Kivojen ihmisten sisäpiiriketju VAIN KIVOILLE JUTUILLE!

Osa huomisen hääpäivän ruuista on ostettu, loput huomenna.
Kuohuviini jäähtyy jääkaapissa. :)
Vettä on satanut tänään reippaasti.
Miltä kuulostaa vadelma-raparperikakku ?
Yhteen väliin vadelmahilloo ja kermaa, toiseen raparperihilloa ja kermaa.
Päälle tulee kermavaahtoa ja mansikoita.

Mun pinkkiin ruukkuruusuun on ilmestynyt 2 nuppua. :)
Niin ja sain vaihettua puhtaat petivaatteet.
 
Viimeksi muokattu:
lucifer
Eilinen jatkoi rauhallista viikonloppua, Oikeasti alan oppia vain olemaan:D Olen alkanut miettiä että jos ei syksyllä lähtiskään töihin vaan jäisi kotiin koko talveksi... tai ainakin siihen asti että joutenolo kyllästyttää, saanhan mä töitä tehtyä kotoakin käsin.

Eilen tein kolme isoa mansikkakakkua ( kesän ensimmäiset) ja kaikki män, jemmasin aamuksi yhden kunnon palan ja nautin sen yksi-aivan yksin aamukehveilla tuossa kuistilla ja kuuntelin lintuja ja luontoa.
illalla oli ystäviä käymässä ja kyljet on kipeinä nauramisesta, onneksi ei ole naapureita lähellä oltaisiin varmasti saatu valituksia metelöinnistä kun istuttiin pihalla ja naurettiin. Ikää tuli taas lisää vuosia, elän varmasti 1000vuotiaaksi:saint: , No, eletään päiväkerrallaan ja nautitaan aina uudesta päivästä johon saa herätä ja nautin Rakkaistani.
 
  • Tykkää
Reactions: Minna77
minä,
Toscanan alueella Italian Sienassa poliisi nappasi kiinni suomalaisturistin, joka odotti bussipysäkillä linja-autoa alasti. Ohikulkijat olivat ilmoittaneet naisesta poliisille. Naisen vaatteet ja kengät löydettiin tapahtumapaikan lähettyviltä liikennevalojen luota.

Poliisi vei 49-vuotiaan suomalaisturistin takaisin tämän hotelliin, missä nainen raivostui ja rikkoi maljakon sekä vahingoitti tietokonetta. Paikalle saapunut ambulanssihenkilökunta onnistui suostuttelemaan naiselle housut jalkaan ja liinan puettavaksi yläosakseen. Lopuksi nainen vietiin käymään sairaalassa.
 
Keittiönoita
[QUOTE="vieras";28680294]Lainaksi vai omaksi? Sulle vai pojalle?[/QUOTE]
Nyt alussa sopimus on väliaikaisesta sijoituksesta. Mutta jos ei tule noiden kissojen kanssa mitään suurempaa skräbäläbää, niin koira jää omaksi. Ja mulle, ei pojalle. Tai no, mistäs sitä vielä tietää :D
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28680312:
Nyt alussa sopimus on väliaikaisesta sijoituksesta. Mutta jos ei tule noiden kissojen kanssa mitään suurempaa skräbäläbää, niin koira jää omaksi. Ja mulle, ei pojalle. Tai no, mistäs sitä vielä tietää :D
Jos koira jää asumaan, niin sun kilot saa kyllä kyytiä muutamassa kuukaudessa. Onko sellainen rotu, joka tykkää paljosta liikunnasta? Pentu kuin pentu, kyllä se sua liikuttaa joka päivä ympäri metsää.
 
Keittiönoita
[QUOTE="vieras";28680318]Jos koira jää asumaan, niin sun kilot saa kyllä kyytiä muutamassa kuukaudessa. Onko sellainen rotu, joka tykkää paljosta liikunnasta? Pentu kuin pentu, kyllä se sua liikuttaa joka päivä ympäri metsää.[/QUOTE]
Sekarotuinenhan tuo on, mutta nimenomaan aktiivinen koira. Ja sillä mä olen viime aikoina koirasta haaveillutkin, että se pakottaisi mut lenkille kolme kertaa päivässä. Ilman koiraa on aina hyvä keksiä tekosyitä sille, että ei ole muka aikaa tai ei jaksa lähteä ulos. Koiran omistajana on pistettävä pulinat pois ja lähdettävä, satoi tai paistoi :)
 
Avaamet uuteen asuntoon on saatu tänään. Kävin vähä kurkkaamas asuntoon ja mietin miten huonekalut laittaa. Likka saa isomman makkarin ja sinne oman telkkarin. Antennipaikkoja ku on neljä tuos asunnos toisin ku täs jossa on vain yks. Uudes asunnos on olkkaris kahdes eri paikas antennipaikka niin ei tarvitte mahdollisen uuden järjestyksen takia mitää pitkiä jatkojohtoja.

