KM jälkeen kuumeilevat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SuukkoSuulle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heipsis!

Täällä taas iloitaan! Kp1 tulla tupsahti aivan puun takaa!

Sain siis keskenmenon rv9+1, joka huomattiin 11+2 ja kaavittiin tuossa 21 päivää sitten. Lääkäri sanoi, että saattaa mennä pitkäänkin ennenkuin alkaa kuukautiset, mutta mitäs tämä nyt on?! Suorastaaan pelottavan lyhyt kierto! Mietinkin, että mitä tämä nyt on. Semmoinen mahan juilinta ja polte kyllä on, että menkoilta vaikuttaa...

Onko kokemuksia? Kuinka kauan muilla on mennyt kaavinnasta, kun ensimmäiset kuukautiset tulivat?

Niin ja sitten vielä:

Sinä kuka listaa päivittelet, minulle voi laittaa tietoihin nimeni perään että:
KM 04/08, KM 06/08, KM 08/08

Asialla ei siis ole mitään kiirettä tms., mutta jos haluat täydentää niin siitä vaan:) Kiitokset jo etukäteen!! :)

Moi vaan taas,

jo on toivuttu glittereistä, ja kai se niin on, että vanhuksia täällä ei juurikaan pyöri, eli tyydytään normaaliin fonttiin.

Menkat vaivaa yhtä sun toista, haleja kaikille.

Unicco: Minä odottaisin. Onneksi kyseessä on kuitenkin lyhyt ajanjakso, mutta kyllä kuitenkin sinun terveys on etusijalla. Ja jos on niin, että jotain kuvia otetaan, ni mielummin varman päälle!! Tiedän, on varmasti vaikeaa laittaa odotusvaihde päälle ja en todellakaan osaa kuvitellakaan millainen tunnemylläys sinulla nyt on, mutta odottaisin. Niinhän me kaikki täällä, odotetaan jotain, ja joillain se odotus venyy. Superhali sulle. Löytäisinkö makin jonkun kivan kimallekuvan? Jep,

mä en varsinaisesti ole mikään nallepöh ystävä, mutta iso ryhmähali on aina paikallaan:

Tällä mennään, ja koitahan Unicco pitää mieli hyvänä!! Todella hienoa kuitenkin se, että heti pääset tutkimuksiin.

Ja muuten kuvista, se allusmamman kuva oli kyllä superhieno, siis se vika. Just tollanen fiilis meillä kaikilla varmaan on kun menkat alkaa ja esim pomo kysyy, että kuis menee. :)

Ja kahvista,

Edelliset loppuunviedyt raskaudet join kahvuia ihan normaalisti, eli paljon. Nyt kun on asiasta ollut puhetta ni nää pari vikaa join ainoastaan yhden kupin aamulla. Kesken meni silti, että olen myös taipuvainen uskomaan, että kohtuudella on ok.

Haliteemalla jatketaan, morjens kaikille!!!

:xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas:

18.9.2008

HAAVEISSA ESIKOINEN

Samary...................KM 10/07
dinaho...................KM 06/07
Emppu78...............KM 6/07, KU&TM 6/08
Matsalu.................KM 06/08..............................
Humu82..................KM 07/08............................
MeaMimosa...........KM KM 04/08, 06/08, 08/08..KP 1
Lakta....................KM 05/08...............................KP
Minni-07................KM 11/07, TM 07/08..............KP
Elviira-76................RK 11/07.............................KP 4/26-27
Kanella..................KM 05/08..............................KP 4/28
Meritähti...............KM 02/08...............................KP 6/30-33
Dada.....................KU 07/08...............................KP 11/
tytti82...................TM 05/08...............................KP 11/30-33
Huhtityttö.............KM 5/08.................................KP 13/28
Liinakko..................TM 07/08..............................KP 13/28
Julietta..................KM 09/07, 03/08....................KP 22/29
Nanniina...............KM 07/08...............................KP 23/28-30
tyttö onnellinen......KM 12/07............................KP 25/28-32
Lymypiilo.................KM 07/08............................KP 33/28
Betania.................KM 06/07...............................KP 52/27-28 (palstatauolla)
Tinkatar................RK10/2007, KM 05/2008.........
Oxford...................KM 05/08...............................
Mötiäinen..............TM 09/07, KM 06/08..............KP
Emiliana................KM 04/08,05/08.....................KP
Snowball...............KM 04/08...............................KP
whisnefka.............KM 05/08................................KP

