Kivojen ihmisten sisäpiiriketju VAIN KIVOILLE JUTUILLE!

minä,
Oltiin miehen kanssa pyöräretkellä. Kahden tunnin pyöräily tuotti sen tuloksen, että jalat ja pakarat tietää mitä on tehnyt ja ihania kuvia on matkanvarrelta. Kyllä Helsinki on kaunista kun sitä pääsee pinnan alta hiukan raaputtelemaan.
Tarkoittaako tuo että maidosta tulee piimää :)
Etikkavinkit - Puutteenper
Piimittää maidon. Lisää ruokalusikallinen etikkaa lasilliseen maitoa ja anna seistä viitisen minuuttia.
 
Mä olin lomalla enkä ole ehtinyt mitään päivittää, hädin tuskin edes lukemaan palstaa! Nyt kun palasin töihin on taas aikaa ;)

Mä olen tehnyt remonttia ja kun saan koko ensi viikonlopun olla yksin kotona, saan sen varmaan valmiiksi.

Fillarilla tuli kesän eka 1000km täyteen! Tämän päivän työmatkapyöräilyn jälkeen tarkka lukema on 1012km. BootyPeppi on oikeassa, Helsinki on hemmetin kaunis paikka pyöräillä.
 
lucifer
Uimista, jäätelöä,uimista, paljon jäätelöä:D
No, ok leivoin mä wienereitäkin ( pitkiä ja kierre), pitkästä aikaa iski viilis että jaksaa kaulita taikinoita urakalla. Ja oli ne kyllä hyviä... vaniljasoosia päälle ja metsämansikkahilloa ja tropiikkihilloa...nam.

Mussukat on ollu mussukoita ja helteestä huolimatta roudasivat saunaan puita ison kasan, ei tarvi taas viikkoihin kuskata. i love mee böys...:heart:

ja kohta grillataan, isäntä heiluu mestarina ja mä vaan saan hemmottelua:saint:
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huomenna meen allekirjoottamaan vuokrasopimusta. Vuokraan yksityyseltä saunallisen kolmion, että saadaan likan kans kumpiki omat makkarit! On 10 neliötä isompi asunto, rempattu muutama vuosi sitte (toisin ku tämä kunnan asunto... ), on tosiaan se sauna ja kaks makkaria ja löytyy tiskikone! Täs nykyyses asunnos ei oo saunaa eikä oikeen tuo yhteinen sauna houkuta eikä muka jaksa mennä sinne.
 
Mä olen niin niin nauttinut näistä helteistä. :) Meilläpäin täällä Hämeessä oli lämpimillään varjossa 30,8 astetta, ja muutenkin pysynyt 29-30 asteessa. Ei nämä ole mitän verrattuna kotiin Aasiassa, miten todellakin sietämättömät helteet siellä on. Olen siis oppinut, että sekin on niin suhteellista.

Pojat ovat polskutelleet ammeessa ulkona koko iltapäivän. Itse pääsin käymään jopa kuntosallillakin. Oli oikein kiva treeni.
 
Mies lähti rantasaunalle saunomaan, oon iloinen sen puolesta. Saa vähän miesseuraa ja varmaan rentoutuu kunnolla. On tehnyt hartiavoimin kotihommia ja esikoisen kanssa tehnyt kaikkea mahdollista, kun mä yritän vauvan kans sohvan nurkassa nostattaa maitoa.

Hyviä vinkkejä otetaan muuten vastaan!

Esikoinen ei ole ainakaan vielä ollut yhtään mustasukkainen vauvalle.
 
Mies lähti rantasaunalle saunomaan, oon iloinen sen puolesta. Saa vähän miesseuraa ja varmaan rentoutuu kunnolla. On tehnyt hartiavoimin kotihommia ja esikoisen kanssa tehnyt kaikkea mahdollista, kun mä yritän vauvan kans sohvan nurkassa nostattaa maitoa.

Hyviä vinkkejä otetaan muuten vastaan!

Esikoinen ei ole ainakaan vielä ollut yhtään mustasukkainen vauvalle.
voi voi, mä taidan olla vähän kateellinen. Täytyy vaan muistaa, että viimenenkin lintunen pesässä täyttää jo 18 ja että mä olen vanha ämmä enkä missään olosuhteissa halua aloittaa vaipparumbaa ja Muumivideoita uudestaan :whistle:
 

Yhteistyössä