Vitsit, että ottaa päähän kun ei ole varaa ostaa Reiman vaatteita.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja köyhä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En minäkään arvostele ihmisiä pukeutumisen perusteella ja käytän itse kirpparivaatteita. En välitä pätkääkään mitä joku ajattelee minusta pukeutumiseni perusteella. Mutta ne lapset...

Ja tässä oli edelleen pointtina köyhyys. Olen niin kyllästynyt tähän jatkuvaan penninvenyttämiseen. Olisi niin kiva mennä vaatekauppaan ja ostaa ihan mitä haluaa, hintaa katsomatta. [/quote]

Jos olet kyllästynyt köyhyyteesi niin turha siitä on valittaa täällä tai yhtään missään..köyhäilet vielä muutaman vuoden hankkimalla kunnon koulutuksen ja menet sitten töihin. Yksinkertaista eikö totta? Kukaan ei sitä rahaa kanna sinulle vaan se on itse hankittava. Käsitätkö?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joo, Lassie on hyväksi havaittu merkki. Itselleni ei niin vaatteen merkillä ole väliä mutta pelkään, että lapseni saavat erilaista kohtelua, kun eivät kulje Reimateceissä. Lapsilla kun tuollaiset asiat merkitsee enemmän. Ei nyt ehkä vielä, kun ovat alle kouluikäisiä mutta silti. Toki haluaisin lapsille opettaa, ettei materia ole tärkeää.

Se asennevamma lähtee sinusta. Että suututtaa lukea näin tyhmiä kirjoituksia.

Anteeksi? Miten se voi minusta lähteä? En minä sitä päätä mitä muut lapset ajattelevat. Enkä omilleni puhu mitään näistä vaateasioista.

Ai mmitä muut lapset ajattelevat jos 90cm pitkällä lapsella EI OLE reimaa päällä? Voi elämän kevät :) Pääasia kai on, että lapsilla on ehjät puhtaat vaatteet.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miski et käy kirppareilla? Oikeasti jos noin paljon harmittaa ja arvostus on jostain kledjuista kiinni.

No saako kirpparikledjuilla arvostusta? Mä en vaan halua, että mun lapset jää porukan ulkopuolelle niinkuin minulle kävi. :(

jos ne reimatecit on sulle niin tärkeet niin mikset säästä niitä varten,vaikka 10e/kk niin saat sit kevään alesta puoleen hintaan kummallekki sellasen (ite oon ostanu reimateccia alesta hintoihin 49-65e).Tai pyydä synttärilahjaksi rahaa haalaria varten,jos joka mummi ja kummi antaa vaik sen 10e niin siitäki jo kertyy.

Mutta mitä reimatecciin sinänsä tulee niin hinta-laatusuhde ei todellakaa oo niin hyvä kuin monessa muussa haalarissa.esim remu ja greenhill on parempia hinta-laatusuhteeltaan.Mä en ikinä vois kuvitella maksavani reimatecista normaalihintaa (vaikka mulla oliski siihen varaa) koska mun mielestä se ei oo sen arvoinen.se on hyvä haalari ja me ostetaan niitä mutta se ei oo niin hyvä että siitä kannattais maksaa yli sata euroa.Sit ku saa alesta viidellä-kuudellakympillä niin alkaa olla hintataso oikealla kohdalla.

Yhteistyössä