................KP 4/28-38
MLL..................................KM 11/08..........................KP 4/27-32
Orion................................KM 02/09..........................KP 5/50
harakanhattu.....................KM 04/09..........................KP 7/
Sun Rise...........................KM 10/08 .........................KP 17/28-30
mely................................KM 12/08..........................KP 26/27-37
tiitu87..............................KM 11/08, 03/09................KP 29/
nanakuu...........................KM 11/08......................KP 47/25-28 yk 5
Hempukka87......................KM 12/08
Perhosia............................KM 01/09
Sokruli...............................KM 02/09
zamoon.............................KM 07/00,07/08,09/08
Elviira-76...........................RK 11/07
MeaMimosa...................KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
Nasu-85...........................KU 11/08, KM 02/09
Miukkari............................KM 02/09
Alppiina............................KM 04/09
Alisa84.............................TM 05/09
A-L-M..............................KM 04/09
Tash...............................KM 12/08, 05/09

HAAVEISSA TOINEN

Sinimarja.........................TM 02/09..........................KP 3/27-34
Annemaarit......................KM 08/08..........................KP 15/24-28
Elwi................................KM 11/08..........................KP 26/17-42
Nappula...........................KU 10/08, KM 02/09
pyrola.............................KU 03/09
MyAngelsMyHope...............KM 03/09
tinttamaaria......................KU 08/08, KM 03/09
Spark..............................KM 02/09
mama-L...........................KM 04/09
jasimi..............................KM 01/09, 05/09
Zalmiakki.........................KM 03/09
kellopeliappelsiini...............TM 04/08, KM 05/09
Eelis................................KM 04/09
nöttiäinen.........................RK 10/08, KM 05/09

HAAVEISSA KOLMAS

Sapfo...............................KM 05/09.........................KP 2/
Varanikki...........................KM 04/09.........................KP 15/28-32
Omenaruusu......................KM 10/01, 10/08................KP 17/23-30
Happihyppy.......................KM 02/08, KU 12/08...........KP 22/28
pinpella.............................KM 04/09
Mymmyryy.................KM 12/07, 04/08, 07/08, 01/09

HAAVEISSA NELJÄS

Sintsu78...........................KM 01/09...........................KP 5/30-33
k-enkeli............................KM 01/09, 03/09
MannaHari.........................KM 03/09

HAAVEISSA VIIDES

mother4.....................TM 02, KM 06/08, 12/08..............KP 8/28
coitus interruptus.....................KU 04/09......................KP 15/26-28

TAUSTALLA:

Filuuri, Liinakko, marijasu, valonsäde, Ristiinkulkija, Unicco, catzu, pikku-pirpana, Maaria75, kanella, meriaani, Eppuliini, Nemu, maaliskuu, P-E

PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

2008

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria-TYTTÖ, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, SusSoo, heitu

Joulukuu: sini74, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123

2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö, annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83, Heinämassu82, Snow Leopard, Chira, tikruliini

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti, sukkapari, Leinikki, tyttö onnellinen, sohvi77, awek123, kuumetta, Julietta, Heidi1985

Toukokuu: Pinguli, vauva-10

Nöttiäinen kyllä mulla kesti jälkivuoto kolmisen viikkoa, viimeinen viikko niukkaa, mutta kuitenkin. Sitten viikon verran väliä ja mun mielestä menkat alkoi ajallaan ja runsasta vuotoa lauantaista lähtien.
Nyt odottelen tän loppumista ja sitten kokka kohti uutta yritystä, vaik mies alkoikin yhtäkkiä jarruttelemaan, et katsotaan nyt jäikö se tähän.
Mutta sinulle toivotan luottamusta tulevaan, vaikka varmasti on melkoinen pelko koko ajan taustalla.

Olipas täällä surullisia uutisia :hug: kovasti vauvan menettäneille.
Ja Vauva-10 onnittelut plussasta. :heart:

Meillä ukkeli lähtee huomenna Saariselälle pelaan lentistä ja sunnuntaina vasta tulee takasi. Onneksi ehtii juuri tärppiajoille takas =)

No soittelinpa sit naistentautien osastolle tän vuodon takia. Lääkäri arvioi että tämmönen verinen vuoto ei ole enää normaalia ja meen tossa iltapvällä (en pääse aikasemmin esikoisen takia ku en saa sille kattojaa) näyttämään ja katotaan tilanne. Käski varmuuden vuoks olla syömättä ja juomatta jos joudun kaavintaan.......

Niin mun tuuria että tulee sitten kaikki paska mitä tulla voi. :'(

Mä niin elin toivossa että päästäs samantein yrittää uudestaan, mutta tohtiiko sitä kaavinnan jälkeen ennen ekoja menkkoja edes yrittää uutta raskautta?? Ei varmaankaan.... :'( :'( :'(

Yhteistyössä