Kivojen ihmisten sisäpiiriketju VAIN KIVOILLE JUTUILLE!

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28701639:
Stella on tämän kaverin nimi. Tuli meille eilen ja vaikka tulikin aluksi vain väliaikaishoitoon, niin taitaa tuo meille jäädä pysyvästi :D Kotiutui meille viidessä minuutissa ja tulee kissojenkin kanssa toimeen, joten huomenna ilmoittelen yhdistykseen, ettei tarvitse etsiä tälle koiralle uutta kotia vaan saa jäädä meille.
Onneaonneaonneaonnea ihanasta, kertakaikkisen valloittavasta uudesta perheenjäsenestä :heart:! Niin lutuinen koiruliini, aivna häkellyttävän valloittava! Olet onnekas jos on koirakin :).
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Keittis Aivan ihanan ihana otus teille tullut. Ja mikä ihana nimi. Tosin sama nimi on ollut meillä listalla lapsille. Ja jos vielä tyttö tulee (jos nyt ylipäätään tulee vielä lisää lapsia), niin Stella on kyllä erittäin vahvana ehdokkaana. Mutta siis onnea :hug:.

Mulla taas ollut aivan ihana viikko takana ja vielä viikko edessä. Tuntuu ihan kuin olisin lomalla, kun kaksi lapsista (ne villeimmät ja menevimmät) ovat isovanhempien luona ja mun esikoinen on taas isänsä kanssa lomalla. Mä siis kotona 1 vuotiaan tytön kanssa. Mies myös kotona, mutta on vielä töissä ens viikon.

Ihanaa päivä vietettiin kahden siskoni ja heidän lastensa kanssa. Sitten ollaan tytön kanssa vaan lähinnä laiskoteltu. Ollaan oltu omalla pihalla ja saatu rauhassa uida, kun ei veljet ruiski kokoajan vettä päälle. Ollaan torilla käyty jäätelöllä ja mansikoita ostamassa melkein joka päivä.

Iltaisin saanut käpertyä miehen kainaloon ja katsottu hömppäelokuvia.

En edes muistanut enää millaista yhden lapsen kanssa on. Varsinkin vielä tuollaisen, joka kulkee kaupungilla rattaissa. On vaan niin helppoa napata tuo yksi mukaan ja päättää, että nyt me mennään. Tyttö on siitäkin helppo, että nukkuu päiväunet rattaissa ja missä vaan.

Onhan mulla ikävä noita viipeltäjiä ja tuota yhtä esimurkkuikäistä, mutta on tämä hiljaisuuskin ja rauhallisempi meneminen mukavaa välillä. Ens perjantaina esikoinen tulee kotiin ja lauantaina lähdetään sitten me muutkin miehen vanhempien luokse kahdeksi viikoksi. Saas nähdä puhuuko pojat enää suomea sen jälkeen, ku ovat neljä viikkoa miehen sukulaisten kanssa viettäneet.
 
Majestic
Mun aamu alkoi hyvin vaikka väsyttääkin ja töissä tulee olemaan kova päivä. Mieheni on ollut kultainen lähipäivinä. Olemme lähentyneet kovin. Olemme nuoripari ja vaikka pari vuotta ollaan oltu jo yhdessä, niin aina tuntuu, että suhden on mennyt eteenpäin ns. syvemmäksi. Ehkä se yhteinen puuhastelu on lähentänyt tässä.

Illalla menimme nukkumaan ja kun olin jo puoliksi untenmailla, havahdun siihen kun hän silittää minun päätä ja katselee lempeästi. Pistin silmät nopeasti kiinni ja aloin nukkumaan. Hän rutisti minut kainaloonsa ja sanoi, että mun kanssa on parasta olla.

Vaikka aamulla kahvi oli loppu ja nyt juon TODELLA laihaa kahvia, niin olen iloinen, että hän välillä osaa arvostaa.
 
Tänään on koskenut vähemmän ku eilen, sain käveltyä pienen lenkin ennen apteekkia.
Kipulääkettä riittää nyt vähäksi aikaa.

Hyvä ilma, ei oo liian kuuma.
Eilen ja tänään oli herkkuruokaa.

Mies saa edelleen hymyilemään ja nauramaan. :)

Keittis on saanu aivan ihanan koirakaverin :)
 
Viimeksi muokattu:
lucifer
Elämä naytti taas sen ei niin hyvän puolensa, mutta eihän asioita voi jäädä murehtimaan vaan positiivisellamielellä kohti uusia hienoja kokemuksia.

Onneksi neljä rakasta miestäni ovat niin ihania.

ja todisteeksi sairaasta huumurintajustani: Olen pari päivää naureskellut isännän itselleen ostamilleen JUNTTI boxereille fingerpori aiheeltaan. kuvassa alushousuihin pukeutunut mies pullottaa "vettä" ja tekstinä on; Jorma pullottaa alushousuissa"... Jotenkin vain hienosti keksitty juttu.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28708175:
pistin Likan käymään kaupassa kun ei ollut juuri valoa enempää jääkaapissa, sanoin et osta jotain josta saa tehtyä syötävää..se osti 5hlö perheelle 2 päivän sapuskat, makso 23€..saa siis tästä lähtien se käydä kaupassa :D
Jösses, taitava Likka. Mä olen tainnut jo aiemminkin toivottaa hänet tervetulleeksi meille ja taidan toivottaa taas. :)

Sain just Neidin avustuksella kuurattua koko kämpän. Saadaan sitten viikonloppuna lähteä rauhassa suolle. Patonkitaikina on tulossa ja Neidin leipä on jo leivottu. Loppuillan saa laiskotella, jos malttaa. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Kiva ilma, pystyin kävelemään kirjastoon ja kauppaan ilman pahempia kipuja.

Mun ruukkuruusuihin on tullut uusia nuppuja :)
 
:wave:

pitkästä aikaa! Kiirettä on pitänyt ja pitää edelleen, mun kesäloma koittaa näillä näkymin lokakuussa :headwall: parin viikon kuluttua on viikko mutta muuten sit syksymmällä kun pahimat kiireet hellittää. ehkä.

Eipä tuo niin haittaa, mansikat on pakkasessa, mustikat kypsyy, remontti valmistuu, tytöt kaunistuu ja poika komistuu! I :heart: my life!
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja rockyroad

Yhteistyössä