HAAVEISSA TOINEN

Kristallienkeli..........Enkelivauva 02/07
Säde82...................KM 01/08
Mude-75.................KM 04/08
Allusmamma...........KM 04/08
pikkuvadelma.........KM 06/08
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07...........KP 6/27-29(palstatauolla)
Leinikki...................KM 12/04, 01/08, TM 06/08....KP 13/31
Annemaarit............KM 08/08................................KP 15/24-28
Sonja74..................KM 07/07................................KP 67/26-29
Nemu......................KM 08/06, 08/08.....................KP
Pesonen.................KM 07/08................................
freebird..................05/08 Enkelivauva...................KP

[color]

HAAVEISSA KOLMAS

woodoo....................KM 12/07, 05/08
Muumiblues..............KM 05/08
mammaRoi...............KM 05/08
Unicco......................KM 07/07......................................KP 1/29
Tikruliini....................TM 05/08......................................KP 1/37-44
Linneaborealis.........KM 2/08........................................KP 19/36
mymmyryy................KM 12/07, KM 04/08, KM 07/08....KP 26/28
Happihyppy.............KM 02/08.......................................KP 28/30
Äittä-67......................KM 07/08....................................KP 32/28-30
SusSoo....................KM 02/05, 01/08, 05/08, 08/08.....KP (taustalla)

[color]

HAAVEISSA NELJÄS

Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)
Iltsu-natsu............... KM 09/05,11/07, 02/08...............
Herkkupeppu............KM 06/08.....................................KP 8/30-31 *yk2
Rva Pikkymyy............KM 02/08, KM 08/08....................KP 23/32 *yk1
[color]

HAAVEISSA VIIDES

Millukka...................KM 05/08.................................KP 12/30 *yk13
mother4..................TM,KM 6/08..............................KP 22/27-28 *yk2
taaperotx4..............KM 06/08.................................KP 32/32-38

HAAVEISSA KUUDES

Lumi-Marja.....enkelityttö-92, KM4/98, KM5/99 rv 15+5 tyttö, KM11/04, RK2/08 15+5 poika, KM7/08, KM 8/08.......KP 6/28-30
[color]

[color]

Taustalla:
ElinaMaria
Sini74
L-M
Sussoo
[color]

Haamuilijat:
Mötiäinen
Humu82
[color]

PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

Aubrieta.......................03/08
Pamu k ..................
Millimenninkäinen..........04/08
Miina-............................04/08
Aili ................................04/08
Nti Kesäheinä................04/08
Surusydän.....................04/08
Ansku07........................04/08
Katherine......................04/08
Toive81.........................04/08
Frizzante......................05/08
Tuulenpuuska...............05/08
Pompo79......................05/08
Tuizu............................05/09
Fleur05........................05/08
Luminia........................05/08
Helmitaustailija.............05/08
Orchidx2.......................05/08
Minni-07.........................05/08
Daizz..............................05/08
Muumiska.....................06/08
Fey...............................06/08
Kvart över....................06/08
Jonniina.......................06/08
Rimpuli.........................06/08
Kärppänä heinälatoon 06/08
Mae.............................06/08
Leidi............................06/08
Pink1...........................06/08
Kaa.............................07/08
Myymä........................07/08
Riine............................07/08
Tauski82......................07/08
Lakta...........................07/08
Danjuska.....................07/08
Kesis............................07/08
Mimuli...........................07/08
Allusmamma.................08/08
Miracle..........................08/08
Inkaliina83....................08/08
Superheppuli.................08/08
Oxford...........................08/08
JJ-t.................................08/08
iltsu-natsu.....................08/08
Pesonen........................08/08
Tinkatar.........................08/08
Nirtsu.............................08/08
Snowball........................09/08
ElinaMaria......................09/08
emiliana.........................09/08
äittä-67..........................09/08

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Korjatkaa vielä jos jotai olen unohtanut :D jää mymmyryylle vähemmän fiksattavaa :) :hug:

).) saanko hehkuttaa ihan vähän :) :heart: käytiin aamulla kurkkaamassa pientä.. siellä hän rellotti ja ihan vastas viikkoja pituuksiltaankin..kädet ja jalat meni vimmatusti edestakas..
Nyt turvallisempi mieli :) mutta en siltikään teitä halua jättää vielä =) :hug: :hug: :hug: te olette kaikki niin ihania muruja ja täällä on kotoinen olo.. vaikka on nio huhtimasukatkin rakkaita jo :heart: bat hiör i fiil laik houm sviit houm..

