Kivojen ihmisten sisäpiiriketju VAIN KIVOILLE JUTUILLE!

Mä ja pojat olimme mummun kanssa Koiramäellä ja Särkänniemessä koko päivän, ja se oli oikein hauskaa! Junamatkat kaiken lisäkus, niin oli kaikin puolin huippu päivä. :D Minusta vielä ekstramukavaa oli, että pojat oli aivan puhtipoikki päivän juoksemisten jälkeen ja nukahtivat ennennäkemättömän nopeasti, ja pääsen siten nauttimaan illasta ja illan rauhasta tavanomaisempaa aikaisemmin. :D
 
lucifer
Isäntä oli vienyt lapset aamulla mummolaan ja tuli päiväksi seurakseni. Nukuttiin toistemme ympärillekääriytyneinä ja sain itkeä ja raivota pahaaoloani ja mies vain kuunteli ja rakasti. Hän piti kokoajan kädestäni ja valoi minuun uskoa kun kipu oli pahimmillaan. Lupasi tulla huomenna uudelleen. Hoitaja toi nukahtamislääkkeet ja hyvän yön puhelun jälkeen ne nassuun ja nukkumaan. Uusi aamu on voitto elämälle ja Rakkaus voittaa pahimmankin kivun.:heart:miun miehet:heart:
 
Kivoja juttuja taas monilla. Yhteinen tykkäys kaikille.

Kuitenkin tuli sellainen olo, että Lucifer ja Kais tarvitsevat jotain ekstraa:


Täällä on ollut mukava päivä. Neiti on ollut hauska ja hommiakin saimme tehtyä. Sormimaalaus meni vähän överiksi, mutta onneksi meillä oli iso paperi ja vähän vaatteita. Jokseenkin osasin ennakoida tulevan. Hauskaa meillä ainakin oli. :D
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28701639:
Stella on tämän kaverin nimi. Tuli meille eilen ja vaikka tulikin aluksi vain väliaikaishoitoon, niin taitaa tuo meille jäädä pysyvästi :D Kotiutui meille viidessä minuutissa ja tulee kissojenkin kanssa toimeen, joten huomenna ilmoittelen yhdistykseen, ettei tarvitse etsiä tälle koiralle uutta kotia vaan saa jäädä meille.
On Stella kyllä söde. Heti on tainnut omia soffan omakseen?
 
Lucifer - :hug:...voimia ja jaksamista ja runsaasti lämpimiä ajatuksia sinulle

Auringonpaiste on minullekin tänään voimia antanut, ihmeellinen energiapesä onkin...

Mansikkashöytä taas pukkaa, ihanaa :). Rasiatolkulla tässä siivuttelen ja nautiskelen, kun koko perhe on jälleen kasassa. Sisarukset ottavat menetettyä yhteistä aikaansa urakalla ja korkojen kera takaisin eli rakastavat isosti :heart:

Teen vielä kaikille iltapalayllärikillerin - pistän lettukestiksi mansmönniäisten kera...sitten on hyvä käydä nukkumaan ja näkemään kauniita unia, kun massut ovat tyytyväisinä.

Yksinkertaiset pienet asiat rulettavat :)
 
...ja heiiiii, ihan kamalaa kun se Päivän Suurin ja Ihanin Tapahtuma meinas unohtua *heiluu ja häslää lettukauhan kanssa tässä*

Meijen ihana pikkuipanainen sitten aamulla tuumas, että tänään on hyvä päivä aloittaa ilman apiksia ajelu :)!

Ja niin sitten tehtiin - otettiin apikset pois tytön seuratessa naama jännityksen leveässä hymyssä ja kokeiltiinkin sitä tuntuman hakemista. Voiiiii, miten ihanan jännittävää ja innostavaa!! Onhan se hiukan haettavissa vielä se tasapaino mutta ei mene enää kauaakaan :O :)...ja tyttö hoksas itekin sen. Sanoi sitten, että laitetaan loppupäiväksi apikset takaisin, niin on sitten huomennakin vielä harjoittelemisen varaa...

