Peyote
Mä kävin Turussa ke-to, hyvän ystävän luona ja ostimme ponchot!!! ne on ihanat! Tosi ihana ilma oli siellä eilen, lämmin!
:flower:
Voisko tosta tulla jo tapa? Ai kuinka mä muistan sen, miten hienoa oli, kun itse huomasi nukkuneensa koko yön. Se tarkoitti sitä, että muksukin on nukkunut.
Ja nyt oon nauttinu ihan hirveästi, kun tuo on alkanut nukkumaan jopa puoli ysiin
Mut hetkinen, meille syntyy kohta vauva ja sit me aloitetaan kaikki tuo taas alusta... :O Hetkonen, miks mä en muistanu tätä aikaisemmin! |O
Taas yksi vinkki korvan taakse.Alkuperäinen kirjoittaja kantojäärä;28482424:
Tutkiskelin tuossa neidin ruoka- ja oirepäiväkirjaa ja näyttää siltä, että oireita aiheutti joko d-vitamiini tai hammastahna. En olisi ihan heti osannut noita epäillä. Allergisen muksun kanssa kannattaa näemmä pitää päiväkirjaa.
muistelen lukeneeni jostakin lehdestä, jonkun vaikeasti allergisen lapsen äidin haastattelua ja hän kertoi tyttärensä saanneen juurikin hammastahnasta allergiareaktioita, ja jos en ihan väärin muista oli hammastahnan ainesosana jossain muodossa kananmunaa. Joka kuulosti todella hassulta. Jos ei se kananmuna ollutkaan, oli se joku muu, jota ei voisi olettaa hammastahnassa olevan.Alkuperäinen kirjoittaja kantojäärä;28482424:
Tutkiskelin tuossa neidin ruoka- ja oirepäiväkirjaa ja näyttää siltä, että oireita aiheutti joko d-vitamiini tai hammastahna. En olisi ihan heti osannut noita epäillä. Allergisen muksun kanssa kannattaa näemmä pitää päiväkirjaa.
Ai. Minä ajattelen ihan päinvastoin. Joskus ärsyttää, kun nuori kassa tervehtii "Moi." Tulee vähän sellainen olo, että "olenko antanut luvan tervehtiä itseäni noin?!" Päivää on kovin muodollista, mutta Hei on mielestäni jo ihan neutraali.Minusta oli aika kivaa, että minua sinuteltiin tänään kaupassa. Sellainen nuori hauskanäköinen kassapoika. Kun nykyisin teitittelevät minua, ja se saa minut tuntemaan itseni tosi mummoksi.
mummoissa ei ole mitään vikaa, ja voisin ikäni puolesta mummo jo ollakin. Mutta lasteni iän puolesta en sentäs vielä, enkä toivottavasti vielä hetkeen olekaan.
Huuuiiii! Jaiks, en ikänä haluais tuollaisa meille...Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28485791:ai niin, mulla on uusia lemmikkejä =) olleet kyllä jo useamman viikon, mut ne on niiin ihania =)
albiinoja kynsisammakoita :heart: näyttävät vähän pakastebroilereilta ja tuolla ne uiskentelee reippaana akvaariossa =D
kovin hupaisia seurata =)
Ai. Minä ajattelen ihan päinvastoin. Joskus ärsyttää, kun nuori kassa tervehtii "Moi." Tulee vähän sellainen olo, että "olenko antanut luvan tervehtiä itseäni noin?!" Päivää on kovin muodollista, mutta Hei on mielestäni jo ihan neutraali.
Oikein odotan mummoksi tulemista! Jos ryhtyisin mummoksi jo nyt? Mummot ovat arvokkaita; mummoja teititellään; mummot saavat sanoa mitä haluavat, koska ovat jo NIIN vanhoja ja vähän höppänöitä; mummot saavat parhaat istumapaikat juhlassa ja mummot saavat ottaa ekana ruokapöydästä. Ja mummoille on ihan normaalia, että ei enää kuule kaikkea eikä aina ymmärräkään. =)
voi ne on ihania <3 oon halunnu lisää rapuja mut ei oo ollu ny myynnissä, ja sit näin noita..pitkään haaveilin ja sit yks päivä kävin pari ostamassa.Huuuiiii! Jaiks, en ikänä haluais tuollaisa meille...
Oli pakko kuuklata ja kattoa miltä nuo näyttää ja ei, en todellakaan haluaisi omaksi. Ekan tyrmäyksen siis annoin ilman parempaa tietoa, mutta oikeaan osui mun kohdalla. Mutta mä nyt en tykkää mistään elukoista... Paitsi kissoista vähän.Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28485854:voi ne on ihania <3 oon halunnu lisää rapuja mut ei oo ollu ny myynnissä, ja sit näin noita..pitkään haaveilin ja sit yks päivä kävin pari ostamassa.
Mä olen ollut sisäisesti keski-ikäinen jo kauan, varmaan 20 vuotiaasta lähtien. Nyt alan jo oikeastikin olla tukevasti keski-iässä ja muutaman vuoden päästä mun sisäinen mummous varmaan alkaa nostaa päätään. =)Kerrassaan upea käsite! Paljon parempi kuin tätimäisyys...