Olipas kunnon tätirynnäkkö Mealle, unicolle ja tikruliinille ja sussoollekin :( :hug: no mitä pikimmiten pääsette rättikuningattaresta eroon sitä terhakammin hommiin ;) :p :heart: :heart: ..

Jelp,miten tuo kuvien ja sanojen kopiointi tuolta onnistuu. Jos yritän sitä url alkuista osoitetta kopioida niin en saa vaan sitä pätkää vaan se kopioi aina kaikki mitä siinä "laatikossa" lukee. Olipa selkeesti selitetty, noh mut sinnepäin kuitenkin. Muistaakseni olen joskus saanut niitä sieltä otettuu mut nyt ei onnistu.

Allusmamma -kuulostaa kivalta,millä viikolla olet jo?

Alkuperäinen kirjoittaja Elviira-76:
Jelp,miten tuo kuvien ja sanojen kopiointi tuolta onnistuu. Allusmamma -kuulostaa kivalta,millä viikolla olet jo?

elviira vasta kymppi mennyt rikki :) jätti keväinen tuulimuna silti paha arven =/

niin tuosta kopsaamisesta... poista sieltä keskeltä se tieto mitä et halua sanoa ja jätä ne [ / quote ] jutut alkuu ja loppuu näkyviin... :)

vai tarkoitit tuolta glitteristä ota se alempi laatikko ja kopsaa BB osoite :)

Clomit jätetty apteekkiin päätös on siis tehty, katsotaan mitä tohtori sanoo.
Mutta pitääkö tässä nyt alkaa ehkäisemään? Vai antaako mennä luomuna? Sanoisin, että aika pienet mahdollisuudet on luomuna raskautua, takana siis vuosi ilman tärppiä, keskenmennyttä raskautta odottelimme reilut 2 vuotta?
Voinko mä nyt järkeillä, että jos nyt sattuisin raskaaksi tulemaan (hehheh ihan varmaan joo) niin sitten niin on tarkoitettu ja pieni ihme on tapahtunut ja eletään sen mukaan. Vai olisko pakko ehkäistä? Se kyllä olisi mulle vaikeaa kun kuitenkin toivoo niin hirveästi pientä nyyttiä.

Anteeksi nyt tämä itsesääli ja asianvatvominen mutta kun musta tuntuu, että kukaan irl ei pysty ihan ymmärtämään tätä yhtälöä.

Ja arvatkaa mitä??? Kun olin tänään lähdössä kaupalta kotiin, niin auton eturengas oli tyhjä! Ja mähän en ole koskaan vaihtanut rengasta, p***e. No, nyt olen! Kaivoin kamppeet auton peristä ja aloin ihmettelemään. Sain sitten kaapattua yhden papparaisen henkiseksitueksi ja neuvonantajaksi :laugh: Missä ne komeat atleetit luuraa silloin kun tarvitsisi oikeasti apua, ei näkynyt yhtään kauniisti ruskettunutta unelmien kohdetta missään kun epätoivoisesti ympärilleni pälyilin |O

Niin ja kiitos kaikille vastauksista!

voi Unicco mä oisin kyllä suonut ainakin tuhat hunkkia sun autonrengasta vaihtamaan.. mut ei sul kyl tainnut olla minihamosta ja minitoppiä päälläkään ja kivaa kesänjälkeistä rusketusta :D :xmas: :laugh: millä niitä ois tulvinut ovista ja ikkuinoista sisälle... :whistle: tietysti !! doh !!
mitkä on todelliset fiilikset ? uskallatteko vetää luomuna huolimatta vaikeuksista ja jaksaa stressata luomuilua :) ? jos jaksamista löytyy niin why not ei tässä nuoremmaksi tulla mutta jos on sit jotai really serious raskautumista vaikeuttavaa tulee vastaa ja estää niin sit realisoida tilanne niin että järki käteen menttaliteetilla :hug:

Joo ei ollut toppia eikä hamosta hyvä etten lähtiessä toppatakkia vetänyt niskaan :whistle:

Ei mulla luomuilun suhteen ole ongelmia mielen kanssa, tämä on nyt tämmöinen pitäiskö vai eikö pitäis.
Ja hommanhan voi laittaa seis jos leikkauspäätös tulee, tietty vähän siihenkin nojaten mitä ne sanoo leikkausjonon pituudeksi, todennäköisesti juttu on hyvänlaatuinen mutta mahdollisen operoitavan alueen takia joudun HUS:n potilaaksi täältä maakunnasta, Meilahdessa mut on viimeiset kerrat leikattu ja enkä tiedä lainkaan mahdollista jonoa.
Mutta en mä jaksa pidemmälle kuin mahdolliseen kuvaukseen asti pohtia, pala kerrallaan näes. Sitten voi stressata uudestaan jos pitää leikata. Ja toisekseen mä en usko edes raskautuvani, enhän mä ovuloinut tässäkään kuussa.

