KM jälkeen kuumeilevat

Höh, pakko oli mennä malttamattomana tekemään testi taas ja negaahan se pukkaa...
Menkkoja ei kuulu.
Kaivoin viime vuoden kalenterin ja huomasin että viimeksi sain predictorilla haalean haamun vasta "kp 36" ja vahvemman sitten "kp 37". Joten kait se on maltettava hetki...

Sori omanapaisuus, duty calls. :wave:

-Meritähti-

Onnea Pinkille kovasti!! :heart: :heart: :flower: miten muuten se KU oireilee? Ko mie meinaan sitä, et ko tuntuis et saattaisin olla raskaana mut rakastellessa sattuu ain tonne oikeelle puolelle mut muutoin ei.. ni voiko se enteillä kohdunulkoista?

Marzalle kovasti halituksia!! :hug: Jospa se mielikin siitä piristyisi, jahka täti lähtisi ja jos se vaiks saiskin menolipun vua ja tulisit ny sit raskaaks :) :hug:

Meritähti, mikset testaa herkemmillä testeillä?? Prdictorin herkkyyshän on joku 50 suunnillee... mie sain sillä ainaskii viimeks negan samana pvänä aamupissasta ku pväpissasta sainki haamun apteekin omalla!

KIITOS ONNITTELUISTA! =) Tosiaan nyt kovasti toivon, että kaikki on ok... Jonkin verran on sellasia lieviä menkkamaisia kipuja ollu viikon ajan, mutta ilmeisesti ovat normaaleja?

Miracle, mulla KU oireili viikolla 6. Sillon tuli aika kovat kivut vasemmalle puolelle. Ennen sitä ei ollut mitään kipuja. Sitten alkoi vuoto, eli KU meni itestään kesken. Jostain luin, että rakastellessa toispuoleinen kipu saattaa olla oire KU:sta, mutta itelläni sellasta ei ollu.

miracle en oikein tiedä noista testeistä mitkä on parempia, ostan milloin mitäkin. Nyt tuli ostettua kahden pakkaus nuita predictoreja, joten sillä ajattelin testailla ensi viikolla jos menkat ei ala.
Nyt ei onneksi ole houkutusta heti huomenna testailla kun lähdetään yökylään mun vanhemmille, enkä kyllä aio sinne raijata testiä mukaan. Maanantaina olisikin sitten jo kp 36, että luulisi jo jotain näyttävän ( olettaen siis, että pirun tänttärä ei saavu paikalle...on vähän toivoton olo tällä hetkellä )

Pink1 minun käsittääkseni nuo menkkamaiset kivut alkuraskaudessa ovat aivan normaaleja ja hyvin yleisiäkin.

-Meritähti-

juupajuu... kp1... Eipä ollut etelän auringosta mulle apua, mutta Pinkille Onnittelut!!!!

Ihmettelen vaan että mistähän se täti nyt tän keksi.. Viime kierto oli clomeilla 48 päivää ja sitä edellinen 38 päivää ja nyt oli vaan 29 päivää.. Täytynee marssia gynen juttusille taasen parin viikon päästä... Tässä on nyt toinen vit**us-siideri menossa.. no, eivaan.. ihan vaan ilolientä naukkaillaan tässä. En mie murheeseen juo! ;)

Mutta... aurinkoista päivän jatkoa!!! ja onnittelut plussanneille ja lohtuhalit uuteen kiertoon siirtyville! :hug:

Kaa
Onnea Pink1:lle!

Pahoittelut kp 1:lle...

MieIte: Kierto on varmaan mennyt jo ovulaation yli, ei oikein tietoa. Lämmöt laskivat puoli astetta keskiviikkona, mutta eivät ole tähän päivään mennessä nousseet sen korkeammalle kuin alkukierrossakaan. Eli saas nähä miten akan käy tässä kierrossa. Tiistaina oltiin vällyjen välissä ja tänään vasta seuraavan kerran. Mutta eiköhän tuo tiistainen ollut ihan ajallaan... ollaan menty tjottailumeinigillä, ja jos ovis menee ohi niin menköön. Ei stressiä. =)

Aurinkoa kaikille!

