Kivojen ihmisten sisäpiiriketju VAIN KIVOILLE JUTUILLE!

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja kantojäärä;28479689:
Mulla on samat puuhat kuin Moonalla. Kaikki muut kaapit siivottu paitsi mun askartelu- ja käsityötarvikekaapit. Niissä onkin hommaa. Toisaalta niiden tyhjentäminen käy helposti - sen kun avaa oven ja odottaa hetken. :D
:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja kantojäärä;28479689:
Mulla on samat puuhat kuin Moonalla. Kaikki muut kaapit siivottu paitsi mun askartelu- ja käsityötarvikekaapit. Niissä onkin hommaa. Toisaalta niiden tyhjentäminen käy helposti - sen kun avaa oven ja odottaa hetken. :D
:LOL: Miulla on eteisen kaapit samassa kunnossa. Joo mutta oikeesti ei tästä siivoomisesta näin tuu mitään :D
 
Upea, lämmin sää, kesämekot on otettu käyttöön. :)
Mies teki tänäänkin ruokaa, mie teen illaksi suolaista piirakkaa ja juustonaksut ja pari jääkiekko- olutta
on jääkaapissa. Katsotaan miehen kanssa peli ja herkutellaan saunan jälkeen. :)
Meillä mies on töissä pelin ajan... Ja minuu ahistaa peli. Kun jännitän niin, etten tiedä voinko sen edes laittaa tuonne pyörimään :ashamed:
 
  • Tykkää
Reactions: sinisulka ja Kais
Meidän koira syystä tai toisesta pelkää ilmapalloja. Vappupallot vajuessaan jostain syystä alkaa vaellella ympäri taloa, ja tuo koiraraukka joutuu vaihtamaan koko ajan nukkumapaikkaa vainoavien vappupallojen takia. Ei tietenkään saisi nauraa, mutta.. :D
 
Meidän koira syystä tai toisesta pelkää ilmapalloja. Vappupallot vajuessaan jostain syystä alkaa vaellella ympäri taloa, ja tuo koiraraukka joutuu vaihtamaan koko ajan nukkumapaikkaa vainoavien vappupallojen takia. Ei tietenkään saisi nauraa, mutta.. :D
se on kuule vakava paikka.

mä joskus 15v sitten istuin pimeässä olohuoneessa katsomassa yöllä telkkaa, ja pojan huoneesta tuli nurkan takaa prätkähiiri vappupallo, sellainen pyöreä ja se vaelsi just n. 170cm korkeudella ja voi jösses mä pelästyin |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28480120:
se on kuule vakava paikka.

mä joskus 15v sitten istuin pimeässä olohuoneessa katsomassa yöllä telkkaa, ja pojan huoneesta tuli nurkan takaa prätkähiiri vappupallo, sellainen pyöreä ja se vaelsi just n. 170cm korkeudella ja voi jösses mä pelästyin |O
Tuo raasu oli äsken sohvalla, kun heppapallo alkoi leijua kohti. Koiran silmät on lautasen kokoiset ja näkee kuinka se hiljaa itsekseen rukoilee, että pallo vaihtaisi suuntaa. Lopulta hyppäsi lattialle, mutta siellä olikin tiikeripallo tulossa eteisestä. Sukelsi sitten olohuoneen pöydän alle karkuun. Mä kyllä viime yönä itsekin ihan pikkupikkuisen säikähdin vessaan mennessä, kun koko pallokolonna oli eteisessä vastassa. Vähän ne kyllä on spookyja.
 

Yhteistyössä