Iiiik sentään tuota kasvamisen ja oppimisen riemua :heart:
 
"sipsi"
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28701639:
Stella on tämän kaverin nimi. Tuli meille eilen ja vaikka tulikin aluksi vain väliaikaishoitoon, niin taitaa tuo meille jäädä pysyvästi :D Kotiutui meille viidessä minuutissa ja tulee kissojenkin kanssa toimeen, joten huomenna ilmoittelen yhdistykseen, ettei tarvitse etsiä tälle koiralle uutta kotia vaan saa jäädä meille.

Aivan hurmaava naurunaamainen koira - onnea uudesta perheenjäsenestä :)

Meidän pikkukoira sisaruksineen täyttää huomenna kokonaista 4 vuotta. Emon kanssa asuessaan se on jäänyt ikipennuksi, viimeksi eilen minulta kysyttiin, että paljonkos on pennulla ikää :heart:
 
Lucifer, sinä ja perheesi ootte ajatuksissani, iso halaus.
Voimia ja tsemppiä, mitä sitten tuleekin tapahtumaan.
Toivon että saat viettää aikaa perheesi kanssa mahdollisemman pitkään.

Nukuin päikkärit ukkelin vieressä :)
Uudet herneet, Nam.
 
Hyvänen aika Lucifer! :hug:

Mulla on vauva! Hitto, että se alkaa vasta upota tonne mun sisuksiin sen ymmärtäminen. Symppis kumminkin jo 3 viikkoa tossa ollut. Mulla on vauva, jota me ja varsinkin mä kaipailin ja kipuilin vuosia! Aivan ihanaa halia ja pusia noin pientä, joka on koukuttanut koko perheen itsensä palvelijoiksi! Uhmakas isosiskokin on ihan vaan hellänä ja suojelevana vieressä. Mustasukkaisuudesta ei tietoakaan.

Ei meidän perhe vieläkään täydeltä ja valmiilta tunnu, mut nyt päälimmäisenä on fiilis, et jos lisaa muksuja ei saada, niin näinkin on täydellistä.

Tätä mä oon kuunnellu Symppiksen kanssa pesiessä ja köllötellessä:

[video=youtube_share;t_qdiusfkp0]http://youtu.be/t_qdiusfkp0[/video]
 
Mun pienin tyttö kotiutui mökiltä ja isoin tyttö ilmestyi käymään ihan muuten vaan. Vallan leppoisa päivä, lojuttiin pihalla kuka baden badenissa kuka riippumatossa, kaikilla oli joku kirja nenän edessä, grillattiin, käytiin kaupassa ja hihiteltiin tyhmille tuotteille, haisteltiin hajuvesiä, soviteltiin kenkiä... oli kovin arkinen mutta mahtava äiti-tytär-päivä. Isä ja poika oli kalassa eli heillä oli äijä-päivä. Illalla vielä 25km fillarilenkki ja kahvakuulatreeni ukkokullan kanssa
 
Mies tekee lounasta, mie ootan kieli pitkällä spagettia ja bolognesekastiketta. :)
Eilen sain tankattua hellyyttä ja haleja miehen kainalossa.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: kantojäärä
Sain aimo läjän kesäkurpitsaa pakastettua. Lisäksi tein kesäkurpitsarisottoa, gratinoitua kesäkurpitsaa ja uunissa on kesäkurpitsa-suklaakakku. Jaa satoa tulee vai?

Onko lisäideoita kesäkurpitsan käyttöön? Sämpylöihin sitä ajattelin vielä laittaa ja ehkä jonkun vihannes-etikkasäilykkeen tehdä. Laatikkoruokien joukkoon olen jo sitä lykännyt myös. :D

Tänään ollut muutenkin leivontapäivä - sämpylät paistettu, patonkitaikina tulossa ja pullataikina on jääkaapissa nousemassa (tavoitteena cinnabun, katotaan kuis käy).

Kiva päivä ollut tähän asti!
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Kantojäärän kesäkurpitsaherkut kuulostaa hyvältä.
Sopii hyvin sämpylöihin tai leipään, kasvispihveihin, jauhelihakastikkeeseen tai vaikka lasagneen.
Pikkelsi olis varmaan hyvää.
 
  • Tykkää
Reactions: kantojäärä

Yhteistyössä