Ainut mikä harmittaa/mietityttää mitä ne nyt sanovat gynenpolilla tämmöisestä epävermasta tilanteesta ja tosi hienoa harmitella tälläistä kun ei vielä edes ole sitä aikaa sinne :laugh:

Hitto kun mä olen hyvä tässä murehtimisessa!

Heipparallaa,

Tikruliini ois saanut se kurja akka pysyä poissa! Pahoittelut tädistä! :hug:

Unicco voima :hug: On kyllä kurja tilanne, mutta onneksi sait sen ajan niinkin pian.
Äkkiseltään sanoisin, että itsekin odottelisin sitä lääkäriaikaa ja pistäisin yrityksen tauolle, mutta vaikeaahan se on kun niin kovasti toivoo raskautta.
Koittaa pitää mielen mahdollisimman paljon muissa asioissa ( juupa juu... )

Ihanaa kun Allusmammalla oli hyviä ultrakuulumisia! Minä kanssa niin odotan sitä hetkeä kun menee ultraan ja siellä on syke ja liikettä! :heart: =)

Mitäköhän kaikkea mä nyt unohdan, kun en enää tonne edelliselle sivulle nää...
( miten niin valopää? )

Tänne ei mitään uutta, täti rupee pikkuhiljaa pakkailemaan laukkujaan mikä on hyvä koska pikku hiljaa alkaa kaipuu tuonne vällyjen väliin kasvaa aikas suureksi.
Ihan mieletön läheisyyden kaipuu ollut viime aikoina eikä noi halit nyt oikein riitä.

Sitä mä olen tässä pohdiskellut, että onko ihan hullu ajatus vaihtaa työpaikkaa kun yrittää raskautua? :attn:
Mä en oikeesti tiedä kauanko mä nykyisessä työssäni vielä jaksan...jos sitä pian raskautuisi niin aina sitä äippäloman alkuun painaisi vaikka väkisin, mutta mitäs sitten jos tässä menee vuosi tai kaksi tai enemmän. En mä hitto jaksa tätä työtä niin kauan. Ellei sitten jotain radikaalia muutosta meidän toimintaan tule, mikä saa mut taas motivoitumaan enemmän.
Välillä on ihan hyviä päiviä ja viikkojakin, mutta aina tulee jotain maailman kaatavaa.
Mä haluaisin työn jossa voisin vaan tehdä sitä työtä, ilman että aina on joku "kriisi"

No juu, nyt aloin taas ajatella liikaa ja liian nopeasti, joten see you :wave:

-Meritähti-

Jos ovistestiin on ensin eräänä päivänä ilmestynyt hyvin haalea haamu,
seuraavalla kokeilulla selkeä viiva joka ei kuitenkaan ihan yhtä tumma kuin toinen (tavallaan puoliksi tumma, eli haalenee toiseen reunaan?!), ja viimeisellä kokeilulla viiva on jälleen vain haalea haamu..
niin olisiko mahdollista huipun tapahtuneen tuolloin kuin oli viiva joka ei kuitenkaan käytännössä niin tumma kuin "pitäisi",
vai eikö ovista tässä kierrossa tulekkaan?
helpommin kysyttynä,
voiko se hormoni heitellä ennen ovista ja viel ovis tapahtua?!
Auttakee tyhmää :headwall:

m.gif
o.gif
i.gif

Huh tuottipa tuskaa, mut onnistui viimein. Kerran joskus muistaakseni aikaisemmin kokeillut ja silloin oli ihan helppo muistaakseni, onnistui kerta yrityksellä ja nyt sain tuskailla koneella vaikka kuinka kauan ja ajattelin että nyt mulle saa vääntää rautalangasta kohta et miten tää oikein menee.

