Kivojen ihmisten sisäpiiriketju VAIN KIVOILLE JUTUILLE!

...aamupäivästä satoi vettä, ihanaa :)! Tulee niin raikkaaksi tuo ilma sateen myötä ja mustikoista kasvaa himpun verran isompia. Kohtsiltään otetaankin naapurin emännän kanssa kilipajuoksua tuohon lähimettään ja kälkätellään mahdolliset lähistöllä hippelehtivät karhut hitoksiin :D...sitä kilkatusta ja kiherrystä nyt ei muutenkaan kukkaan muu ilkiä kuunnella :D

Kävin ipanoitten kanssa kirjastossa - pojat karkasivat tietokoneitten ääreen pelaamaan, kun kotona ei vilä ollutkaan pelipäivää ;)...ja tytönhuitukan kanssa sitten valittiin kotiin lukemista vinopino. Pienen maaseutumatkailun jälkeen kurvattiin kotipihaan, laitettiin ruoka tulille ja syötiin mahat tainnoksiin :p. Sitten olikin hyvä mennä nukuttamaan nuorempia päikkäreille, urvahdin itekin - mokoma vaikka puolustukseksi on sanottava että kolmen tunnin yöunien jälkeen se tuntui hyvältä.

Nyt pitelen pitkittynyttä kahvipaussia - ja ahmimalla luen tuota Kätilöt-kirjaa. Ihan huomaamattaan kääntyy sivut , tempaisee mukaansa niin hyvin...

Kohta pistän sitten hurmölin päälle (imurin) ja sen jatkoksi otan erän silitystä. Jos sitten vaikka hiljentyisi - hah :D - astellen viikonlopun viettoa kohti. Ihanaa torstaita teille kaikille :)!
 
On tuo FreezeCat niin ihanan hersyvä. :heart:

Kais - tosi kiva kuulla, että kivut ovat vähäisemmät. Pidetään peukkuja, että suuntaus jatkuu.

Olen ollut niiiin tyytyväinen, kun eilen toimerruin kylvämään kasvimaalle lisää salaattia, retiisejä, retikkaa, pinaattia ja naurista. Täällä sataa vettä ja on viileää. Siemenet saavat parhaan mahdollisen alun. Chilit eivät tykkää, mutta onneksi ovat kasvihuoneessa.

Viikonloppu saa tulla. Täällä on imuroitu ja pesty pyykit. Nyt voi joko löhöillä tai painaa rauhassa mettässä koko viikonlopun.

Iltaa tässä odotellessa. Katsotaan miehen kanssa tallennuksista Hestonin pidot. Loistava ohjelma ruoasta innostuneelle. (Ja tulee vielä joulujakso - joulupöffelille just omiaan)
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat ja Kais
Alkuperäinen kirjoittaja kantojäärä;28740114:
On tuo FreezeCat niin ihanan hersyvä. :heart:

Kais - tosi kiva kuulla, että kivut ovat vähäisemmät. Pidetään peukkuja, että suuntaus jatkuu.

Olen ollut niiiin tyytyväinen, kun eilen toimerruin kylvämään kasvimaalle lisää salaattia, retiisejä, retikkaa, pinaattia ja naurista. Täällä sataa vettä ja on viileää. Siemenet saavat parhaan mahdollisen alun. Chilit eivät tykkää, mutta onneksi ovat kasvihuoneessa.

Viikonloppu saa tulla. Täällä on imuroitu ja pesty pyykit. Nyt voi joko löhöillä tai painaa rauhassa mettässä koko viikonlopun.

Iltaa tässä odotellessa. Katsotaan miehen kanssa tallennuksista Hestonin pidot. Loistava ohjelma ruoasta innostuneelle. (Ja tulee vielä joulujakso - joulupöffelille just omiaan)
...kiitosta :D :heart:

Sä oot ollut ihan mahdottoman toimelias ja kerkiivä :O :). Ihan sielujen silimin muuten voin nähdä tuon teidän runsaan kasvimaan herkkuineen kaikkineen - sellainen on kyllä suuri siunaus ja voi jestas, kun ne oman maan tuotteet vain maistuvat NIIN hyville :p!

