Kivojen ihmisten sisäpiiriketju VAIN KIVOILLE JUTUILLE!

:flower:

Voisko tosta tulla jo tapa? Ai kuinka mä muistan sen, miten hienoa oli, kun itse huomasi nukkuneensa koko yön. Se tarkoitti sitä, että muksukin on nukkunut.

Ja nyt oon nauttinu ihan hirveästi, kun tuo on alkanut nukkumaan jopa puoli ysiin :D

Mut hetkinen, meille syntyy kohta vauva ja sit me aloitetaan kaikki tuo taas alusta... :O Hetkonen, miks mä en muistanu tätä aikaisemmin! |O :LOL:
:LOL:

Tutkiskelin tuossa neidin ruoka- ja oirepäiväkirjaa ja näyttää siltä, että oireita aiheutti joko d-vitamiini tai hammastahna. En olisi ihan heti osannut noita epäillä. Allergisen muksun kanssa kannattaa näemmä pitää päiväkirjaa.
 
  • Tykkää
Reactions: moona81
Alkuperäinen kirjoittaja kantojäärä;28482424:
:LOL:

Tutkiskelin tuossa neidin ruoka- ja oirepäiväkirjaa ja näyttää siltä, että oireita aiheutti joko d-vitamiini tai hammastahna. En olisi ihan heti osannut noita epäillä. Allergisen muksun kanssa kannattaa näemmä pitää päiväkirjaa.
Taas yksi vinkki korvan taakse.

En tollasta päiväkirjaa olis itse ikinä tajunnut, tosin ei ole tarvekaan ollut, mutta nyt jos tulee, niin onpahan jossain muistin kätköissä tämäkin.
 
Aurinko paistaa :). Aamulla kun herättelin muksuja kouluun oli 7 aikaan jo 14 astetta lämmintä :O. Palkkakin oli tililla :D. Vielä pitäs vähän tai sitten vähän enemmän siivoilla. Ja anoppi onkin sitten 7 aikaa illalla juna-asemalla.
 
  • Tykkää
Reactions: Namppis88
Kasvihuoneprojekti seisoo kun jossain kohtaa on runko kiero eikä palat osu kohdalleen. Tästä hermostuneena kokosin mun pikkuisen muovikasvikopin ja siirsin taimet siihen. Positiivinen asia tässä on se, että nyt on keittiön tasolla taas tilaa! :D Kaikesta löytää hopeareunuksen kun tarpeeksi kaivelee.

Huomenna on ystävän valmistujaiset ja mun tilaama mekko tuli ajoissa ja on jopa sopiva.
 
Mua tää ei juuri naurattanut vielä hetki sitten mutta jospa tää piristää teidän päivää:

Mun mies on muusikko ja viikonloppuisin aika pitkälti on keikkamatkoilla. Tänään on keikka tässä kotikulmilla, joten käy vaan soittamassa ja tulee kotiin. Kun se tosta lähti, mä köllöttelin aurinkotuolissa aivot narikkaan-romaanin kanssa. Sit aurinko laski, tuli viileä, ajattelin lähtee sisälle. Äijänp*****e oli pistäny lähtiessään oven lukkoon, nuorimmainen on poikaystävällään yötä..!!! Avaimet ja puhelin oli tietenkin sisällä, en voinut soittaa lapsia avaamaan ovea. Ei kai siinä, tuleehan se keikan ja roudaamisen jälkeen jo aamuneljältä kotiin... Meinas jo kirosana lipsahtaa.

Sit hokasin, että yläkerran ikkuna on auki. Eiku tikkaita virittämään ja kiipesin ikkunasta sisään. Sitten rupes jo naurattamaan. Loppu hyvin kaikki hyvin. Kaffet kiehumaan ja sauna lämpenemään!
 
Alkuperäinen kirjoittaja kantojäärä;28482424:
:LOL:

Tutkiskelin tuossa neidin ruoka- ja oirepäiväkirjaa ja näyttää siltä, että oireita aiheutti joko d-vitamiini tai hammastahna. En olisi ihan heti osannut noita epäillä. Allergisen muksun kanssa kannattaa näemmä pitää päiväkirjaa.
muistelen lukeneeni jostakin lehdestä, jonkun vaikeasti allergisen lapsen äidin haastattelua ja hän kertoi tyttärensä saanneen juurikin hammastahnasta allergiareaktioita, ja jos en ihan väärin muista oli hammastahnan ainesosana jossain muodossa kananmunaa. Joka kuulosti todella hassulta. Jos ei se kananmuna ollutkaan, oli se joku muu, jota ei voisi olettaa hammastahnassa olevan.
 
  • Tykkää
Reactions: kantojäärä
Minusta oli aika kivaa, että minua sinuteltiin tänään kaupassa. Sellainen nuori hauskanäköinen kassapoika. Kun nykyisin teitittelevät minua, ja se saa minut tuntemaan itseni tosi mummoksi.

mummoissa ei ole mitään vikaa, ja voisin ikäni puolesta mummo jo ollakin. Mutta lasteni iän puolesta en sentäs vielä, enkä toivottavasti vielä hetkeen olekaan.
 