kiitos tytöt :hug:
Ei se oo kyllä helppoa kun niin toivoo raskautumista. mikä siinä on että meille ei tuu vauvaa...snif, paljonhan meitä toki on täällä muitakin jotka kuumeilee enhän ole toki ainoa mutta kyllä se aina niin sitten tympii kun alkaa tää tikkurilan värikarttaviikko!!!
No jospa sitten ens kierrosta, ollaan positiivisia vaan :)
Nyt saunaan ja ulos uima altaaseen polskimaan jospa se mielikin siitä sitten paranee.
Niin ja mulla on nyt silmäkin ihan kunnossa, niille jotka muistaa kun jouduin hyksissä ravaamaan,Minä näen ja nautin joten onhan näitä ilon aiheita kummiskin,,,hih

Iltaa ja :hug: kaikille ..tässä saunoimme poikien kanssa,avopuoliso lähti yöksi töihin..tässä jännäämme alkaako menkat ensi vkolla vai ei..mahaa kipristää siihen malliin et.. :/ me saimme uuden asunnon ja isomman tässä meneekin 2 viikkoa pakkailuhommissa ja muutto olis sit viim.16.7..tässä lomaa itsekin vietän..pojat tuli eilen isältä..kiukkuu on ollut heh :whistle: 8v ja 5v pojat kun on..
Aurinkoa ja plussailua :wave:

Hitsit et mua oikeesti pelottaa tuo et oisinkii ny raskaana ja ois kohdunulkoinen... :'( Mite se ku ilmenee et jos sitä yhdyntäkipua on, ni onks sitä koko ajan vai vaan tietyissä asennoissa? Ko en tajua mistä tuo yhdyntäkipu tulee.. Mul siis on umppari leikattu eli siin on sit se leikkausarpikin mut ei sen pitäs mihkää vaikuttaa kyl.. kai..

Miracle älä nyt liikaa murehdi. Muista, että KU on tosi harvinainen. Vain n. 2 % raskauksista on kohdunulkoisia. Ja yleensä KU alkaa oireilla vasta, kun se on kehittynyt pidemmälle. Yleensä se huomataan vasta viikoilla 6-7 ja joskus pääsee jopa 10 viikolle. Mutta jos kipu yltyy ja raskaustesti näyttää plussaa, niin käyppä varmuuden vuoksi lääkärissä. Ultrassa tosin KU:ta ei huomata kuin vasta viikoilla 6 ->

Pink, ihanaa! Kiitos ko rauhottelet mua! Mä en noist ku:ista oikeen tiiä. Tääl o ollu joillakin (niinko sullakin) ni tuntunu et ei se kovin harvinaine ois... Mut kiitti kuitenkii tiedosta :) toivot. tää ois jotain muuta... ja voihaa se olla et en ees ole raskaana.

Miracle mun piti tulla sinuu rauhottelemaan. Siellä saattaa kipuilla myös keltarauhanen. Sehän on tuossa sun kierron vaiheessa suurimmillaan ja sit surkastuu ennen menkkoja tai jos ei surkastu ni raskaus on alkanu. Mulla ainakin niissä kierroissa kun olen tullut raskaaksi niin olen tuntenut tuota keltarauhaskipuilua enemmän kuin nega kierroissa eli pidetää sulle kovast peukkuja. Jotenki en uskois, et jos olis KU, et se antais mitään merkkejä vielä tuossa vaiheessa jos siis sul kp22. Pidän sulle kovasti peukkuja.
Pink1 :flower: isot onnittelut!
:hug: tädin tavoittamille.
Minutkin taisi täti tavoittaa, mutta olen siitä tälläkertaa vain iloinen. On nimittäin eka kerta km:n jälkeen. Keskenmenosta on siis kuukaus ja oletan et nää on menkat. On kyllä tosi niukkaa vuotoa. Jälkivuotokin oli vasta hädin tuskin loppunu eli jotain tuhrua on tullu koko ajan, mut nyt siis jotenkin menkka olo ja vuotokin erillasita vaikka vähäistä onkin. Millaiset teil on ollu ekat menkat km:n jälkeen? Kiinnostais tietää. KP:stä en oiken tiedä.

Kiitos muumiblues! Mikä tuo keltarauhaskipuilu sit on? Et mite se sillo kipuilee jos on raskaana? Tai et mihi sitä on tarvittu raskaudessa? Ja voiko se olla sitä kipua jos se vain yhdynnässä tuntuu..? Eli muutoin ei satu (muutoin kipuilee sieltä täältä tasaisesti ja nännit pingottuneina ja arat sekä ajoittainen tunne et oisin raskaana mut eihä sitä toki tiedä.. kp 14 -15 oli ovulaatio), ni sillä aloin pelkäämään ku:ta ku siihen ne yhdyntäkivut liittyis myös..

