Kivojen ihmisten sisäpiiriketju VAIN KIVOILLE JUTUILLE!

Kaupasta sai kilon Oltermannille kylkiäisenä hatun. Nyt pysyy avattu juusto hyvänä. Kyllä sitä tulee pienestä iloiseksi. Miten olen tullut tähän asti toimeen ilman? Siis täysi turhakehan tämä on, mutta kiva sellainen.
Mitämitämitä??? Mistä kaupasta?

:D Meillä on ollut noin 13 vuotta sellainen Oltermannin mainoskupu, siis ihan kunnon juustokupu. Poika pudotti sen lattialle ja halkesi mokoma... Mä haluun tollaisen, siis mistä niitä saa?
 
Mun poika 20v halusi tulla mua vastaan kaupunkiin kun pääsin töistä. Käytiin hakemassa jäbälle vähän vaatteita ja kenkiä, sit käytiin pizzalla ja oluella. Aina niin hauskaa kun mun isot lapset haluaa lähteä vanhan äidin kanssa ja voi höpötellä juuri sille tietylle lapselle tärkeistä asioista kun sisarukset ei pyöri ympärillä!

Tietysti Suomen peli ja viisufinaalipaikka kruunasi päivän!
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja kantojäärä;28481645:
Ding dong! Onneksi meille tulee kavereita katsomaan viisufinaalia, saan toteuttaa itseäni ja leipoa more is more kakun. Eihän suklaata voi koskaan olla liikaa? ;)
Minkälainen on more is more kakku? Olen suklaafani ja kaikki missä on suklaata häviää näkyvistä :)
 
[QUOTE="vieras";28481650]Minkälainen on more is more kakku? Olen suklaafani ja kaikki missä on suklaata häviää näkyvistä :)[/QUOTE]

On vasta suunnitteilla päässäni. Alan aamusella toteuttamaan visiotani. Laitan sen varmasti blogiini sekä palstalle jotain kuvaa. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja kantojäärä;28481645:
Ding dong! Onneksi meille tulee kavereita katsomaan viisufinaalia, saan toteuttaa itseäni ja leipoa more is more kakun. Eihän suklaata voi koskaan olla liikaa? ;)

Suklaa on hyväksi ihmismielelle!

Kyllä jotain pitää kehitellä kiekkosemifinaaliin ja viisufinaaliin, kiekkoon jotain äijätarjoilua ja viisuihin Fresitaa ja cupcaket :-D
 
Ihania juttuja naiset. :kiss: Tulen ketjusta äärimmäisen hyvälle tuulelle!

Tänään pitää mennä jakamaan esitteitä. Ensin kuitenkin aion mennä juoksemaan lämmittelyksi juoksumatolle ja sitten vääntämään lihastreenin. Hei naiset. Olette mahtavia. Viettäkää mukava päivä, syökää jäätelöä, nauttikaa kahvista tai teestä kukin makunsa mukaan.
Olet ahkera! Mulla jotenkin aamu menee vaan tälleen käynnistellessä ja silmiä aukoessa. Voin vain haaveilla juoksumatosta ja lihaskuntotreenistä aamutuimaan. Olen vähän tällainen laiskanpuoleinen. :D
 
  • Tykkää
Reactions: moona81
Mä pääsin hätävarapaikalle lääkäriin!
Oli ajat jo menneet, mutta taas toi etulyöntiasemaa mun krooninen sairaus sekä tää raskaus. :D :wave: Hienosti etuilin taas jonossa. :snotty:

Iltapäivälle siis lääkäriaika ja aamupäivälle on tiedossa markkinahumua. Meidän pienen tuppukylän "torille", parkkipaikan näköinen 50m*100m alue, on pystytetty kevätmarkkinat. Toivon niin kovasti metrilakua. Jätskikiskaa ei kumminkaan ole, mut edes lakua :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kantojäärä;28482372:
Ihania juttuja taas, tykkään!

Meidän lapsukainen nukkui viime yönkin hyvin!!!!!!
:flower:

Voisko tosta tulla jo tapa? Ai kuinka mä muistan sen, miten hienoa oli, kun itse huomasi nukkuneensa koko yön. Se tarkoitti sitä, että muksukin on nukkunut.

Ja nyt oon nauttinu ihan hirveästi, kun tuo on alkanut nukkumaan jopa puoli ysiin :D

Mut hetkinen, meille syntyy kohta vauva ja sit me aloitetaan kaikki tuo taas alusta... :O Hetkonen, miks mä en muistanu tätä aikaisemmin! |O :LOL:
 

Yhteistyössä