-kiitos avusta Allusmamma

Alkuperäinen kirjoittaja Meritähti:
Tikruliini ois saanut se kurja akka pysyä poissa! Pahoittelut tädistä! :hug

täti rupee pikkuhiljaa pakkailemaan laukkujaan mikä on hyvä koska pikku hiljaa alkaa kaipuu tuonne vällyjen väliin kasvaa aikas suureksi.
Ihan mieletön läheisyyden kaipuu ollut viime aikoina eikä noi halit nyt oikein riitä.

Tää on ihan kuin mun suusta B) Paitsi että meillä mies on ollut niin p********************* että ei oo ees halailtu. :headwall: dääm. Siis mies ei oo nukkunu moneen yöhön, on toosi stressaantunu ja nyt sai unilääkkeet, onneksi nukkuu. Vähän puhun kuin muksuista, onneksi ovat joskus hiljaa. Ja huomatkaa, mies nukkuu, niin minä valvon tänä yönä :headwall: Eikä päivällä pienintäkään mahdollisuutta vetää päikkyjä |O |O |O Voi vehje sentään ja pitäis suursiivous tehdä vielä :/

Niin ja minäkin lahopää :ashamed: Sitähän alunperin tulin kertomaan ja jakamaan teidän kanssa, että nyt on sitten greippimehut korkattu :xmas: Aattelin lasillisen juoda päivässä, on kuitenkin niin sopimatonta meikäläisen suuhun :x Greipistä tykkään muuten, mutta tää mehu ei osu kohdilleen. Toivottavasti siitä on edes henkistä tukea ellei muuta :whistle: Koska malttamaton kun olen, niin en taas muuta ajattelekaan... :kieh:

Dada mä myös ensikertalaisena tikuttajana pähkäilen samojen asioiden kanssa... mulla oli toi sun kuvaamas tilanne viime viikonloppuna eli pe haamu, la lähes yhtä vahva viiva, su taas vaan haamu, ma vielä hailakampi haamu. Nyt kuitenkin eilen illalla (kp 15) molemmat viivat taas yhtä vahvoja ja tänä aamuna selkee ovisplussa... et onko mulla nyt sitten tulossa toi ovis ja mitä toi viikonlopun viivan vahveneminen oli? Auttakaa viisaammat jos teillä on kokemusta asiasta! Mulla toi kierron pituus vaihtelee jonkin verran normaalistikin ja nyt tietty voi olla sekasin ton keskenmenon takia. Mut uskotaan nyt tohon ovisplussaan vaikka luulin mahdollisen oviksen jo menneen!

Unicco tosi vaikee toi sun tilanne :hug: Varmasti tuo lääkäri tuo jotain selkeyttä tilanteeseen, mutta kuten varmasti kaikki tällä palstalla valitettavan hyvin tietävät, niin odottavan aika on TOOOOSI pitkä :ashamed:

19.9.2008

HAAVEISSA ESIKOINEN

Samary...................KM 10/07
dinaho...................KM 06/07
Emppu78...............KM 6/07, KU&TM 6/08
Matsalu.................KM 06/08..............................
Humu82..................KM 07/08............................
Lakta....................KM 05/08...............................KP
Minni-07................KM 11/07, TM 07/08..............KP
MeaMimosa...........KM KM 04/08, 06/08, 08/08..KP 2
Elviira-76................RK 11/07.............................KP 5/26-27
Kanella..................KM 05/08..............................KP 5/28
Meritähti...............KM 02/08...............................KP 7/30-33
Dada.....................KU 07/08...............................KP 12/
tytti82...................TM 05/08...............................KP 12/30-33
Huhtityttö.............KM 5/08.................................KP 14/28
Liinakko..................TM 07/08..............................KP 14/28
Julietta..................KM 09/07, 03/08....................KP 23/29
Nanniina...............KM 07/08...............................KP 24/28-30
tyttö onnellinen......KM 12/07............................KP 26/28-32
Lymypiilo.................KM 07/08............................KP 34/28
Betania.................KM 06/07...............................KP 53/27-28 (palstatauolla)
Tinkatar................RK10/2007, KM 05/2008.........
Oxford...................KM 05/08...............................
Mötiäinen..............TM 09/07, KM 06/08..............
Emiliana................KM 04/08,05/08.....................
Snowball...............KM 04/08...............................
whisnefka.............KM 05/08................................KP

HAAVEISSA TOINEN

Kristallienkeli..........Enkelivauva 02/07
Säde82...................KM 01/08
Mude-75.................KM 04/08
Allusmamma...........KM 04/08
pikkuvadelma.........KM 06/08
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07...........KP 7/27-29(palstatauolla)
Leinikki...................KM 12/04, 01/08, TM 06/08....KP 14/31
Annemaarit............KM 08/08................................KP 16/24-28
Sonja74..................KM 07/07................................KP 68/26-29
Nemu......................KM 08/06, 08/08.....................KP
freebird..................05/08 Enkelivauva...................KP
Pesonen.................KM 07/08................................