*muoks niin ja mun menkat km:n jälkeen tuli 32 pvää km:stä ja olivat iha normaalit. Eli vuoti runsaammin noin pari pvää ja kolmantena vuoto vähäisempää, neljäntenä vähä runsaampaa ja viidentenä taas pelkkää tuhrua, sit loppuivat.

Kun munasolu irtoaa niin siihen irronneeseen kohtaan kasvaa keltarauhanen. Jos alkio kiinnittyy kohtuun niin se lähettää keltarauhaselle "viestin" et uusia kuukautisia ei tarvita ja keltarauhanen jää paikalleen. Jos kiinnittymistä ei ole tapahtunut niin keltarauhanen surkastuu ja saa aikaan kuukautisvuodon alkamisen. Joskus keltarauhanen voi kasvaa melko suureksiskin ja saada aikaan kipuilua. Kipu tuntuu juuri jommalla kummalla puolelle munasarjoissa. Itseltäni olen vain todenut 3kertaa siis raskautunu, et kun olen tullut raskaaksi niin nuo repäisyt ja vihlaisut munasarjojen kohdalla on tuntunut voimakkaammalta. Välillä on tuntunut jomotteluakin. Kahdessa edellisessä rakudessa viim.siis meni kuitenkin kesken rv 10+1 olen aavistanut olevani raskaana ennen kuin kuukautisten olisi pitänyt alkaa juuri noista keltarauhastuntemukista. Nimittäin ne keltarauhaskivut loppuu kuin seinään mulla paria päivää ennen vuotoa jos en ole raskaana. Niin siis raskaudessa se keltarauhanen pitää raskautta yllä ne ekat viikot ja sit kun istukka on kehittyny valmiiksi niin sen tuottamat hormoonit riittää raskauden ylläpitämiseen. Olipas sekava selostus. Toivottavasti auttoi edes vähän =)

Sitä piti vielä sanomani, et mulla niitä tuntemusksia on siis tullu esim. jumpassa, hypätessä, juostessa ja sillee ku nousee äkkiseltään ylös vaikka tuolista tai jopa joskus yöllä ku kääntää kylkeä ni saattaa tuntua repäsevää kipua, mikä hetken aikaa jomottelee. Yhdynnästä en nyt muista millään :ashamed: et oliko tunnetta silloin.

Mut siin se just on ko viimeks ko raskauduin ni tunsin niit repäsykipuja mut ku ny se ei oo semmost repäsevää kipua.. Se vaan sattuu joissain asennois tonne alas oikeelle kun "hytkyttää" vai miten sen ny ilmaisis :D:D Eli yhdynnässä ainoastaan ja vain tuos samas kohdas mut se ei tunnu repäsyltä, ainoastaan et sattuu ja siin asennos rakastelu pitää sit aina lopettaa ja vaihtaa asentoa.

wau! mahtvalta näyttää tuo kesäkuussa(kin) plussanneiden pino. mahtavaa!

julietta :hug: kylläpäs sua nyt koetellaan, mutta hyvä että lippu korkealla. :D

missä on diodium ? eipä näytä olevan plussanneissa eikä kuumeilemassa?! onkos hänkin tauolla? tulehan kertomaan kuulumisia...

(.) kesälomalta paluttu eilen illalla. ja kuten ei koskaan tämäkään lomamme ei mennyt suunnitelmien mukaan ( meiän ei kannattais matkustaa -aina sattuu jotain...) pääsimme kuopioon ja esikoisemme valitti vatsaa eikä pystynyt kävelemään +korkea kuume, päivystyksessä tulehdusarvot pilvissä. ei muuta kuin lasten akuutille osastolle sisään. seuraavana päivänä selvisi että kyseessä on munuaisaltaan tulehdus. siinä meni sitten 3vrk sairaalassa kokeissa ja tiputuksessa. minä olin esikon kanssa sairaalassa koko ajan ja meinasi siinä hippasen tulla tekemisen puutetta, kun tyttö ei saanut poistua huoneesta ollenkaan. väritettiin ja askarreltiin siinä sängyllä sitten =) nooh, nyt näyttää pimun vointi jo paljon paremmalta. että näin tällä kertaa. ja totta, eihän sille mitään voi, sairaudet tulee kun on tullakseen -ajasta ja paikasta välittämättä!
muutoin kierto alkaa lähetyä loppuaan, en ala kehittelemään mitään oireita etten sitten taasen pety. nähtäväksi jää kuinka käy.
ensimmäinen la olisi 1.7. ja mieskin muisti hyvin, kun heitin ilmaan kysymysluontoisena. mutta en ala sitä sen enempää suremaan koska asialle ei mitään voi.

hauskaa sunnuntaita!
koitan päivän aikana lukea pinon läpi, paljon tullut tekstiä loman aikana.