Kaappitilaa on vähemmän, mutta ostin tänään neljä sängysaluslaatikkoa. Kaks likan sängyn alle ja kaks mun. Saa niihin kätevästi tavaraa. Isä sano, että saan siltä yhden vaatekaapin niin siitä saa kans kaappitilaa. Isä sano, että pitää vain tyhjätä se kaappi eka että siä on vanhoja verhoja yms. Mä sanoon, että älä heitä mitää pois ennen ku mä oon kattonu ne. :D Helposti menee hyvää tavaraa pois jos ei sano, että anna olla. :D

Ny koitan tää kutoa sukkia jotka pitää olla valmiit lauantaina. Mun paappa täyttää 90v. ja teen sukat lahjaksi. :)
 
mua särkee jalkoihin, käsi on ihan rikki, oikean käden nimettömässä on järkyt vesikellot ja vasemman käden pikkurilli on paketissa ku leikkasin veitsellä kynnen halki mut ei se haittaa, mä pääsin takas kokkaamaan :heart:

ukko rakentaa pohjaa uima-altaalle tonne takapihalle, mä lillun siellä sit koko vapaan viikonlopun..kumiankkakin löytyy :D
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Mukava päivä ollut. Kaksi siskoistani lapsiensa kanssa tänään kylässä. Ollaan pihalla istuttu melkein koko päivä. Lapset touhunneet vieressä, tai 4 vuotias yrittänyt leikkiä 2 ja 1 vuotiaan kanssa. Nämä nuoremmat taas lähinnä kiinnostuneet siitä lelusta, mikä on toisen kädessä. Ovatpa päässeet uimaankin ja eipähän niitä millään sieltä olis pois saanutkaan.

Ihanaa aikaa ihan siskojen kesken ilman miehiä.

keppälerttu uima-allas on kyllä aivan parasta. Onneksi on jo keskiviikko, joten ylihuomenna alkaa viikonloppu, niin pääset lillumaan kumiankan kanssa :)
 
Onpa ollut ihana omaloma. :heart: Olo on varsin erilainen kuin vielä sunnuntaina aamulla. Olen hyvällä tuulella, rentoutunut, ladannut akkuja oikein kunnolla. Odotan jopa perhettä kotiin... :D

On niin ihanaa, kun olen saanut tehdä juuri sitä, mitä ite haluan. Suurimmaksi osaksi olen ollut ihan yksin, eilen sentään kävin parilla kaverina kanssa terassilla. Liikuntaa on ollut joka päivä, kävin shoppaamassa ja kampaajalla. Täydellistä.
 
Eilen oli mahtava päivä ukkelin kanssa.
Sormus minkä sain lahjaksi on kaunis ja mies piti omastaan.

Tänään olin hoitamassa siskon muksuja vähän aikaan.
Mie söin tänään vaan yhen kakkupalan, vaikka on hyvää. :)
Niin ja mies teki mun lempparuokaa.
 
Me käytiin tänään Seinäjoella Farmari-näyttelys. Mun isä halus koneita kattomaan, mutta mua ja likkaa ei ne kiinnostanu vaan suunnattiin kattomaan eläimiä. Siellä näin sen minkä näkemisestä oon haaveillu pikkulikasta asti, nimittään shirenhevonen. :heart: On melkoosen vaikuttava näky sellaanen hevonen jonka säkäkorkeus 190cm. Viereises aitaukses oli sitte miniatyyrihevonen varsansa kans, että "pieni" kokoero. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Minna77
lucifer
Mä Rakastan mun perhettä, oikeesti ne on niin mussukoita kaikki neljä miestä:heart:

Tuolla ongelmanuori ottopojalla on nyt jotain "vinksahtanut" vinoon jossaki kohtaa, kun on alkanut ottamaan elämänsä haltuun, kapinointi on loppunut ja näkee että nuorimies on nyt omarento itsensä joka uskaltaa olla vielä välillä ihan lapsi.

Kuurojen välissä ja rankkasateessa hypittiin rapakoissa kaikki kolme lasta ja äiti ja siitä olikin hyvä juosta järveen uimaan, mies piti meitä ihan hulluina:LOL:
 

Yhteistyössä