joopa, ovisasioita täällä mietitään, mä olen sitä mieltä, että ovismittarin pitäisi olla sellainen, että se alkaa vilkkumaan ja heittää tekstin, että NYT 100% ovis tulossa ja heti panemaan siitä. Noi tikut tuntuvat olevan ihan huuhaata, ollakko vaiko eikö olla vaiko olla vaiko haalea tai ehkä vahva tai sit jotain siitä välistä. Se on se syy, että mun tikut edelleen odottaa jonkun vapaaehtoisen hanuria.
Uniccolle sanoisin edelleen, että mä ehkäsisin kyllä. Toki sinä tiedät parhaiten ja olet kokenut aiemmin miten se menee, mutta..? Jotenkin tuntuu tuollasessa, että varman päälle. Entä jos on jotain ja pitää kuvata yms ja sit onkin pullat uunissa, ja sit onkin haitallista ja ja.... Vaikeeta. Mutta, sinä tiedät parhaiten, kohta voi myös
tri Kanella tulla mut pieksemään, ku mä en ole mikään tohtori ja oon mukamas niin viisaana tässä jakelemassa neuvoja.
Tänään lienee mulla kp 16, menin sitten pöllönä tunkemaan sen mittarin korvaan kuitenkin, joopa, lämpö 36,2. Että menee tämäkin kierto ohi ja lujaa, ei ole minkäänlaista nousua tapahtunut, tuskinpa mun lämpö alkukierrossa ois 35 ollu.
Mutta nyt vielä yksi asia, jonka haluan jonkun kanssa jakaa, vaan kun ei tällasesta voi esim työkavereiden kanssa keskustella:
Kävin eilen Lidlissä. Käyn muuten tosi harvoin, työn puolesta pitää välillä käydä vaklaamassa. Itseasiassa eilen totesin, että onpa paikka muuttunut, leipiä oli paljon kotimaisia ja jäätelöissä oli impulssiallas (Valiojäätelön). Eihäin sieltä ole ennen saanut kuin perhepakkauksia. Niin, siis kokonaisuutena tuntui, että on enemmän tullut suomalaisille tuttujakin merkkejä. Ja kassapöydät olivat normaalit. No, se ei ollut asiani, vaan se, että siellä kierrellessä muistin, että perskuta, tartten pikkuhousunsuojia. Ni oottekos huomanneet, ko firman pikkuhousunsuojat ovat hajustettuja. "Fresh fragnance of avocado". Eikö ole näppärää, aatelkaa nyt (täs kohtaa herkät menee nukkumaan), jos niinku normaalisti välillä ehkä on sellanen fillis, että ovislimat plus spegut ynnämuut eritteet lortossa tekee lievästi sanottuna hmmmm ei-niin-mukavan aromin, ni nyt ku mä survasen ton fresh avocado-hajuisen suojan ni raikkaus on taattu. Miehellekin oikein mainostin, että eipä tartte lorttoa kummemmin jynssätä, että ny on kuin raikas hedelmätarha aina ja ikuisesti. Siis aivan mahtavaa eikö? Menkääs nyt kaikki ostamaan raikkaanhajuisia suojia...
Kuka pöllö oikeesti tollasia kehittelee? Kohta ne haisee suklaalta ja ties miltä....
Hyvää päivänjatkoa kaikille ja viikonloppuja jos en kerkeä enää ennen sitä!!!
:xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: