kiva kun kaupasta ei ole varaa ostaa Bamse-vaatteita ja sitten yrittää huutaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kivoja olisi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä olen antanut paljon Bamsea ilmaiseksi!! Aina olen ostanut alennusmyynnistä niitä ja -70% hinnasta niin maksanut jotain 4 euroa niistä. Ei mielestäni ole kovin kallista? En kyllä kehtaisi laittaa 4 euron vaatteita huutikseen vaan annan ilmaiseksi. Minusta koko huutis on ihan älyvapaa juttu.

pitääpä kehua, meillä on pojulla yhdet bamsen siniset housut mitä käytettiin vissiin kahdesti.. tuli ostettuu alesta kun piti just sillä siunaamalla saada sille housut kun vaippa vuoti eikä ollu vaihtovaatteita, sattuvat olemaan erittäin edullisesti, kotona vast honasin et on haluttua kamaa :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä taas yritin myydä Bamse collegepukua ja yöhaalaria, kokoa 62 ja 68. Eipä kukaan huutanut. Vein sit haalarin kirpparille ja myin puvun kaverille parilla eurolla.

juup. musta tuntuu että vauvojen Bamset ei mene läheskään niin hyvin kaupaksi kuin isommat koot

Alkuperäinen kirjoittaja Betty:
Minä olen antanut paljon Bamsea ilmaiseksi!! Aina olen ostanut alennusmyynnistä niitä ja -70% hinnasta niin maksanut jotain 4 euroa niistä. Ei mielestäni ole kovin kallista? En kyllä kehtaisi laittaa 4 euron vaatteita huutikseen vaan annan ilmaiseksi. Minusta koko huutis on ihan älyvapaa juttu.

miten niin älyvapaa juttu? jokainenhan voi käyttää tai olla käyttämättä sitä huutista. Kierrätystähän sekin on ja mahdollisuus saada pari euroo vanhoista liian pienistä vaatteista, joilla voi ostaa sitten omille isompia (sopivia) vaatteita.
Roskiinko ne pitäis laittaa vai laittaa kaupan seinälle ilmoitus: "Tule hakemaan, jos tarvit"

Yhteistyössä