[color]

HAAVEISSA KOLMAS

woodoo....................KM 12/07, 05/08
Muumiblues..............KM 05/08
mammaRoi...............KM 05/08
Unicco......................KM 07/07......................................KP 2/29
Tikruliini....................TM 05/08......................................KP 2/37-44
Linneaborealis.........KM 2/08........................................KP 20/36
mymmyryy................KM 12/07, KM 04/08, KM 07/08....KP 27/28
Happihyppy.............KM 02/08.......................................KP 2/28
SusSoo....................KM 02/05, 01/08, 05/08, 08/08.....KP (taustalla)
Äittä-67......................KM 07/08....................................

[color]

HAAVEISSA NELJÄS

Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)
Iltsu-natsu............... KM 09/05,11/07, 02/08...............
Herkkupeppu............KM 06/08.....................................KP 9/30-31 *yk2
Rva Pikkymyy............KM 02/08, KM 08/08....................KP 24/32 *yk1
[color]

HAAVEISSA VIIDES

Millukka...................KM 05/08.................................KP 13/30 *yk13
mother4..................TM,KM 6/08..............................KP 23/27-28 *yk2
taaperotx4..............KM 06/08.................................KP 33/32-38

HAAVEISSA KUUDES

Lumi-Marja.....enkelityttö-92, KM4/98, KM5/99 rv 15+5 tyttö, KM11/04, RK2/08 15+5 poika, KM7/08, KM 8/08.......KP 7/28-30
[color]

[color]

Taustalla:
ElinaMaria
Sini74
L-M
Sussoo
[color]

Haamuilijat:
Mötiäinen
Humu82
[color]

PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

Aubrieta.......................03/08
Pamu k ..................
Millimenninkäinen..........04/08
Miina-............................04/08
Aili ................................04/08
Nti Kesäheinä................04/08
Surusydän.....................04/08
Ansku07........................04/08
Katherine......................04/08
Toive81.........................04/08
Frizzante......................05/08
Tuulenpuuska...............05/08
Pompo79......................05/08
Tuizu............................05/09
Fleur05........................05/08
Luminia........................05/08
Helmitaustailija.............05/08
Orchidx2.......................05/08
Minni-07.........................05/08
Daizz..............................05/08
Muumiska.....................06/08
Fey...............................06/08
Kvart över....................06/08
Jonniina.......................06/08
Rimpuli.........................06/08
Kärppänä heinälatoon 06/08
Mae.............................06/08
Leidi............................06/08
Pink1...........................06/08
Kaa.............................07/08
Myymä........................07/08
Riine............................07/08
Tauski82......................07/08
Lakta...........................07/08
Danjuska.....................07/08
Kesis............................07/08
Mimuli...........................07/08
Allusmamma.................08/08
Miracle..........................08/08
Inkaliina83....................08/08
Superheppuli.................08/08
Oxford...........................08/08
JJ-t.................................08/08
iltsu-natsu.....................08/08
Pesonen........................08/08
Tinkatar.........................08/08
Nirtsu.............................08/08
Snowball........................09/08
ElinaMaria......................09/08
emiliana.........................09/08
äittä-67..........................09/08

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Jos sää olet itsenäine,
sää olet pelottava.
Jos sää olet ystävälline ja ymmärtäväine,
sää olet liian kiltti!
Ku sää sanot mitä sää ajattelet,
sää ole rääväsuu.
Jos sää ole hiljaa on sus jotta kummallista.
Jos sää anna,
sää ole helppo nakki.
Jos sää pihtaat haeta jolta muult.
Yrit sit täsä olla.
Jua pari lasi kuaharii.
Venytel tualis semottes et pää menee taakse
ja kattelet maailma ylösalasi.
Hiukka hianon näköst.
Ei iloseks tulemiseks enemppä tarvita.
Pan lähettäen kaikil,
joil o väsymyst
ja kaikil joil halut viesti laitta!