:wave: iltsunatsu

AAM
huomenia ja pahoittelut tätskän yllättämille :hug:
ja PInki1 :heart: :flower: :heart:

Marza :hug: :hug: :hug: :hug: paljon lisää voimahaleja...

).( ihme nippauksia on tuntunut koko viikon peitonheilutteluiden jälkeen.. oikein omituisia joita normisti en kyllä tunne. Ja semmoi nykäisyjä ? kuin pieniä potkuja :D juu niin kuumeinen ja vainoharhainen että kehitän ko 16 viikolla olevan vaavelin itselleni tuonne
:LOL: jännää... ei se kuitenkaan vieläkään meillä, nyt taas semmoi meganega olo ettei taida tarttia testata edes heinäkuussa :kieh:

Pitää vaan keskittyä kesälomaan ja vispata peittoa aina kun huvittaa.. :whistle: ja vähän viisata oviksista niin se tuli ykkönenkin tehtyä... :p eiköhän leidit panna kesäprojektiksi peitosheilutuskuukausi ? B)

Iltsu, Diodium ainaskii viimeks jäi tauolle toisen km:nsä jälkeen.. En sit tiedä miksei oo listal olleskaan.. En vaa tiedä tietoja, ni en oo sinne lisänny ku ei sitä täs listas näkynä sillo ko aloin päivittelee. Esikoista kuumeilevien listal hää on taustal. Toivot. tulee pian uusien plussauutisten kera :)

Tääl edellee rauhaisa olo. Vaikka tarkastelen oireita ni ei niitä sen enempiä tuu, eli iha on tunne kuten plussakierrossa.. Et jospa se oiskii sitä ihteensä... Mut pittää alkaa valmistautuun tädin tuloon et ei sit pettyis kovi pahasti jos se sielt tulee..

29.6.2008

HAAVEISSA ESIKOINEN

Emppu78................KM 06/07, 06/08
Tinkatar.............RK10/2007, KM 05/2008
Samary...................KM 10/07
dinaho...................KM 06/07
Kanella..................KM 05/08
dinaho...................KM 06/07
Emppu78..............KM 6/07, KU&TM 6/08
emiliana...............KM 04/08,05/08...................KP 40/28-33
Meritähti.................KM 02/08..............................KP 35/30-35
Snowball.................KM 04/08.............................KP 31/32
Kaa......................KM 11/07, 4/08.......................KP 25/36
ElinaMaria...............KM 02/08, 04/08...................KP 24/28
Betania..........KM 06/07..........KP 24/27-30 (palstatauolla)
Miracle....................KM 04/08..............................KP 23/27
Riine.......................KM 10/07..............................KP 20/28-33
Mulmul....................KM 01/08..............................KP 18/25-28
whisnefka.............KM 05/08...............................KP 17/26-29
Lakta....................KM 05/08................................ KP 9/?
Julietta....................KM 09/07, 03/08..................KP 2/?
[color]

HAAVEISSA TOINEN

Nti Kesäheinä.........KM 1/08, 06/08
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Danjuska................KM 08/07
Säde82..................KM 01/08
Mude-75..............KM 04/08
pikkuvadelma.......KM 06/08
Leinikki................ KM 12/04, 01/08, TM 06/08
Sonja74..................KM 07/07..........................KP 47/26-29
myymä..............KM 09/07................................KP 17/28
Allusmamma..........KM 04/08............................KP 16/26-27
Epskeps 37v.....KM 12/06,03/07,10/07........KP 13/29(palstatauolla)
Marza1970..........KM 03/08.............................KP 3/30-40
[color]