Rentouttavaa illanjatkoa teille sekä viikonloppua! Ja rikastuinpas ihan uudella sanalla - joulupöffeli :D - aivan ihana ilmaisu ja niin suunmakuinen kuvaamaan jouluihmistä koko suuressa aistimaailmassaan :)
 
Kuinka paljon muistoja liittyykään tuoksuihin. Miltä tuoksuu viileä kesäaamu ja kasteinen nurmi varpaiden alla? Tästä muistuu mieleen pikkutyttönä mummolassa huussiin juoksu varvistellen läpi kylmän, aamukasteisen nurmikon. Mummolaan liittyy paljon hajumuistoja. Kaikki on hyviä muistoja.
Huomenna kotiin, sekin on mukavaa. Olen kyllä ollut koko viikon kauhea vetelys, mitään ylimääräistä en ole tehnyt. Kotona sitten odottaakin maalaushommelit ja niiden jälkeen pitäisi ommella verhoa ja pöytäliinaa.
 
Ihana kirjastoreissu, löytyi lukemista sekä kirjoista että myös lehdistä :)
Paistoin sämpylöitä, oi päiväkahvit ja lämmin tuore sämpylä :)

Olin eilen ja tänään tosi iloinen ja onnellinen, Ton mun miehen vuoksi.
 
Marjametsältä kotiuduttu. Vanha hyvä paikka ja sieltä noukin parissa tunnissa 10 litraa mustikoita. Jonkun vaan pitäisi pakastaa ne... Mies sai Neidin kanssa kerättyä vähän vadelmia. Suurin osa vaan taisi mennä suuhun. :) Pavlovaa ajattelin alkaa tekemään tässä mustikkasouvin ohella.

Ihana päivä! Huomenna mennään hakemaan kuningatarhilloainekset. Nam!
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja HopeaToffee
lucifer
Kiitos kaikille:heart:

Olo on tänään ollut jo parempi. Vettä näkyy satavan. Lapsia on ikävä, mutta isäntä ja isovanhemmat ja muut rakkaat läheiset pitävät heistä hyvää huolta.

Tavoite on asetettu, vajaan kuukauden päästä esikoinen aloittaa koulutaipaleensa esikoulussa, jos sen saisin olla näkemässä kotona.

Tylsää makoilla päivästä toiseen, on tullut nukuttua, nukuttua, luettua, katottua useita elokuvia ja isäntä toi tietokoneenkin viikonloppuna. Tänään vasta sain yhteyden pelaamaan, joten kyllä tämä tästä=)
 
Lucifer, hienoa kuulla että voit vähän paremmin.
Voimia ja tsemppiä sulle ja koko perheelle.
Ootte ollu mielessä.

Eilen oli ihana päivä, ilta ja yökin :)
 
Lucifer :hug: Kiva kuulla, että olo parempi. Ja että kotiutumistavoite asetettu.

Mä sain taas tunnin tonkia tota mun kukkapenkkiä. Reppana on kyl niin hunningolla, ettei se ole läheskään sen näköinen kuin olin suunnitellut, mutta kukkapenkiksi sen tunnistaa kyllä.
 
Majestic
Syötiin justi miehen kanssa kalastama kuha! Että oli hyvää. Yöllä herättiin naapurin venähtäneeseen grillijuhlaan. Emme valittaneet, vaan kainon hymyilyn jälkeen päätimme antaa toisillemme hieman läheisyyttä.

Aamulla hymyiltiin puuroa ja kahvia keittäessä. Aivan kuin vieraat henkilöt olisivat vallanneet sängyn yöllä.
Työpäivä meni todella kevyesti ja niin iloinen kuin olis ylimääräisestä pussukassa, kurvasin koruliikkeeseen ja hain miehelle lahjan, kun on ollut niin ahkera. Sellainen kalevala solmioneula.

Ajattelin antaa sen vasta kun ollaan iltatoimissa. Nyt syön vattuja ja relaan pihatöiden jälkeen.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja rockyroad

Yhteistyössä