Loistoperjantai!! Töissä oli lämmin ja leppoisa(n kiireinen) :D päivä, iltaohjelmana tuo mun elämäni valo vei mut bongaamaan lintuja ja rauhoittumaan luonnon helmaan. Ja saatiin ihailla mahtavaa auringonlaskua =) Lucky me :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: rockyroad
Minusta oli aika kivaa, että minua sinuteltiin tänään kaupassa. Sellainen nuori hauskanäköinen kassapoika. Kun nykyisin teitittelevät minua, ja se saa minut tuntemaan itseni tosi mummoksi.

mummoissa ei ole mitään vikaa, ja voisin ikäni puolesta mummo jo ollakin. Mutta lasteni iän puolesta en sentäs vielä, enkä toivottavasti vielä hetkeen olekaan.
Ai. :D Minä ajattelen ihan päinvastoin. Joskus ärsyttää, kun nuori kassa tervehtii "Moi." Tulee vähän sellainen olo, että "olenko antanut luvan tervehtiä itseäni noin?!" Päivää on kovin muodollista, mutta Hei on mielestäni jo ihan neutraali.

Oikein odotan mummoksi tulemista! Jos ryhtyisin mummoksi jo nyt? Mummot ovat arvokkaita; mummoja teititellään; mummot saavat sanoa mitä haluavat, koska ovat jo NIIN vanhoja ja vähän höppänöitä; mummot saavat parhaat istumapaikat juhlassa ja mummot saavat ottaa ekana ruokapöydästä. Ja mummoille on ihan normaalia, että ei enää kuule kaikkea eikä aina ymmärräkään. =)
 
  • Tykkää
Reactions: Ultramariini
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28485791:
ai niin, mulla on uusia lemmikkejä =) olleet kyllä jo useamman viikon, mut ne on niiin ihania =)

albiinoja kynsisammakoita :heart: näyttävät vähän pakastebroilereilta :rolleyes: ja tuolla ne uiskentelee reippaana akvaariossa =D
kovin hupaisia seurata =)
Huuuiiii! Jaiks, en ikänä haluais tuollaisa meille...
 
"sipsi"
Ai. :D Minä ajattelen ihan päinvastoin. Joskus ärsyttää, kun nuori kassa tervehtii "Moi." Tulee vähän sellainen olo, että "olenko antanut luvan tervehtiä itseäni noin?!" Päivää on kovin muodollista, mutta Hei on mielestäni jo ihan neutraali.

Oikein odotan mummoksi tulemista! Jos ryhtyisin mummoksi jo nyt? Mummot ovat arvokkaita; mummoja teititellään; mummot saavat sanoa mitä haluavat, koska ovat jo NIIN vanhoja ja vähän höppänöitä; mummot saavat parhaat istumapaikat juhlassa ja mummot saavat ottaa ekana ruokapöydästä. Ja mummoille on ihan normaalia, että ei enää kuule kaikkea eikä aina ymmärräkään. =)

Sisäinen mummous nostaa minussa ajoittain päätään, vaikka toivon etten toviin mummoksi vielä tulekaan. Tyttären mielestä kyllä olen täysi mummo ihan kaikin tavoin; vaatteista, tukasta ja mielipiteistä mm :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28485854:
voi ne on ihania <3 oon halunnu lisää rapuja mut ei oo ollu ny myynnissä, ja sit näin noita..pitkään haaveilin ja sit yks päivä kävin pari ostamassa.
Oli pakko kuuklata ja kattoa miltä nuo näyttää ja ei, en todellakaan haluaisi omaksi. Ekan tyrmäyksen siis annoin ilman parempaa tietoa, mutta oikeaan osui mun kohdalla. Mutta mä nyt en tykkää mistään elukoista... Paitsi kissoista vähän.
 
  • Tykkää
Reactions: keppälerttu
[QUOTE="sipsi";28485843]Sisäinen mummous nostaa minussa ajoittain päätään, vaikka toivon etten toviin mummoksi vielä tulekaan. Tyttären mielestä kyllä olen täysi mummo ihan kaikin tavoin; vaatteista, tukasta ja mielipiteistä mm :)[/QUOTE]
Kerrassaan upea käsite! Paljon parempi kuin tätimäisyys...
 
"vieras"
Istutin ruohosipulit, tillit ja persiljat ja vein parvekkeelle. Kastelin kunnolla ja muovi päälle, niin ei haihduta niin paljoa. Parvekelasit on, joten lämpötila nousee päivällä ihan riittävän korkealle. Siellä lämpöisessä muovin alla kyllä pitäisi muutamassa päivässä ruveta vihertämään.

Talvitäkin pesin tänään ja kesätäkki esiin. Ison tuulettimen (testivoittaja 10/12 TM) ostin tänään, että saan öisin nukuttua.

Tällaista tänään.
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch ja MorbidMama

Yhteistyössä