Rva Pikkumyy
:heart: :wave:

Mea mulle ei kaavintaa tehty mutta lekurikandi joka sorkki alapäätäni joka bait thö vei oli puolituttu ~ vanha työkaverini :D sanoi että saattaa mennä viikkoja tai kuukausia jotta kierto tasaantuu jälkivuodon jälkeen.. meni mulla jälkivuodossa 10 pv ja sen jälkeen 14 pv päästä tuli hillot..

joopa, ovisasioita täällä mietitään, mä olen sitä mieltä, että ovismittarin pitäisi olla sellainen, että se alkaa vilkkumaan ja heittää tekstin, että NYT 100% ovis tulossa ja heti panemaan siitä. Noi tikut tuntuvat olevan ihan huuhaata, ollakko vaiko eikö olla vaiko olla vaiko haalea tai ehkä vahva tai sit jotain siitä välistä. Se on se syy, että mun tikut edelleen odottaa jonkun vapaaehtoisen hanuria.

Uniccolle sanoisin edelleen, että mä ehkäsisin kyllä. Toki sinä tiedät parhaiten ja olet kokenut aiemmin miten se menee, mutta..? Jotenkin tuntuu tuollasessa, että varman päälle. Entä jos on jotain ja pitää kuvata yms ja sit onkin pullat uunissa, ja sit onkin haitallista ja ja.... Vaikeeta. Mutta, sinä tiedät parhaiten, kohta voi myös tri Kanella tulla mut pieksemään, ku mä en ole mikään tohtori ja oon mukamas niin viisaana tässä jakelemassa neuvoja.

Tänään lienee mulla kp 16, menin sitten pöllönä tunkemaan sen mittarin korvaan kuitenkin, joopa, lämpö 36,2. Että menee tämäkin kierto ohi ja lujaa, ei ole minkäänlaista nousua tapahtunut, tuskinpa mun lämpö alkukierrossa ois 35 ollu.

Mutta nyt vielä yksi asia, jonka haluan jonkun kanssa jakaa, vaan kun ei tällasesta voi esim työkavereiden kanssa keskustella:
Kävin eilen Lidlissä. Käyn muuten tosi harvoin, työn puolesta pitää välillä käydä vaklaamassa. Itseasiassa eilen totesin, että onpa paikka muuttunut, leipiä oli paljon kotimaisia ja jäätelöissä oli impulssiallas (Valiojäätelön). Eihäin sieltä ole ennen saanut kuin perhepakkauksia. Niin, siis kokonaisuutena tuntui, että on enemmän tullut suomalaisille tuttujakin merkkejä. Ja kassapöydät olivat normaalit. No, se ei ollut asiani, vaan se, että siellä kierrellessä muistin, että perskuta, tartten pikkuhousunsuojia. Ni oottekos huomanneet, ko firman pikkuhousunsuojat ovat hajustettuja. "Fresh fragnance of avocado". Eikö ole näppärää, aatelkaa nyt (täs kohtaa herkät menee nukkumaan), jos niinku normaalisti välillä ehkä on sellanen fillis, että ovislimat plus spegut ynnämuut eritteet lortossa tekee lievästi sanottuna hmmmm ei-niin-mukavan aromin, ni nyt ku mä survasen ton fresh avocado-hajuisen suojan ni raikkaus on taattu. Miehellekin oikein mainostin, että eipä tartte lorttoa kummemmin jynssätä, että ny on kuin raikas hedelmätarha aina ja ikuisesti. Siis aivan mahtavaa eikö? Menkääs nyt kaikki ostamaan raikkaanhajuisia suojia...

Kuka pöllö oikeesti tollasia kehittelee? Kohta ne haisee suklaalta ja ties miltä.... :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Hyvää päivänjatkoa kaikille ja viikonloppuja jos en kerkeä enää ennen sitä!!!

:xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas:

s020.gif
k055.gif
a075.gif
a055.gif

Mun oli pakko tulla pikaisesti kommentoimaan
woodoo sä oot kyllä ihan mahtava ja et kyllä koskaan jätä kylmäksi....

Aattele, kun menis gynelle eikä ois pesassut looraa vähään aikaan ja ois käyttänyt noita avokado-suojia. Mieti mitkä hyvät aromit liitelis looran ympärillä. Gynekin varmasti tykkäis...
s055.gif

Yhteistyössä