HAAVEISSA KOLMAS

woodoo....................KM 12/07, 05/08
Muumiblues..........KM 05/08
mammaRoi...........KM 05/08
Happihyppy..............KM 02/08.............................KP 46/?
SusSoo.....................KM 02/05, 01/08, 05/08.......KP 17/30
Linneaborealis.........KM 2/08..............................KP 8/32-36
[color]

HAAVEISSA NELJÄS

Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)
Iltsu-natsu............... KM 9/05,11/07, 2/08............KP 29/33
Rouva Pikkumyy........KM 02/08...............................KP 24/29
Mimuli........................KM 08/07, 02/08..................KP 19/29
Tauski82.................... enkelivauva 2/08................KP 10/30

[color]

HAAVEISSA VIIDES

Millukka...................KM 05/08...............................KP 35/30-34
[color]

Taustalla:
JJ-t: kirjottelee enemmän lapsettomuuspuolella, esikoisen yritys jatkuu
[color]

PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

Aubrieta.......................03/08
Pamu k ..................
Äittä-67.........................04/08
Millimenninkäinen..........04/08
Miina-............................04/08
Aili ................................04/08
Nti Kesäheinä................04/08
Surusydän.....................04/08
Ansku07........................04/08
Katherine......................04/08
Toive81.........................04/08
Frizzante......................05/08
Mymmyryy.....................05/08
Tuulenpuuska...............05/08
Pompo79......................05/08
Tuizu............................05/09
Fleur05........................05/08
Luminia........................05/08
Helmitaustailija.............05/08
Orchidx2.......................05/08
Minni-07.........................05/08
Leinikki.........................06/08
Muumiska.....................06/08
Fey...............................06/08
Kvart över....................06/08
Jonniina.......................06/08
Rimpuli.........................06/08
Kärppänä heinälatoon 06/708
Mae.............................06/08
Leidi............................06/08
Pink1...........................06/08

Heippa kamut!

Suuret onnittelut Pink1:lle plussasta! :flower: :)

Ja pahoittelut kaikille uusille tänne löytäneille :hug: sekä uuteen yrityskiertoon siirtyneille :heart:

muumiblues mä mietin täällä ihan samoja juttuja parhaillaan kuin sinä, eli kuukautiset keskenmenon jälkeen. Ehdin eilen jo ilahtua, että ekat menkat keskenmenon jälkeen olisivat alkaneet (eilen kp 24, yleensä mulla on kierto 30+ päivää ), mutta vuoto olikin ihan kirkasta, paloauton punaista, ja sitä tulikin vaan ihan tooosi vähän, ja ehkä max tunnin ajan. :/ Onko kellään kokemusta tällaisesta epämääräisestä vuodosta jälkivuodon ja kuukautisten välillä?

Aiemmin tällä viikolla ultrassa kyllä näkyi, että kohtu oli muuten tyhjentynyt, mutta pieni 1 cm kokoinen hematooma siellä näkyi, tietääkö joku onko vuoto tuollaista ihan kirkasta, jos hematooma vuotaa?? Mä ajattelin, että vuoto olis tummempaa, jos se kerran on verihyytymä... :snotty:

Ai juu, vielä muumibluesille piti vastata, että ekan keskenmenon jälkeen mulla tuli ekat menkat vasta joskus kp 43 tai 44. Nyt vielä odottelen ekoja menkkoja viimeisimmän keskenmenon jälkeen, ei tuota eilistä vuotoa oikein voi hyvällä tahdollakaan menkoiksi laskea. :/

Sunnuntaita!! Täällä taas ukkostaa ja sataa ja mieli maassa kun miehellä loppuu huomenna loma! :(

Eilen oli ihan kamala tätipäivä! Pari buranaa vetäsin nassuun hetimiten. Saunareissu päättyi oksentamiseen ja pyörryttämiseen. Ihanaa olla nainen aina näinä hetkinä, voi jee! Sitten tuntuu että ois ilmaa masu pullollaan ja silloin hyvä että pystyy ees masuun koskemaan kun ottaa niin kipeetä... :headwall: :headwall: :headwall:

Tsemppiä kaikille jännäilijöille!!! :flower:

Miracle: Se kipuilu voi tosiaan johtua vaikkapaa juuri siitä keltarauhasesta! Ja mulla ainakin viime raskaudessa oli ihan kivoja ilmavaivoja, että siitäkin voi olla kyse. :whistle: ;) :snotty:

No, jospa tästä palailisin tuonne töllön ääreen... :xmas:

Yhteistyössä