?
...
Vieras
Mitä ihanaa noissa bamse vaatteissa on? en tykkää yhtään, ikinä en tytölle päälle pukis. samoin kuin nalle puh, disneyt yms...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rimi Riipputissi:Paljos nää kalliit bamset sitten maksaa oikein uutena?? Miusta ne on ihan :x :x :x
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Mitä ihanaa noissa bamse vaatteissa on? en tykkää yhtään, ikinä en tytölle päälle pukis. samoin kuin nalle puh, disneyt yms...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä taas yritin myydä Bamse collegepukua ja yöhaalaria, kokoa 62 ja 68. Eipä kukaan huutanut. Vein sit haalarin kirpparille ja myin puvun kaverille parilla eurolla.
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:bamset loppuu 116 senttisiin... =)
Alkuperäinen kirjoittaja Betty:Minä olen antanut paljon Bamsea ilmaiseksi!! Aina olen ostanut alennusmyynnistä niitä ja -70% hinnasta niin maksanut jotain 4 euroa niistä. Ei mielestäni ole kovin kallista? En kyllä kehtaisi laittaa 4 euron vaatteita huutikseen vaan annan ilmaiseksi. Minusta koko huutis on ihan älyvapaa juttu.